آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش تغییرکشور گلوبال چت در بازی کلش اف کلنز

آموزش های بازی

 بعضی از دوستان پیام دادن که چطور میشه کشور خودمونو در بازی کلش تغییر بدیم

وقتی شما از فی*لتر شکن استفاده میکنید آی پی شما تغییر میکنه و کلا کشورتون تغییر میکنه و چت گلوبال شما هم به هم میخوره

در بالا به شما دلایل تغییر کشور شما در بازی کلش اف کلنز رو توضیح دادیم

اتفاق دیگه هم اینه که شما زمانی بازی رو آغاز میکنید کلا گلوبالتون خارج از خاور میانه است پس نمیتونید به خوبی چت کنید و یا کلن انتخاب کنید ...

تنها راه ممکن برای برگشت به چت ایران یا کلا تغییر گلوبال خودتون ایمیل زدن به پشتیبانی شرکت سوپرسل هستش و در زیر آموزش درخواست گلوبال ایران رو به شما میگوییم

1- وارد قسمت ستینگ بازیتون بشید

2- قسمت Help and Support رو کلیک کنید

3- بالاترین قسمت سمت راست یک علامت + وجود داره بر روی آن کلیک کنید

4- حالا مانند زیر بنویسید

 

و بعد گزینه SEND رو بزنید

شرکت سوپرسل بعد از 1 یا 2 روز تغییرات مورد نظر شمارو اعمال میکند و مشکل شما حل میشود
سعی کنید در این دو سه روزه به آی پی تون دست نزنید و همون آی پی ایران باشد چون شرکت سوپرسل ای پی شمارو چک میکند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵۴)

  1. سلام چ درود بر شما
    من پیش از ورود به کلش سایفون رو فعال می کنم ولی متاسفانه گزینهٔ + نیست، چی کار باید بکنم ؟
    • پاسخ:

      از روش ها دیگر تماس با سوپرسل استفاده کنید :
      http://clash-of-clans-game.blog.ir/post/515
      چگونه با سوپرسل تماس بگیریم ؟

      Www.ClashOfClansGame.IR

  2. سلام من زبان کلشو انگلیسی میکنم میرم گلوبال عرب هامیخوام گلوبالم انگلیسی باشه چکار کنم؟
    • پاسخ:

      باید به سوپرسل ایمیل بزنید و درخواست بدهید ، البته آنها هم فقط ip کشور را نگاه می کنند و گلوبال را به آن تغییر می دهند ، اگر مثلا iran هستید و ip ایران را گلوبالش را ایران می کنند و گلوبال آمریکا را به شما نمی دهند.
  3. سلام دوستان یکی دقیق بگه برای عوض کردن گلوبال باید چیکار کرد گلوبالایی که من هستم همش عربه.تو آپدیت جدید اصن نیست
    • پاسخ:

      بال توضیح داده شده باید از سوپرسل بخواهید -زبان کلش را روی فارسی بگذارید و درخواست بدهید به فارسی
  4. سلام چنین گزینه ای میگی اصلا نداره چرا مردمو سرکار میذارید شما من یکساعت دارم میگردم اصلا گزینه + که سمت راست باشه پیدا نمیکنم امارگرفتم اصلا تو ابدیت جدید کلش چنین چیزی نداره منم کلشم شیش ماهه گلوبالم عربی شده هرکاری میکنم هم ایرانی نمیشه لطفا یه چاره ای دیگه پیدا کنید یا اگر نیست ملت سرکار نذارید
    • پاسخ:

      اگه مطالب سایت را بخوانید - گزینه + را پیدا می کنید و می دانستید کجا رفته است - تاریخ مطلب را هم نگاه کنید !
    • پاسخ:

      زبان کلش را روی فارسی تنظیم کنید - منظورتون هم اگه کلن هستش که عرب ها همه جا هستند ضمنا گلوبال را می تونید با استفاده از مطلب بالا تغییر دهید به ایران
  5. این پیام ینی چی؟Hi Chief Mohammad,

    Thanks for reaching out to us.

    From your message I can understand you would like to change your local to Iran and I will be more than happy to help you with the process :)

    Please be informed that changing your local area is a one time exception and if you want us to change it please inform us in which local area you want it to be changed.

    Please let me know if you have any other questions or comments.

    Best Regards,
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید.
  6. خودتون رو به خاطر پیدا نکردن + اذیت نکنید چون تو آپدیت جدید همچین گزینه ای نیستش.به جاش یه ایمیل با همون متنی که سایت داده به clashofclans.feedback@suprcell.com بزنید.یه جواب اتومات براتون میاد که به زودی گلوبالتون رو عوض میکنن.وارد بازی هم شدید تو این مدت ایرادی نداره.
  7. سلام خسته نباشین من دوتا اکانت داشتم لول 125 و 87
    لول 87 ایم پرید نامه زدم به سوپرسل یه کد داد گفت لینک دوایس کنید من با جیمیله اون 125 ایه لینک دوایس کردم الان 125 پرید 87 برگشت چکار کنم? اگه میشه لطفا به جیمیلم پیام بدین
    • پاسخ:

      باید مراحل را برای اکانت گمشده هم تکرار کنید تا کد را بگیرید و در یک بازی جدید بزنید
  8. من رفتم.وقتی رو گزینه مای اکانت زدم.یه گزینه اومدکه یس ونوداشت روگزینه نوزدم بعدهیچی نشد وتواون صفحه مونددیگه هم نمیاد.خواهش می کنم کمکم کنید
    • پاسخ:

      مشکلتون را کامل در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید.
  9. سلام و خسته نباشید من از بلو استک استفاده میکنم+ برای من نمیاد بلکه یه گزینه یMy Account_My global chat is in the wronge languageرو زدم بعدشم یه متن بلند بالایی اومد که yesرو زدم درست یوده؟؟؟...لطفا راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      باید یا با سوپرسل مکاتبه کنید و یا اینکه زبان را روی عربی بگذارید گلوبال ایرانی می شود و فارسی زبانهای زیادی هستند.
    • پاسخ:

      باید vpn فعال کنید
    • پاسخ:

      بحثش تخصصی است - در گوگل سرچ کنید ip چیست؟
  10. سلام ..

    ممنووونم از زحمت کشان این سایت ..به کمک شمااا مشکل من حل شد ممنووونم ازتون
    • پاسخ:

      بله منظور را بفهمانید کافی است
  11. سلام مال این پیغامو میده thank you for contacting us .iunderstand that youwish to make change in your globalchath.welooked into your account and for any change in your global chat has alredy been set based on the location where you have cradetermined that is not eliginle c
    • پاسخ:

      ناقص نوشتید
  12. سلام اینو واسم فرستاد یعنی چی؟
    please let us know the desired lacation thatyou wish to set to so that we can help you also note that this change is done as per one time exception only
    • پاسخ:

      میگه محلی را که می خواهید تعیین کنید تا تغییر دهیم (کشور)  و اینکار فقط یک بار صورت می گیره
  13. سلام خسته نباشید.میگم کلش اف کلنز نمیشه فارسیش کرد الان من گوشیم روته.چکار کنم ک کلشم فارسی بشه
    • پاسخ:

      نسخه فارسی کلش آف کلنز در سایت برای دانلود موجود است و البته روی گوگل پلی سیو نمیشه !
  14. سلام داداش خسته نباشی برادر گلوبالهای من همش امریکایی هستن و هیچ ایرانی وجود نداره چکار کنم.نمیخوام زبان بازیم رو عربی بزارم .رو انگلیسی باشه اما گلوبالم ایرانی باشن ترو خدا کمکم کن.
    • پاسخ:

      خب پس باید ایمیل بزنید به سوپرسل - مطابق راهنما ی بالا
  15. سلام داداش گلوبال من همش آمریکایی هستن و هیچ ایرانی وجود نداره میشه بم بگین چطور با گلوبالوایرانی ها بیومفتم ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      ساده ترین راه اینه که زبان بازی را روی عربی بگذارید.
  16. داداش سعید دمت گرم منم زبان بازی رو تغییر دادم به عربی أوکی شد چت گلوبال فارسی شد
  17. سلام.امکانش هست که اگه داخل یک گلوبال باشیم و بعد از دقایقی بیایم بیرون از بازی باز بشه بریم داخل همون گلوبال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      بله
  18. سلام .
    ببخشید من داداشم چند وقت پیش کل گوشیمو فرمت کرد و همه چیزم حتی جیمیلام هم پاک شد وقتی جیمیل هارو برگردوندم و رفتم تو بازی تمام گلوبال هابم عربی میومد حتی یه چند بار هم تو قسمت تاپ پلیر کشور خود که رفتم مینوشت تاپ پلیر بنگلادش میخوام برگرده به ایرانی چیکار باید انجام بدم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      خب از روش بالا استفاده کنید و با آی پی ایرانی پیام بدهید و موقع ارسال ایمیل ار ف ی ل ت ر ش ک ن هم استفاه نکنید تا سوپر سل گلوبالتون را تغییر دهد.
  19. با سلام خدمت سایت عالیتون.
    من بخشhelp and supportرفتم ولی گزینه+ در سمت راست وجود نداشت.
    گزینه سرچ کردن(ذره بین) وجود داشت
    لطفا کمکم کنید. ممنون
    • پاسخ:

      طریقه مکاتبه جدید با سوپرسل اول این مطلب هست (( کلیک ))
  20. سلام ، خسته نباشی یه سوال مهم ، میخواستم بدونم که من کلش نصب کردم زبانش انگلیسی بود ، بعد به سوپرسل پیام دادم تا گلوبالم ایرانی بشه ، عوض شد ، سوال من اینجاست که ایا میتونم دوباره پیام بدم که مثلا برم گلوبال امریکایی ها ، و بعدش اگه خواستم دوباره ایرانی کنم ، درواقعه محدودیت نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      نه ! قبول نمی کنن ... چون ip تون را می بینند و یکبارفقط عوض می کنند. این کارها توسط اپراتور انجام میشه و محدودیت داره.
  21. سلام من چت کلن نمیتونم چیزی تایپ کنم چون هی میاد بالا میره مشکلی اگ داشته لطفا راهنماییم کنید بدجور تو مخمه
    • پاسخ:

      بازی را پاک کنید و دوباره نصب کنید . البته اگه بازی سیو هست ... اشکال از گوشیتون هم ممکنه باشه .... برنامه ای چیزی جدید نصب کرده اید پاکش کنید ...
  22. ممنون از راهنمایی و سایت خوبتون از کمک شما گلوبال من فارسی شد خیلی ممنون
    • پاسخ:

      بله - البته اگه ایران هستید - و گلوبال را می خواهید ایران کنید - احتیاجی نیست. چون سوپرسل آی پی تون را می بیند
  23. سلام به همه دوستان نمیخاد ایمیل بزنید به سوپر سل به تنظیمات بازی برید و زبان بازی رو به عربی تغییر بدید چت گلوبالتون میشه فارسی همینوبس
  24. هر چی میخواهم داخل بازی کلش اف کلنز شوم یک صفحه ای میاد که نوشتهGOODNEWS A NEWS VERSION OF THE GAME IS AVAILABLE
    • پاسخ:

      آپدیت کنید کلش را - توی سایت هست .
  25. با سلام و خسته نباشید من ایران نیستم طبق آموزش پیام دادم و در جواب ایمیل برای من این پیام اومد ممنون میشم راهنمایی کنید که چه کار کنم تا گلوبال فارسی بشه.
    We looked into your account, and have determined that it is not eligible for a location /time zone change. This could be because :We’ve already changed your location /time zone inthe past. The requested country code/time zone does not match your current account location.Our system detected unusual device use and activity if you have any farther doubts feel free to contact us.
    • پاسخ:

      یا باید IP تون را با برنامه های تغییر IP به ایران تغییر دهید و باهاشون تماس بگیرید
      یا اکانت را به فرد مطمئنی در ایران بدهید که از طریق ایران تغییر بدهند و ایمیل بزنند که بهتره.
      یا بگید من ایرانی هستم و می خواهم گلوبالم ایرانی باشه چون انگلیسی نمی دانم .
      ببینید چی میگن.
  26. من گلوبالمو خواستم فارسی کنم ولی گزینه ای که شما معرفی کردید رو تو help ندیدم راهنمایی کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      خواهش می کنم
  27. با سلام و خسته نباشید.من برای تغییر چت نوع درخواستمو مثل نوشتار بالای صفحه، داخل contact us نوشتم و فرستادم ،میخوتستم ببینم درست فرستادم؟ ممنون از زحماتتون.
    • پاسخ:

      بله - انشالله !
  28. تاپ پلیرم همیشه رمانیه تاپ کلنمم وقتی تو کلن ایرانیم ایران میاد وگرنه وقتی تو کلنی نیستم اونم رمانی میشه چجوری ایرانیش کنم؟
  29. داداش برا من اصن این جوری نیست یه چیزه دیگه نوشته....
    اون پایینم دو تا گزینه بود NO_Yes من Yes زدم میشه باید بگی چیکار کنم
  30. علی شمرادی

    سلام ببخشید سوالی دارم شما گفیتین همه کارو انجام دادم گفتین بالای صفحه علامت مثبت برای من یک عالمه نوشته زیرش هس وبالا شم علامت سرچه

  31. سلام. منظورتون از تگ کلن تگ دهکدمونه یا همون کلنی کهتوش عضوم؟
    • پاسخ:

      تگ کلنی که توش عضو هستید - نه تگ کاربری تون و زیاد هم واجب نیست این مورد
    • پاسخ:

      ایمیل بزنید
  32. آقا سلام من این پیامو دادم و کمتر از نصف روز واسم این جوابو داده میشه راهنماییم کنید چی پاسخشو بدم؟
    Hi chief
    thank you for contanting us and play clash of clans
    i can certainly underestand your concern wanting to change global setting .
    could you please help me by confirming as o wich country you want it to be set for?
    regards and clash on!
    • پاسخ:

      درخواست تغییر گلوبال بازی را دادید که میخواد کشوری را که می خواهید بازی تغییر کنه را مشخص کنید.
  33. ایاباعوض کردن گوشی وواردکردن اکانت کلش درگوشیه جدیددرست میشه؟؟؟لطفاهرچه سریعترپاسخ بدیدمنتظرم تروخدا
    • پاسخ:

      مشکلتون چیه ؟ تغییر گلوبال منظورتونه که از همین روش بالا می تونید
  34. سلام برادر عزیز داداش این کار رو تو ورژن جدید کلش هم یاد بده منم فارسی کنم
    • پاسخ:

      خوب ?     \o:
    • پاسخ:

      موفق باشید
  35. ممنون از کمکتون من این کارو کردم و گلوبالم فارسی شد و سوپر سل هم یه ایمیل برام فرستاد که گفته بود گلوبالت فارسی شده
    • پاسخ:

      موفق باشید.
  36. پیداش کردم وقتی دکمه ی sendرو زدم فرستاده شد و یه چیز هایی رو صفحه نوشته شد که فهمیدم فرستاده شده ممنون از کمکتون
    • پاسخ:

      کنار همان علامت سرچ ، یک مربع کوچک با علامت + است که روی آن کلیک کنید، کادری جهت ارسال ایمیل باز می شود و  در صورت نبودن ، بازی را دوباره نصب کنید.
  37. سلام من درخواست فرستادم برا تغیر کشور جوابش تو بازی اومد  که من فقط یکبار میتونم عض کنم پایینش دو تا تیک سبز و قرمز داشت من سبز زدم رفت نظر سنجی پنج ستاره دادم کپی نمیشد عکس گرفتم کاش به جیمیلم جواب بدی تا عکس بغرستم تخه ارامش ندارم  امروز تیک سبز زدم   گلبالم انگلیسیه هنوز   منتظر جیمیل شما هستم عکس ارسال کنم
    • پاسخ:

      در اینجا آپلود کنید http://www.8pic.ir عکستون رو و لینک عکس را  برای من از طریق همین قسمت نظرات بفرستید ، (عکستان هم عمومی نمی شود ) اینجوری بهتر است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای