آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

رفع مشکل پیام Already Linked در هنگام لینک دیوایس

آموزش های بازی

یکی از مشکلاتی که در بعضی مواقع برای کاربران هنگام Link Device کردن پیش می آید پیام Error است تحت عنوان : Already Linked  که در این مطلب می خواهیم این مشکل را حل کنیم  برای رفع این مشکل به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 این پیام در صورتی می آید که ما یکبار از لینک دیوایس استفاده کرده باشیم ، اما در بعضی مواقع این پیام Error موقعی که ما از این کار استفاده نکرده ایم هم می آید ! علت چیست ؟

در آموزش های قبلی به شما آموزش دادیم که چگونه ما می توانیم بازی کلش آف کلنز را در صورت خریداری گوشی جدید با سیستم عاملی متفاوت  انتقال دهیم ، این انتقال می تواند از گوشی Android به iOS و بلعکس باشد. [ این آموزش را اینجا ببینید ]

  • شما یک بار از این لینک دیوایس استفاده کرده اید و دیگر برای بار دوم نمی توانید از این کار استفاده کنید.
  • شما باید دو اکانت کلش آف کلنز متفاوت داشته باشید : یکی برای گوشی iOS و یکی هم برای گوشی Android - اگر می خواهید که بازی را روی اکانت جدید خود بازی کنید نیز باید به گیم سنتر برای iOS و گوگل پلی برای Android متصل شوید.

اگر شما ID اکانت خودتان را به خاطر نمی آورید ، می توانید با پشتیبانی شرکت سوپرسل از طریق منوی Help بازی تماس بگیرید و یا به ایمیل پشتیبانی سوپرسل clashofclans.feedback@supercell.com مکاتبه نمایید.

آنها به شما کمک خواهند کرد و اطلاعات Google ID تان را در اختیارتان خواهند گذاشت ( اگر از اندروید استفاده می کنید ) یا Apple ID تان را در گیم سنتر در اختیارتان می گذارند . ( اگر از iOS استفاده می کنید )

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۰)

  1. سلام،من یکبار بازیرو از گوشی اندروید لینک کردم روی اپل،بعد اون گوشی اپل رو فروختم ی گوشی اپل دیگه خریدم الانم ک نمیتونم لینک کنم،حالا چجوری باید بازیرو روی گوشی جدیدم بیارم؟اگه با زدن جیمیل میشه لطفا بگید کجا باید بزنمو چجوری باید بزنم
    • پاسخ:

      باید اپل آیدی که داشتید در گوشی وارد کنید و بازی را از اپ استور دانلود کنید تا بازی لود شود، اگه اپل آیدی نداشتید یا فراموش کردید باید با داشتن اطلاعات بازی درخواست بازیابی کلش را از سوپرسل کنید و بعد از دریافت کدبازیابی ، با داشتن یک اپل آیدی در گوشی و دانلود بازی کلش جدید ، کد بازیابی را در بازی کلش جدید وارد می کنید و بازی قدیمی لود می شود.
      ضمنا لینک دیوایسی که انجام دادید هم فقط یکبار انجام می شود و دیگر نمی توان لینک دیوایس را استفاده کرد.
  2. سلام من بازیمو میخواستم رو دوتا گوشی باشه اول آیفون بعدش هم آندروید که با دونا گوشی به بازی کرد من واسه آندروید این کارو.کردم یه بار اومد الان دیگه نمیاد چیکارش کنم دیگه کد لینکم نمیاد
    ممنون از لطف شما
    • پاسخ:

      کد فقط یکبار می دهد و برای باز کردن بازی روی گوشی باید اپل آیدی یا جیمیل تون را در ایفون یا اندروید بزنید
  3. سلام .من میخوام لنک کنم از اندرویدبه آیفون تا حالا هم انجام ندادم.ولی ارور already linked میده ...چیکار کنم
  4. با سلام
    من قبلا با اندروید کلش رو لینک کردم به اپلم حالا میخوام یه اکانت دیگه رو فقط برای چند دقیقه لینک کنم به اپلم .می خوام بدونم میشه بعد از اون دوباره کلش اولی رو برگردونم به اپل؟
    با تشکر
    • پاسخ:

      بله - البته اگه بازی تون را سیو کرده باشید و اپل آیدی داشته باشید و بازی تون روی گیم سنتر اون اپل آیدی ذخیره باشد/ شما از اپل آیدی و گیم سنترخودتون خارج می شید و با یک اپل آیدی جدید که ساختید -  در گوشی تون می تونید اون بازی را از گوشی اندروید دوستتون به گوشی اپل خودتون لینک دیوایس کنید. و بعد از تمام شدن کار باید از اون اپل آیدی خارج و دوباره اپل آیدی بازی خودتونو در گوشی بزنید و بازی خودتون را لود کنید.
  5. سلام.خواهش میکنم کمکم کنید.من از ای او اس انتقال دادم به بلو استکس الان گوشیمو میخوام عوض کنم خواستم ببینم الان فقط باید گوشی ایفون بخرم یا میشه دوباره انتقال داد روی اندروید یا نه؟؟یعنی دو بار میشه انتقال داد؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      شما اگر گوشی اندرویدی می خواهید بخرید از همون جیمیلی که روی بلواستکس است استفاده کنید و در گوشی اندرویدی بزنید و بازی را لود کنید(البته در بلواستکس باید بازی را سیو کرده باشید)
      اگر گوشی ios می خواهید بخرید باید با همان اپل آیدی که در گوشی دارید در گوشی جدید بزنید و بازی را نصب کنید و از گیم سنتر لود کنید/ از گزینه انتقال دیگه هیچ وقت نمی تونید استفاده کنید
  6. سلام.
    من قبلا یک بار برای خرید جم گزینه لینک دیوایس رو استفاده کردم (اون زمان نمیدونستم که فقط یک بار میشه انجام داد)
    الان بازی رو دارم روی اندروید انجام میدم.
    میخوام آی فون بخرم.
    چون یک بار استفاده کردم دیگه نمیتونم از اندروید به اپل انتقال داد. به سوپرسل هم پیام دادم و اونا هم جواب دادن و ازم هر سوالی پرسیدن درست جواب دادم اما از من رسید خرید جم رو میخوان که ندارم
    باید چکار کنم؟؟؟
    تو رو خدا راهنماییم کنید
  7. علیرضا ملکوتی

    من میخوام اکانتمو انتقال بدم به گوشی اپل همه کارها رو انجام میده ارور زیر رو میده
    already linked
    the current village has already been linked . the linking can be done only once
    لطفا کمک کنید اینم بگم تو هیچ گوشی دیگه الان اکانت در حال اجرا نیست
    • پاسخ:

      مشکل خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید و پاسخ لازم را بگیرید. اینجا کلیک کنید
  8. عرض ادب
    من میخوام بازیمو از اندروید به ios لینک کنم
    وقتی مراحل رو طی میکنم کد رو میگرم و وارد میکنم و تیک سبز رنگ بالای کادر رو میزنم با ارور زیر مواجه میشم
    Old Device Not Active
    To succesfully link your devices theold divice needs to be active and displaying the link code screen

    من یه اپل ای دی ساختم و اکتیو کردم و توی گیم سنتر هم فعالش کردم
    حتی بعضی جاها خوندم که باید تا تاون 4 بازی بشه این کار رو هم کردم
    اما متاسفانه همین مشکلات پا برجاست
    ممنون میشم راهنمایی کامل بفرمایید
    با تشکر
    • پاسخ:

      حدس می زنم کد را دیر می زنید و یا گوشی قدیمی که کد را می دهد غیر فعال می شه !
      در قسمت پرسش و پاسخ هم مطرح کنید ، شاید کسی بهتر بداند و راهنمایی کند
  9. سلام دوست عزیز من تو بازی کلش کلنز تا حالا لینک نکردم ولی هی پیام میده لینک قبلا داده شده هرچی به پشتیبانی بازی پیام می زنم فایده ای نداره می خوام بازی رو بیارم رو اپل ولی لینک نمیده ممنون میشم راهنماییم کنید دیگه فکرم قد نمیده
    • پاسخ:

      اگه بازی را تا ب حال لینک نکردید - پیامی که می دهد را بنویسید - سوال را در قسمت پرسش و پاسخ  سایت مطرج کنید
  10. سلا خسته نباشی من فقط یکبار جم خریدم حتما اونا لینکو برداشتن من الان لازم دارم میخوام ببرم روی ios ترو خدا اگه راهی هست بگین چی کار کنم هرچی باشه انجام میدم فقط بهم بگین چی کار کنم مدیونتون میشم. ممنون
    • پاسخ:

      چند روزی با گوشی و اینترنتی دیگه وارد بازی بشید و بازی کنید و بهم بزنید بازی رو بعد با گوشی خودتون و نصب یک بازی جدید بگید که هک شدید و با دادن اطلاعات بازی بهشون با گوشی خودتون اگه درست باشه - کد بازیابی می دهند و روی ios بزنید و بازی کنید - البته نکته مهم اینه که ازتون رسید خرید جم می خواهند و اگه نداشته باشید کارتون مشکل میشه و ممکنه قبول نکنندتا رسید ندهید . و اگه بگید دسترسی به جیمیلم برای دادن رسید ندارم ممکنه باز قبول نکنند - به هر حال انتخاب با خودتان است و ممکنه نتونید کد بازیابی را بگیرید و اگه جم نخریده بودید این کار شدنی بود.
  11. سلام دوست عزیز.
    منم این مشکل رو دارم ولی من تابه حال لینک دیوایس نکردم اکانتمو به کسی هم ندادم که لینک دیوایس کرده باشه... ولی این پیغام میاد..میخوام اکانتمو از اندروبد ببرم ios هیچ راهی نداره که انتقال بدم؟؟ خیلی نیاز دارم خواهشا کمک کنید
    • پاسخ:

      خوب توضیحات بالا را انجام دهید. کلش تون هم در ios باید تاون هال 4 باشد برای اینکه بتوانید انتقال دهید
  12. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم

    من میخوام اکانت کلش خودمو تو اپل ادامه بدم میرم توی link device که اون کد رو بهم بده مینویسه شما یه بار از اون کد استفاده کردید
    ولی من تاحالا کد رو نزدم ولی یه بار جم خریدم امکان داره اونا موقعه ریختن جم از اون کد استفاده کرده باشن
    اگه کمکم کنید یه دنیا ممنون میشم♥
    • پاسخ:

      خب پس استفاده شده است و برای لینک دیوایس نمی شه کاری کرد به سوپرسل پیام بدهید که می خواهید از اندروید به اپل منتقل کنید و اون اندروید را آنلینک کنید از روی گوشی و دیگه نمی خواهیدش و به اپل لینک کنید- شاید موفقت کردند که بعید می دونم !
  13. سلام من میخوام از اندروید به ios لینک کنم eror میده که town hall چون بالای 4 هست نمیشه.علتش چی میتونه باشه؟
    • پاسخ:

      خب نباید بالاتر از تاون هال 4 باشد !
  14. سلام خسته نباشی ممنون از وبلاگ خوبتون!
    یه راهنمایی میخواستم من اکانت بازیم روی اندروید هستش و تا حالا هم لینک دیوایس استفاده نکردم فقط یکبار جم خریدم شاید اونا لینک کرده باشن ولی وقتی میخوام بازی رو به ایفون لینک کنم میگه already linked
    الان چکار کنم؟ممنونم
    • پاسخ:

      متاسفانه این کار فقط یکبار انجام می شود - مگر اینکه الکی بگید هک شدم و قبل از اون با یک گوشی دیگه و اینترنت دیگه بازی کنید و مراحل بازیابی را انجام دهید منتهی باید اطلاعات بازی را داشته باشید مثلا تاریخ ساخت اکانت -
      وقتی بازی بازیابی شد و کد مخصوص را دادند شما کد را در گوشی جدید بزنید .
  15. دیدگاه شما در انتظار تایید مدیر می باشد.

    آقا من ایمیل زدم که اکانت من لینک شده ، لطفا از لینک خارج کنید تا از اندروید به IOS انتقال بدم این جوابو داد:
    The ‘link a device’ function can only be used once per village.after that , your village will be permanently connected to both your game center account(on ios) and your google play account (on android), allowing you to transfer a village using GC/G-Play in the future.
    all you need to do , depending on your platform, is sign into the correct game center or google play account ,then open the in-game settings and press ‘connect’. the game should now offer to load up your village.
    کسی میدونه این دقیقا چی منظورش بوده؟؟؟؟
    • پاسخ:

      میگه از لینک دیوایس استفاده کردیدو دیگه نمی تونید فقط یکبار -  جیمیل یا اپل آیدیتون را در گوشی بزنید و بازی را روی هر گوشی لود کنید
  16. سلام عزیز من یکبار از لینک استفاده کردم الان دوباره میخام استفاده کنم Error already میده برای فیکس کردن چیکار کنم کجا تیکت بزنم
    • پاسخ:

      لینک دیوایس فقط یکبار انجام می شه و با تیکت زدن هم دیگه نمی دهند
  17. سلام داداش خسته نباشی الان من ١ بار لینک کردم از أندروید به أیفون بد الان میخام دوباره از أیفون لینک کنم نمیشه کد نمیده باید چه کنم مرسی
    • پاسخ:

      فقط یکبار می شه و باید دیگه اپل آیدی و یا جیمیلتون را در گوشی دیگه بزنید و بازیتون را در هر دیوایس اندرویدی یا ios  لود کنید
  18. Salam Dadash man fek konAm 1 bar Az link device estefade KARDAm agr bekham dobare etstefade konAm bayad Chekar kard ?! Toro Khoda komakam kon
    • پاسخ:

      دیگه نمیشه - باید بازی را در هر دیوایسی لود کنید
  19. سلام داداش من رو یه گیم سنتر اصلیم یه کلش دیگه سیو شده حالا می خوام لینک دیوایس کنم میگه باید به گیم سنتر اصلی وصل بشی راهی هست که کلشم از رو اون گیم سنتر پاک بشه و رو گیم سنتر جدید سیو بشه ؟؟؟؟؟ خواهش میکنم کمک کنید !
    • پاسخ:

       یه تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه :
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

  20. سلام من قبلا از یه سایتی جم خریدم که اونا برای خرید جم بهم گفتن لینک دیوایس کنم منم لینک دیوایس رو زدم و کد رو بهشون دادم (نمیدونستم که باید کد رو بنویسم) جم رو برام خریدن - بعد الان گوشیمو عوض کردم ایفون گرفتم هرکارمیکنم لینک نمیده تا از اندروید انتقالش بدم به ایفون _ چیکار کنم الان؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      بازی فقط یکبار لینک دیوایس میشه و برای بار دوم نمیشه.
      اینو بنویس برای سوپرسل ببینید چی میگن
       i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

    • پاسخ:

      به گیم سنتر متصل باشید - بازی را از اپ استور باید دانلو کرده باشید
  21. سلام من میخوام اکانتمو بفروشم ولی جیمیلمو میخوام و نمیخوام از سوپرسل درخواست تغییر بدم ....حالا سوال
    اگه لینک دیوایس کنم اطلاعات جیمیلم رو گوشی خریدار میادبالا یا نه کلا جیمیل من دیگه از بازی حذف میشه؟؟؟؟
    اصلا لینک دیوایس بین اندروید با اندروید هم انجام میشه یا فقط بین ای دی های مختلف اجام میشه؟؟؟؟؟
    لطفا راهنماییم کنید 

    پیشاپیش ممنون از کمکتون
    • پاسخ:

      لینک دیوایس کنید - بعد بازی را از گوشیتون پاک کنید و دیگه سراغش نروید ! خریدار هم می تونه روی یک جیمیل دیگه موقع لینک دیوایس بازی را سیو کند و اطلاعات جیمیل شما هم امن است و منتقل نمی شود
  22. سلام من قبلا کد لینک 1 بار گرفتم حالا می خوام بازیمو به گوشی اپلم انتقال بدم چی کار کنم ios
    • پاسخ:

      به سوپر سل درخواست بدید که از جیمیل آنلینک کنید و به اپل آیدی تون لینک کنند - البته اگه قبول کنند و اطلاعات بازی را هم داشته باشید مثلا تاریخ ساخت بازی  و یا رسید خرید جم و ...
  23. سلام
    من بازی که از اول روی اندرویدم بود روی یه اپل ای دی لینک زدم و حالا میخوام از روی اون ای دی اپل حذفش کنم
    راهی هست که بازی رو از اپلم حذفش کنم و دیگه روی ای دی هیچ اطلاعاتی از بازیم نباشه ؟؟؟

    از گیم سنتر پاک کنم و دیسکانکت کنم یه وقت از جفت بازیام پاک نشه ؟؟؟
    راهی به نظرتون میرسه ؟
    • پاسخ:

      باید به سوپرسل درخواست بدید که قطع کنند
      hi
       i want to unlink the current apple id that is linked to my village
  24. باسلام:
     من یک بار از روش لینک دیوایس از گوشی iosبهandroidاستفاده کرده ام.
    و الان در هر ۲ گوشیios,android اکانت کلشم را دارم.
    الان می خواهم از گوشی اندروید ام،اکانت کلشش را به یک گوشی اندروید دیگر 
    بفرستم ولی  گزینهgoogle playام کانکت نمی شود حتی با استفاده از فیلترشکن،واگر بخواهم از گوشیios بفرستم پیغام بالا را می دهد.
    ممنون میشم من را راهنمایی کنید و لطفا جواب را به ایمیلم بفرستید.
     با تشکر.
    • پاسخ:


      گوگل پلی را  از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  25. من نمی دونم چجوری باید وارد مکالماتش بشم اخره کاتم کردن باید چکار کنم
    • پاسخ:

      از کجا وارد نمی تونید شوید؟ نمی تونید وارد بازی شوید ، یا نمی تونید وارد کلن شوید که کیک شدید؟
  26. اقا من نمیدونم چرا وقتی میخوام اکانت کلشم رو جابه جا کنم این مشکلات برام پیش میاد؟                                               
    البته یک مشکله
    همه چیز رو انجام میدم کدی که میده رو وارد دستگاه جدید میزنم بعد انجام رو میزنم هیچی که هیچی تو رو خدا زود جوابم رو بدید 
  27. سلام من یه بار اکانتم رو دزدیدن و لینک کردن بعد ک پس گرفتم نمیتونم از لینک دیوایس استفاده کنم . راهی نیس دوباره بشه استفاده کرد؟؟
    • پاسخ:

      فکر نکنم - به هر حال به سوپرسل ایمیل بزنید { شاید } یک کاری بکنند.
  28. سلام عزیز خسته نباشید  همین جوری ادامه بده پستات فوق العادس 

    عزیز میشه اکانت رو با شبیه سازی های اندروید روی کامپیوتر با انروید موبایل لینک کرد ؟؟ 

    مرسی 
    • پاسخ:

      ممنون - بله احتمالا میشه ... تست نکردم.
  29. سلام ؛
    پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم اگه از آخرین مطالب سایت من هم دیدن کنی :

    عنوان : عشق به پول یعنی چه ؟
    عنوان : شگفتی های روستای هابیت ها در دنیای واقعی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای