آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

لاوا Lava Hound

لاوا Lava Hound


لاوا:
این جانور آتشین که شبیه سگی پرنده از جنس گدازه است خصوصیاتی همانند گولم دارد با این تفاوت که یک نیروی هوایی محسوب می شود و هدف اصلی اش در حملات نابودی ضد هوایی های دشمن است. پس از نابودی ضد هوایی ها به سمت سایر سازه های دفاعی دشمن حمله ور می شود.
در سطح پنجم به بالای قلعه می توان یک لاوا را در آن مستقر کرد. همچنین می تواند در اردوگاه های سطح بالا هم 8 لاوا قرار داد.
لاوای سطح سوم بیشترین قدرت جسمانی در بین تمام نیرو ها را داراست با این حال کمترین قدرت تخریبی در واحد زمان بر اساس فضای اشغالی را داراست( 0.47) که این عدد از تمامی نیرو ها کمتر است ( حتی کمتر از گولم سطح اول که قدرت تخریبی بر اساس فضای اشغالی اش در واحد زمان 1.27 است)
لاوا در کنار گولم بیشترین فضا را در اردوگاه اشغال می کند ، 30 فضا.


استراتژی هجومی:
قدرت جسمانی لاوا بسیار بالاست،تقریبا در سطح گولم ها. با توجه به حمله به سوی ضد هوایی های دشمن می توان لاوا را نیروی پشتیبان از سایر نیرو های هوایی (اژدها ، مینیون ها ، فرشته ها وبالن ها) نامید.
خطراصلی برای لاوا برج جهنمی است. به خصوص اگر برج جهنمی در حالت تک هدفی قرار گرفته باشد به راحتی می تواند لاوا را نابود سازد.
یک روش خوب برای حمله با لاوا ها این است که به صورت جفتی به میدان فرستاده شوند تا با اطمینان بیشتری بتوان ضد هوایی های دشمن را نابود کرد. با این تفاسیر و حتی با توجه به قدرت جسمانی بالایشان ، فرستادن تعداد زیادشان مفید نخواهد بود. زیرا بعد از نابودی ضد هوایی ها آنها قدرت زیادی درنابودی سایر سازه ها ندارند .
لاوا می تواند نیروی پشتیبانی بسیار خوبی برای زوج غول ها و فرشته ها باشد. لاوا با تخریب ضد هوایی ها بستری مناسب برای پشتیبانی فرشته ها از غول ها را فراهم می سازد.
درهنگام حملات گلوله های کوچک آتشی شلیک می کند( شبیه مینیون ها) 

لاوا ها نیرو های مناسبی برای حمله به تعداد زیاد نیستند چون قدرت تخریبی کمی دارند و به عنوان پشتیبان و سرگرم نمودن ضد هوایی ها بیشتر بکار می روند تا نیروهای دیگر مثل بالون ها و یا مینیون ها که جان کمی دارند بتوانند حداکثر تخریب را انجام دهند.

تعداد 1 الی 2 عدد آن در حمله هایی بصورت استراتژی بالنیون ( نحوه حمله با استراتژی بالنیون اینجا کلیک کنید ) کفایت می کند.


استراتژی دفاعی:
ضد هوایی هایتان را در فواصل مناسب از یکدیگر مستقر کنید . این امر دشمن را مجبور میکند تا نیرو های هوایی اش را در نزدیکی لاوا رها کند تا بتواند از آنها مراقبت کند.
مین هوایی و بمب های هوایی را در فواصل نزدیک با هم قرار دهید.
حداقل یک برج جهنمی خود را در حالت تک هدفی قرار دهید تا به راحتی لاوا را نابود کنید.


توله لاوا lava pup :
پس از نابودی لاوا ها توله هایی از آنها ایجاد میشود که از خود لاوا کوچک تر و ضعیف ترند.
لاوای سطح اول به ۸ توله ، لاوای سطح دوم به ۱۰ توله و لاوای سطح سوم به ۱۲ توله پس از نابودی تبدیل می شوند.
آنها نیز نیروهایی هوایی هستند و توپخانه ها وخمپاره انداز ها توانایی آسیب رسانی به آنها را ندارند.
شرایط توله های لاوا دقیقا همانند مینیون سطح یک است به غیر از محدوده شان. مینیون ها محدوده ای به شعاع ۲٫۷۵ کاشی را مورد شلیک قرار می دهند اما توله های لاوا محدوده ای به شعاع ۲ کاشی را.


مشخصات:

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Lava hound لاوا

نظرات (۷)

  1.  نظر شما با سه تا لاوا و بقیه.ارچر میشه تان 10 رو سه زد بالنا لول مکس باشن با چند.تا اسپل خشم و.....
  2. سلام
    مطالب سایت بسیار عالی بود ولی الان اگ بخواین با لاوا حرفه ای اتک بدین باید تعداد بیشتری لاوا ببرین و به جاش بالون رو کمتر کنین حالا چراش رو هم میگم بعد از اون سعی کنین با کینگ و کویینتون یه ایردفنسیو رو نابود کنین میتونین از سربازای کمکی هم براشون استفاده کنین
    حالا چرا باید لاوا رو زیاد کنیم بالون رو کم کنیم؟
    خب این مطلب بسیار واضحه چون اول لاوا میره وسط مپ کل دفاعیا حتی ارچر تاور روی زدن لاوا تمرکز میکنن و فشار بالایی رو این سرباز میاد تنها هیدن تسلا و ویزاردتاور که محوطه کمتری را پوشش میدن برای بالون خطرناکن. پس اول نتیجه میگیریم باید لاوامون تا نصفه ی بیشتر حمله باهامون باشه.
    حالا این سوال پیش میاد که بالون کمتر موجب نمیشه که تو اتک کم بیاریم و قدرت نابود کردن ساختمون ها کم بشه؟
    راجع به این مطلب باید چندتا چیزو بدونین اول اینکه لاوای شما پس از نابودی تبدیل به مینیون میشه و مینیون ها ساختمون های غیر دفاعی رو میزنن پس علنا انگار هم لاوا بردین تو اتک هم مینیون پس اینجا ضرر نکردین
    دوم اینکه به طور میانگین وقتی 2 بالون روی یک ساختمون هم زمان بمب بندازن ساختمون نابود میشه. حالا شما فرض کنین 10 تا بالون دارین و این ده تا بالون هم زمان روی دفاعی بمب بندازن خب قطعا اینجا انگار که قدرت 8 بالون شما به هدر رفته و فقط جا اشغال کرده ان پس بالون زیاد هم بردن فقط حروم کردن فضای کمپه.
    قطعا کسی که میخواد 3 تا ستاره بگیره باید تو تمام زمینه ها حرفه ای باشه.
    من حدود 2 ساله دارم بازی میکنم اگه مشکلی بود سعی میکنم کمک کنم.
    ممنون ک وقت گذاشتین
    • پاسخ:

      تشکر
  3. سلام از سایت خیلی خوبتون متشکرم  تونستم اطلاعات خوبی بدس بیارم بازم ممنون
    • پاسخ:

      خواهش می کنم
  4. پدرام احمدی

    سلام و خسته نباشید میگم بهتون و از سایت بسیار خوبتون هم ممنونم می تونم ازتون بپرسم بهترین سرباز روی هم رفته کدوم سربازه یا شما خودتون چی دوست دارین اتک ببرین؟
    • پاسخ:

      ممنون از شما ...
      خوب سرباز ها هر کدومشون یک وظیفه دارند و نمی شه بهترین را انتخاب کرد ... مثلا ماشین تاکسی مسافر میبره - مینی بوس هم مسافر میبره . هر کدومش یک کار را انجام می دهند - مسافر بردن !
      مینی بوس تعداد زیاد مسافر می بره با سرعت کم و کولر نداره و آدم اذیت می شه و ...
      تاکسی هم تعداد کم مسافر می بره - تند میره - خطر تصادفش بیشتر و ...

      کلش هم همینطوره باید مخلوط و یا استراتژی هایی را انجام داد که  حملات نرمال باشه ..
      من خودم برای اینکه لوت جمع کنم و سریع انجام بدهم و مصرف اکسیر هم کم باشه ترکیب جاینت و آرچر و بربر می برم . و سعی می کنم اینها رو قوی کنم و لول شون را بالا ببرم که در حملات کم نیارم ...
      در کلن وار هم فول دراگون حمله می کنم و چون خرجش بسیار زیاده و همچنین ساختنش هم زمانبر
      و اگه بخوام جای این دو را با هم عوض کنم و مثلا برای جمع کردن لوت فول دراگ حمله کنم ، مسلما" به هیچ جا نمیرسم !
    • پاسخ:

      30 تا - نوشتیم که ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای