آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

چگونه دوستانمان را به لیست اضافه کنیم؟

آموزش های بازی

چگونه دوستانمان را به لیست اضافه کنیم؟

بعد از بروزرسانی اکتبر 2016 بازی کلش آف کلنز ، شما قادر خواهید بود که دوستانتان را به لیست خود در بازی اضافه کنید و یا درخواستهای دوستی دیگران را بپذیرید و در لیست آنها قرار بگیرید - با این کار شما دیگر قادر خواهید بود دوستانتان را در لیست داشته باشید و از وضعیت آنها با خبر باشید در  ادامه مطلب ما چگونگی انجام اینکار را به شما آموزش خواهیم داد.

پنجره نمایش صفحه دوستان در کلش آف کلنز

در صفحه اجتماعی (Tab Social) بازی کلش آف کلنز ، سه گزینه وجود دارد که شما میتوانید هر کدام از آنها را انتخاب نمایید که هر کدام را برایتان توضیح خواهیم دارد :

Friends - Friend Requests - Search Players

Friends : در این قسمت شما قادر خواهید بود که تمام دوستانتان را که به لیست اضافه کرده اید به ترتیب مقدار نزولی کاپ مشاهده نمایید.

Friend Requests : در این قسمت تمام درخواستهای دوستی که برای شما ارسال شده است یا درخواستهایی که شما برای دوستی ارسال کرده اید و هنوز توسط آن شخص تایید نشده است ، را مشاهده می کنید.

Search Players : بوسیله Tag کاربری بازیکنان (در صورتی که آنرا داشته باشید) می توانید بازیکن مورد نظر را پیدا نمایید.

نحوه پیدا کردن تگ کاربری هر بازیکن :

تگ کاربری بازیکن مورد نظر

چگونگی اضافه کردن دوست

اضافه کردن دوست به لیست دوستانتان بسیار آسان است ، شما می توانید دوست مورد نظر را که مایلید به لیست خود اضافه کنید که این دوست میتواند از چت جهانی یا یک دوست واقعی در زندگیتان و یا یکی از اعضای کلنتان که مدتی با او آشنایی داشتید ، باشد.

با کلیک کردن روی بازیکن مورد نظر  که قصد اضافه کردن آن به لیست دوستانتان را دارید و نمایش پروفایل این شخص در قسمت بالا و سمت چپ، دکمه  را می بینید.

روی Ok کلیک کنید ، سپس این درخواست دوستی شما در قسمت Friend Requests که در تب Social قرار دارد ، برای شخص مورد نظر نمایش داده خواهد شد که به محض اینکه دوستتان آنرا بپذیرد ، در لیست دوستانتان (Friends) در صفحه شما - نمایش داده خوهد شد.

اضافه کردن دوست در کلش آف کلنز بسیار آسان است و این مورد ، پاسخ به درخواست های بسیار زیاد کلشرها بوده که سوپرسل در آپدیت خود بالاخره این مورد را به بازی اضافه کرده است و اگرچه قبلا این مورد در مورد فیسبوک هم قابل حل بود ولی به خاطر فیلتر بودن آن در ایران و مشکلاتی که داشت و به این راحتی هم نبود ، حال دیگر می توانید دوستانتان را هیچگاه گم نکنید و همه جا آنها را دنبال کنید و پیشرفت دهکده دوستتان را ببینید و از آن لذت ببرید ! بازی کلش آف کلنز همچنان رو به جلو حرکت می کند و سعی می کند که نیاز بازیکنان خود را برطرف نماید.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

.
.


Www.ClashOfClansGame.IR
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. سلام.من میخاستم درخواست دوستی وغیرفعال کنم.یکی هرروزدرخواست میفرسته ومن نمیخواهم ک درخواستش راقبول کنم.چیکاربایدبکنم؟
    • پاسخ:

      فعلا راهی برای حل مشکل شما نیست.
  2. سلام، از وقتی کلش آپدیت شده میرم فروشگاه مثلا میخام الماس بخرم، میزنه خرید در دسترس نیس چرا؟؟؟؟
    • پاسخ:

      احتیاج به  فیل تر شکن است - و نحوه فعال شدن بخش خرید جم در مطلب در سایت توضیح داده شده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای