آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

برج بمب Bomb Tower

برج بمب Bomb Tower

برج بمب Bomb Tower

برج بمب در تاون هال هشت قابل دسترسی است.برج بمب هدفهای زمینی را در حالت Splash مورد هدف قرار می دهد یعنی به چندین نیروی مهاجم در کنار هم آسیب وارد می کند ، کارکرد آن همانند برج جادوگر است با این تفاوت که نیروهای مهاجم هوایی را نمی تواند مورد هدف قرار دهد.هنگامی که سلامتی آن به صفر می رسد و تخربب کامل می شود با بمبی که در زیر آن قرار دارد ، منفجر شده و همانند یک جاینت بمب عمل می کند و مهاجمینی که در شعاعش باشد را هم نابود می کند. برای آشنایی بیشتر با این ساختمان دفاعی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ساختمان برج بمب (لول یک تا لول پنج)

استراتژی دفاعی

محل برج بمب را باید جایی از دهکده بگذارید که انبوه سربازان دشمن حمله می کنند،شما می توانید توسط آن از ایردیفنس هایتان محافظت نمایید و این دوساختمان در کنار هم مکمل یکدیگر می شوند و نقاط ضعف هم را پوشش می دهند بدین صورت که برج بمب نیروهای مهاجم زمینی را هدف قرار می دهد و ایردیفنس ها نیروهای هوایی مهاجم را هدف قرار می دهند.همچنین از آن می توان در کنار خمپاره اندازها، نقاط کور خمپاره اندازها را پوشش داد اگر برج های جادوگر را برای قسمت های دیگر دهکده نیاز داشته باشیم ، می توانیم از برج بمب برای محافظت از خمپاره اندازها بکار بگیریم.

استراتژی تهاجمی

نیروهای هوایی مهاجم از حمله برج بمب در امان هستند ، تنها اثری که بر روی نیروهای هوایی دشمن خواهد گذاشت هنگام نابود شدن است که انفجار آن به نیروهای هوایی اثری کوچک خواهد گذاشت.برای اینکه نیروهای تهاجمی و تانک مانند دشمن ضربه بخورند ، می توانید منابع و مخازنی که هیت پوینت بالایی دارند را در نزدیکی ساختمان برج بمب قرار دهید تا هنگام مشغول شدن نیروهای تانک مانند برای نابودی مخازن و منابع ، برج بمب به آنها ضربه بزند و همچنین می توانید در کنار برج بمب ، جاینت بمب ها را قرار دهید و با اینکار هنگام حملات هوگ رایدر و نابودی برج بمب و انفجار آن و انفجار جاینت بمب ها به هوگ رایدرها ضربه سختی خواهد خورد و نقطه ضعف کم اثر گذاشتن جاینت بمب بر روی هوگ رایدر جبران خواهد شد.

تغییرات ظاهری ارتقاء

برج بمب در صورت ارتقاء دستخوش تغییرات بصری زیادی در لول های 3 و 4 و 5 خواهد شد. هنگامی که برج بمب ساخته می شود تماما شکل آن بصورت یک ساختمان چوبی شکل است.پایه های آن با تکه آهن های خاکستری رنگ تقویت می شود همچنین قسمت جای نگهبان آن با آهن تقویت می شود و بمب های داخل برج در لول 1 و 2 مشابه است و از لول 3 بمب های داخل برج طلایی رنگ می شود و در لول های بعد نیز این بمب دارای قطعات نوک تیز فلزی و رنگ آن سیاه می شود و مشابه بمب هایی می شود که در داخل دهکده بکار می رود.همزمان نیز بمب زیر برج که هنگام نابودی برج منفجر می شود هم تغییر شکل میدهد.همانطور که لول ها بالا می رود قطعات فلزی آن بیشتر و آبدیده می شوند. تنها در لول 3 برج بین پایه های آن جمجمه دیده می شود و تم سیاه سفید آن در لول 3 و جمجمه با تاون هال لول 9 هماهنگ شده است. تم قرمز رنگ و حالت مذابی که در زیر آن در لول 4 برج بمب قرار دارد با تاون هال 10 هماهنگ شده است در لول 5 پایه های طلایی و جای نگبان که سفید رنگ می شود با تاون هال 11 هماهنگ شده است.

چیزهای بی اهمیت

برج بمب در اکتبر 2016 (مهر95) به بازی کلش آف کلنز اضافه شد.فضای اشغالی آن 6 کاشی می باشد و این ساختمان کوچکترین رنج را در بین ساختمانها دارد.برج بمب از بازی کلش رویال الهام گرفته شده است و به کلش آف کلنز اضافه شده است.نابودی برج بمب هم از نیروی Giant Skeleton بازی کلش رویال الهام گرفته شده است.نیروی داخل برج بمب شبیه به دیوارشکنی است که کلاه خلبانی بر سر دارد.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.



تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Bomb Tower برج بمب

نظرات (۱)

  1. ممنون از توضیحاتتون،این دفاعی واقعا کاربرد چشمگیری داره و مثل ویز تاور میمونه با این تفاوت که ی خرده قدرتش کمتره و ب جاش بعد تخریب ی بمب تولید میکنه و ب نظر میاد توی تخریب نیرو جمعی مخصوصا برای ماینر واقعا خطرناکه از این مورد هم نباید گذشت ک (سرعت ضربه و پرتاب بمب) فوق‌العاده‌ای داره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای