آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

وقتی که گیم سنتر دائم سوال می کند !

آموزش های بازی

در این مطلب به رفع یکی از مشکلات بازی کلش آف کلنز می پردازیم که این مشکل مخصوص گوشی های iOS است و در بیشتر مواقع باعث اعصاب خردی و مشکلات دیگری برای صاحبان این مدل گوشی بوجود می آورد که در شکل بالا این مشکل را مشاهده می کنید و با دادن یک  Alert از ما دائما می پرسد که می خواهد یک دهکده دیگر را بر روی بازی کلشی که در حال انجام آن هستیم ، Load کند .

برای حل این مشکل به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

می دانیم که بازی کلش در گیم سنتر نگهداری و ذخیره می شود و هنگامی این مشکل بوجود می آید که بازی به مرکز گیم سنتر ما متصل نباشد و همانطور که می دانیم هر بازی کلش آف کلنزی تنها بر روی یک اپل آیدی متصل به گیم سنتر میشود و برای اجرای بازی دوم نیز احتیاج به یک اپل آیدی دیگر داریم .

چگونه این مشکل را حل کنیم ؟

برای متوقف کردن این پنجره مزاحم  احتیاج داریم که از حساب گیم سنتر خود خارج شویم و با آیدی صحیح خود دوباره وارد مرکز گیم سنتر شویم و sign in نماییم پس این مراحل ساده زیر را دنبال کنید :

در گوشی خود مراحل زیر را دنبال کنید:

Settings -> Game Center -> entekhab account motasel beh Game Center -> Sign Out

حالا Sign In می کنیم به اکانت اپل آیدی کاربری مان که مطمئن هستیم بازی کلش آف کلنزمان به آن متصل است.

نحوه Log Out از گیم سنتر گوشی مان

How to Log Out of Game Center

توجه : اگر نسخه iOS شما 6 یا کمتر از آن باشد ، شما نمی توانید این مراحل را انجام دهید چون بازی کلش آف کلنز دیگر از این نسخه حمایت نمی کند.

روستای من متصل نیست به هیچ حساب دیگری

بله ، شما این مشکل را خواهید داشت ، چرا که زمانی که بازی را ساخته اید، شما به گیم سنتر متصل نبوده اید و برای این کار شما احتیاج دارید به یک اپل آیدی جدید که آن را به گیم سنتر خود متصل کنید.

چگونه بک آپ بگیریم و یا ریستور کنیم کلش آف کلنز را روی iOS

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. باسلام
    من برنامه بلو استکس رو کامپیوترم نصب کردم بعد بازی کلش رو با یه اکانت جدید راه اندازی کردم حالا میخوام با اکانت قدیمیم هم وارد بشم نمیتونم همش بااکانتی که راه اندازی شده یعنی اکانت جدید وارد میشه نمیدونم چطور باید عمل کنم تا وارد باری بشم لطفا راهنمایی کنید
    ممنون
  2. سلام من بازی کلش رو از جیمیل روی اپل آیدی لینک کردم حالا که گوشیمو عوض کردم و بازی رو دوباره نصب کردم یه دهکده دیگه رو اشتباهی از نو شروع کردم که سیو شده تو گیم سنتر و هیچ رقمه نمیتونم به دهکده اصلیم برگردم لطفا راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      ریست فکتوری کنید و از اپل آیدی خارج شوید - بازی را دوباره نصب کنید و با اپل آیدیتون دوباره از اپ استور بازی را نصب کنید و لود کنید
  3. سلام من می خواستم به اکانت دوستم تو ی گوشی جدیدم وارد بشم ولی وارد نمی شه ممکنه به خاطره این باشه که کلش رو سیو نکرد بودم  باید چه کر کنم تا واردش بشم فکر می کنم اکانت روی گوشی رو جیمیلش سیو شده باشه
    ممنون از طالب عالیتون
  4. سلام ببخشید میشه یه ترکیب سرباز به غیر از GOLEM WITCH واسه کمپ 220 تایی TH10 معرفی کنین ممنون
    • پاسخ:

      چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای