آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

نکات کلیدی بازی کلش آف کلنز

آموزش های بازی

نکات کلیدی بازی کلش آف کلنز

با توجه به اینکه خوانندگان سایت درخواست ها و سوالاتی در مورد بازی و نحوه حملات و ... داشتند و چون پاسخ به بعضی از این درخواست ها بصورت پاسخ در قسمت نظرات مقدور نبود ، ما بیشترین درخواست های خوانندگان را جمع بندی کردیم و در این پست خدمت دوستان ارائه می دهیم که شامل نکات خوبی برای بهبود بازی شما خواهد بود ، پس این مطالب را بخوانید و شاید سوال شما هم باشد پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

یکی از سوالاتی که همیشه پرسیده می شود این است که محدوده غارت با مقدار کاپ برای حملات و غارت چیست ؟

محدوده ی کاپ ها برای انجام بهترین حملات غارتی (Loot) به سطح TownHall بستگی دارد که به شرح زیر است :

Town Hall سطح ۳ یا پایین تر : زیر  ۵۰۰ کاپ
Town Hall سطح ۴ : زیر ۷۵۰ کاپ
Town Hall سطح ۵ : ۷۰۰ تا ۹۰۰ کاپ
Town Hall سطح ۶ : ۸۵۰ تا ۱۱۰۰ کاپ
Town Hall سطح ۷ : ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ کاپ
Town Hall سطح ۸ : ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کاپ
Town Hall سطح ۹ : ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ کاپ
Town Hall سطح ۱۰ : بالای ۱۸۰۰ کاپ

Town Hall سطح ۱۱ : بالای ۲۰۰۰ کاپ

بنابراین بهترین محدوده کاپ برای تاون هال خود را می توانید از جدول بالا بدست آورید و در همین محدوده به غارت و حمله بمانید و سعی کنید که با نیروها و استراتژی های مناسب به دهکده ها حمله کنید و حملات خود را پیروز شوید.

نکته : همچنین محدوده حمله بالا را فرض بر این گرفته ایم که در تاون هال خود به ماکس رسیده اید و افرادی که سطح تاون هال خود را سریع بالا آورده اند نمی توانند در این محدوده ها فعالیت کنند و به یک سطح زیر محدوده خود مراجعه کنند مثلا تاون هال با سطح 9 که ماکس نشده است به محدوده تاون هال با سطح 8 فعالیت و حمله کند.

بهترین اسپل برای استفاده در استراتژی های مختلف چیست؟

یکی از تاثیر گذار ترین بخش های حمله انداختن اسپل است.اسپل هم باعث تقویت نیروهای خودمون میشود هم ضربه زدن به مپ حریف.حالا ما در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که در استراتژی ها کدام اسپل ها مفید ترند و بهترین اسپل برای استفاده در استراتژی های مختلف چیست.

ما بهترین استراتژی حملات  را گذاشته ایم و نحوه استفاده صحیح از اسپل ها ، شما با توجه  لول تاون هال و همچنین لول اسپل فکتوری می توانید به تعداد دلخواهی که اسپل می توانید بسازید،از اسپل ها استفاده کنید و ما آنها را جداگانه برایتان دسته بندی کرده ایم :

استراتژی پنتا لاوا(بالن و مینیون و لاوا هوند یا بالن و مینیون):
3 اسپل:2 عدد خشم و یک عدد شفا دهنده
4 اسپل:3 عدد خشم و یک عدد شفا دهنده
5 اسپل:3 عدد خشم و دو عدد انجماد

استراتژی جاینت و هیلر:
2 اسپل:2 عدد شفا دهنده
3 اسپل:1 عدد خشم و دو عدد شفا دهنده
4 اسپل:2 عدد شفا دهنده و دو عدد خشم
5 اسپل:1 عدد پرش دو عدد شفا دهنده و دو عدد خشم

استراتژی ویزارد و هوگ:
3 اسپل:2 عدد شفا دهنده و یک عدد خشم
4 اسپل:3 عدد شفا دهنده و یک عدد خشم
5 اسپل:3 عدد شفا دهنده و دو عدد خشم

استراتژی بارچ (بربر و ارچر):
2 اسپل:2 عدد رعد و برق
3 اسپل:3 عدد رعد و برق
4 اسپل:دو عدد شفا دهنده و دو عدد رعد و برق
5 اسپل:3 عدد رعد و برق و دو عدد شفا دهنده

استراتژی گولم ، پکا و ویزارد:
3 اسپل:1 عدد خشم و دو عدد شفا دهنده
4 اسپل:1 عدد پرش و دو عدد شفا دهنده و یک عدد خشم
5 اسپل:دو عدد پرش و دو عدد شفا دهنده و یک عدد خشم

استراتژی فول دراگون:
3 اسپل:برای از بین بردن ایر دیفنس 3 عدد رعد و برق-2 عدد شفا دهنده و یک عدد خشم
4 اسپل:برای از بین بردن ایر دیفنس 4 عدد رعد و برق-2 عدد شفا دهنده و دو عدد خشم
5 اسپل:برای از بین بردن ایر دیفنس 4 عدد رعد و برق و یک عدد یخ-3 عدد شفا دهنده و دو عدد خشم
 
استراتژی باران اسید (مینیون و دراگ):
3 اسپل:3 عدد رعد و برق
4 اسپل:3 عدد رعد و برق و یک خشم
5 اسپل:3 عدد رعد و برق و دو عدد خشم

نکته : ما در این مطلب اسپل های دارک اکسیر را در نظر نگرفته ایم که خود می توانید به دلخواه استفاده نمایید و یا نسبت به نقشه حریف جایگزین نمایید.

کلش آف کلنز

برخی کلشرهای عزیز درخواست انیمیشن های مختلف کلش رو داشتند که در زیر برایشان چند تا از دیدنی ترین هایش را گذاشته ایم که می توانید با جستجو در سایت آپارات همه کلیپ های تبلیغاتی سوپر سل در مورد بازی کلش آف کلنز را ببینید.

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

از درخواست های دیگری که داشتیم ترتیب آپگرید سربازها می باشد که در این مورد البته الگوی خاصی وجود ندارد و از هر کدام از سربازها که بیشتر استفاده می کنید آنرا برای آپگرید در اولویت قرار دهید . به هر حال عمومی ترین ترتیب آپگرید به شرح زیر است :


ترتیب آپگرید سرباز ها در لابراتور
اصولا ترتیب آپگرید سرباز ها توی لابراتوری به میزان استفاده ی بازیکنان از اون سرباز بستگی دارد و این ترتیب متغیره اما بازیکنان به طور معمول از جاینت و بربرین و آرچر بیشترین استفاده رو می کنند و از آنجایی که سرباز های لول های ۱ و ۲ (مخصوصا آرچر و بربرین ) خیلی با هم تفاوت ندارد ، توی تان هال های پایین این ترتیب آنقدر اهمیت ندارد ولی بهتره اول بربرین و سپس آرچر را (و بعد بقیه سربازها) به لول دو ارتقا دهید . امّا توی تان هال ۵ که اتک های وار و … کم کم شروع می شود ، بهتر است که اول آرچر و بعد بربرین و جاینت و بقیه سربازها را آپگرید کنید (بربرین و جاینت در اولویت هستند) اما توی تان هال ۶ از آنجایی که بربرین و ارچر آپگرید نمی شود ، اولین گزینه را به جاینت اختصاص بدهید چون جاینت ۳ با لول های قبلی واقعا فرق دارد ! بعدش هم فرقی نمیکند کدام سرباز را اول آپگرید می کنید امّا یادتون نرود که والبریکر اولویت دارد.

تاون هال ۷
در تاون هال ۷ تقریبا همه چیز رو یک بار می توانید آپگرید کنید اما این را یادتان باشد که ویزارد ۴ در بین سربازا بیشترین تغییر را می کند ، اگر اهل کلن وار و مبارزه هستید ، اولین اولویت را به ویزارد اختصاص بدهید و بعد به ترتیب آرچر و جاینت و بربرین و والبریکر و هیلر و ….. البته اگر کلن وار برایتان اهمیت کمتری دارد ، جای جاینت و ویزارد رو باهم عوض کنید ! دراگون دو هم قدرتش خوبه برای همین بعد از هیلر ، میتونید دراگون رو دو کنید . اسپل بنفش(ریج اسپل)‌ را هم که توی تان هال ۷ باز می شود ، بعد از دراگون آپگرید کنید ( اینجا اسپل اولویت نداره!) اما توی تان هال هفت ، دارک باراکس هم آپگرید میشه که جا داره بعد از تروپ های باراکس (نرمال) ، دارک باراکس رو به ترتیب باز شدنشون (یعنی اول مینیون و بعد هوگ) به لول دو ارتقا دهید.

تاون هال ۸
در تان هال ۸ ، تجربه نشان داده که ترتیب زیر بهترین ترتیب است :
۱-آرچر   ۲-جاینت    ۳- بربرین    ۴- هیلر    ۵- ویزارد ۶ – والبرکر  ۷ -دراگون
 و یا بالن   -  بقیه هم خیلی فرقی نمی کند.

حال به دراگون این نیروی قدرتمند می پردازیم و استفاده از آنرا در موارد و موقعیت های مختلف شرح می دهیم :

Dragon Clash Of Clans

دراگون و روش اتک زدن با آن :
دراگون برای غارت:
معمولا دراگون برای به دست آوردن منابع توصیه نمی شود اما اگر مجبور به انجام این کار شدید بهتراست برای اکسیر سیاه باشد و تقریبا ۲۰۰۰ اکسیر را دهکده دشمن داشته باشد تا ضرر نکنید برای اینکار بهتر است ارتش خود را از ۸یا۹ دراگون پر کنید همراه با طلسم خشم یا طلسم رعد و برق که از رعدو برق برای نابود کردن دور ترین ضد هوایی استفاده کنید اما از خشم بهتر است ابتدا تمامی دراگون ها را در نزدیک ترین راه که به مخزن اکسیر سیاه می رسد خالی کنید و طلسم های خشم رو استفاده کنید.البته بسیار پر هزینه هست و کمتر توصیه میشود.

دراگون درکلن وار:
دراگون یک واحد بسیار عالی برای بازیکنان تاون هال۷و۸ در کلن وار است یک بازیکن تاون هال۷ به راحتی با ۳ طلسم رعد و برق و ۹ دراگون میتواند یک تاون هال ۸ رو به راحتی ۱۰۰% نابود کند کاری که باید انجام داد این است که تمامی طلسم های صاعقه رو در کنار دور ترین ضدهوایی غیر قابل دسترس استفاده کنید و دراگون ها رو در کنار نزدیک ترین ضدهوایی ها خالی کنید بدون آنکه حتی توجه ایی به نیرو کلن کسل دشمن بکنید حمله خود را آغاز کنید.

دراگون و طلسم ها:
دراگون با طلسم های صاعقه.خشم.انجمادو شفا دهنده دارد رابطه ی بسیار خوبی دارد .

رعد و برق: در هنگام نبرد همان طورکه قبلا ذکر شده می توان از ۳X صاعقه برای دور ترین و غیر قابل دسترس ترین ضد هوایی استفاده کنید که معمولا قوی ترین ضد هوایی است و دراگون ها را درنزدیکی نزدیک ترین ضد هوایی دیگر خالی کرد برای تاون هال ۸و۷ بیشتر پیشنهاد می شود.
خشم: دراگون معمولا کمی کند است برای همین از طلسم خشم برای قوی تر شدن و سریع تر شدن دراگون ها استفاده میشود بهتر است دراگون ها رو متمرکز رها کنید تا طلسم خشم بتواند همه دراگون ها را پوشش دهد.
انجماد: این طلسم کمتر توصیه می شود و برای حمله به تاون هال ۱۰ استفاده می شود بهتر است این طلسم را زمانی استفاده کنید که اژدها کاملا به برج جهنمی(اینفرنو) نزدیک شده و برج جهنمی دارد به آنها صدمه می زند با این طلسم میتوان برای چند ثانیه این برج را متوقف کنید و با نیروی دراگون نابود کنید.
شفا دهنده: این طلسم در سطح های پایین اثر زیادی برروی این واحد ندارد اما از سطح ۴ بالاتر میتوان آن را با طلسم خشم استفاده کرد و می تواند به دراگون سلامتی و قدرت و سرعت زیادی بدهد.
دراگون و برج جهنمی:
این برج میتواند یکی از بزرگ ترین نقطه ضعف های این نیرو باشد ممکن است طلسم انجماد برای چند ثانیه ان را متوقف کند اما این برج دوباره فعال می شود ، بهتراست همیشه دقت کنید که هدف برج تک نفره(یک توپ سرخ و آتشی) و یا چند نفره است(سه تاتوپ سرخ و آتشی) اگر تک نفری باشد می تواند به سرعت یک دراگون را از بین ببرد اما بهتراز چند نفر است اگه احساس کردید که برج نزدیک است ویا میتوان با متوقف کردنش با انجماد فورا ان را از بین برد حمله کنید در غیر این صورت از حمله به همچین قلعه ای اجتناب کنید.

دراگون به عنوان یک نیرو برای دفاع در کلن کسل:
می توان گفت که دراگون بهترین نیرو برای دفاع در کلن کسل است زیرا: می تواند انفجاری شلیک کند یعنی می تواند چندین نیرو را به یک نفس از بین ببرد همچنین یک واحد هوایی است و بسیاری از نیرو ها توانایی آسیب به این نیرو را ندارند همچنین قدرت و سلامتی بسیار بالای دارد ولی ۲۰ عدد جا میگیرد ودر یک کلن کسل سطح۳ فقط یک دراگون جا میشود ولی اگه بیشتر جا داشت وبهتر است بقیش با آرچر پرشود تا نقص دراگون یعنی سرعت کم آن جبران شود.
برای مثال یک دراگون میتواند ۱۰ تا جاینت را با چندنفس نابود کند و کل استراتژی حمله رو منحل کند.

دراگون به عنوان ضربه گیر:
می توان ازدراگون بعنوان سپری استفاده کرد و همراه با بالن و هیلر فرستاده شود تا توجه ضد هوایی ها را به خود جلب کند و اجازه دهد بالن و یا هیلر کار خود را انجام دهند زیرا دراگون سلامتی نسبتا بالای نسبت به دیگر نیرو های هوایی دارد.

دراگون همراه با لاواهاوند:
از جای که لاواهوند جان بیشتری نسبت به دراگون دارد (تقریبا ۴ برابر درسطح یک) می توان از آن به جای ضربه گیر استفاده کرد ولی همه ی کمپ دراگون باشد.اگر خواستید همراه دراگون این نیرو رو ببرید اول بگذارید دراگون به ایردیفنس برسد سپس لاواهاوند را رها کنید تا بتواند چهار تا دراگون را نجات بدهد.

نکته های اضافی:
۱-همیشه قبل از رها کردن دراگون سعی کنید با کینگ یا کویین راه را برای دراگون تمیز و باز کنید تا پخش نشوند.
۲-وقتی جان دراگون با برج جهنمی  یا اینفرنو کم شد از طلسم شفا دهنده استفاده نکنید (برای همه ی سرباز ها) چون اثر گذار نیست.
۳-برای کلن کسل سعی کنید از هم کلنی ها دراگون سطح بالاتری بگیرید.
۴-به کسی حمله کنید که لوت زیادی داشته باشه چون هزینه حمله با دراگون زیاد است.
۵٫-هنگام حمله با دراگون ، هیچ وقت برای خالی کردن افرادکلن کسل دشمن وقت خودتان رو تلف نکنید.

شما هم اگر نکات کلیدی مد نظرتان هست در قسمت نظرات زیر بنویسید تا منتشر کنیم ...

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. سلام ادمین جواب سوال من ندادین چرا رو ربات میزنم بعز لانچر میزنم داخل نمیر اررور میده باید چه کار کنم ربات پریمیموم کرک شده سایت خودتون clashbot ممندن میشم جواب منم بدید
    • پاسخ:

      من نمی دونم چون کار نمی کنم زیاد با ربات ، در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید شاید کسی بدونه و راهنمایی کند
  2. باسلام اگه میشه اینو معنی کنید:Hi Chief,

    Thanks for reaching out to us.

    I can understand your concern regarding your village. Please provide the correct details which we have mentioned in the earlier conversation, which help us to proceed further in recovering your village by completing the verification and confirming you as the rightful owner.

    As soon as we get your email we will proceed to examine your information with the data in our systems, and we will get back to you shortly.

    Thanks for your patience.

    Best regards
    • پاسخ:

      میگه اطلاعات درست را بفرستید که قبلا ازتون خواسته بودیم - سوالات تون را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید و دیگر اینجا پاسخ نمی گیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای