آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

آپدیت جدید ماه دسامبر 2016

اخبار و شایعات

آپدیت جدید ماه دسامبر 2016

حتما هنوز در حالِ امتحان آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز هستید و آن را بالا و پایین می کنید که به تازگی توسط spAnser که شخصیت های کلش را طراحی می کند و یکی از برنامه نویسان بازی می باشد تعدادی از طراحی ها و آپدیت های بازی را منتشر کرده است که آنرا به نظرخواهی بین کاربران گذاشته است ، که به احتمال زیاد این موارد می تواند به آپدیت های جدید بازی اضافه شود که این آپدیت ها شامل آپدیت ماه دسامبر 2016 که شامل مراسم هالووین2016 می شود و همچنین آپدیت واقعه قرمز که برای حمایت از بیماران ایدز می باشد را شامل شود.با هم این احتمالات آپدیت را در ادامه مطلب بررسی می کنیم.

آپدیت ماه دسامبر 2016 کلش آف کلنز

این موارد فعلا حدس و گمان است و ممکن است تغییراتی را هم شامل شود و ما فقط قصدمان آگاه سازی شما هست و از این نظر مهم است که از طرف یکی از طراحان بازی مطرح شده است و مانند گذشته توسط کاربران مطرح و طراحی دروغین نشده است!

قایق شکسته با ماموریت روزانه در کلش آف کلنز

از سال 2012 که بازی کلش آف کلنز منتشر شد همگی رویای استفاده از ساحل و دریا که در کنار دهکده وجود داشت را همه کاربران داشتند و در حال حاضر گرافیک دریا به زیبایی طراحی شده و وجود دارد ولی تا به حال کاربردی از آن نشده است و همچنین این قایق با تمام جزئیات آن در دو حالت سالم و شکسته شده توسط spAnser طراحی و منتشر شده است که در تصویر زیر مشخص است و مشاهده کنید:

توضیح درباره spAnser که باید داد این است که این شخص همیشه در بازی حضور داشته است و همیشه فایلهای بازی را در طول این مدت عمر بازی در مناسبت های مختلف تغییر و طراحی میکرده است از جمله طراحی نیروهای جدید و طلسم ها را در این مدت از این شخص دیده ایم و همچنین طراحی هایی را هم در بازی کلش رویال داشته است.

من شخصا به این موارد که در اینجا ذکر می شود ، اعتماد دارم و در نهایت این موارد می تواند در بازی رخ دهد و مانند گذشته Fake و دروغ نیست.

آنطوری که مشخص است این قایق شکسته از تاون هال چهار در دسترس است و البته همانند کلن کسل که خراب است و باید آنرا در طول بازی با طلا ساخت ، این قایق هم در ابتدای بازی بصورت شکسته و نیمه غرق شده در کنار ساحل باید با مقدار 50000 طلا ساخته شود تا آماده بهره برداری شود!

بنظر نمی رسد که این قایق برای حمله و یا دفاع از دهکده بکار گرفته شود و چیزی شبیه به زیردریایی در بازی بوم بیچ می باشد که روزانه به ماموریت های مختلفی که در دریا نشانه گذاری شده است می رود و بعد از زمانهای مختلفی مقداری طلا و اکسیر و یا شاید جم برای ما شکار کند و بیاورد و چون شایعه ماموریت های روزانه قبلا هم در بازی مطرح بود و پیشنهاد داده شده بود ، قطعا و با اطمینان می توان گفت که آن به همین منظور طراحی شده است که البته در بازی کلش رویال هم صندوقچه ها هم تقریبا همین حالت را دارند که بعد از زمان مشخصی باز می شوند ، پس قطعا سوپرسل این مورد را هم به کلش آف کلنز اضافه خواهد کرد.چیزی که نهایتا در بازی خواهید دید شبیه به تصویر زیر می توان فرض کرد :

سطج جدید ساختمان های دفاعی

New Air Defense Level 9 / Air Sweeper Level 7

با طراحی های جدید spAnser بنظر می رسد سطح ساختمان دفاعی هوایی جدیدی هم در راه باشد :

هنوز هم حملات هوایی در بازی کمتر انجام میشود و قطعا این سطح ساختمان های هوایی در تاون هال 11 صورت خواهد گرفت و بازی را برای حملات هوایی در این سطح تاون هال 11 سخت تر خواهد کرد که شاید سوپرسل قصد دارد در آینده نیروی هوایی جدیدی را به بازی اضافه کند و یا قدرت این نیروها را بیشتر کند.هنوز مشخص نیست که این سطح ساختمان دفاعی در آپدیت دسامبر 2016 منتشر شود و ممکن است در آینده معرفی شود.

مجسمه جدید بربرشاه و تجهیزات قرمز رنگ قهرمانان

بالاخره مثل اینکه سوپرسل قصد اضافه کردن یک دکوراسیون جدید دارد که مجسمه بربرشاه است که احتمالا با 500 جم قابل خریداری است!

اگر چه بنظر می رسد که این مجسمه بسیار زیبا می باشد و جلوه خاصی به دهکده می بخشد ، ولی بنظر من خریدن این مجسمه با 500 جم کمی دیوانگی است ! (البته این نظر شخصی من می باشد.)

همچنین بنظر می رسد که قهرمانان (بربرشاه و ملکه کماندار) دارای تجهیزات قرمز رنگ شده اند و احتمال قوی این مورد برای نسخۀ قرمز بازی کلش آف کلنز طراحی شده است که یک رویداد برای کمک به یک موسسه خیریه برای مقابله با درمان بیماران دارای ایدز می باشد و این مورد برای آپدیت هالووین نمی باشد.

همچنین تغییراتی در ظاهر و شکل نیروهای زیر هم دیده شده است که بنظر می رسد این تغییرات قرمز رنگ هم برای همان رویداد و نسخه قرمز بازی کلش آف کلنز باشد.

حال باید دید که کدامیک از نیروها و ساختمانها به بازی اضافه خواهد و چه تغییراتی با آپدیت بعدی خواهد آمد.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. رئیس بزرگ

    کشتی قراره به بازی بیاد خیلی خوبه بالاخره به آرزوم رسیدم
  2. ببخشید دیگه نمیشه از ایکس مود استفاده کرد???!!برنامه دیگه ای نیست که بشه مپ کپی کرد باهاش??
    • پاسخ:

      بهتر است استفاده نشود چون بازیتان بن می شود - فعلا خیر - برنامه ایی نیست و این احتمال دارد در آپدیت های بعدی به خوده بازی کلش اضافه شود.
  3. با سلام
    می خواستم بدونم که شما این مطالب رو از سایت سوپرسل ترجمه می کنید یا اینکه خودتون هم مقاله می نویسید؟
    با تشکر
    • پاسخ:

      هر دو !
  4. کلشر تنها

    سلام میگم این گزارش خوبه بد نیست تو سایت بذارید ممنون

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950725001029

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای