آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

آپدیت جولای 2016

برج کماندار Archer Tower غول Giant

آپدیت جولای 2016

آپدیت جولای 2016 (تابستان 1395) منتشر شد و همانطور که پیش بینی می شد ، این آپدیت به صورت خیلی بزرگ نبود و این آپدیت به این شرح بود که فقط آرچر تاور در تاون هال 11 به لول 14 و جاینت به لول 8 آپدیت خواهد شد و این آپدیت بیشتر جنبه متعادل سازی در بازی را داشت .

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

جاینت لول 8

پس از ارتقاء به جاینت به سطح 8، HP جاینت قدرت آسیب رسانی افزایش زیادی پیدا کرده است.

جاینت لول 8 فقط در سطج یازده تاون هال در دسترس می باشد.

آرچر تاور لول چهارده

آرچر تاور جدید لول 14 در تاون هال یازده در دسترس است.

این آپدیت مورد نیاز بود چرا که حملات با بولر بسیار قوی بود و در نابودی آرچر تاورها نقش مهمی داشت و یک نوع تعادل در بازی می باشد.

نظر شما در مورد این آپدیت جدید بازی چیست ؟

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. سلام جیمیل من یه مشکلی پیدا کرده نمیتونم برم روی بقیه آکانت هام چیکار کنم درست شه؟ میگه به همگام سازی نیاز داره وقتی هم سعی میکنم همگام کنم نمیشه . کمک کنید
  2. امیرحسین قدیمی زاده

    سلام دوست عزیز من برنامه در سطح مبتدی ساختم برای همین قیمتش 5000 تومان 2500 برای شما 2500 برای من راستی من دوست ندارم ایمیل بزنم نام کاربری من در بیان amir1384aa من نویسنده سایت کنید پست مطلب رو بزارم خودتون تایید کنید راستی برنامه اماده هست
    • پاسخ:

      در حال حاضر کسی را بصورت نویسنده نمی گذاریم ، شما در وبلاگ خودتون مطلب را بگذارید و سپس آدرس وبلاگتون را بدهید تا ما به اسم خودتون منتشرکنیم در ضمن اگه برنامه در سطح مبتدی  و ساده است بهتره که منتشر نشود.
  3. قدیمی زاده

    ایمیل خوذتونه میخوام برنامه بسازم اسم سایت شما هم توش باشه مشکلی نیست در ضمن اگه چی زی خواستید تو برنامه بزارید فقط بهم بگید راستی برنامه 2 روز دیگه اماده میکنم منتظر جواب شما بودم

    راستی برنامه انتشارنکنه اگه بفرستم
  4. قدیمی زاده

    سلام دوست عزیز من چند بار نظرگذاشتم شما جواب ندادید من میخوام برنامه بسازم اموزش کلش قیمت 10000 بگذارید داخل سایتتون برا فروش پول هم نصف میکنیم 5000 برای شما 5000 برای من
    • پاسخ:

      برنامه را به bazarmusic@gmail.com ارسال کنید تا بررسی شود و در صورت تایید ، با شرایطی که گفتید برای فروش قرار خواهیم داد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای