آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

گولم Golem

گولم Golem

گولم:

گولم نیروی قدرتمندی است که پس از کشته شدن به دو قسمت تقسیم می شود . قسمت های جدا شده " گولمیتز" نامیده می شوند و هر کدام از این دو توانایی آسیب رسانی به دشمن و همچنین سلامت جسمانیشان یک پنجم گولم است.
گولم همانند بالن ها ، غول ها و گراز سواران ابتدا به سازه های دفاعی دشمن حمله می کند.


استراتژی هجومی:

یک استراتژی مناسب این است که گولم ها را برای انهدام خمپاره انداز ها و برج های جادوگر دشمن به میدان بفرستیم و بس از اتمام عملیات گولم ها نیرو هایی چون کمانداران و بربر ها را روانه ی میدان کنیم.
از آنجا که گولم ها تقریبا قدرت تخریبی قابل توجهی ندارند بهتر است با نیروهایی همانند جادوگران و "ساحره " ها پشتیبانی شوند.
گولم ها در تله گیر نمی کنند ( همانند پکا ها) اما گولمیتز ها ( دو تیکه ی جدا شده از گولم) در مقابل تله در امان نیستند.
تا جایی که ممکن است گولم ها را از خط آتش برج جهمنی دور بدارید زیرا خطری بزرگ برای گولم هاست.

استراتژی دفاعی:

گولم ها همانند غول ها و پکا ها نیروهایی پر قدرت اند . به همین دلیل وقتی قلعه ی شما توسط گولم ها حمایت شوند نیرویی کافی برای نابودی تمام سربازان دسته ی اول و همچنین اکثر نیرو های دسته ی دوم دشمن( حتی غول های سطح پایین) را داراست.

تفاوت های سطوح ارتقاء:

سطح سوم: بدن سنگی گولم از خاکستری روشن به خاکستری تیره و چشمانش از صورتی روشن به صورتی تیره تغییر می کند.
سطح پنجم: رنگ بدن سنگی اش متمایل به بنفش تیره می شود. از سویی دیگر کریستال هایی بنفش رنگ در کمرش ظاهر می شود.

 جدول مشخصات گولمیت

بعد از نابودی گولم ها آنها به دو گولمیت تبدیل می شوند که جدول مشخصات آنها به شرح زیر است:

سایر دانستنی ها :

گولم در تاریخ 17 اپریل 2013 به بازی افزوده شده.
اگر سطح قلعه از 5 به بالا باشد می توانید یک گولم را در آن جای دهید و در کنار 8 گولم دیگر (در اردوگاه های سطح بالا) برای نبرد به میدان بفرستید.
گولم ها در کنار بالن ها تنها نیروهای بازی هستند که در زمان مرگشان منفجر می شوند و با این خصوصیت به دشمن خسارت ایجاد می کنند. (تفاوت دیوار شکن ها با این دو نیرو در آن است که دیوار شکن ها پس از ایجاد نیروی انفجاری از بین می روند و پس از مرگ خود نیروی انفجاری تولید نمی کنند.)
فضای اشغالی گولم 30 است ! 5 تا بیشتر از پکا
گولم تنها نیروی بازی است که به تنهایی کل فضای قلعه سطح پنجم را اشغال می کند.
گولم بالاترین سلامت را در بین نیرو ها داراست، حتی گولم سطح اول.
اما از طرفی حتی سطح پنجم گولم کمترین میزان قدرت آسیب رسانی در واحد زمان را بر اساس فضای اشغالی داراست.
اگر قلعه ی شما توسط گولم محافظت بشود و در حین دفاع به دو تکه ی گولمیز تبدیل شود ( در صورت زنده ماندن گولمیتز ها ) دو باره به حالت گولم تغییر شکل خواهد داد. 

جزئیات آموزش و ارتقا Golem

جزئیات Golemite

گولم در یک نگاه :

❆ Golem یک موجود سنگی ست قدرتمند همانند تانک می باشد که پس از مرگ تبدیل به دو Golemite کوچکتر از خود تبدیل می شود .
❆ Golem چهارمین سربازی است که در پادگان مخوف پس از Valkyrie آزاد می شود.
❆ این سرباز و Golemite در هنگام مرگ همانند بالون نظامی آسیبی به اطرافش وارد می کند.
❆ Golem ها همانند غول، بالون و گرازسوار هدف مورد علاقه شان ساختمان های تدافعی است.
❆ اگر شما این سرباز را در روستای دشمن رها کنید همه سلاح های تدافعی متوجه آنها می شوند و به آسانی با سربازان دیگر می توانید روستای دشمن را نابود کنید.


مشخصات: 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Golem گولم

نظرات (۳۷)

  1. برای اذاد کردن گالم چقد اکسیر الازمهمن۳روز دیه الکریم اذاد میشه
    یک سووال دیگهمن الان هوک۳هست و دارک۵۰هزارتا دارم الان هوک۴کنم یا جمع کنم گالم
  2. سلام ، فقط میتونم از سایت شما تشکر کنم یعنی همه چی تمومه ، اکانتمو از دس دادم با کمک شما پسش گرفتم ، الانم ک اطلاعات عالی ، ازتون ممنونم و امیدوارم ب کارتون ادامه بدین
  3. سلام میخواستم بدونم برنامه‌ای هستش که بشه باهاش آتن آزمایشی زد ولی روت نخواد
    • پاسخ:

      خیر - من که ندیده ام ! فقط ایکس مود هست که اون هم روت می خواد .
  4. سلام
    میخواستم بدونم تو اتک وار کسی ک رو برو میوفته بستگی به تاون خودم داره یا کاپم؟؟
    • پاسخ:

      هر دو در نظر گرفته می شود و اولویت اول با تاون ها است.
  5. احسان جون

    سلام من گولم و پکام 3 هست برا تاون 9 چطور اتک وار بزنم که روبروییم 3 شه ممنون
    • پاسخ:

      استراتژی ها ی مختلف را در سایت بخوانید - در قسمت نظرات که نمی شه استراتژی گفت ! یا در انجمن مطرح کنید تا دوستان کمکتون کنند .
  6. سلام خسته نباشید ببخشید یک سوال داشتم شما لولتون چنده من 7 ماه بازی رو دارم لولمم104
    • پاسخ:

      چون من بازی نمی کردم !
    • پاسخ:

      60.000 دارک اکسیر
  7. ببخشید برای وار بهتره با چه چیزی تان حال مکس هشت زد خرجشم برام مهم نیست ولی بشه سه ستاره کرد
    • پاسخ:

      معمولا فول دراگون با لول بالا و طلسم خشم و طلسم سلامتی
  8. سلام میخواستم ببینم الان که گالم دوهستش دوباره بزارم سه بشه یا پکا رو بزارم سه بشه نظرتون برام با ارزشه مرسی
    • پاسخ:

      گالم هر چی قوی تر بشه ، بهتره و البته بستگی داره که با چه استراتژی حمله می کنید ...بنظرم گالم رو بزارید برای سه شدن.
  9. سلام ایا تا حالا شده کسی به علت استفاده از نرم افزار بلواستک بن بشه؟؟؟؟
    • پاسخ:

      تا به حال نشنیده ام  و ندیده ام.
  10. سلام من پکا سه دارم و ویز پنج و ویچ یک گولم رو دادم چهار بشه همراهه گولم تو وار دیگه چی ببرم بهتره راهنماییم کنید ممنون میشم. مرسی
    • پاسخ:

      نیروهاتون خوبه - شما باید استراتژی تمرین کنید و قسمت استراتژی های حمله و دفاع ما را ببینید.
    • پاسخ:

      خوب این کلمه جوری تلفظ میشه که نوشتنش سخته و قسمت O آن یک چیزی بین آ - اوو تلفظ میشه ، یعنی گووآلم .
      و فرقی نمی کنه که گولم بنویسیم و یا گالم. مخلوطی از هر دو است !
  11. به نظرم گولم خوب نیس فقط جون زیاد داره همین اگه از چندین جاینت استفاده کنیم با اسپل جون خیلی بهتره پکا از گولم بهتره نظر شما چیه
  12. با سلام و خسته نباشید خدمت شما دسندرکاران عزیز میخواستم بگم گالم رو باز کردم ولی نمیدونم چطوری ازشاستفاده کنم توی وار میترسم خراب کنم و کیک بشم میخواستم بگم برنامه ای وجود نداره ک بشه بطور امتحانی ازش استفاده کرد میدونین که چطوری میگم لطفا زودتر جواب بدین تشکر
    • پاسخ:

      از برنامه ایکس مود استفاده کنید و تمرین کنید
  13. سلام خدمت شما من چطوری باید گولم مو با کنم با چه سربازایی برم جنگ به صرفه تره؟
    • پاسخ:

      قسمت استراتژی های حمله را در سمت چپ سایت بخوانید ...
  14. آیا گولم وقتی از روی تله ها رد  مییشود تله ها را خنثی میکند  یا فقط روش تاثیر نمیداره ؟
    • پاسخ:

      خنثی میشه
  15. سلام و خسته نباشید.مى گم چرا وقتى گلومبو رو پیاده مى کنم پکا ها دنبالش  تو قلعه نمى رن؟

    • پاسخ:

      چون پکا یک مقدار کم عقل هستند و اطراف دهکده می روند و همینجور طراحی شده اند- باید این هوش مصنوعی و این نحوه رفتار سرباز ها را هم یاد بگیرید. که مثلا جاینت ها یک راست سراغ دفاعیات می روند و همینطور هاگ رایدر ها. و دراگون ها هم همه چیز را که دمه دستشون هست می زنن
  16. سلام به نظرتون گولم رو باز کنم یا تون هالمو ببرم لول نه خاستم کمکم کنید کدومشون بهتره درضمن لول 61هستم ممنون یشم
    • پاسخ:

      گولم
    • پاسخ:

      با هر کدام که بیشتر حمله می کنید و این موارد دلبخواهی است - بهتر است والکری را باز کنید بنظر من.
  17. سلام داش به نظرت بالونیون بهتره یا لاوانیون یا گوویپ برای تان 8 ولی این گولمم خیلی اکسیر میخواد لاوا هم تان هال 9
    • پاسخ:

      بالونیون نسبت به اون دوتای دیگر کم خرج تر و سریعتر و مطمئن تره
  18. سلام میخوام گولمم رو ببرم دو پولشم دارم پکام هم سه ستش فقط هوگم یکه اول گولم یا هوگ؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      گولم - چون هاگ تالول 4 هم زیاد به درد نمی خوره ولی گولم در حملات بیشتر بکار گرفته میشه و موثرتره
    • پاسخ:

      گولم
    • پاسخ:

      منظورتون را نفهمیدم !
    • پاسخ:

      2250000 برای آپدیت دارک باراکس و ازاد کردن گولم
    • پاسخ:

      دراگ قوی تره ولی خرجش بیشتره و بیشتر برای War به کار می رود - بالون ضعیف هست و کم خرج که باید با یک نیروی مکمل دیگر هم بکار برود مثلا مینیون و باید لااقل یک ایردیفنس را بتونید نابود کنید یا باطلسم رعد وبرق یا با جاینت و والبریکرو مکملش هم طلسم خشم هم هست.
    • پاسخ:

      گولم
    • پاسخ:

      مبارکه !
  19. داداش اون مطلبه لیگ هاتم خوندم ولی اصن نمیشه کاپمو از دو هزار تا بالاتر ببرم خیلی سخته
    • پاسخ:

      بازی یه دیگه ... 
    • پاسخ:

      بن به چه خاطر ؟ اعلام کردید هک شدید ؟ یا اینکه توی چت توهینی یا چیزی گفتید ؟ یا نقشه دهکده تون رو بدجور دیوارچینی کردید ؟ مثلا به شکل فحش و یا شکل آدمه س * ک * س *ی!
      در هر حالت باید صبر کنید 1 روز 3 روز 1 هفته ،  بستگی داره ...
  20. ممنون  فعلا سربازامو ایپد کنم کم کم باراکسامو ارتقاع میدم .راستی شما کلش دارین؟
    • پاسخ:

      بله ، دارم. دهکده AHA
  21. سلام منم میخوام پکا رو باز کنم اما اون موقع از هیلر و دراگ تا شیش روز محروم میشم
    • پاسخ:

      خوب سلیقه ایی هست دیگه ... هر جور که خودتون صلاح میدانید عمل کنید ، اگه هیلر و دراگ را توی یک باراکس دارید ، بهتر بود باراکس ها رو همزمان با هم آپدیت می کردید و نه اینکه روی یک باراکس فقط آپدیت کنید و نیرو ها را باز کنید.
  22. با سلام منم تا سه روز دیگه گولمم بازمیشه بنظرشما ارتقاش بدم یا پکارو باز کنم چون باید مخزن داک اکسیرو ارتقاع بدم
    • پاسخ:

      البته اداره دهکده سلیقه ایی است ، اما به نظر من پکا را باز کنید.
  23. سلام.تا سه روز دیگه گولمم باز میشه نمی دونم ازخوشحالی چی کار کنم؟ برای وار میدونم عالیه
    • پاسخ:

      مبارکه ! خیلی جون سخت است و میتونید ازش خوب استفاده کنید ! با اون میتونید دفاعیات دهکده دشمن را مشغول کنید و به پشت آن ویزارد یا آرچر بریزید تا بیشترین تلفات را وارد نمایید.
  24. سلام سایتتون واقعا زیباست به نظر من گالم با پکا و ویز و دیوار شکن باید برده بشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای