آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

لوت زیاد می خواهید ؟

آموزش های بازی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از نبودن لوتLoot  ناراحت هستید و حسابی خسته شدید نگران نباشید و با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا نکاتی را به شما یادآور شوم ...



ابتدا به سراغ تعریف لوت می‌رویم:

لوت Loot به معنای غارت کردن تنها منابع حریفان است و بردن یا باخت در آن معنی پیدا نمیکند .
شما در لوت نباید فکر بردن باشید و فقط و فقط باید روی منابع تمرکز کنید


در اینجا به بیان یک سری نکات برای بدست آوردن لوت بهتر رو قرار میدیم:

  • تنظیم کاپ: شاید این عامل یکی از مهمترین عناصر در لوت زیاد باشد و شما باید دقت کنید که کاپ خود را به درستی تنظیم کنید. (نظر شخصی من: 1500 تا 1650)
  • انتخاب درست سربازان: زمانی که شما هدفتون منابع هست باید ترکیب درستی از سرباز رو همراه داشته باشید که پیشنهاد من دو سربازخانه گوبلین + یک سربازخانه آرچر + یک سربازخانه بربرین می‌باشد. (گوبلین: خالی کردن منابع بیرونی - آرچر: خالی کردن منابع پشت حداکثر یک لایه دیوار  - بربرین: پرت کردن حواس ساختمان های دفاعی و باز کردن راه آرچر)
  • انتخاب زمان درست برای شروع غارت: طبق تجربه شخصی بنده بهترین زمان برای شروع غارت ساعت 11:10 شب می‌باشد.
  • انتخاب دهکده درست: زمانی که شما با خود ترکیب گوبلین + آرچر + بربر را می‎برید قدرت مانور بالایی برای حمله ندارید پس بهتر است تنها به دهکده هایی حمله کتید که منابع آنها در تولید کننده های آنها باشد نه مخازن
  • منابعتان را حفظ کنید: اگر شما قصد فارمینگ را دارید حتما تاون حال خود را در خارج از دیوارها و نقطه ای که هیچ دفاعی نداشته باشد قرار دهید تا حریفانی که به دنبال زدن تاون حال هستند آنرا نابود کنند و سپر شما فعال شود. (طبق تجربه شخصی من بهترین مکان برای قراردهی تاون حال قسمت بالا سمت چپ می‌باشد همچنین می‌توانید با قرار دادن تعدادی از دکورها + پرچم سفید توجه را به تاون حال جمع کنید)


ارزانترین فروشگاه جم در ایران: (دارای نماد اعتماد الکترونیک + مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) ----> بر روی عکس زیر کلیک کنید

یا

آدرس: www.gem.az-net.ir

نکته :

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۶)

  1. در پاسخ به امید باید گفت مقدار کاپی که توی هر اتک به شما تعلق میگیره ربطی به لول یا سطح ساختمان مرکزی حریف نداره و تنها به اختلاف کاپ بستگی داره
    به عنوان مثال شخصی که کاپ 3100 داره بیا کاپ 2500 رو بزنه کاپی معادل 1 توی هر ستاره یا حداکثر 5 کاپ در هر ستاره بهش تعلق میگیره
    فردی که از شما با گرفتن یک ستاره تونسته 16 کاپ بگیره صد در صد کاپی کمتر از شما داشته...
    موفق باشید
  2. مشکل از رم گوشیته ,رم گوشیت کمه بازی خود بخود بسته میشه باید نرم افزار های غیر ضروری رو پاک کنی رم گوشیت ازاد شه اگه درس نشد باید گوشیتو عوض کنی ی گوشی با حداقل 250  مگابایت رم
  3. دوستان وقتی می خواین برین کالکتور بزنین اصلا گوبلین نبرین ! شما باید ی جوری اتک بزنین که بتونین هر 5-7 دقیقه یه بار نیرو جمع شه برین غارت, گوبیلن خوبه ولی زمان ساختش از بربر و ارچر زیاد تره پس دیرتر کمپتون پرمیشه و دلیل دیگش اینه که گوبلین زود میمیره چون همراه بربر میره سراغ کالکتور و با ی ضربه مورتار جفتشون میمیرن و باید زیاد سرباز استفاده کنین 
    پیش نهاد من دوتا سرباز خانه بربر دوتا ارچر دوتا دارک باراکس هم مینیون اینجوری می تونین هر 5 دقیقه بدون بوست زدن برین اتک 
    و اگه خواستین دارک جمع کنین حتما گوبلین ببرین وجاینت 
  4. سلام اقا کلش منم بعد 20 30 مین میپره بیرون.وسط اتک هم میبازم.بابا مشکل چیه اخه؟؟ میتونه ازروت بودن گوشی باشه؟؟ ج بدبد لذفا
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید - سرویس دهنده اینترنتی تون را تغییر دهید
  5. سلام جدد.
    و ممنونم از جوابهاتون.

    درباره کاپها، من یکماهی هست بین 3100 تا 3250 کاپ متغیر هستم.
    چندین عکس از افرادی که بهم اتک دادن یا بهشون اتک دادم گرفتم.
    من (با تاون تازه 9 شده) تاون 10 رو سه ستاره میکنم ولی فقط 1 کاپ میگیرم در حالیکه همون تاون 10 اتک انتقامی بهم داد و دو ستاره 29 کاپ ازم گرفت.
    همینطور تاون 9 یا 10 بهم اتک دادن و با یکستاره کردن 11 و 16 کاپ ازم گرفتن ولی وقتی میخام بهشون اتک انتقامی بزنم، تعداد کاپ دریافتیم رو زده 0 و در صورت شکست 27 و 17 کاپ ازم میره.
    چطور چنین چیزی ممکنه؟
    آیا میشه عکسهارو به سورسل بفرستم؟
    آیا ممکنه اکانت من (بطور اتوماتیک در دیتابیس سوپرسل) بد ثبت شده باشه یا مشکل دار باشه که همچین آمار وحشتناکی دارم؟


    ضمنا گوشیم روت شده نیست و هم با گالکسی 5 و هم هوایی جی 610 امتحان کردم، در هر دوشون بعد از 20 دقیقه از بازی میاد بیرون.
    • پاسخ:

      یک ایمیل بزنید و علت را بپرسید.
  6. طبق تجربه که دارم میزان لوت در لیگ های سیلور ۲ تا گلد ۱ زیاده و البته روستاهای غیر فعال که منابعشون تو کالکتورها جمع شده
  7. سلام : خسته نباشید
    بستگی به مپ داره ، مثلا نقشه پوشینگ (Pushing) که توی سایت خودتونم هست واسه اینجور دفاع کردنا خوبه .
    البته من خودم این نقشه رو با یه سری تغییرات واسه خودم ساختم ، دیشب 70 تا کاپ مثبت گرفتم . توی لیگای بالا واسه کاپ خوبه اما منابع غارت بشه نه ...
  8. گوبلین بدرد نمی خوره اصلامیزان سلامت اش کمه سریع توسط مورتار ازبین میره به جاش از مینیون استفاده کنید خیلی بهتره مورتارنمی تونه از بین ببرتش میزان سالمت اش هم عالی
    • پاسخ:

      خب ایر و ویزارد تاور و آرچر تاور و ایر بمب و مین و هوایی و آرچر کوئین برای مینیون کابوسن!
      شما لول گوبلین ببر بالا
      درسته میزان سلامنیش کمه اما سریع هم منابعو میزنه
      بزای مورتارم از روش گریز مورتار استفاده کن

  9. سلام : خسته نباشید
    در جواب دادخواه :
    دیگه تله هوایی روی هیلر جواب نمیده ، بهترین روش اینه که ایر در وسط مپ باشه و جلوش چیزی باشه که کویینو سرگرم کنه تا ایر هیلر رو بزنه .
    • پاسخ:

      در اینصورت باید فاصله ایر و اون چیزی که شما میگید خیلی کم باشه
  10. سلام : خسته نباشید
    در جواب امید : یکدفعه پرت شدن از بازی معمولا بخاطر روت گوشی و استفاده از ایکس مد هست .
    کاپ زیاد از دست دادن اولیش بخاطر انتقام و لیگه . مثلا کسی بیاد از شما انتقام بگیره که لیگش پایین تره خیلی کاپ از دست میدی و این یه چیز عادیه ، اگر تاونشم نسبت به شما کمتر باشه بازم بیشتر . کاپ بدست آوردن هم همینجوره .
    اگر برات کاپ مهم نیست گلد یک واسه 9 لوتش خوبه .
  11. سلام. با تشکر از سایت جالبتون.
    من لول 89 هستم و دو مشکل اساسی دارم.

    اول اینکه بعد از 20-25 دقیقه، کاملا ناگهانی از بازی خارج میشم. و بارها این اتفاق وقتی وسط حمله بودم افتاده که منجر به باختم شده.
    بحث یک نسخه از بازی نیست . هر 3-4 نسخه و آپدیت بازی از قبل تا به الان همین مشکل رو دارم.
    این خروج از بازی هر 20 دقیقه قانون کلشه یا فقط مشکل منه؟


    مشکل دوم مقدار کاپیه که بدست میارم یا از دست میدم.
    2-3 روزه وارد تاون 9 شدم و تمام حریفانی که برام میاد از من قویترن اما تعداد کاپهایی که ازشون میتونم بگیرم در صورت 3 ستاره کردنشون از 1 تا فوقش 20 هست و کاپهای منفی در صورت شکست اتکم، اکثرا از 30 به بالاست.
    همینطور هر کسی که بهم اتک میده با اینکه از من قویتره اما از 15 کاپ تا 52 کاپ ازم میبره.
    بارها شده  فقط یک ستاره ام کردن و بالای 20 کاپمو بردن با اینکه تاونم رو در جاهای مختلف نقشه (هم داخل و هم خارج دهکده) امتحان کردم.
    چرا اینقدر کم کاپ میگیرم و اینقدر زیاد از دست میدم؟

    ممنون میشم از راهنمایی و پاسختون.
    • پاسخ:

      خیر بعد از 20 دقیقه خارج نمیشید و نهایتا تا 7 الی 8 ساعت میشه آنلاین بود و بازی شما را بیرون می کند سرویس اینترنت خود را تعویض کنید و امتحان کنید.
      مشکلات عجیب و غریبی دارید و نمیدونم چرا اینجوریه ! 52 تا کاپ خیلیه ! و سوپرسل باید جوابگو باشد . ولله چه عرض کنم !
  12. با سلام
    اخیرا نوعی سبک حمله شایع شده به این صورت که یک ارچر کوئین را رها می کنند و پشت سرش 4 تا هیلر لول بالا رها می کنند.

    و عجیب اینکه همین ترکیب هجومی کل مپ را صاف می کنه!!یعنی قبل از اینکه ضدهوایی ها بتوانند هیلرها را بزنند توسط تیر دوربرد ارچر کویین نابود می شوند.

    آیا روشی برای مقابله و دفاع وجود دارد؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      اسم این استراتژی سوپرکوئثن هست
      بله راه حلم داره
      از بمب های هوایی و مین های هوایی میتونید استفاده کنید
      البته با این نوع حمله نمیشه هر مپی رو زد
    • پاسخ:

      سلام
      ما الان چیزی در مورد هک نگفتیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای