آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

موج جدید بن در ماه آگوست 2016

اخبار و شایعات

موج جدید بن در ماه آگوست 2016

سیستم جدید بن که وظیفه آن شناسایی مود و ربات و یافتن افراد با چندین اکانت سوپرسل با نام "اختاپوس" است از شب گذشته موج جدید بن کردن را آغاز کرد و تمام کسانی که از نرم افزارها و مود ها و ربات ها را استفاده می کردند را در یک اقدام غافلگیرانه بن کرد ! بنظر می رسد همزمان با آپدیت جدید بازی که انجام شد ، یکسری الگوریتم های جدید بر علیه نرم افزارهای جانبی و مود و ربات نیز در آن گنجانده شده بوده است و ما ناراحت از این هستیم که سوپرسل بدون اطلاع قبلی افراد را بن کرده و بدون دادن هیچ فرصت دوباره ، اعلام کرده که بن ها از نوع دائمی می باشند! البته این سری بیشتر افراد به خاطر داشتن چندین اکانت بن شده اند و افرادی که دارای چندین اکانت هستند به شدت مراقب باشند ، جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ..

این تصویری از انجمن سوپرسل است که در ساعات اولیه بن ، افراد زیادی در انجمن سوپرسل دلیل و علت را با ناراحتی پرسیده اند و درخواست برگشت اکانتشان را کرده اند :

قبلا هم که موجی از بن ها به راه افتاده بود ، کاربران فقط به مدت 2 هفته بن می شدند و اخطاری داده شده بود که در صورت تکرار بصورت دائم بن خواهند شد و از مود ها استفاده نکنید ، ولی اینبار قضیه فرق کرد و افراد را بدون دادن اخطار قبلی و زمانی لازم ، بصورت دائم بن کرد !

در حال حاضر هم کلیه اطلاعیه ها و پیام هایی که توسط سوپرسل داده شده است مبنی بر بن دائم افراد است و چندین حساب کاربری را هم که چک کردم و پرسیدم ، همه آنها هم ممنوع شده بودند.

همیشه توصیه این بود که برای استفاده از مودها ، باید یک حساب جداگانه برای خود بسازید تا دیگر در صورت برخورد با چنین وضعیت هایی اکانت اصلی شما بدون آسیب بماند و از خطر بن رهایی یابد ولی الان هم نمی توان به چنین چیزی توصیه کرد ، چرا که ممکن است تمام اکانت های شما در صورت داشتن نرم افزارهای تقلب در یک گوشی در امان نباشد و خطر بن شدن همه آنها را تهدید کند.

تمام کاربرانی که از مود و ربات استفاده می کنند در معرض خطر بن شدن می باشند!

چندر روز پیش نیز صفحات سازنده برنامه های مود و ربات ، مدعی شدند که موفق به ساختن مود هایی شدند که توسط سوپرسل قابل شناسایی نمی باشد و شاید همین موضوع که برای سوپرسل خسته کننده شده بود ، باعث شد که به یکباره دست به چنین اقدامی بزند تا دیگر کاربران استفاده دوباره از مود ها را انجام ندهند و سوپرسل این قضیه را تا به حال مخفی نگه داشته بود.

هرگز به صحبت هایی که در رابطه با شناسایی نشدن شما در مورد استفاده از مود ها و ربات ها می شود ، باور نکنید ، چرا که سازندگان مودها و ربات ها نمی توانند برای بازگرداندن اکانت شما کاری انجام دهند و اهمیتی به حساب کاربران نمی دهند و این شما هستید که در این معامله استفاده کردن از ربات ها یا مد ها و داشتن چند اکانت ، بازی خود را برای همیشه از دست رفته می بینید و زحمات چندین ساله تان به هدر می رود.

سوپرسل با انتشار این مطلب بالا اخطار داده است که بدون هیچ اخطاری ، برای همیشه بن خواهید شد !

سوپرسل دوباره در مطلبی دیگر اخطار داده است که امروز 21 آگوست 2016 افرادی که از نرم افزارهای جانبی استفاده می کنند را بن خواهد کرد و متاسفانه در آخر مطلب هم نوشته است که بن ها بصورت دائمی است و قابل مذاکره برای برگرداندن هم نیست !

گرچه سوپرسل این مطالب را به صراحت بیان کرده است ولی کاربرانی که فکر می کنند اشتباهی بن شده اند می توانند از راه های ارتباطی یر با سوپرسل در ارتباط باشند و مشکل خود را شرح دهند تا در صورت اشتباه بن شدن آنها ، سوپرسل بازی آنها را برگرداند دوستان فقط اگر از ایکس مود یا ربات و یا داشتن چندین اکانت بن شده اید ، مکاتبه ایی انجام ندهید ، چون فایده ندارد ! فقط و فقط اگر به اشتباهی بن شده اید و از این برنامه ها استفاده نکرده اید با سوپرسل برای بازگرداندن بازی تماس بگیرید.
 +ایمیل رسمی پشتیبانی سوپرسل
clashofclans.feedback@supercell.com
+فروم رسمی پشتیبانی سوپرسل
http://supr.cl/Support4Clash
+پشتیبانی حتی با زبان فارسی سوپرسل
https://supercell.helpshift.com/a/clash-of-clans/?contact=1&p=web
مطلب زیر هم نحوه چگونگی با سوپرسل است :

چگونه با سوپرسل تماس بگیریم ؟(اینجا کلیک کنید)

در صورتی که به اشتباه بن شده اید می توانید به آنها اعلام کنید و از متن زیر می توانید استفاده کنید و تقاضای کمک کنید تا رسیدگی کنند:

Hi boss, you've ban account by mistake my game if I did not use any cheat apps for games Please help me

امیدواریم که این مشکلات بزودی حل فصل شود و اکثر کاربران بن شده با مراجعه به انجمن سوپرسل از این کار آنها به شدت انتقاد کرده اند و از دوستان هم تقاضا داریم که برای بهتر حل شدن مساله در آینده و بررسی و تجدید نظر در تصمیم سوپرسل ، در صفحات مجازی سوپرسل و یا انجمن های آنها از نوشتن کلمات توهین آمیز خودداری نمایند.

نتیجه گیری :

مهمانی دیگر تمام شد ! شما فقط باید استفاده از این ابزارها و نرم افزارهای جانبی را متوقف کنید ! از بازی خود جوانمردانه لذت ببرید.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴۲)

  1. به جای اینکه کلی ناراحت کنید خودتونو و اعصاب خودتونو خورد کنید کلشو ترک کنید خود من مکس تان هشت بودم غیر از 34 دیوار لول هفت دفاعی ها و همه نیرو هام مکس بود سر یه ایکس مود بنم کردن اولش داشتم میترکید مغزم از حرص . حسرت ولی رفتم با 1300000 تومان و 300000 تومن پول برای بیانه کرایه ps4 مخفف play staition 4اصلا یادم رفته کلشمو چن روزه بن کردم شما برید gta v call of duty 12 و...... کلی بازی خفن ps4 رو امتحان کنید بعد هی بچسبید به کلش گور بابای کلش من الان خودم الان 16 سالمه با این وسیله تا صبح سرگرمم
    هروقت یه بازیو تا مرحله اخرش میرم میفروشم با پولش یه بازی جدید میخرم یا کرایه میکنم بازیارو الان تو توکلش باس 80ملیون بدی تا مکس شی کلش رویال که هیچی ماشاالله تو یه موقع هرچی میری سوپر مجیکال بگیری برا مثلا اسپارکی بهت ایس ویزارد میده یا پرنسس همون دختره که سه تا تیر اتشین میندازه همش دارن اعصاب ادمو میرینن توش الان تو بری یه دونه پی اس 4 بخری تا عمر داری برات کار میکنه تازه ارزون هم هستش نسبت به تورم مملکت سوپرسل فک کرده مردم خرن در صورتی که این پول حرومه چرا که داره تو جیب اسراییل ریخته میشه برید خودتون تحقیق کنید بعد بیایید بگید برو بابا ضر نزن
  2. سلام دوستان لطفا به لینک زیز مراجع کنید و امضا کنید 1دقیقه بیشتر وقت شمارو نمیگیرد از دوستانی بن نشدن خواهشمندم لطفا در کانالها گروها تلگرامی لینک مورد نظر پخش شود
    https://petitions.whitehouse.gov/petition/supercell-clash-clans-permanent-ban
  3. سلام من با مد وار نمی کنم با روبات وار می کنم و هنوز بن نشدم در ضمن لول 20 هم هستم
    یه دوستی داشتم لول 159 و 200 بود تو کامپیوترش روبات داشت بعدش بم شد
  4. سلام من تا بحال بن نشدم از اکس مود استفاده میکردم وقتی دیدم اینجوریه پاک کردم بعد دو روز بن شدم بن داعم شدم اخه قبلا میگفتم بعد دو هفته ازاد میشه چرا الان ی دفعه میگیره بابا سه ساله دارسم بازی میکنیم حداقل ی فرصت دیگه بدن عجب ادمای ان
    • پاسخ:

      چون قبلا این فرصت را داده بودند و از این به بعد دیگه اخطاری نمی دهند و در جا بن می کنند
    • پاسخ:

      تنها خبر اینکه سوپرسل قصد نداره کوتاه بیاید و همچنان بن ها ادامه و دائمی است.
  5. سلام منظور این سایت رای بدیم چی هستش تاثیر داره عایا
    https://www.change.org/p/supercell-supercell-clash-of-clans-permanent-ban?recruiter=592550501&utm_source=share_petition&utm_medium
    • پاسخ:

      مثل یک طومار می ماند که امضاء می کنید و کسی هم معمولا پیگیری نمی کند و چون اکثر افراد بن شده کاری غیر قانونی از نظر سوپرسل انجام داده اند و مخالف قوانینش است ، زیاد اهمیتی نمی دهند.
  6. سلام مدیر سایت عزیز کلمه ان شاء الله صحیح هست و انشالله که شما استفاده میکنید و دیگران هم با دیدن نوشته شما استفاده خواهند کرد معنی خیلی بدی دارد لطفا در این مورد تحقیق کنید و دقت فرمائید.
  7. سلام
    ببخشید منم از 2روز پیش بن شدم ولی خدایی از هیچ نرم افزار یا برنامه های ناجوانمردانه دیگری استفاده نکردم. حالا من چیکار کنم به سوپرسل ایمیل دادم دیروز اونم ایمیل داد چندتا سوال درباره لول تاون لول اصلی و اسم و... کرد منم جواب رو دادم حالا درست میشه یا نه؟؟؟
    • پاسخ:

      انشالله درست میشه و باید بررسی کنند و جوابش را می دهند
  8. فعلا تنها راهی که مونده اعتراض کلی هست...و عقب نشینی نکردن...تا میتونین به دوستاتون و خودتون برین رای بدین و تو صفحات اینستگرام و فیسبوک و تویتر کامنت بن رو بردارین رو بزارید
    https://www.change.org/p/supercell-supercell-clash-of-clans-permanent-ban
  9. سلام تو رو خدا جواب بدید من سه تا اکانت رویه گوشی دارم بدون تقلب و چیزی قوی میکنم امکان داره بن بشم؟
    • پاسخ:

      ولله چه عرض کنم - بعضی ها بخاطر داشتن چند اکانت بن شدند و طق قوانینشون هم ممنوع است - به هر حال احتیاط کنید.
  10. سلام دوست عزیز
    دیروز اکانتمو داده بودم وارمو بزنن حالا وقتی می رم بازی این پیام رو میده
    Your account has been banned for 2 days due to offensive layout .Repeated offensive could lead to a permanent ban of your account
    اکانتم بالا نمی یاد
    لطفا راهنمایی کنین اکانتمو درستش کنم لولم 150 هس از وقتی کلش اومده بازی می کنم
    • پاسخ:

      به علت اینکه مپ شما توهین آمیز چیده شده است بن شدید به مدت 2 روز ! شما بعد از اینکه 2 روز تموم شد وارد بازی شوید و مپ خود را درست بچینید و تغییر ش دهید - در غیر اینصورت بن دائم می شوید - ضمنا کار شما از نظر سوپرسل غیر قانونی است و اکانتون را نباید به کسی بدهید در غیر اینصورت هم بن دائم می شوید.
  11. سلام لینک بزنید و رای بدید.شاید سوپرسل اکانتارو پس داد.تا فعلا 16هزار نفر اعتراض کردن.لینک کاملا معتبر هستش
    https://www.change.org/p/supercell-supercell-clash-of-clans-permanent-ban?recruiter=592550501&utm_source=share_petition&utm_medium
  12. من یا اکانت تان نه مکس با یه تان هشت مکس داشتم که بن شدم .افسردگی گرفتم به نظرتون خود .... کنم
  13. سلام همگی , من تا خرداد استفاده میکردم و دیگه استفاده نمیکردم .
    خیلی از دوستانم هم با من اینکار رو کردن و یه مدت بعد دوباره رفتن به سراغش , به نظرم وقتی یه اخطار دادن , باید دیگه میزاشتن کنار...
    واقعا بردن یه وار با ایکسمود, یه چیز خیلی ساده هست و ما هم همینطور ک خیلیا رو ناعادلانه بردیم , نه عادلانه هم باختیم ..
    به نظرم بهتر بود قسمت وار رو برای این اعضا برای یه مدت محدود مثلا 6 ماه میبستن تا درس عبرت بشه تا اینکه برن بن کنن و اینجوری دل همرو بشکونن ..
    حالا ظاهرا با این موج اعتراض احتمال اینکه بن رو برای مدتی معین بزارن زیاده , نا امید نباشین ولی امید هم نداشته باشین خیلی زود برگرده .. ولی هر جوری به این قضیه نگاه کنید , این فقط یه دلیل برای پول بیشتر دراوردن هست .. کسی هم ک معتاد بازی باشه , نمیتونه بازی نکنه و = پول بیشتر
  14. سلام گفتین که احتمال داره واسه داشتن چندتا اکانت بن شم اگه جیمیل اکانتای دیگرو از گوشیم پاک کنم دیگه بن نمیشم؟
    • پاسخ:

      خیر- بهتره فعلا با یک اکانت بازی کنید و با یک دستگاه
  15. سلام...چهارتا از اکانتام که همشون لول بالا بودند بن شد من فقط از ایکس مود سر اتک وار که اونم بقول دوستان بمب و تله رو نشون نمیده استفاده میکردم هیچ وقت برا سرچ اتک استفاده نکردم اتکارو همش خودم میزدم خیلی زحمت کشیدم نامردی بود بن کردند... یعنی هیچ راهی نداره ااکانتمو برگردونن ؟؟؟
    • پاسخ:

      چون استفاده کردید ، فعلا بخششی در کار نیست.
  16. سلام.

    من 3-4 ماهه ک تازه کلشو شروع کردم و تو این 3-4 ماهه هم خیلی زحمت کشیدم.
    من وقتی دوستم منو با بازی آشنا کرد گفت ک این اکس مود هم نصب کن .
    و واقعا هنوزم فکر میکنم این ایکس مود کاره خاصی نمیکنه تازه بعضی موقع ها بواسطه گشتن زیاد سکه و زمان بیشتری مصرف میشه. ک من یه ماه بود ازش استفاده نمیکردم بخاطر همین.

    سوالم اینجاست منی ک 3-4 ماهه عضو شدم و از بن شدگان قبلی و چرایی بن شدن اصلا اطلاعی نداشتم (تازه ک اومدم واسه پیگیری بن شدنم متوجه شدم قبلا هم بن کردن) . ایا نباید اول یه اطلاعی مستقیمی از خود بازی میدادن ک این برنامه هارو پاک کنید و الا بن میشد؟
    همون اول یسرات بزنن بن کنن اونهم بن دائمی ؟

    بن دائمی زمانی میکنن ک طرف سرورشون رو هک کرده باشه یا دیگه بیش از حد ریپورت شده باشه بخاطر فحاشی، این برنامه ایکس مود ک کار خاصی نمیکنه.

    بهشون ایمیل هم زدم ولی فایده ای نداره فقط رباتشون جواب میده بن ها دائمی هستن و غیرقابل مذاکره.

    اون چیزی ک من دستگریم شده و کاملا مشخصه اینه ک اصلا مثله این بن شدن ها بخاطر تقلب و اینجور چیزا نیست مسئله اصلی کَل کَلی هست ک بین این شرکت ها وجود داره و ما باید تاوانشو پس بدیم.

    ولی دیگه از بی حوصلگی و بیکاری بمیرم هم سراغ بازیهای تحت شرکت سوپرسل نمیرم. که یک نامرد به تمام عیار هستن ک یک ذره هم واسه این همه کساییکه این همه وقت و زحمت کشیدن ارزش قائل نیستن.

    فقط کارشون یه نکته مثبت داشت ک باید گفت دمشون گرم ک باعث شدن بیشتر بکار و زندگیمون برسیم.

    فقط در اخر بگم ک واسه بازیهای این شرکت بی انصاف و فقط پول پرست کمتر وقت بگذارید چون هر لحظه امکان به باد رفتن زحماتت و وقتتون وجود داره.

  17. سلام...
    دوستان برای من جای سوال داره که چرا فقط اکانتای فول ماکس و بن کرده .....درحالیکه فردی رو میشناسم تان هشت مکس و نه و ده نیمه مکس دارن واز ایکس مودم استفاده میکنن و اصلا بن نشدن......واقعا چرا؟
    من خودمم هم واسه کپی نقشه ازش استفاده میکنم اما بن نشدم.....فکر کنم این سایست سوپر سله که طرف دوباره از اول شروع کنه و جم بخره تا جیب اینا پر بشه...نظرت چیه ادمین؟
    • پاسخ:

      ولله در آینده معلوم میشه ! و سوپرسل و هر آدم عاقلی کاری نمی کنه که تیشه به ریشه خود بزنه ! و شاید واقعا هدفش جوانمردانه تر کردن بازی است ، در مورد جم هم الان خیلی پولدار شده و یک کمپانی باسابقه چینی هم که اونو خریده و فکر نکنم با کم شدن تعدادی کاربر به اون لطمه ای زده بشه و بیشتر کاربرای لول بالا براش دردسر شده بودن که توقعات زیادی داشتن و الان معلوم شده همون لول بالا ها بیشترشون تقلب می کردن ، بله همین لول پایین ها جم می خرند و به نفع سوپرسل است.
  18. من خودم لول صدو بیست بودم اکانتم بن شدش کلش روش زحمت کشیدم اخرشم همه بیاید دیگه کلش بازی نکنیم سوپر سل فکر کرده کیه وقتی همه بازی نکن دیگه می خاد بدون کاربر چی کار کنه من که دیگه بازی نمیکنم
  19. به نظرم خیلی هم عالی مخصوصا تو وار تقلب نمیشه یا از ربات استفاده نمیشه فقط اون چند اکانت ها رو نباید بن کنن مخصوصا چند اکانت هایی مثل من که بدون تقلب بازی میکنم و همشون رو بالا میبرم،خیلی ها هستن با همون ایپی گوشی یه اکانت میسازن از مود استفاده میکنن بعدا اون بن شد یکی دیگه میسازن اونا معلوم و باید بن شه اما منی که چند اکانت معلوم بدون تقلب و درست استفاده میکنم یا یه مدت کسی نیست مال خودش امانت میده دست کسی خب فکر نکنم مشکلی برا کسی بیاره یا توازن کلش یا وار به هم بزنه باید اینا برسی شه
  20. خیلی مسخرست.من ۳ سال چشمم رو توی این بازی گذاشتم.امروز صبح بن شده.
    بعد میان صحبت عادلانه بودن میزکن.
    یکی نیست بگه عادلانه اینه که لابود بیان ازتون بچه پولدارا جم بخرن و ۱ روزه بیان بالا.اونوقت مایی که ۳ سال پدرمون دراومده و بخاطر داشتن ایکس مود که هیچ آسیبی به سرور نمیرسونه و حتی تله ها هم نشون نمیده رو بن کنن.به این مثلا میگن عادلانه.
    من زبانم خوب نیست و بلد نیستم وگرنه میرفتم اینارو میگفتم.
    میگفتم اخه ایکس مود فقط توی ۲ تا اتک وار کار میکنه اونم تله هارو نشون نمیده.اگه کلا صبح تا شب ازش استفاده میکردیم و کلی اکسیر و طلا میزدیم به جیب حق با اونا بود.

    خواهشا دوستانیکه زبانشون قوی هست برن شکایت کنن توی فروم که بلکه اکانتارو پس بدن.زور داره منیکه لول ۱۵۰ هستم به راحتی بن بشم
  21. منم بن شدم.درصورتیکه فقط توی گوشیم ایکس مود بدون استفاده افتاده بود.
    ۵ تا اکانت توی گوشین بود.۳ تاشون امرکز صبح بن شدن باهم.
    دوستانیکه زبان انگلیسیشون خوبه لطفا برن اعتراض کنن اکانت ها برگرده.
    لول من ۱۴۵ بود و ۳ سال زحمت کشیدم براش.به همین کشکی بخاد بپره زور داره خدایی.
    یکی بره اونجا بگه چطور جم خریدن برای قشر پولدار که میتونن یک شبه بیان بالا عادلانست.اونوقت ایکس مود که هیچ ضرری نداره و روی سرور مشگلی ایجاد نمیکنه و تازه تله هارو هم نشون نمیده . عادلانه نیست.
    درصورتی میتونستن بگن عادلانه نیست که کلا صبح تا شب از ایکس مود استفاده شه . نه اینکه فقط برای ۲ تا اتک وار بیان بگن عادلانه نیست.
    عادلانه اونی نیست که جم میخره و میاد بالا یک شبه.اونوقت ما ۳ سال چشممون در اومده.اخرم راحت بن کردن.


    لطفا دوستان اینجوری برن بگن بهشون فکر نکنن حق با اوناست و عادلانه یعنی این.
    • پاسخ:

      شما اگه استفاده نکردید به سوپرسل بگید که من در گوشی این برنامه را داشتم و در مورد بازی های دیگه استفاده می کردم و در مورد کلش استفاده نکردم - احتمالا بررسی می کنند - فارسی هم می تونید ایمیل بزنید از داخل بازی
  22. محمد جان اگه از my bot استفاده میکنی سریع پاک کن چون من دیروز بخاطر همین بوت بن دائم شدم ، ولی نامردا رحم نکردن فقط ٣ روز بود با بوت کار کردم لول ١٦٥ بودم بن دائم شدم کسی هم خودشو خسته نکنه چون بخشیدن توش نیست پس بیخیال بازیتون بشید
  23. سلام دوباره
    من ظهر پستی که در تالار گفتگو سوپرسل در مورد بن ها بود کامل مطالعه کردم.
    فعلا به بلواستاک گیر ندادن!
    به چند اکانت داشتن گیر ندادن...
    این افراد جدید که بن شدن و طبق گفته های خودشون من این برداشت کردم که بن های جدید سه حالت داشته

    1-افرادی که از قدیم مود روی گوشی داشتن و بعد مود پاک کردن،و دیگه از مود استفاده نکردن ولی بن شدن.علتش این که مود یه سری فایلهای تغییر میده و ظاهرا هنوز تغییرات و اثرات مود روی گوشی این افراد باقی مونده.

    2-گزینه دوم که شاید بخش زیادی از بازیکنها همین مشکل داشتن و تقریبا بیشتر افراد بن شده از این گروه بودن، شامل افرادی میشه که مود روی گوشی نصب داشتن ولی برای یک بازی دیگه استفاده میکردن و اصلا از مود برای کلش استفاده نمیکردن،ظاهرا سوپرسل خیلی سختگیرانه داره برخورد میکنه و نصب هرگونه مود روی گوشی مساوی با بن شدن هست و فرقی نداره که شما از اون در بازی کلش استفاده کنید یا نکنید

    3-گروه سوم افرادی هستن که آگاهانه از مود استفاده میکنن،یعنی یک اکانت دارن که فقط مخصوص مود و تست هست و براشون مهم نیست بن بشه،جدیدا سوپرسل اگر با همچین بازیکنهایی برخورد کنه تمام اکانتهایی که روی گوشی اون شخص هست رو بن میکنه!

    امیدوارم کمک کرده باشم،ادمین جا اطلاع رسانی کن
    • پاسخ:

      تشکر از شما
  24. باعرض سلام و خسته نباشید.دیروز صبح که از خواب بیدار شدم رفتم تو کلش دیدم بن دائمی شدم البته من خیلی وقته ایکس مود حذف کردم در ضمن این اولین بارمه میبینم بن شدم حالا من می خوام پیام بدم سوپرسل چی بهش بگم تا اکانتم برگردونه؟
    • پاسخ:

      در مطلب بالا نوشتیم.
  25. سایتتون واقعا عالیه و همیشه بروز هست
    بعد آپدیت سپتامبر امسال دیگه سوپرسل دست از بن کردن چند اکانته ها بر میداره یا نه تا همیشه اینطوریه؟
    • پاسخ:

      خبر هایی هست که از بن کردن چند اکانتی ها پشیمان است و بعد از 14 روز بن آنرا برمی گرداند - البته باز هم شاید پشیمان شوند.
  26. در جواب Ali که گفت چند نفر هستن مثل من بن شده باشن باید بگم که با یه خورده گشتن توی کانال های کلشی توی تلگرام راحت میتونین بفهمین که افراد زیادی بخاطر چند اکانته بودن بن شدن
  27. یه سوال داشتم من 5 تا اکانت دارم البته از رفیقامن چند روزی میشه همشونو جمع کردم و از همشون بازی میکنیم و هیچ تقلبی نکردم و تا حالا تحریم نشدم و شاید بگید ممکنه بن بشید ولی یه جای کار میلنگه اونم کجا؟؟؟؟؟این جا که چرا گزینه تعوض کلش گذاشته اند ؟ مگه تو قوانینشون نیست؟؟؟؟ پس مشکل از خود سوپرسل هست باید این گزینه حذف بشه از بازی یا این که بن نکنن چند اکانت ها رو >
    راس نمیگم من؟؟؟
    ولا!
  28. :| بابا خووو ول کنید این ایکس مود،من الان با اکانت اصلیم روی بلواستاک بازی میکنم و سه اکانت دارم که فقط با اونا وار میزنم،اصلا هم هیچ کد تقلبی یا مودی روی اونها نصب نکردم
    هی استرس میدن به آدم این چه وضعه اخه

    کسایی بودن مثل من بن شده باشن؟؟

  29. سایتتون واقعا عالیییه
    من همه جیمیل هامو جز جیمیل اکانت اصلیمو از گوشیم پاک کردم امکانش هست به دلیل چند اکانته بودن بن بشم؟
    • پاسخ:

      خیر
  30. سلام خسته نباشید.
    تو یکی از چنل های تلگرام گفته بود اگه گوشیت روت هست تمام برنامه مربوط رو به روت رو پاک کنید که سوپرسل بن نکنه اکانت رو همچین چیزی ممنکنه دسترسی بازی به روت بدون ربات ممکن نیست.
    • پاسخ:

      روت بودن مشکلی ندارد.
  31. من یه پیشنهاد عالی دارم بنظرم این اکانت های که بن شدن حیفن خیلی لولشون بالا بنظرم سوپرسل این اکانت هارو بین اونایی که سالم بازی کردن نقلب نکردن پخش کنه بعنوان جایزه هرکی موافق بگه😂😂😂
  32. سلام من 3تا اکانت داشتم و لیدر بودم الان بن شدم لطفا راهنمایی کنید
    اگه خبر تازه ای شد اطلاع رسانی کنید ممنون
    • پاسخ:

      خبر - ولی بهتره فعلا استفاده نکنید.
  33. مطلبتون خیلی خوب بود
    دلیل بن شدن بخاطر چند اکانته بودن چیه و چرا داشتن چند اکانت بر خلاف قوانین کلشه
    و یه سوال دیگه اگه چند روزی توی اکانت اصلیم بمونم و توی اکانتای دیگم نرم ممکنه بن نشم؟
    خیلی ممنون میشم جواب بدین
    • پاسخ:

      خب جزء قوانینشون هست و بخاطر یکی از دلایلش می تونه این باشه که کسی خرید و فروش نکنه .
      فکر نکنم مشکلی پیش بیاد - ولی بهتره فعلا یکی دو روزی بازی نکنید چون از روی گوشی ممکنه شناسایی شوید - چون حتی بعضی ها هم که هیچ مشکلی ندارند - اشتباهی بن شدند.
  34. واقعا حقشونه خیلی نامردیه یکی با تقلب به راحتی لول بالا ببره یکی به سختی.
    من خیلیا رو میشناسم که یه درصد از سختی هایی که بعضیا برای لول بالا بردن کشیدن با تقلب توی بازی نکشیدن و بخاطر اینکه تقلب کردن و لولشون بالا رفته خیلی پز میدن واقعا این افراد حقشونه اکانتشون بر نگرده
    اکانتشونو بهشون ندن لوت توی کلش زیاد شه خخخخ ، خدا میدونه چند وقته لوت خیلی زیادی نزدم ولی اونا راحت با تقلب یه مپ با 1 ملیون گلد و اکسیر اتک میزنن
  35. اشتباه نکنید! چند اکانتی ها بن نمی شن. اونایی که یک اکانت فیک دارن بن می شن. یعنی اونایی که با یک اکانت لول پایین از ایکس مود استفاده می کنن.
  36. سلام یعنی هیچ کاری نمیشه کرد؟؟من لول146بود بن شدم خیلی براش زحمت کشیده بودم واقعا نامردیه...خواهشا کمک کنید
    • پاسخ:

      فعلا که خیر ...
  37. سلام منخودم از ربات my bot استفاده میکنم میخواستم بدونم که امکان بن شدن وجود داره تازه من رباتم جوری تنظیم شده که درحال ساخت نیرو از بازی بیاد بیرون لطفا هرچه زودتر بگویید با تشکر
    • پاسخ:

      بهتر است فعلا در حال حاضر استفاده نکنید
  38. سلام من از هیچکدوم از ابزارهای تقلب تو بازی استفاده نمیکنم و فقط چندتا اکانت حدودا ۸ تا تو یه گوشی دارم احتمال داره بن شم؟ لطفا جواب بدید سایتتون خدایی عالیه
    • پاسخ:

      بله - احتمالش وجود دارد و عده ایی هم این سری بخاطر داشتن چند اکانته بودن هم بن شده اند. بهتر است در حال حاضر تا چند روزی بازی نکنید.
  39. خب الان بخوایم از صفر شروع کنیم باید چیکار کنیم ؟ من دوباره اومدم شروع کنم کلییر دیتا ردم بازم همون خطا رو داد که بن شدم
    • پاسخ:

      کلا بازی را پاک کنید و یک جیمیل جدید بسازید و با آن شروع کنید و هر گونه مود و ربات را هم پاک کنید و یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم فعال کنید.
  40. سلام . این به google play store ربط داشت ؟ آخه اون هی اخطار میداد میگفت xmod حذف کنین .
    • پاسخ:

      بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای