آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

ورژن جدیدتر بازی کلش آف کلنز منتشر شد - ورژن 7.65.5

دانلود بازی

ورژن جدید بازی منتشر شد 7.65.5

تاریخ 19 اردیبهشت 1394

در این نسخه مشکل گیر کردن اول بازی و عدم ورود به بازی حل شده است

بعد از انتشار ورژن جدید بازی کلش آف کلنز - تعدادی از بازیکنان دچار مشکل ورود به بازی شدند و قادر به بازی نبودند ، برای حل این مشکل سوپرسل ورژن جدیدتری از بازی را منتشر کرد که مشکل ورود به بازی در آن حل شده است ، که برای شما این ورژن را گذشته ایم که امیدواریم مشکل شما دوستان نیز حل شود - کلیه بازی کلش آف کلنز قبلی را از گوشی و تبلت خود پاک کرده و این ورژن جدید بازی را نصب و اجرا کنید.

برای دانلود ورژن جدیدتر بازی کلش آف کلنز به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراتژیتان آنها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* دریافت جم به ازای پیش بردن مراحل و یا حمله ها و کارهای عالی

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

 تغییرات نسخه ی v7.65.5 :

* عقب راندن دشمنان پروازی با The Air Sweeper

* امکان نشانه گذاری ۳۰ قبیله برای دسترسی آسان

* افزایش منابع سینگل مپ

* امکان تغییر نام دهکده تنها برای یک بار

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

* حل مشکل ورود به بازی : با دانلود این ورژن مشکل گیر کردن اول بازی و عدم ورود به بازی حل می شود

نسخه قبلی بازی را پاک کنید - گوشی خود را ریستارت کنید - این نسخه جدید را نصب کنید - مشکل ورود به بازی حل می شود

توجه :

چندین لینک جهت دانلود قرار داده ایم و اگر موفق به دانلود نشدید ، لینک های کمکی بعدی را امتحان کنید و همه لینک ها را لازم نیست دانلود کنید و همگی یکی است !

دانلود بازی کلش آف کلنز از سایت APKTOPS



دانلود بازی کلش آف کلنز Version: 7.65.2

Download For iOS


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۵)

  1. سلام الان پیغام اومد که کلش نیم ساعت توی تعمیره.بعد تعمیر خود به خود کاپ بازیم بدون اینکه کسی بهم حمله کنه کم میشد بهم گفتن کلشو پاک کن دوباره نصب کن الان که پاک کردم وقتی کلشو دانلود کردم نصب نمیشه.مینویسه برنامه نصب نشد.گوشیم سامسونگ گلکسی جی تو اس 7272 هست توروخدا کمکم کنین توی وارم شب وار نزنم نفر اولم هستم میبازیم
    سه تا اکانتم دارم
    • پاسخ:

      فضای گوشی را خالی کنید و برنامه هایی که کاربردی ندارند و استفاده نمی کنید را پاک کنید - نسخه جدید بازی را که جدیدا آمده است را نصب کنید- گوگل پلی را آپدیت کنید
  2. با سلام من چند روزه میخوام برم کلش اما تو لودینگ منو میندازه بیرون تورو قرآن بگین چیکار کنم با تشکر
    • پاسخ:

      ورژن جدید کلش را نصب کنید ، آپدیت گوگل پلی را پاک کنید و قدیمی ترش را نصب کنید
  3. سلام من از دیروز وقتی کلیک میکنم رو کلش صفحه که میاد فقط سیاهی و حتی صفحه لودینگ نمیاد میخواستم ببینم شما نمیدونید مشکل چیه.
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کرده اید یا آپدیت شده است ، آپدیت ش را پاک کنید از گوشی یا بلواستکس و دوباره امتحان کنید و یا از نسخه های قدیمی تر گوگل پلی استفاده کنید و هر چه هست ارتباط به گوگل پلی شما دارد که صفحه سیاه می شو د  و یک مطلب هم در این مورد در سایت هست که چرا صفحه بلواستکس من سیاه می شود در قسمت سرچ سایت بزنید و بخوانیدش
  4. سلام,,چند روزیه میخوام بازی رو بیارم نمیاد میگه باید اپدیت بشه میرم که اپدیتش کنم میگه این نسخه در کشور شما وجود ندارد کلش ورژن جدیدم که نصب میکنم بازی از اول شروع میشه لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      خب باید جیمیلتون را سینک کنید در بازی- مطلب نحوه لود و سیو کردن بازی را در سایت بخوانید
  5. سلام چرا وقتی میزنم رو تونهال از بازی خارج میشم چه خاکی تو سرم کنم تونهالم لول۹هست میخام ارتقا بدم ممنون
    • پاسخ:

      باگ بازی است صبر کنید و درست میشه و مربوط به بعضی گوشی ها است
  6. بازی لودش پر میشه ی دفه میپره بیرون از بازی لطفا سریعا راهنمایی کنید دارم دق میام
    • پاسخ:

      اشکال از گوشیتون است - گوشی را روشن خاموش کنید و برنامه های اضافی را پاک کنید - از یک ف ی ل تر ش ک ن استفاده کنید- نشد گوگل را آپدیت کنید
  7. من وقتی وارد می شوم صورتیه یک کوچولو دیگه مونده پر بشه بعد وارد بازی نشدم خارج می شه

    • پاسخ:

      حافظه گوشی را با برنامه های برای اینکار آزاد کنید - بازی را دوباره نصب کنید - گوگل پلی را آپدیت کنید - با ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید
  8. سلام من بازی و که میزدم لود میشد تا آخر میزدم میرفت اما باز نمیشد.بازی و پاک کردم و ورژن جدیدی که گذاشتین و دانلود کردم بازی باز شد اما قسمتی هست که اون بالاس سینگ این هر چی میزنم باز نمیشه که برم تو اکانت جیمیل خودم.تو گوگل پلی و جیمیلم رفتم اما بازم قسمت سینگ این باز نمیشه آقا چیکار کنم بازی خودم بیاد:(
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  9. سلام خسته نباشید .... 
    درخواستی داشتم.. گفته بودی اگر کلن به یک اسم فارسی نوشته شده باشد ....شخص پس از مدتی دیگر نمی تواند وارد بازی شود .....
    متاسفانه من دست رسی به اعضای کلنم ندارم.....می شود از شما به خواهم وارد کلن من شوید ومن را kick out کنید....ممنون می شوم ....
    نام کلن:  گشت ارشاد  .
    نام  :  A r m in................سایت شما را دنبال خوهم کرد ...
    clash 7.156.5 ..........تشکر..
    • پاسخ:

      با ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید
  10. سلام من وقتی وارد یه کلن شدم  یه چند روزی کلش بازی نکردم الان که میخوام بازی کنم وقتی روش کلیک میکنم صفحه سیاه میشه لطفا کمک کنین
    • پاسخ:

      ورژن جدید کلش را نصب کنید
  11. سلام من ی مشکلی دارم داره کلافم میکنه.دیشب کار میکرد امروز صبح 11زدم مخزنام بره بالا رفتم بیرون.اومدم دیدم نوشته خبر خوشی دارم آپدیت جدید اومده میرم آپدیتش کنم نوشته تو googleهمچی چیزی تو کشور شما نی.ولی آپدیتش واس دوستام نیومده مشکل از کجاس ب نظرتون؟؟؟
  12. من  باز ی رو ارتقا دادم و نصب کردم حالا بعد از اینکار وقتی واردش می شم‌باز می نویسه
    Good news new version is available 
    بعد وارد بازار می شم و اجرا رو می زنم ولی بازم باز نمی شه چیکار کنم بگین تو رو خدا
  13. سلام خسته نباشید
    من از وقتی بازیمو اپدیت کردم به ورژن ۵.۶۵.۵ ..گرافیک بازی پایین اومده صداهای بازی و نیروهام عوض شده.. چکار کنم برگرده به حالت قبلی..ورژنای دیگه رو هم امتحان کردم ولی نشد..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
  14. سلام من بازی رو دانلود کردم چیکار باید بکنم که به مشکل دوستان برنخورم ممنون میشم راهنماییم کنین
    • پاسخ:

      بازی تون اگه SAVE هست - مشکلی بوجود نمی یاد - باید نسخه قبلی را حذف کنید - اگه بازی سیو هست - بعد اینو نصب کنید.
  15. سلام امشب  بازی منم به لیست دوستان ملحق شد چه خاکی تو سرم بریزم امکان درست شدن هست کمک کنید ترا خدا 
    • پاسخ:

      شما ورژن جدید را نصب کنید.
  16. سلام توروخدا راهنماییم کنید.بازی کلشم رو جیمیل سیوه دو روزه که همش دچار مشکل هنگ کردن میشد که مجبورشدم یکی دو بار بازی پاک کنم دوباره نصب کنم ودقیقا بازیم برمیگشت.امشب باز دچار مشکل شد من همینکارو کردم این پیغام داد:
    Clash of clans is free to play,but you can speed up your progress
    With in- up purchases.to disble this, set up
    password protection for purchases in your google play store appsettings.you mus also be 13+ to play

    • پاسخ:

      این چیز مهمی نیست موقع نصب بازی این پیغام تبلیغاتی را می دهد. شما بازی را پاک کنید و نسخه جدید را نصب کنید اگه می تونید از گوگل پلی دانلود کنید و اگر نمی تونید همین نسخه را هر دو عدد را که گذاشتیم امتحان کنید - و گوشی را هم ریستارت کنید و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم آزمایش کنید

      احتمالا گوشیتون دچار مشکل شده است که دائما هنگ می کند - می توانید یک ریست فکتوری هم بکنید که در اینصورت از عکس ها و چیزهای مهمتان یک بک آپ بگیرید قبلش - به یک متخصص گوشی همراه هم مراجعه کنید و گوشیتون را چک کنند.
    • پاسخ:

      این یک باگ از طرف سازنده بازی بود که با انتشار نسخه جدید مشکل حل شده است نسخه های 765.5 را دانلود کنید -
  17. بازیم پاک شده بخاطر عدم آشنایی و سیو نکردن بازی امیدوارم بازیم با راهنمایی سایت شما برکرده ممنونم

  18. میگم راستى تو این بازى که شما گزاشتین سرور اصلیه کلش میفته یا نسخه ى بى نحایت جمشه که سرور جدا و مستقل داره من هنوز دان  نکردم کلش اصلى رو خودم دارم خواستم بدونم کودوم نسخشه 

    • پاسخ:

      این مطلب نسخه اصلی کلش است - برای نسخه های هک شده در قسمت سمت چپ سایت به منوی " کلش آف کلنز هک شده " کلیک کنید
  19. با سلام
    باید بگم مشکل ورژن جدید فقط برای موبایلای اندرویده و ایفون همچین مشکلی نداره دوستانی که ایفون دارن میتونن با نقطه گذاشتن/نوشتن کلمات انگلیسی پیام های فارسی را پاک کنن یا کسانیرا که مشکل دارن را کیک کنن تا مشکل حل بشه
  20. سلام لطفا کمک کنین من اول بازیم مث آب کار میکرد وای فای هم داریم اما رفتم تو یه کلن یکی ک وارش مونده رو بیارم همونجا قفل کرد و با اکانت دوم هم رفتم پشت اون یکی ک نقطه بزارم چت کلش پاک شه بیام بیرون اونم قفل کرد الان فقط صداش میاد خخخخ اگه این آپدیت جور شه قربونتون میرم و ب دوس دخترمم میگم بیاد چون اونم با اجازه شما بله اینطوری شده کلشش سرتون رو درد نمیارم و داستان نمیگم باوا کمک کنین اگه ردیف نشد چ کار کنم؟؟؟ ما ک معتاد کلش شدیم
    • پاسخ:

      امیدوارم مشکلتون حل بشه - هر راه حلی  هم به نظرمون برسه هم در آینده خواهیم گذاشت ...
  21. متاسفانه مشکل حل نشد فیلم اموزش رو هم دیدم اونجایی که میگه یه حساب انتخاب کنید اون نمیاره مستقیم به گوگل وصل میشه میگه حساب درست یا سینک کنید خب منم پسوردم یادم نیست...
    • پاسخ:

      برای بعضی ها بله و برای بعضی ها خیر - 
  22. سلام.  بازی پاک کردم الان دوباره نصب کردم ولی از اول شروع شده چیکار کنم. رمزشم یادم نیست. ممنون
    • پاسخ:

      منتظر باشید ... یا باید از کلن یی که بودید به یک نحوی خارج شوید ... چاره ای نیست فعلا ...
  23. سلام
    من پسوردم یادم نیست چون بازی قبلا سیو کرده بودم با ابدیت جدید اکانتم پاک شد از اول شروع میشه راهنمایی بفرمایید
    • پاسخ:

      گذاشتیم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای