آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

مشکلات بلواستکس در رابطه با کلش آف کلنز

متفرقه

مشکلات بلواستکس در رابطه با کلش آف کلنز

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر کسی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های مخصوص گوشی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید ، از آنجا که بازی کلش آف کلنز نیز روی بلواستکس قابل اجرا است و با آپدیت این بازی ممکن است مشکلاتی برای شما بوجود بیاید ، در این قسمت مجموعه ایی از این اشکالات و همچنین راه حل این اشکالات را خواهیم گذاشت و شما با مطالعه دقیق مطالب و دیدن فیلم های آن می توانید مشکلات خود را برطرف نمایید ، ممکن است این راه حل ها موقتی باشد و بعدا درست شود و یا یا تغییرات بازی نیز مشکل شما حل شود و شاید هم مشکلتان همچنان پابرجا باقی بماند ، برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

در ابتدا باید بگوییم که برنامه بلواستکس و یا هر شبیه ساز محیط اندرویدی توسط سوپرسل پشتیبانی نمی شود و بنابراین در صورت برخورد با مشکلی در این برنامه نباید از سوپرسل توقعی داشته باشید و باید از راه حل های ابتکاری کاربران اینترنت استفاده کنید و مشکلتان را حل کنید و یا از برنامه های شبیه ساز دیگر محیط اندروید استفاده نمایید و راه حل آخر اینکه یک گوشی اندرویدی تهیه نمایید! در ادامه مشکلات بلواستکس و راه حل های آن آمده است که می توانید به ترتیب مشاهده نمایید لازم به ذکر است این مطالب از سطح اینترنت جمع آوری شده است و در اینجا قرار داده شده است و اگر شما هم راه حلی برای اینگونه مشکلات دارید در قسمت نظرات درج نمایید.

آموزش حذف کامل بلواستکس (Bluestacks)

اگه قصد حذف بلواستکس را دارید مانند ویدیو زیر عمل کنید تا بلو استکس کامل حذف شود تا به هنگام نصب دوباره آن، با مشکل مواجه نشوید.

ابتدا برنامه بلو استکس را کامل ببنید، وارد task manger شوید برای ورود به task manger دکمه های ctrl+shift+Esc را با هم فشار دهید. و در آنجا هر پروسه ای که نام بلو استکس را در خود دارد متوقف کنید یعنی بروی end task بزنید.

برای حذف کامل بلواستکس این ۴ مرحله را باید انجام دهید.

    +برنامه را در کنترل پنل  از قسمت “program and features” حذف کنید.
    +پوشه های بلو استکس از درون پوشه ProgramData درون درایو ویندوز (درایو c) حذف کنید.
    +فایل های درون پوشه temp را حذف کنید.
    +بلو استکس را از رجیستری حذف کنید.

در ویدیو زیر آموزش حذف کامل بلواستکس را ببینید:

آموزش حذف بلواستکس

دانلود فیلم آموزش حذف بلواستکس

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

مشکل نوشتن کلمه " تأیید " برای تعویض اکانت های کلش

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای افرادی که دارای چندین اکانت هستند نوشتن کلمه CONFIRM برای تعویض اکانت هایشان است ، و این مشکل برای افرادی بوجود می آید که زبان بازی را روی فارسی تنظیم کرده باشند که بعد از تغییر زبان بازی به فارسی کلمه CONFIRM را می خواهد که معادل فارسی آن یعنی کلمه تأیید را تایپ کنند ، که نوشتن الف با همزه کلمه تأیید برای بیشتر کیبوردها روی دکمه های صفحه کیبورد درج نشده است و باید توسط کلیدهای ترکیبی Shift+N این الف با همزه را نوشت و توجه داشته باشید که کیبورد هم باید در همان حالت تایپ فارسی باشد و روی زبان انگلیسی نباشد ، به صورت شکل زیر :

+ یا می توانید این کیبورد را در سیستم خود نصب نمایید و این کیبورد فارسی دارای حرف << أ >>  می باشد .

دانلود کیبورد TouchPal اینجا کلیک کنید

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

دانلود آخرین نسخه بلواستکس

رمز فایل :   www.apktops.ir

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

مشکل مزاحمت قسمت  System Bar در بلواستکس

یکی دیگر از مشکلاتی که در هنگام بازی با بلواستکس است ، مزاحمت قسمت System bar است که هنگام چت کردن برایمان پیش می آید ، بصورتی که منوی سیستم باز (در عکس بالا با فلش مشخص شده) بر روی قسمت چت قرار می گیرد و به ما اجازه تایپ کردن را نمی دهد ، برای این مشکل راه حلی آسان وجود دارد و آنهم استفاده از نرم افزار Hide system bar است که میتوانید از اینجا این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود کنید

بعد از اجرای نرم افزار پنجره ایی مطابق شکل زیر باز می شود و شما گزینه اول را یعنی Hide Systm bar  را کلیک نماید و دیگر بعد از این کار منوی سیستم بار ، مزاحمت ایجاد نمی کند و محو می شود. برای نمایش مجدد آن هم در صفحه بلواستکس ، موس را از قسمت پایینی و یا بالایی گرفته  بسمت پایین یا بالا می کشیم ، یعنی دراگ می کنیم.

مشکل : آموزش حذف ارور One Time Setup در بلو استکس

در نرم افزار شبیه ساز اندروید بلو استکس هر چند لحظه یکبار یک ارور به نمایش در میاید که از شما میخواهد مراحلی را دنبال کنید. این ارور بسیار آزار دهنده است و شما را اذیت میکند. شما به سادگی میتوانید این مشکل را برطرف کنید.


نرم افزار بلو استکس را اجرا کرده و گزینه All Apps را انتخاب کنید.
حال گزینه Bluestacks Settings را انتخاب کنید.
اکنون بر روی آخرین گزینه یعنی Advanced Settings کلیک کرده تا تنظیمات بیشتر و پیشرفته تر نرم افزار باز شود.
از گزینه های نمایش داده شده، بر روی برنامه ها (Apps) کلیک کرده تا لیست برنامه های این نرم افزار نمایش داده شود.
اکنون ما قصد داریم برای جلوگیری از نمایش پیغام One Time Setup ، برنامه Apps Sync را پیدا کرده و آن را غیر فعال کنیم. برای این کار با کلیک کردن و کشیدن موس به سمت چپ به قسمت “همه” یا All بروید تا لیست تمامی نرم افزار نصب شده روی Bluestacks نمایش داده شود.
برنامه Apps Sync را پیدا کرده و بر روی آن کلیک میکنیم.
برای غیر فعال کردن این برنامه بر روی گزینه “غیر فعال کردن” یا Disable موجود در بالای صفحه کلیک کرده تا این برنامه غیر فعال شود.
اکنون به دنبال برنامه BS-services بگردید و آن را نیز غیر فعال کنید.

-------------------------------------------------

این مطلب ادامه دارد و به مشکلات دیگر بلواستکس که فقط این مشکلات با اجرای بازی کلش آف کلنز مرتبط است خواهیم پرداخت و عدم اجرای دیگر برنامه ها مثل (اینستاگرام و وایبر و واتس آپ و ... ) را  متاسفانه نمی دانیم.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۴۷)

    • پاسخ:

      حتما بلواستکس را کامل نصب نکرده اید. برنامه جیمیل و گوگل پلاس و ...
  1. سلام.من وارد کلش اف کلنز که میشم نمیتونم زوم کنم .لطفا جواب بدید ممنونم
    • پاسخ:

      با دکمه های ctrl و + یا - می توانید بزرگنمایی یا کوچک نمایی کنید
  2. سلام . تو رو خدا جواب بدین . ممنون . بازی کلش توی بلواستکس من نصب میشه ولی یه مشکل داره . وقتی میخوام تو کلن پیام بفرستم دکمه ی چت بازی روی دکمه ی خروج بازی هست و متاسفانه نمیشه چت کرد . ایا راه حلی هست که اون دکمه ی خروج رو حذف کنم ؟؟؟ بازم ممنون ...
    • پاسخ:

      بله - در همین صفحه توضیح داده شده است!
    • پاسخ:

      ممکنه نسخه بلواستکس شما با سیستمتان همخوانی و یا ناسازگار باشد - نسخه های سبکتر دیگر را امتحان کنید که در سایت هم گذاشتیم
  3. سلام
    من بلو استکی نصب کرده بودم و باحاش به راحتی کار میکردم
    یه روز که خاستم اجراش کنم یه همچین پیغامی داد
    ودیگه باز نشد bluestacks app runner has stopped working
    لطفا راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      بلواستکس معمولا اشکال زیاد به هم می زند، بهتراست از روش صحیح آنرا پاک کنید دوباره آنرا نصب کنید. نحوه درست پاک کردن بلواستکس آموزش داده شده است ، وگرنه هنگام نصب دوباره به مشکل بر می خورید و بهتر است نسخه پیشنهادی ما را نصب کنید که سبک هم هست.
  4. سلام بلواستکس من بالا میاره اما برنامه های اندروید رو که زدم روش بالا نمیاره لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      بلواستکس را کاملا پاک کرده و نسخه دیگری را نصب کنید
  5. سلام من کلش رو نصب میکنم رو بلو استکس هیچی نمینویسه و نصب نمیشه برنامه های دیگه نصب میشه فقط کلش نصب نمیشه دوباره هم دانلود کردم ولی باز هم همینطور شد لطفا کمک کنین چاکریم
    • پاسخ:

      ممکنه اشکال از بازی کلش باشد که ناقص است یا ناقص دانلود می شود- یک نسخه دیگر کلش را از جایی دیگر دانلود کنید و مشکل پابرجا بود نسخه دیگری از بلواستکس را امتحان کنید
  6. اقا ی جا میگه حتما از نسخه افلاین بلواستکس استفاده کنید شما نسخه انلاین پیشنهاد کردی چرا
    • پاسخ:

      ما هم نسخه آفلاین را همیشه پیشنهاد می دهیم
  7. سلام ادمین جان میشه بهم بگی چرا هر ۲۰ ثانیه یکبار لک میزنه گیر میکنه یکم بعد درست میشهه از چی هستش از تنظیماته؟
    • پاسخ:

      کلا بلواستکس به cpu خیلی فشار می آورد و اگر هم دقت کنید سیستم داغ می شود - بستگی به مقدار رم سیستم و مقدار رم کارت گرافیک - قدرت و سرعت cpu سرعت خواندن از روی هارد و سرعت هارد و ... اینها ممکن است باعث شود سیستم لحظاتی لگ بزنه و توی اکثر سیستم هایی که من دیدم این اتفاق می افتد و احتمالا یک باگ بلواستکس است
    • پاسخ:

      بلو استکس را عوض کنید
  8. سلام وقتی با ارور 403 مواجح میشم باید سربرگ اندروید رو انتخاب کنم ولی ولی اصلا سربرگ وجود نداره از آخرین نسخه هم استفاده میکنم لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      ممکنه تو نسخه های متفاوت بلواستکس متفاوت باشه. بهتره از ورژن های دیگه استفاده کنید و امتحان کنید چون با بعضی از سخت افزارهای سیستم شما ممکن بلواستکس هماهنگ نباشد
    • پاسخ:

      نسخه ای از بلو استکس  هنوز روی سیستم شما نصب است و یا درست پاک نشده است - نحوه پاک کردن کامل بلو استکس برای نصب دوباره آن در سایت آموزش داده شده است
    • پاسخ:

      بلواستکس این مشکلات را دارد- از نسخه های دیگه استفاده کنید و ببینید کدوم بهتر جواب میده
  9. سلام من وقتی میخوام وارد کلش شم ایمیل میخواد از هر جایی ام ایمیل وارد کردم نمیشه میگه دوباره اما قبلش کلش بالا میوورد نمیدونم چی شده لطفا راهنمایی
    • پاسخ:

      یک فیلتر ش کن نصب کنید و یا یک بلواستکس دیگر نصب کنید- معمولا بلو استکس باگ زیاد دارد
  10. سلام.مشکل من مربوط به سیف کردن بازیه میرم داخل بازی میخام سیف کنم میگه ایمیل بسازه وقتی میخام بسازم یوز و پسورد رو میدم مرحله بعد نمیره برمیگرده چکاذ کنم ؟ و مشکل دوم اینکه اخرین اپدیت موجود نرم افزارو رو میگیرم ولی نصب که میکنه میگ نرم افزار شما اپدیت میخاد چکا کنم.مرسی
    • پاسخ:

      جیمیل بازی را خارج از بازی و از طریق ستینگ گوشی بسازید. از یک فیلت ر شکن هم استفاده کنید.
  11. حسین امیدی

    سلام
    داش من موقع بازی کردن کلش سرعتش پایین هست بعد چنددقیقه یه صفحه باز میشه به اسم BlueStacks Frontend که سه تا گذینه داره یکیشClos the programهستش بعد اون سرعتش درست میشه اما بعضی وقت ها هم وقتی این صفحه بازمیشه گرافیگش به هم میخوره.
    مشکلم چیه؟؟؟؟؟؟؟
  12. سلام من یه مشکلی دارم وقتی کلش رو باز میکنم میاره فقط مپو ناقص نشون میده نمیشه بازی کرد مشکل از کجاس?
    • پاسخ:

      درایور کارت گرافیک را به روز کنید - از یک بلواستکس دیگه استفاده کنید (نسخه خوب و سبک در سایت قرار دارد)
  13. سلام من تو بلواستکس کلش رومیزنم میزنه باید جیمیل وارد کنید جیمیلمم زدم ولی باز نمیاره فقط ارور میده باید چیکارکنم؟؟؟
    • پاسخ:

      نسخه پیشنهادی بلواستکس ما را نصب کنید و برنامه های جانبی آن مثل جیمیل و گوگل پلی و ... را باید نصب کنید - که در همان صفحه قرار دارد.
  14. با سلام و خسته نباشی میشه لطف کنین کمک کنین چطوری صفحه چت تو کلش رو فعال کنم فقط موقع یوزر عوض میکنم میاد کیبورد موقع چت نمیاد همه چی درست نصب شده چون هم با کیبورد که میاد میشه تایپ کرد هم با صفحه کلید فقط چت فعال نیست ...ممنون
    • پاسخ:

      فکر کنم از توی ستینگ بلواستکس و قسمت کیبرد تیک سخت افزار را باید بزنید یا بردارید ! دقیق خاطرم نیست . نسخه پیشنهادی بلواستکس هم در سایت هست که یک نرم افزار برای بلواستکس و چت گذاشتیم - اونو امتحان کنید
  15. سلام .ببخشید این بلو استکس مشکل داره بد جور وقتی میرم تو کلش کلش منو میندازه بیرون یه اتک خوب گیرمون اومده بود ازدستم پرید
    • پاسخ:

       در صفحه بلواستکس منتخب که گذاشتیم- برنامه ایی برای رفع این مشکل هست.
  16. سلام بلو استکس نصب شده بازار رو هم نصب کردم اونم باز شد حالا کلش رو نصب کردم داخل بازی نمیره
    • پاسخ:

      بلواستکس منتخب داخل سایت ما را نصب کنید.
  17. سلام خسته نباشید ببخشید من وتی میخوام اتک بدم ی ارور میاد نوسته سیستم شما و سرور همگام نیستند!اینو باید چیکار کنم؟با بلو استک بازی میکنم
    • پاسخ:

      نسخه جدید بازی را نصب کنید - مشکل رفع نشد با یک ف ی ل ت ر شکن هم تست کنید - معمولا ایراد مربوط به سرعت اینترنت تون میشه
  18. سلام من هنگامی که واردبازی میشم وقتی اتک میزنم یک هومیپره بیرون از بازی خیلی اعصاب خوردکنه لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      نسخه جدید بازی را نصب کنید که در سایت گذاشتیم (امروز) - مشکل رفع نشد باید بلواستکس را دوباره نصب کنید
  19. با سلام من قبلا با بلواستکس کلش می کردم به مدت یک روز یا بازی های دیگه اما الان روی هر آیکنی کلیک می کنم وارد برنامه نمی شه یه جورایی مشخصه که روی آیکنش کلیک کردی می خواستم ببینم مشکلم از کجاست ممنون
    • پاسخ:

      احتمالا فایل های بلواستکس اشکال پیدا کرده است ! آنرا بطور صحیح کاملا پاک کنید و یک نسخه سبک آنرا که در سایت هست نصب کنید ، نسخه های جدید آن خیلی سنگین اجرا می شود.
  20. من بلو استکس رو نصب میکنم اما نرم افزار گوکل پلی نیست و چند بار هم گوگل رو زدم نصب کنه اما خطا میزنه
    • پاسخ:

      این بلو استکس زیر  را نصب کنید و موارد جداگانه اش هم که در زیر مطلب هست را هم نصب کنید تا یک بلواستکس کامل داشته باشید احتمالا گوگل پلی که نصب می کنید سازگار با نسخه بلواستکس تون نیست.
       

      نصب نسخه پیشنهادی بلواستکس


  21. سلام خسته نباشید
    این برنامه رو دانلود و نصب کردم بازی کلش و رویال و میاره ولی یهو هنگ میکنه وسطش بعد پنج شش ثانیه دوباره خوب میشه
    اگه راه حلی واسه این مشکل هست بگین از بابت اینترنت هم مطمنم که از اون نیس
    • پاسخ:

      نسخه بلواستکس پیشنهادی سایت را نصب کنید - شاید هم اشکال از کمبود رم سیستم باشه - البته این اشکالات را هم کم و بیش دارد ! مربوط به باگ های نرم افزاری است.
  22. سلام من بازی کلش روی pc نصب کردم اما با موس و کیبورد کامپیوتر نمی تونم بازی کنم
    • پاسخ:

      شاید بلواستکس درست نصب نشده - نسخه سالم و منتخب سازگار با ربات در سایت هست و یا در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا شاید علت را کسی بداند
  23. من تو بلو استکس کلش بازی می کنم ولی نمی توانم مپ خود یا همان نیرو مخازن و چیز های دیگر اببینم نمیاد چه کنم
    • پاسخ:

      بازی اگر سیو هست آنرا پاک و دوباره نصب کنید - نسخه جدید بازی را نصب کنید - درایور کارت گرافیک را آپدیت کنید - از نسخه پیشنهادی بلواستکس در سایت ما استفاده کنید.
  24. سلام با عرض خسته نباشید من قبلا بازی کلش را در یلواکستکس بازی میکردم ولی وقتی الان بازی را دانلود میکنم می نویسه بازی نصب نشد ایا راه حلی است
    • پاسخ:

       بلواستکس را تغییر دهید و کامل آنرا پاک کنید و دوباره نسخه منتخب سایت را نصب کنید. البته جدیدا بازی فی ل تر شده است و ممکن است موقع اجرا به مشکل برخورد کنید.
  25. سلام
    با بلو استاک هنگام اتک زدن خیلی سخت و با خطا نیروها یا اسپل ها خالی میشند. آیا تنظیمات موس یا تنظیم خاصی برای عملکرد بهتر در هنگام اتک زدن وجود داره؟
    سپاس
    • پاسخ:

      من که ندیدم - چون این بازی کلش ، یک بازی طراحی شده برای دیوایس های تاچ اسکرین هست .
  26. سلام.ازوقتی آپدیت کریسمس اومده کلش یکی دوثانیه ای گیر میزنه هر نیم دیقه تقریبا یه بار.ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      اگه بازی تون سیو هست ، کلش را از منوی ستینگ گوشی clear data کنید و یا بازی را پاک کنید و آخرین نسخه بازی را دوباره نصب کنید
  27. سلام
    من هنگام نصب بلواستکس با این خطا مواجه میشم
    http://img.upload724.com/images/89666814973133248460.jpg
    باید چیکار کنم؟
    لطفا به آدرسی که دادم برید
    • پاسخ:

       احتمالا نمیتونه برنامه رو روی سیستم نصب کنه چون قبلا نصب شده. به احتمال خیلی زیاد حذف اون به درستی انجام نشه و ردهائی در رجیستری و یا پوشه هائی باقی موندن و در نتیجه به هنگام نصب مجددا این برنامه نمیتونه به دلیل نصب قبلی نصب بشه.نحوه پاک کردن کامل اون در سایت هست - می تونید  با Ccleaner پاکسازی کنین حتی با دکمه رجیستری و بعد هم روی هارد و در برنامه ها و پروگرم دیتا بگردید و اگر پوشه ای مربوط به این برنامه دید رو حدف کنید.

  28. سلام.هرکس مشکل نصب گوگل پلی سرویس رو داره به سایت زیر سر بزنه
    www.farsroid.com/google-play-services/
  29. با سلام . وقتی با برنامه بلو استکس وارد بازی کلش میشم در حین بازی استپ میزنه واسه چن ثانیه از وقتی ورزن جدید رو نصب کردم به این مشکل خوردم مشکلش چیه؟
    • پاسخ:

      بلواستکس های جدید سنگین است و سیستم ها احتیاج به رم بالا دارند و باید در حین استفاده از آن از برنامه دیگری (مثلا فتوشاپ) در سیستمتون استفاده نکنید - بهتر است نسخه های سبکتر را نصب کنید. در سایت یکی هست.
  30. با سلام
    ببخشید من میخواهم در بلوااستکس حساب جیمیل را وارد کنم هرچی واردش میکنم یا میخواهم یک حساب جدید درست کنم اما بازم نمیشه.
    • پاسخ:

      برای کامل شدن بلواستکس بالا باید گوگل پلی گیمز و گوگل پلی سرویس - را بر روی بلواستکس بالا نصب کنید.

      دانلود نسخه پیشنهادی بلواستکس

      یک نفر هم پیشنهاد زیر را برای رفع این مشکل داده است :

      راحت ترین راه رفع مشکل گوگل پلی ها یک برنامه هستش و اونم Aptoide هستش ، این برنامه نصب کنید بزارید گوگل پلی ها رو آپدیت کنه دیگه هیچوقت مشکل لاگین نخواهید داشت .


  31. سلام
    سوالی در رابطه آپدیت کلش داشتم اگر کلش آپدیت شود دهکده به حالت قبلی باز می گردد یا حذف می شود؟
    چگونه بر روی بلوستکس آپدیتش کنیم؟
    با تشکر
    • پاسخ:

      اگر بازی را سیو کنید - اتفاقی نمی افتد - فایل آپدیت را که می آید ، دانلود کنید و روی آن کلیک کنید بازی آپدیت می شود
    • پاسخ:

      مشکل اینترنت دارید
  32. چرا اپ سنچ و نرم افزار های سیستم بلو استکس غیر فعال نمیشه
  33. با ارض سلام
    من یک سوالی داشتم راجب بلو استکس سوال اینکه کلش فیلتر شده باید برنامه ی سایفون رو نصب کنم برنامه ی سایفون رو نصب کردم ولی بازم هم موفق نشدم ولی همون برنامه رو روی گوشیم نصب کردم جواب گرفتمتو بلو استکس برنامه ی سایفون هنگمیکنه بلو استکس من اپدیت و بهترین وژنش هم هست اصلا فکر نمیکنم مشملس داشته باشه
    • پاسخ:

      دوستانی که هنوز نتونستن از بلواستکس به بازی وصل شوند سایفون نسخه ویندوز دانلودکنند و از بخش تنظیمات همانند تصویر حالت Ipsec رو فعال کنند و از بالا گزینه"تغییرات را اعمال کن"را بزنید


      دانلود مستقیم
      تذکر : این نسخه مخصوص ویندوز است.

  34. با سلام و خسته نباشید
    مشکلی که من در کلش و بلو فلان دارم اینه که مپ سازه ها رو نشون نمیده خواهشا ج بدید ممنون میشم
    • پاسخ:

      ممکنه اشکال از کارت گرافیکتون باشه که درایورش را آپدیت کنید و با یک بلواستکس دیگه یا نسخه پیشنهادی سایت ما را نصب کنید
  35. دوست عزیز من برنامه رو گرفتم برای اینکه بتونم چت کنم ولی نمیشه باز چت کرد باید چیکار کنم یعنی هرچی تایگ میکنم نمیشه تنها راهش اینه که فعالش کنم رو دکمه چت بزنم باز که شد برم غیرفعالش کنم بعد چت کنم این خیلی سخته و رو مخ راه حل دیگه داشتید بگید
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید شاید کسی راه بهتری بداند
  36. سلام من نمیتونم رو مپم زوم کنم با ctr+-هم امتحان کردم بدش با تاچ لپ تاپمم نمیشه چی باید بکنم
    • پاسخ:

      من که با همین کلیدها زوم می کنم در بلواستکس - در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید شاید فرد دیگری راه حلی داشته باشد.
  37. سلام منم هم مشکل تیک کلش دارم گرافیک 1رم4سیپیو4هستی amd لطفا راهنمایی کنید مشکل از چیه تازه رباط هم اجرا نمیکنه ویندوزم هم 7ممنون
    • پاسخ:

      از نسخه سبکتر و پیشنهادی ما استفاده کنید - نسخه های جدید سنگین اجرا می شود.
    • پاسخ:

      سیستم تون ضعیفه و یا از بلواستکس نسخه سبکتری استفاده کنید - از بلواستکس پیشنهادی درسایت ما استفاده کنید.
  38. بازی هی من میندازه بیروو وسط اتکمشکل از چیه لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      ممکنه مشکل از اینترنت تون باشه - با یک سرویس دهنده دیگه امتحان کنید
  39. سلام چرا وقتی وارد بازی میشم میخوام برم اون بازیم نمیشه گوگلی پلی بالا نماد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل  ت رشکن امتحان کنید.
    • پاسخ:

      در حال حاضر که کسی بن نشده است - ولی مخالف قوانینشون است.
  40. سلام من برنامه بلو استکس دارم باهاش میرم تو کلش وقتی میرم تو گلوبال میخام یه چیزی بنویسم دکمه ای که میزنم که اماده بشه برای چیز نوشتن کا ر نمیکنه چیکار کنم.
  41. سلام هر چند دقیقه یک بار پیغامclash of clans has stoped میاد تازگیا این جوری شده نزدیک یکسال میشه که بلو استیک نصبه رو سیستمم ولی مشکلی نداشت!
    • پاسخ:

      احتمالا گوگل پلی - چیزی آپگرید شده و این مشکل بوجود آمده - بنظرم بلواستکس  منتخب را دوباره نصب کنید و آپگرید اونو غیر فعال کنید
  42. سلام من بلواستکس سایتتونو دانلود کردم نصبش کردم و میزنم که بره داخلش صفحه ابی که میاد دیگه داخلش نمیره راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      ممکنه این نسخه با سیستمتون هماهنگ نباشه و یا سخت افزار سیستم ضعیف باشه و بهتره یک نسخه دیگر بلواستکس را هم تست کنید
  43. سلام من چندروزی هست که بلواستکس رانصب کردم ولی الان می خوام واردش بشم نمیادهیچ اروری هم نمیده لطفاپاسخ بدید
    • پاسخ:

      دچار اشکال شده است و باید بطرز صحیح پاکش کنید و دوباره نصب کنید
  44. سلام خسته نباشید ببخشید من شنیدم سوپرسل اگه بفهمه کسی داره از بلو استیکس استفاده میکنه دیگه صاحب بازی نمیتونه وارد بازی بشه این درسته؟
    • پاسخ:

      از نظر سوپرسل استفاده از شبیه ساز ها مثل بلواستکس -ممنوعه - ولی تا به حال کسی بخاطر این مورد بن نشده است.
  45. سلام خسته نباشید
    من یک مشکل دارم از موقع اپدیت جدید کلش نمیتونم وارد اکانتم بشم گوگل پلی رو هم نصب کردم اپدیت هم هست و اکانتم هم میاد ولی داخل اکانتم نمیره
    اگه میشه کمکم کنید مرسی
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر شکن امتحان کنید.
  46. محمد حسین خیری

    خیلی ممنون از سایت خوبتون واقعا مشکلم را حل کردید
  47. سلام. من وقتی تو بلو استکس بازی کلش باز میکنم بعد از 1 دقیقه که رفتم تو بازی منو میندازه بیرون و نه اروری میده نه چیز دیگه. فقط منو میندازه صفحه اصلی بلواستکس. اقا باید چ کنم؟
    • پاسخ:

      یک ف ی ل تر شکن فعال کنید و تست کنید - نسخه بلواستکس منتخب سایت ما را هم امتحان کنید.
  48. سلام من یه ماه با بلو استکس بدون مشکل خاصی کلش بازی میکردم یه روز ویندوز عوض کردم بعد نصب بلو و کلش و... وقتی خواستم برم تو رو صفحه سیاه گیر میکنه یعنی اون ارم سوپرسل ام نمیاد دوبار هم بلو استکس یای مختلف نصب کردم و کلش های جدید اما درس نشد لطفا راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      نسخه پیشنهادی ما را نصب کنید و تست کنید و همچنین آنرا آپدیت نکنید - بازی کلش هم آخرین نسخه اش را که در سایت هست - دانلود کنید
  49. سلام اگه بلو استکس رو اپدیت کنم اکانت کلشم که سیو نیس پاک میشه؟
    • پاسخ:

      ممکنه هنگام آپدیت - بلواستکس مشکل به هم بزنه ! سعی کنید آپدیت نکنید! خب روی بلواستکس که بازی سیو میشه ! سیوش کنید.
  50. سلام من رو بلو استیک کلش بازی میکردم تا حالا مشکلی نداشته ولی یه دفعه دیگه برنامه رو باز نمیکنه رو صفحه ی ابی رنگ میمونه کامپیوتر و بلو استکس هم هنگ نمیکنه ولی رو صفحه ابی میمونه چیکار کنم؟ کلشم هم سیو نیس اگه بلو استکس رواک کنم پاک میشه ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      بله - اگه بازی سیو نیست - پاک میشه.
  51. سلام میشه راهنماییم کنید ممنونم
    من بلواستک رو دانلود کردم اجرا کردم و بدون هیچ مشکلی کلش رو اورد ولی بعد دو روز میزنم رو کلش( هر برنامه ای که باز میکنم) میره روی صفحه ای به نام one time setup و سه گزینه داره گزینه اول:enable appstore گزینه دوم:setup bluestacks accoint
    گزینه سوم:enable app sync
    گزینه اول تیک خورده و گزینه دوم باز شده ادامه رو میزنم میزنه یک حساب انتخاب کنید انتخاب میکنم در حال لوگینگ کردن قطع میشه و اینو میگه
    error logging,please try again
    هربار تکرار میکنم باز همین میگه و هیچ برنامه ایباز نمیکنه میاد رو این صفحه و مطالب بالا رو گفتید انجام دادم (پست قبلی ) کلا این app sync هر کاری میکنم خاموش نمیشه فقط طرز خاموش کردنشو بهم بگید کافی وقتی من میزنم خاموش شه این ارور میده if you disable a built in app other apps may misbehave

    • پاسخ:

      نسخه منتخب بلواستکس سایت را دانلود و نصب کنید - راه حلی که گفتیم ممکنه بر روی نسخه های دیگه شما کار نکنه ! شما نسخه بلواستکس سایت را دانلود کنید که هم سبکتره و هم این مشکلات را نداره - مطلبش و دانلودش در بالای سایت سمت راست قرار داده شده است - گزینه های جنبی گوگل را هم که درمطلبش هست هم نصب کنید.
  52. با سپاس
    من بلو استکس روی سیستمم نصب بود و هیچ مشکلی هم نداشتم تا اینکه برنامه ویندوز مدیا پلیر سیستمم رو با یک مدیا پلیر دیگه عوض کردم-بعد از اون دیگه بلو استکس اجرا نشد وقتی پاک کردم تا دوباره نصبش کنم با پیغام خطا درباره آپدیت کردن کارت گرافیک مواجه شدم -درحالی که سری اول چنین پیغامی نیامده بود.
    بعد از چند روز گشتن توی اینترنت و پیدا نکردن راه حل و نبودن آپدیت برای کارت گرافیکم دوباره مدیا پلیر رو روی سیستمم نصب کردم و با کمال تعجب دیدم که بلو استکس به راحتی دوباره بر روی سیستمم بدون هیچ پیغام خطایی نصب شد
    برایم جالب بود که تا بحال کسی به این مورد برنخورده بود برای همین تصمیم گرفتم تجربه ام را با شما در میان بگذارم تا مشکلات مشابه شما هم حل شود
    کافیست بر روی سیستمتان یک Windows Media Player نصب کنید تا مشکل گیر دادن به آپدیت کارت گرافیک حل شده و به راحتی نصب گردد.برای تشکر در تلگرامم پیام بگذارید.
    با سپاس
    • پاسخ:

      با گرفتن همزمان کلید ctrl  و دکمه +   یا    ctrl و دکمه -   مپ را کوچک یا بزرگ نمایید.
  53. سلام
    راه حلی که در مورد One Time Setup گفتین جواب نمیده چون بعدش به کلی کلش رو باز نمیکنه! در کل هیچ برنامه ای رو باز نمیکنه! تعویض ویندوز و بلو استک هم جواب نمیده! چه کنم؟
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش  و پاسخ مطرح کنید شاید شخصی دیگر راهنمایی بهتری داشته باشد و پاسختان را بداند.
  54. سلام خسته نباشید
    وقتی کلش بازی میکنم تو بلواستکس میخوام چت کنم نمیشه چرا؟؟
    • پاسخ:

      بلواستکس انتخابی سایت را نصب کنید و موارد اضافه ایی را هم که گذاشتیم مثل کیبرد و گوگل پلی گیم و نرم افزار حذف تسک بار و ... که در مطلب هست را کامل نصب کنید و امتحان کنید
  55. سلام من بلو استکس و کلش را هم نصب کردم ولی موقعه بازی کلش لگ میزند ینی هی بازی گیر میکند کمکم کنید
    • پاسخ:

      ممکنه بخاطر کمبود  حافظه رم و یا کارت گرافیک باشه - درایور کارت گرافیکتون را هم آپدیت کنید و بلواستکس انتخابی در سایت را نصب کنید که سبکتر است.
  56. سلام ببخشید من بلو استکس رو کامل نصب کردم و بدون مشکل هم اجراش کردم اما وقتی میخام برم تو کلش خود به خود بیرون میپره همون لحظه و اصلا باز نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار کنم
    • پاسخ:

      کلش را آپدیت کنید و درست نشد بلواستکس پیشنهادی سایت ما را دانلود و نصب کنید
  57. سلام خسته نباشید من ربات کلش بات رو در کامپیوتر اجرا کردم ولی بلو استکس دیگه باز نمیشه واین ارور رو میدهobject reference not set to an instance of an object.خواهشا کمک کنید
    • پاسخ:

      دلایل مختلفی داره و دقیق نمی شه گفت بهتر است نسخه پیشنهادی بلواستکس سایت ما را که در مطلبی جدا گانه معرفی شده - دانلود کنید و همچنین نسخه های جدید بیشتر مشکل دار هستند و همچنین نباید آنها را آپدیت کرد.
  58. سلام میشه راهنماییم کنید ممنونم
    من بلواستک رو دانلود کردم اجرا کردم و بدون هیچ مشکلی کلش رو اورد ولی بعد دو روز میزنم رو کلش( هر برنامه ای که باز میکنم) میره روی صفحه ای به نام one time setup و سه گزینه داره گزینه اول:enable appstore گزینه دوم:setup bluestacks accoint
    گزینه سوم:enable app sync
    گزینه اول تیک خورده و گزینه دوم باز شده ادامه رو میزنم میزنه یک حساب انتخاب کنید انتخاب میکنم در حال لوگینگ کردن قطع میشه و اینو میگه
    error logging,please try again
    هربار تکرار میکنم باز همین میگه و هیچ برنامه ایباز نمیکنه میاد رو این صفحه لطفا کمک کنید ممنون از زحماتتون
    • پاسخ:

      نحوه درست کردنش را در مطلبی توضیح دادیم
  59. سلام.خسته نباشید.من بلواستک رو نصب کردم.کلشم نصب کردم.برنامه کیبرد هلپرهم نصب کردم.ولی وقتی میخوام چیزیو تایپ کنم فقط کادر تایپ میاد و کیبردم اصلا کار نمیکنه.ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      از کیبرد دیگری استفاده کنید و یا در تنظیمات بلواستکس اونو دیفالت بلواستکستون کنید و فعالش کنید.
  60. سلام شما میگید کارت گرافیکم خرابه بردم تعمیرات کامپیوتری گفت کارت کاملا سالمه
    تروخدا کمکم کنید
    رمم 4 هستش گرافیکم 2
    • پاسخ:

      من نگفتم خرابه ، یکی از دلایلش می تونه درایور یعنی راه انداز آن را باید نرم افزاری آپدیت کنید - از طرفی بلواستکس با بعضی از سستم ها ناسازگاره - از شبیه سازهای دیگه می تونید استفاده کنید و یا از نسخه پیشنهادی ما استفاده کنید و تست کنید

      نسخه پیشنهادی بلواستکس


  61. اقا ترو خدا کمک نید بلواستکسم نه باز میشه نه میتونم از کنترل پنل حذفش کنم لطفااا کمک کنید
    • پاسخ:

      ویندوز را پاک کنید و دوباره نصب کنید
  62. سلام خسته نباشید.چند دیقه پیش بازی کلشمو حذف کردم بعد دوباره نصب کرد لول دهکده من شد یک بعد ک خاستم از طریق تنظیمات داحل ب دهکده قبلیم از طریق جیمیلم برگردم بازی لول یکم کانکت شد رو جیمیل و فک کنم دهکده قبلیم و اصلیم پاک شده.بعد از طریق Helpتلاش کردم با سکپرسل تماس بگیرم گزینه تماس با چت برام نیومد ممنونم اگه کمکم کنید
  63. سلام خسته نباشید
    من وقتی بلو استکس رو اجرا میکنم میرم داخل کلش بعضی اوقات چمن های کلش سیاه میشه و بیشتر اوقات هم صحفه مانیتور مصل سی دی که خش داره خش خش میشه میشه راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      اشکال از کارت گرافیکه - درایورش را آپدیت کنید
  64. سلام من وقتی میرم داخل کلش بعضی اوقات چمن کلش سیاه میشه میشه کمکم کنین درستش کنم؟؟
    • پاسخ:

      اشکال از کارت گرافیک ممکنه باشه
  65. ببخشید دباره مزاحم شد الان هم کلا برنامه بلو استیکم کار نمیکنه
    حتی با چند تا از بلو استیک هم امتحان کردم اخرین ورژن یا ورژن های قبلی الن دیگه کلا باز نمیشه یا میگه (یه دقیقه صبر کنین ) یا میگه (برو به تنظیماتش) در حالی که کلا بلو استیک کار نمیکنه
    چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      باید ویندوزتون را عوض کنید و دوباره بلو استکس را نصب کنید
  66. سلام خسته نباشید ببخشید من قبلا کلش بازی میکردم ولی وقتی گوشیمو عوض کردم با مشکل مواجه شدم نمیتونم داخل بازیم بشم همه چی درسته صفحه بازی میاد ولی همش لودینگ خالیه و پر نمیشه همه کاری کردم اکانتم وصله بازی و گوگل پلی و بقیه برنامه ها همه اپدیت ان حتی با ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان نکردم ولی فقط بعد چن لحضه میگه شما وصل نیستید و ریلود میشه خواهشا اگر راه حلی سراغ دارید بهم بگید بسیار ممنون در ضمن گوشیم ایکسپریا z
    • پاسخ:

      ممکنه گوگل پلی که نصب کرده اید مخصوص گوشی تون نبوده باشه و dpi آن متفاوت باشه - اول اینو بررسی کنید و با یک سرویس دهنده اینترنتی دیگر هم تست کنید و همچنین آخرین ورژن بازی کلش را از سایت ما بگیرید و نصب کنید و بینید درست میشه - ف یل ت ر ش ک ن هم فراموش نشه در همه موارد یکبار با اون و یک بار بدون اون تست کنید
  67. تو بلواستک نمیتونم کلش رو از زوم در بیارم . هزچی از جهت ها استفاده می کنم جواب نمیده . کمک کنید
    • پاسخ:

      با گرفتن همزمان کلید ctrl و + تصویر را بزرگ و با ctrl و - تصویر را کوچک کنید
  68. من کلش رو نصب کردم حتی باهاش بازی هم کردم ولی تقریبا الان دو روز هست که میگه(نمیتوان به سرور متصل شد. اتصال اینترنتتان را بررسی و دوباره امتحان کنید.)
    الان دو روزه که هی این پیغامو بهم میده
    من حتی با چند بار اینترنتم رو هم چک کردم ولی مشکلم حل نشد
    خواهش میکنم بهم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سرویس اینترنتی دیگری را امتحان کنید یا با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم تست کنید ببینید متصل می شوید یاخیر.
  69. سلام من یه هفته هست که وقتی میرم داخل کلش فقط زمینه خالی و قطرههای اکسیر و سکه ها رو میبینم.دیوارو کلبه .سربازخانه دیده نمیشه چکار باید بکنم
    • پاسخ:

      مشکل احتمالا به کارت گرافیکتون برمی گردد ، درایورش را آپدیت کنید و یا می توانید از نسخه منتخب بلواستکس ما استفاده کنید و ببینید مشکلتان حل می شود یا خیر

      نسخه پیشنهادی بلواستکس

  70. میبخشید موقعی که وارد مای بلو استکس میشم اکانتو وارد میکنم ارور میده چیکار کنم
  71. سلام دوستان کسی فیلتر شکن غیر از سایفون داره لطف کنه به من معرفی کنه یا بران بفرسته شاید مشکل Bluestacks من حل بشه
    مرسی
  72. بعضی وقت ها که وارد کلش میشم پیغام one time setup نمیزاره وارد شم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش وپاسخ مطرح کنید تا راهنمایی کامل شوید
  73. سلام من بازی کلش رو توی برنامه Bluestacks اجرا می کنم همون اول که میخواد لود بشه مثل زمانی که اینترنت قطع باشه همون اول استوپ میشه و دیگه هم جلو نمیره با اینکه هم ویندوز و هم Bluestacks اینترنت دارن
    در ضمن من شبکه اینترنت Lan توی محل کار دارم ممکنه شبکه ما از طریق سرور این مشکل رو برام ایجاد کنه
    ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
    • پاسخ:

      یک ف ی ل ت ر ش ک ن نصب کنید و برنامه بلواستکس انتخابی سایت را که گذاشتیم تست کنید
  74. سلام. من وقتی تو کلش چت میکنم نوار سفیدی که نوشته هامو نشون بده ظاهر نمیشه و اکثر اوقات غلط غلوط تایپ میکنم. هر کاریم کردم درست نشد میشه راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      کیبرد تان را عوض کنید - در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا راهنمایی شوید.
  75. با سلام
    بعضی از اپلیکیشنها روی بلواستکس نصب میشن ولی چند ثانیه بعد از اجرا خودبه خودی بسته میشن، خیلی ممنون میشم اگه علتشو بهم بگید
    • پاسخ:

      بلواستکس یک شبیه ساز است و توجه داشته باشید که برنامه های اندرویدی برای گوشی طراحی شده اند و همه آنها روی شبیه سازها قابل اجرا نیست و ممکنه با مشکلاتی هم همراه باشه ، می تونید شبیه سازهای دیگر را هم تست کنید.
  76. حالا میشه از اینجا جوابمو بدید خواهش می کنم وقتی می خوام تو قسمت چت اون گوشه چپ یک شکل پیام هست رو اون میزنم کادرش نمیاد بالا که من بتونم چت کنم مجبورم از قسمت چلنج چت کنم فقط میشه تو قسمت چلنج چت کنی با قسمت درخواست نیرو چت می کنم که باید 15 یا 20 دقیقه صبر کنی
    • پاسخ:

      ۱- ابتدا شما نیاز به یک کیبورد مجازی دارید. برای این کار از لینک مقابل نرم افزار کیبورد را دانلود کنید. (Download)

      ۲- فایلی که دانلود کردید را از حالت فشرده خارج کنید و اقدام به نصب نمایید. سپس سریال را وارد کنید و برنامه را کامل اجرا کنید.

      ۳- در اولین اجرای نرم افزار یک سری تنظیمات اولیه و گام به گام شما باید انجام بدید ( اکثر تیک گزینه ها رو فعال کن )

      ۴- حال کافیست بلواستکس یا Memu و یا هر نرم افزار شبیه ساز را اجرا کنید.

      ۵- برای چت کردن با کیبورد لب تاپ خودتون تایپ کنید و اینتر رو با کیبورد مجازی بزنید تا متن ارسال شود.


    • پاسخ:

      یک برنامه ویروس کش و تروجان یاب نصب کنید و سیستمتونو ویروس یابی کنید
  77. سلام خسته نباشید من قبلا بازی کلش رو تو بلواستکسم داشتم و خیلی راحتم کار میکرد ولی بعد اینکه ویندوز عوض کردم بلو استکسم هیچ درست نشد دیگه هم کار نکرد رمو گرافیکمم ۲ هست ویندوزمم ۶۴ بیتی ۷ هست
    الان ورژن پایین بلواستکسو نصب میکنم میخام برم تو کلش تا میاد بره تو کلش میزنه clash of clans has been stoped و بسته میشه رو ورژن جدید بلو استکس هم که سرعتش خیلی افتضاحه تورو خدا اگه میشه کمکم کنید شیرینشم هرچی باشه میدم
    • پاسخ:

      از شبیه سازهای دیگه استفاده کنید - مثل memu
  78. سلام دوستان منم مشکل چت کردن تو کلش در لواستکس رو دارم خواهش می کنم التماستون می کنم راهنماییم کنید . با تشکر
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید.
  79. سلام من بلو استکسو نصب کردم وقتی میرم برای اکانت بازکردن ادد اکانتو
    میزنم پنجره ای بازمیشه که عکس فیسبوک وتوییتر است تو اون پنجره عکس
    گوگل نیست که اونو انتخاب کنم وتو اون اکانت باز کنم.
    • پاسخ:

      چون باید گوگل پلی و گوگل گیم را نصب کنید
  80. من کلا هیچی نمی تونم تایپ کنم هر دکمه ای میزنم هیچی نمینویسه
    اما تو فرندلی بتل یا رک تایپ میکنه
  81. سلام خسته نباشید . آقا من یه بازی رو روی بلواستکس نصب کردم حالا فایل نصبش رو ندارم میخوام از روی بلواستکس فایل بازی رو بیارم روی کامپیوتر ولی نمیشه . از طریق تلگرام هم نمیشه بازی رو بفرستم اصلا اسمش نیست
  82. سلام من دربلوا استیک کلش دارم ودواکانته است وقتی میخام برم اون اکانت سرگوگل پلیر کلیک میکنم اون اکانتم نمیاد لطفا زود ترراهنمایی کنید ممنون میشم در ضمن روی گوگل پلیر نوشته اتصال قطع شده چیکار کنم
  83. سلام دوستان من کلشو با بلو استک بازی میکنم و خیلی راحت هم چت میشه ساده ترین راهش فارسی کردن زبان بلو استک هستش بدون نصب نرم افزاری
    موفق باوشید
  84. سلام دمتون گرم با این مطلب مفیدتون واقعا داشتم رنج میبردم مجبور بودم تو قسمت چلنج چت کنم.خیلی عالی بود ولی نمیزاره چت کنی باید هنگام چت کردن کلیدescکیبرد رو هم بزنی هر چند ثانیه یکبار
  85. سلام دوباره من برنامه hide system bar دانلود و نصب کردم نوار پایین رفت ولی بازم نمیشه تایپ کرد ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      شما یکبار دیگه بلواستکس را نصب کنید و امتحان کنید - یا  یک کیبرد دیگر برای بلواستکس نصب کنید
  86. سلام خسته نباشید
    شرمنده منم نمیتونم با بلو استک چت کنم یعنی کلید برگشت و خانه نمیزاره که اونجا رو چت بزنم ممنونم که راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید شاید کسی راه حل بهتری داشته باشه و بهتره ربات را پاک کنید و دوباره بدون دستکاری و اجرای راه حلی که گفتیم هم امتحان کنید.

  87. سلام ببخشید سوالم رو اینجا مطرح میکنم.ربات مای بوت در هنگام اتک از کستل استفاده نمیکنه رک میده رکم پر میکنه ولی تو اتک از کستل استفاده نمیکنه
    • پاسخ:

      در صفحه اتک - پایین سمت راست use in battle می تونید تیک کلن کسل - یا هیرو ها را بزنید تا استفاده شوند در اتک .
  88. سلام. بلو استکس به صورت نامشخص از حجم نت من کم میکنه.اپدیت های پلی استور خاموشه و هر چی اپدیت دستگاه داشته خاموش کردم.چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      فایل hd-updaterservice  را از دایرکتوری بلواستکس حذف کنید

      در صورتی که فایل حذف نشد وارد تسک منیجر شده و از تب Processes فایل را پیدا کرده و End Process میزنیم و بعد حذف کنید

  89. سلام
    من ویندوزم 10 هستش بعد تو بلو استکس میرم با کلشو میریزم اول هیچ ارور یا مشکلی نداره تا اینکه گوگل پلی رو میریزم با یک جیمیل بهش میدم میخوام واردش بشم دیگه نه سووپرسلو میاره فقط صفحه سیاهو میاره میشه مشکلمو بگید درستش کنم؟
  90. موقع غیر فعال کردن برنامه Apps Sync هر چی غدر کزینه غیر فعال و می زنم غیر فعال نمی شود
  91. تو کلش با بلواستکس نمیشه چت کرد باید .

    یعنی کلید برگشت رو گذینه چت هستش نمیزاره گذینه چت رو انتخاب کنی؟
    لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      نرم افزاری برای رفع این مشکل در در سایت موجود است
  92. من وقتی کلش را روی بلواستکس اجرا میکنم برای دو ثانیه اجرا می شه و بعد از بازی خارج می شود لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      به نظرم یا یک نسخه دیگر بلواستکس را استفاده کنید و با ممکنه ایراد از سیستم سخت افزاری تون باشه که قدرت اجرای کلش و بلواستکس را نداره - مثلا کمبود رم
      به هر حال بهتره در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید تا بهتر توسط دیگران راهنمایی شوید.
  93. با سلام
    من چند وقتی میشه که کلش اف کلنز رو روی بلواستکس نصب کردم و بازی میکنم.ولی الان یه مدتی هست وقتی کلش رو باز میکنم نوار لودینگ اون زیر تا نصفه باز میشه ولی وارد بازی نمیشه.اینترنت هم وصله چون برنامه های دیگه رو درون بلواستکس کاملا باز میکنه.
    • پاسخ:

      یک ف ی ل ت ر ش ک ن متصل شوید.
    • پاسخ:

      چطور نمیشه ؟! 
  94. سلام و ممنون از سایت خوبتون بلو استکس من پیغام One Time Setup میده واون دو موردی روهم که گفتید هر کار میکنم غیر فعال نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      بلواستکس های دیگه را امتحان کنید مثلا این خوبه ( دانلود ) و بعد از نصب وارد محل نصب بلو استکس شوید و فایل HD-UpdaterService.exe رو حذف کنید.در صورتی که فایل حذف نشد وارد تسک منیجر شده و از تب Processes فایل را پیدا کرده و End Process میزنیم بعد حذفش می کنیم

  95. مهدی علیدوستی

    سلام ببخشید من برنامه Hide system bar را دانلود کردم.وقتی فعالش می کنم اصلا تایپ نمی کنه اما وقتی غیرفعالش می کنم می تونم تایپ کنم لطفا راهنمایی کنید.


    • پاسخ:

      مشکل خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید و پاسخ لازم را بگیرید. اینجا کلیک کنید
  96. با عرض سلام و خسته نباشید
    من بلو استکس قدیمی داشتم روی ان کلش بازی میکردم اکانتم رسیده بود 73 خیلی دوسش میداشتم تا اینکه به سرم زد بلو استکس جدید نصب کنم بعد اکانت نازننینم به فنا رفت حالا افسرده شدم
    از شما میخواهم که کمکم کنید برگردونمش
    راستی جمیل نداده بودم بهش اصلا اولی قبول نمیکرد
    خواهش کمک
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا راهنمایی شوید و بازی را بدست آورید
  97. وقتی بازی کلش اجرا میکنم داخل بازی خیلی تیک دار است مثلا بجای هر 10 ثانیه 5 ثانیه قفل میکند نرم افزار لطفا راهنمایی کنید .
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید
  98. سلام من اون برنامه که گفتین رو نصب کردم و درست بود ولی موقع تایپ اصلا چیزی نمینویسه نه گلوبال نه کلن میشه راهنمایی کنین
  99. دوستان عزیز؛
    بلواستک برا کلش مناسب نیست. خصوصا نسخه جدید کلش.
    بلواستک1 رو باید حذف کنید و بلواستک2 که جدید هست رو نصب کنید ک هبازم مشکلاتی براتون پی شمیاد و سنگین هم هست.
    بلواستک رم2 گیگ نیاز داره.
    من خودم چند ساله بلواستک کار میکنم.
    ولی الان یک هفته هست که دارم از نرم افزار Nox App Player استفاده می کنم و باید بگم که خیلی عالیه برا بازی کلش. چون دیگه نوار اضافه اون پایینش نیست و جالب اینکه رم 1.5 گیگ میخاد و 500 مگ خودش از بلواستک سیستم رو سبک تر میکنه.
    و جالبترین کارش اینه که میاد و از خودش چند تا برانمه جداگونه میسازه ، یعنی بدون سوئیچ کردن میتونید همزمان چند اکانته بازی کنید.
    ولی توجه کنید هر بار اجرا و استفاده 1.5 گیگ از رم سیستم رو اشغال میکنه. که کاملا قابل توجیه هست. چون بالاخره داره مجدد و بصورت جدا اجرا میشه.
    توصیه میکنم یکبار امتحانش کنید تا بلواستک رو برای همیشه ترک کنید.
  100. سلام
    یه راهنمای می خواستم چطور اپدیت خودکار بلو استیک غیر فعال کنم
    چون وقتی اپدیت میشه دیگه بالا نمیاد خودکارم اپدیت میشه
  101. یه مشکل خیل جدی میخوام از Hide system بار استفاده کنم کیبورد کار نمیکنه
    منظورم اینه که وقتی جای دیگه تایپ میکنی میشه ولی وقتی Hide system bar فعال میکنم دیگه هیچ جای دنیا تایپ نمیکنه حتی توی مرورگر بلو استکس خواهش میکنم مشکلمو بهم بگید که بیچاره کرد منو!!!!!
    تشکر از سایت خخوبتون
  102. سلام ببخشین منم مشکل همون فریز رو دارم
    درایور کارت گرافیک رو چجوری ابدیت کنم ؟

    مرسی از راهنماییتون
    • پاسخ:

      اون سی دی که همراه کارت گرافیک است ، نگاه کنید و سایت اینترنتی کارت گرافیکی را پیدا کنید در سی دی و با رفتن به اون سایت و قسمت درایور یا ساپورت کارت گرافیک و مدل آن - درایورتون را پیدا کنید و نصب کنید. معمولا یک فایل exe است
  103. سلام ببخشید نمیدونم کامپیوتر من یه مشکل داره وقتی نوار رو میدازم توی کامپیوتر کامپیوتر خود به خود ریست میشه یا وقتی بلو اکس رو باز میکنم با ربات کلش ریست میشه مشکل از کجاست ویندوز هم عوض کردم؟
    • پاسخ:

      شاید اشکال سخت افزاری باشه . مثلا ممکنه ایراد مادر برد باشه ...
  104. سلام
    کسی مشکل فریز شدن بلواستیک را حل کرده؟؟
    لطفا یکی جواب بده
    یعنی هیچ راه حلی نیست
    در ضمن سستم من 12 گیگ رم با اخرین درایور گرافیک
    • پاسخ:

      با کلید ctrl , + و - 
  105. سلام و خسته نباشید
    به نظرم بلو استک خوب نیست من خیلی وقته از nox و از اون بهترMemuاستفاده میکنم
    تمام بلو استک هایی که دانلود کردم به گوگل پلی وصل نشد اما Memuجمیلمو بالا اورد و خیلی خوبه
    مرسی از سایت خوبتون
  106. سلام ممنون از سایت خوبتون
    بلو استکس من رو کلش هی فریز میشه و باید ببندم دوباره باز کنم
    میشه کمکم کنید؟
    باز هم ممنون
    • پاسخ:

      ممکنه فشار زیاد به سیستمتون میاد و یا مقدار رم کم است. درایور کارت گرافیک هم آپدبت کنبد
  107. سلام خسته نباشید من میخوام بازی کلشو از اول شروع کنم ولی ب هیچ وجه از روی ایفون پاک نمیشه چیکار کنم هر کاری کردم نشد
    • پاسخ:

      شما باید یک اپل ایدی جدید بسازید و اون قبلی را هم از گیم سنتر خارج کنید  و بازی جدید را دوباره از اپ استور بگیرید و نصب کنید - بازی کلش در صورت سیو - دیگه پاک نمی شود!
  108. بنده یک تجربه ای داشتم که اینجا مطرح می کنم شاید به درد کسی بخوره.

    همونطور که میدونید بلواستاکس بسیار سنگینه و حجم زیادی از کارکرد سی پی یو را به خودش اختصاص میده.

    مشکلی که من داشتم کندی سرعت اجرای بازی کلش بود.به گونه ای بازی مثل حرکت آهسته فیلمها در اومده بود و بازی کردن خیلی سخت شده بود.

    بنده مدتها این مشکل را داشتم.تا اینکه یکروز سیستم به طور ناگهانی خاموش شد.

    من میدونستم که خاموش شدن سیستم به احتمال بسیار زیاد مربوط به داغ شدن بیش از حد cpu است.در ادامه ی بررسی ها متوجه شدم فن سی پی یو مدتهاست مشکل داشته و سی پی یو در حرارت بالا کار می کرده .

    بعد از اینکه یک قطره روغن به فن سی پی یو زدم مشکل حل شد.

    در حالیکه قبلش ناامید بودم و فکر می کردم مشکل از ویندوزه و باید ویندوز را مجددا نصب کنم.

    بنده توصیه می کنم دوستان حتما درجه حرارت قطعات سیستم شون را گاهی مواقع چک کنند.
    • پاسخ:

      کلا استفاده از بلواستکس ، فشار زیادی به سی پی یو وارد می کند و این فشار زیاد باعث داغ شدن cpu و سیستم می شود و هنگ می کند و بنظرم کمتر باید از این شبیه ساز استفاده شود.
  109. راه حل تست شده توسط خودم!
    برای اینکه بتونید چت کنید،برنامه ی به اسم hide system bar توی برنامه های نصب شده بلواستکس هست،اون برنامه باز کنید و گزینه Hide system bar بزنید
    دکمه های مجازی پایین صفحه ناپدید میشن و میتونید چت کنید!
    البته این روش فقط روی نسخه روت شده تست کردم! باقی نسخه ها نمیدونم این برنامه دارن یا نه!

    پ.ن:اگر میخواید بلواستکس به حالت تمام صفحه در بیاد F11 بزنید! با دکمه اف 11 صفحه بزرگ و کوچیک میشه!

    پ.ن 2 :برای خروج از برنامه کلید esc روی کیبرد بزنید!

    ادمین اینو به متن اصلی ااضافه کن مشکل چت حل بشه!

    البته هنوز این مشکل فریز شدن بازی هستش! یه دفعه بازی فریز میشه و مجبوری کلا بلواستکس ریستارت کنی!
    • پاسخ:

      ممنون ، البته به این نکته  و نرم افزار در مطالب قبل اشاره شده و نرم افزارش برای دانلود گذاشتیم ، حالا دوباره به این پست هم اضافه می کنیم .
  110. سلام من کلا بازی کلش آف کلنز رو روی بلواستکس بازی میکنم و زیاد با گوشی بازی نمیکنم،اما جدیدا به یه مشکل برخوردم که نمیتونم توی بازی تایپ کنم نه فارسی نه انگلیسی و این برای من عذاب آوره و تمام سایت هارو زیرو رو کردم اما تا الان جایی راه حل رفع این مشکل رو پیدا نکردم و خیلی کلافم.بابت همین گفتم مشکلم رو اینجا مطرح کنم تا شاید بتونید مشکل من رو حل کنید
    • پاسخ:

      نرم افزارش برای حل مشکل شما در سایت هست و در این مطلب هم دوباره قرار می دهیم.
  111. ببخشین دور کردن و نزدیک کردن مپ در شبیه ساز چگونه انجام میشه در بلواستکس قدیم با دکمه بالا و پایین دور و نزدیک میشد
    الان با این ابدیت جدید بلواستکس چجوری دور و نزدیک میشه ؟
    • پاسخ:

      با نگه داشتن  کلید ctrl و دکمه های مثبت + و منفی -   ، زوم می شود و بزرگ و کوچک  می شود.
  112. سلام وقت بخیری دوباره من مشکلات شبیه ساز رو حل کردم و از شما خیلی خیلی ممنون هستم بابت تمام راهنمایی های شما
  113. سلام
    در رابطه با اون شش کوچک رو الف میخواستم بگم که در بعضی از کیبورد ها حرف B هستش.
    ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      تشکر از اطلاع دادن شما
    • پاسخ:

      معرفی این نوع نرم افزارها ممنوع است و باعث ف ی ل ت ر ش دن سایت میشود !
  114. با عرض سلام و خسته نباشید،بعد از اخرین اپ ،مرتب از بازی میپره بیرون لطفا راهنمایی کنید چکار کنم؟...آخرین اپ هم از سایت خودتون دان کردم.تشکر
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید - البته هنوز بازی باگ دارد و کامل رفع نشده است.
  115. من بعد یک روز تونستم مشکل چت تو اپدیت جدید رو بلو استک رو پیداش کنم نرم افزار پیشنهای حذف نوار بلو استک و نصب کنید بعد برین تو همون برنامه قسمت سیتینگ تنظیماتش رو هیدن کنید نوار میره میتونید چت کنید ممنون موفق ./کاپیتان
  116. شرمنده دوباره مزاحم شدم ARM رو همین الان دانلود کردم ولی برای باز کردن رمز میخاد !
    • پاسخ:

      رمز فایل :   www.apktops.ir
    • پاسخ:

      خیر
  117. سلام وقت بخیر مرسی از راهنمایی های همیشگیتون
    مدیر گرامی این اپدیت هایی که گذاشتین برنامه های گوگلی پلی نصب شده دارن یا باید نصب کنیم ؟
    اگ ندارن لینک ان را هم بدهید مرسی
    • پاسخ:

      کامل هستند
  118. اصلا نمیشه تو بلواستکس کلش آف کلنز در چت کلن یا گلوبال پیام داد. راه حلش چیه؟؟؟؟
    • پاسخ:

      راه حل ها بزودی گذاشته می شود
  119. سلام من دارم با بلواستیکس کلش بازی میکنم اما هروقت جستوجو برای یافتن حریف را میزنم میگه:متاسفانه کلش آف کلنز متوقف شده است. خواهش میکنم کمکم کنید.
  120. سلام
    پستتون عالی بود
    داش فرق اون دو تا نسخه بلواستکس چیه ؟
    هر دو تاشون روت هستن دیگ
    • پاسخ:

      اولی برای سیستم هایی است که از پردازنده X86 استفاده می کنند که اکثر سیستم ها از این پردازنده و بلواستکس اولی استفاده می کنند و دومی برای سیستم هایی که از پردازنده ARM استفاده می کنند و هر دو روت شده و آفلاین و آماده هستند. و ممکنه فقط برای سینک کردن جیمیلتون احتیاج به ف ی ل ت ر شکن    داشته باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای