آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

شعری در وصف بازی کلش آف کلنز

متفرقه

یکی از خوانندگان خوش ذوق سایت ما شعری قشنگ و طنز در وصف بازی کلش آف کلنز برایمان ارسال کرده است که این شعر در سایت شعر نو  هم قرار داده شده است ، که توجه شما را در ادامه مطلب به خواندن این شعر دعوت می کنم ، با تشکر از ایشان.

کلش آف کلنز

شعر گفتم وصفِ کلش آف کلنز

چند بیتی جدی و چندی به طنز

 

اعتیاد آورترین گیم زمین

قاتل وقتِ عزیزِ نازنین

 

بازی تحتِ نت از سوپرسل است

گر شوی معتاد ترکش مشکل است

 

می شود آغاز با یک بیلدر

او که بر چکش زدن باشد مُصِر

 

ابتدا می سازد او یک تان هال(town hall)

می زند چکش به دورش بی مجال

 

هست در بازی ز هر چیزی مهم

سبز الماسی که می نامند جِم

 

می شود حاصل ز جم ها کارگر

سکه و اِکسیر هم دارد ثمر

 

می خرند اعراب دارا در کویت

گیفت کارت و جم برای آپدیت

 

عده ای هم هست در دنیا فقیر

پول جم دادند جای نان و شیر

 

مابقی هم مستمر هی در اتک

در نزاع و جنگ و دعوا و کتک

 

تا بدست آید طلا ، اکسیر ناب

می زنند آنها اتک حتی به خواب

 

در مخازن شد منابع چون زیاد

زین سبب بازیکنان گردند شاد

 

خرج تجهیزات جنگی می کنند

پی ز پی دیوار سنگی می کنند

 

برج آرچر توپ ها مورتارها

هر لول افزوده گردد کارها

 

یک به یک سربازهایی را جدید

خانه  سربازها آرد پدید

 

غول و آرچر ، بربر و بالن، پِکا

گوبلین و هیلر ، ویزارد و اژدها

 

هوگ و ویچ و مینیون ، گولِم ، لاوا

با زن در ید تبر شد انتها

 

اِسپل سرعت و خشم و زلزله

اِسپل جان و پرش با صد تله

 

 

جملگی هستند در لابراتوار

در صف آپدیت خود در انتظار

 

شاه و کویین  تا لول های چهل

تشنه اکسیر مشکی رنگ گِل

 

رشد چون حاصل شد و دیوار آپ

چون به بالا رفت لیگ و رِنج کاپ

 

حال می گردند عضو یک کلن

هم گروهی مرد و طفل و پیرزن

 

هی به هم نیروی جنگی می دهند

هی دراگ و غول سنگی می دهند

 

یک نفر بالا لول که لیدر است

ارشد چندین نفر کولیدر است

 

بعد کولیدر کسانی اِلدرند

به رِجکتو هم پذیرش قادرند

 

مابقی اعضای عادی ممبرند

بی نشان و عادی اند و بی بِرند(berand)

 

چون که ده شد در کلن تعداد یار

می شود استارت کرد آنگاه  وار(war)

 

 

وار یعنی جنگ با تیمی دگر

کسب تعداد ستاره بیشتر

 

وار یعنی زندگی را بی خیال

زن به دور از همسر ، همسر از عیال

 

وار یعنی بی خیال نان و آب

چیدمان نقشه حتی توی خواب

 

وار یعنی همه جا گوشی بدست

گیج و مجنون مثل آدم های مست

 

وار یعنی غارت و جنگ و اتک

در نهایت خوردن از همسر کتک                                                                

  شعر از : محمد تنهایی

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۴)

  1. داداش خیلی عالی بود ، خداییش قشنگ بود ، مخصوصا قسمت وار ، هزاران لایک بر تو باد
  2. واقعاااا عااالی بود،تشکر میکنم از شاعر این شعر زیبا...البته من از ایشون کتاب بشنو از من چون حکایت میکنم و تن های تنها رو خوندم اشعار بسیار زیبایی می سرایند...
    موفق و پاینده باشید🌸🍁🌸🍁🌸
  3. محمد تنهایی

    سلام به همه دوستان عزیزم
    بنده محمد تنهایی شاعر شعر کلش آف کلنز هستم و از اظهار لطف شما کمال تشکر رو دارم
    از ادمین عزیز هم کمال تشکر رو دارم که شعر بنده رو به اشتراک گذاشتن
    می تونید کارای بنده رو با گوگل کردن کلمه (شاعر محمد تنهایی) دنبال کنید.

    سعی کردم توی این شعر جزییات رو تا حدی که خیلی طولانی نشه به تصویر بکشم.البته خودمم هم لیدر یه کلنم و لولم صد و بیست و پنجه .
    • پاسخ:

      (:
  4. دوست عزیز یعنی چی اونوقت چیه؟؟ یه قسمتی هست وبلاگ هایی که من دنبال میکنم از توی اون قسمت اسم وب منم بزن دنبالم کن وجدانن سخته؟؟؟
    • پاسخ:

      یعنی چی اونوقت ؟!
    • پاسخ:

      احتمالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای