آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

آموزش محل قرارگیری تله ها و بمب ها

آموزش های بازی

در این پست می خواهیم بهترین نقاطی را که در نقشه دهکده تون برای جایگذاری تله ها و بمب های مخفی مناسب است را به شما آموزش دهیم ، بعضی ها معتقدند که بمب ها در آسیب رسانی خیلی تاثیری ندارند ولی به هر حال برای دشمنی که در شعاع این بمب ها قرار می گیرند تاثیر گذار است و می توانند آنها را از بین ببرند.

پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

شما می توانید از این حربه استفاده کنید برای عقب راندن دشمن و همچنین گرفتن زمان از دشمن و حتی می توانید که عمر دیوارشکن ها را بگیرید برای جلوگیری از نفوذ به مرکز دهکده در زمانی که ساختمان های دفاعی ما مشغول زدن نیروهای دشمن هستند و دیوارشکن ها در این شلوغی نفوذ می کنند .

بمب ها را می توانید در خارج نقشه بگذارید و یا در بین ساختمانهای دفاعی که می تواند حملات با استراتژی بارچ را ضربه بزند و یا به ویزارد ها ضربه بزند که امیدواریم اینچنین شود .

بهترین محل برای قرار گیری جاینت بمب

بمب های غول کش مزیت بزرگی دارند و این نوع بمب ها به راحتی سربازان دشمن را از بین می برد و خیلی پر قدرت هستند. هیچگاه بمب های غول پیکر را در خارج از دهکده قرار ندهید چرا که ممکن است با یک تک نیرو مثلا آرچر و یا بربر حریف خنثی شود و ضربه کمی به حریف وارد کند.

بسته به اینکه اگر شما دارای اینفرنو هستید یا خیر باید جاینت بمب ها را طراحی کنید ، اگر اینفرنو ندارید از 2 جاینت بمب در کنار هم استفاده کنید که با این طرح می توانید ضربه سختی به هاگ رایدر ها وارد نمایید و دسته ای از آنها را از بین ببرید بنابراین باید با طرحی که می ریزید این 2 جاینت بمب را در داخل دهکده خود قرار دهید.

اگر شما در تاون هال 10 هستید ، می خواهید با آن حملات با ویزارد که به شما می شود را نابود کنید باید در ابتدا سعی کنید که این بمب ها را برای ضربه به سرباز های گولم حریف بکار بگیرید و در طراحی نقشه ، گولم ها به جای ویزارد ضربه بخورند ! که با گذاشتن آن در داخل دهکده می توان حملات گولم + ویزارد را به تاخیر انداخت .

تصویر بالا می بینید که بمب های غول پیکر در مسیر هایی که گولم خواهند آمد ، قرار داده شده اند و اگر کمی خوش شانس هم باشید می توانید دسته ای از ویزارد ها را نیز که بعد از گولم وارد می شوند را از بین ببرید.

بهترین محل برای قرار دادن تله های فنری

عملکرد تله های فنری در دفاع کردن است و خسارت وارد نمی کنند تله های فنری فقط یکبار بر روی هر نیرویی از دشمن عمل میکند و انفجاری رخ نمی دهد و باید طوری طراحی شود که نیروهایی را که بصورت قیفی شکل وارد دهکده ما می شوند را مجبور کرد که از مسیری هدایت کرد که به سمت تله های فنری بروند.

تله های فنری را در قسمت های خارجی دهکده می توان قرار داد و به جای یک قسمت از دیوار ، چرا که نیروهای دشمن هنگام حمله از مسیری می روند که باز است و شما در این مسیر باز می توانید تله ها را قرار دهید که دشمن آنها را مشاهده نمی کند و فکر می کند یک دیوار باز است و دچار  تله های فنری می شود و به هوا پرتاب می شوند.

این تله ها به خوبی روی جاینت ها اثر می گذارد که یک راست به سراغ ساختمانهای دفاعی ما می آیند و می خواهند آسانترین مسیر را انتخاب کنند که دیوار نیست ، ممکن است این تله ها بر روی ویزارد ها هم تاثیر بگذارد ، ولی کمتر ! چرا که ویزارد ها اهداف خود را با کمی فاصله می زنند.

البته من دوست ندارم که بیش از حد تله ها را در گوشه و کنار قرار بدهم چرا که ممکن است یک دیوار شکن آن را از کار بیاندازد و در اغلب موارد با یک نیرو از کار بیفتد و همچنین یک جا جمع کردن آن زیاد جالب نیست چرا که ممکن است با یک گولم ، همگی آنها از کار بیفتد و نیروهای بعدی دشمن آسیب نبینند.

بهترین محل برای قرار گیری بمب هوایی

بهتر است زیاد آنها را در خارج از دهکده قرار ندهید زیرا ممکن است فقط به یک تک نیرو آسیب برساند ، چرا که انفجار بمب های هوایی اثر گذاریش گروهی است و مثلا می تواند گروهی بزرگ از مینیون ها را از بین ببرد.

بالن ها همیشه مورد هدف این بمب ها هستند پس بمب های هوایی را در وسط قرار دهید جایی بین دیوارهای خارجی و هسته مرکزی نقشه خود.

بهترین محل برای قرار دادن مین های هوایی

ضربه زدن مین های هوایی به نیروهای هوایی دشمن بسیار زیاد است و من  آن در کنار ایردیفنس ها قرار می دهم چرا که حمله با لاوا هوند ها برای پاکسازی بکار گرفته می شود که با زدن ایردیفنس ها آغاز می شود و با استفاده از مین های هوایی به لاوا هوند ضربه وارد میشود.هیچگاه آنها را در مرکز و هسته دهکده قرار ندهید چرا که حمله های گروهی دراگون می تواند اثر گذاری آن را کم کند و برای دفاع دیگر دیر شود.

بهترین محل برای قرار گیری تله های اسکلتی

همیشه از خود می پرسیم که این تله ها را بصورت زمینی تنظیم کنیم یا بصورت هوایی ، این کار یک امر سلیقه ای است و باید خودتان بسنجید که در قسمت نیروهای زمینی بیشتر ضعیف هستید یا هوایی ، البته من ترجیح می دهم که آنها را در حالت هوایی تنظیم کنم ، تنظیم زمینی آن هم و قرار دادن در مرکز دهکده هم امتیازی که دارد این است که می توانید از آن به جای نیروهای کلن کسل تان استفاده کنید که توسط اسپل سم و یا اسپل رعد و برق دشمن از بین رفته اند.

بنابراین همیشه آنها را در مرکز و هسته دهکده قرار می دهم چرا که حمله های دشمن هرچه به مرکز نزدیک شود ، نیروهایش کمتر می شود و در صورتی که در کنارها بکار گرفته شوند با قدرت زیاد دشمن هنگام حمله ، تله های اسکلتی خیلی زود به زباله تبدیل می شوند و از بین می روند.

توصیه نهایی

هرگز فاصله کم بین فضای دهکده و ساختمان های دفاعی خود ایجاد نکنید چرا که محل تله ها و بمب های شما به راحتی تشخیص داده می شود.

پنهان کردن تله ها و حدس نزدن آن یکی از تاکتیک های مهم در بازی است و نباید این تله ها را در مرکز قرار بدهیم چرا که ممکن است آن موقع خیلی دیر شده باشد و تله ها و بمب ها دیگر اثر خود را در بازی از دست بدهند و استراتژی حریف به خوبی در زمین شما پیاده شده باشد.

اگر به دنبال گرفتن شیلد در بازی هم هستیم نباید مانند شکل بالا از تاون هال مان توسط بمب ها محافظت کنیم و با از بین بردن تله هایمان و راه اندازی دوباره آن طلا مصرف کنیم و آن را به هدر بدهیم.



تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. اقا من تازه تون حال نه شدم اما راحت منابع منو ازم میزنن تورو خدا ی مپ قوی بذار ک نتونن تزم لوت بگیرن راحت با ارچر بربر یا جاینت میزنن منو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای