آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

بهبود و تغییرات بهتر در چند طلسم

اخبار و شایعات

همانطور که می دانید در حال معرفی تغییرات آپدیت بازی کلش آف کلنز سپتامبر 2015 هستیم و بعد از معرفی آپدیت طلسم رعد و برق به لول 7 ، شاهد تغییراتی دیگر در طلسم زلزله ، سم و یخ  هستیم  ، که در ادامه مطلب توجه شما را به این تغییرات جلب می کنیم ...



تغییرات در طلسم سم
طلسم سم دیگر بصورت ثابت فقط بر روی نیرو ها عمل نمی کند آسیبی دائمی وارد می کند و سربازانی که دارای HitPoint کمتری بودند در حقیقت همه سربازان در منطقه ایی که طلسم سم زده می شد کشته می شدند و در حال حاضر اثر و قدرت طلسم سم بیشتر و کشنده تر شده است و هر چقدر در معرض آن قرار بگیرند مانند اینفرنو تک هدف عمل می کند که قدرت آن به تدریج زیاد می شود و از جان سرباز کم می کند و تاثیرات آن بعد از پایان طلسم ، چند ثانیه ای ادامه پیدا می کند. در تصویر می بینیم که طلسم سم که به 4 ارتقاء یافته است بر روی دراگون هم تاثیر بیشتری می گذارد و از جان وی خیلی کم می کند و حتی می توان آنرا از بین برد.

تغییرات در طلسم زلزله

تغییرات در این طلسم کمی جزیی است  طلسم زلزله 25 % از سلامتی ساختمان ها کم می کند ، بدین معنا که اگر در حمله ای به حریف از تاون هال 10 فقط احتیاج به 25% برای نابودی داشته باشد ، شما می توانید با یک طلسم زلزله ، ساختمان تاون هال 10 را  که فقط 25 % به نابودی آن باقی مانده است را ، تخریب کنید.

تغییرات در طلسم یخ

شاید این برای شما جالب باشد که بتوانید از این به بعد با طلسم یخ و زدن آن بر روی نیروهای هوایی حریف ، آنها را چند ثانیه ایی بی اثر کنید و این می تواند برای کشتن کلن یی که داخل آن دراگون است خوب بنظر آید ، و از کشته شدن نیروهای خود در اثر حمله نیروهای کلن کسل حریف جلوگیری به عمل آید ، این طلسم روی کلیه نیروهای هوایی از قبیل مینیون ، دراگون ، هیلر ، بالون موثر خواهد بود و آنها را متوقف و خشک برای چند ثانیه ایی خواهد کرد.

در این قسمت هم فیلمی در رابطه با همین توضیحات و تغییرات گذاشته ایم که مشاهده نمایید :

دانــلــود فــیــلــم

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶)

  1. سلام من ی بازی خریدم اکانت رو گرفتم حالا فروشنده اکانت نداره ولی بازی و پاک نکرده من رمز جیمیل و عوض کردم گوگل پلی واسه فروشنده غیر فعاله ولی بازم میاد تو بازی خراب کاری میکنه تورو خدا کمکم کنین چیکار کنم فروشنده دیگه نتونه بیاد تو بازی ؟
    • پاسخ:

      برای بازی خریداری شده کاری نمی شه کرد - پولتون را پس بگیرید.
  2. ببخشید زمان دقیق آبدیت از طرف سوپرسل کی اعلام میشه ? و آیا شما سایتی می‌شناسید که زمان حدودی آبدیت بگه ?? ممنون
    • پاسخ:

      بزودی آپدیت می شه و تاریخی اعلام نکردن - احتمالا اواخر شهریور
  3. سلام ببخشید انگار میگن دونات جم میخواد بیاد ایا حقیقت داره و اینکه تو شهریور اپدیت میشه ؟ با تشکر .
    • پاسخ:

      دونات جم که فکر نکنم بشه ... ولی آپدیت اول احتمالا در شهریور است یا اوایل مهر
  4. سلام ببخشید آیا با اینکه سایت ها از خبر اضافه شدن دیوار خبر دار شدن سوپرسل این قسمت آبدیت حذف کنه??
    • پاسخ:

      هنوز در حد شایعه است و هر چیزی ممکن است .
  5. سلام من تو یه سایت allclashدیدم نوشته بود اپدیت جدید17سپتامبر هست یعنی درسته؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      ممکنه ، ولی هنوز تایید نشده است.
  6. سلام سوالی داشتم. من تاون هال ۷ هستم و کریستال ۱ تروفی ۲۳۹۵. موقعی که اتک میزنم اگه طرف مقابل تاون ۷ باشه به ندرت بیشتر از ۱۰ تا کاپ میده اما زمانی که به من حمله میشه بالای ۲۰ تا کاپ از دست میدم!!! علتش چیه؟ اینم بگم که همه چی مکس هست حتی دیوارها
    • پاسخ:

      اول اینکه یکی که تاون هالش پایین تر از شما باشه و حمله را ببره ، کاپ بیشتر و همچنین لوت بیشتری کسب می کنه  ، و در صد تخریب هم تاثیر گذار است  و کسی هم که قدرت ش از شما پایین تر باشه و حمله را هم ببرد باعث این کار می شود ، البته بازی کلش هم یک سری شیطنت هایی و فرمول هایی  مخصوص به خودش را در بازی گذاشته که باعث می شه شما را حریص تر کنه - که بازی کنید و کاپ های از دست رفته را پس بگیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای