آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

مشارکت شرکت سوپرسل با Tencent

اخبار و شایعات

مشارکت شرکت سوپرسل با Tencent

همانطور که قبلا به اطلاع رساندیم شرکت سوپرسل سازنده بازی کلش آف کلنز گفتگوهایی با شرکت چینی Tencent داشت که بالا خره امروز طی بیانیه ای شرکت سوپرسل همکاری و مشارکت خود را با این شرکت اعلام کرد ، شرکت بزرگ چینی Tencent که مالک محصولاتی همچون WeChat و بازی League of Legends است ضمن توافقی با SoftBank، مالک استودیو Supercell، بخش اعظمی از سهام این شرکت را تصاحب کرد.

اطلاعات تکمیلی را در ادامه مطلب می خوانیم ....

درباره شرکت چینی Tencent

مختصری درباره این شرکت چینی که شریک بخش اعظمی از سهام سوپرسل با قیمت 8.6 میلیارد دلار شد!
+ تنسنت، شرکت هلدینگ اینترنتی چینی است که در زمینه ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های گروهی، پورتال‌های وب، تجارت الکترونیک، آنتی ویروس‌ها، مرورگر وب، بازی‌های چندنفره آنلاین و خدمات ارزش افزوده مخابرات فعالیت می‌کند.
+شرکت تنسنت در سال ۱۹۹۸ توسط "ماهواتنگ" راه‌اندازی شد و در سال 2014 پس از گوگل، آمازون، کام و ای‌بی، چهارمین شرکت‌ بزرگ اینترنتی جهان شناخته شد.دفتر مرکزی این شرکت در شهر شنژن، گوانگ‌دونگ قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس شانگهای معامله می‌شود.دو تا از معروف ترین اپلیکیشن ها و محصولات موبایلی اونها که خیلی ها باهاش آشنا هستند، برنامه اجتماعی WeChat و بازی League of Legends هست.


توضیحاتی بیشتر ...
+درخصوص نگرانی یا احتمالات درمورد تغییر استراتژی بازی های شرکت سوپرسل پس از این شراکت، به نحوی که باعث نارضایتی کاربرانش بشه،
با نگاهی به متن منتشر شده توسط ایلکان پانانن مالک سوپرسل، به نظر برداشت  یا تصور اشتباهی هست و این حرکت میتونه حرکت مثبت و روبه رشدی باشه چون تنسنت یه غول اینترنتی محسوب میشه و کار خودش رو بلده! همچنین در متن اشاره شده که کماکان آزادی عمل برای تیم سوپرسل محفوظ خواهد ماند و اونها فقط از لحاظ مدیریتی تغییراتی داشتند و ممکنه سیاستهای کلی دستخوش تغییرات بشه دفتر مرکزی شرکت سوپرسل نیز همچنان در هلسینکی فنلاند باقی خواهد ماند.
شرکت بزرگ چینی Tencent که مالک محصولاتی چون اپلیکیشن وی چت و بازی League of Legends است ضمن توافقی با SoftBank، مالک استودیو سوپرسل، به زودی بخش اعظمی از سهام شرکت مورد بحث را خریداری خواهد کرد.

گزارش وال استریت ژورنال


به گزارش وال استریت ژورنال، سوپرسل (Supercell)  که سازنده بازی محبوب کلش آف کلنز است، ارزشی معادل ۹ میلیارد دلار دارد و کمپانی ژاپنی SoftBank مالک ۷۳ درصد از آن است. ژاپنی ها در سال ۲۰۱۳، با پرداخت ۱٫۵ میلیارد دلار، میزان سهم خود را از ۵۱ به ۷۳ درصد رساندند.
SoftBank به جهت پرداخت بدهی های خود قصد دارد تا مقداری از سهام اش در شرکت بازی سازی سوپرسل را به فروش برساند. این کمپانی در سال ۲۰۱۳ با خرید Sprint، چهارمین شرکت مخابراتی بزرگ ایالات متحده آمریکا، قصد ورود به غرب را داشت و حالا با فروش این سهام قصد پرداخت بدهی هایش را دارد. گفته شده که ژاپنی ها ۷٫۹ میلیارد دلار از سهام خود در علی بابا را هم خواهند فروخت.


با این حرکت، Tencent نیز قادر خواهد بود تا تجارت بازی های ویدیویی خود را گسترش بخشد. آن ها همین حالا مالک Riot Games، استودیو سازنده League of Legends هستند و سوپرسل فنلاندی می تواند چندین بازی پردرآمد دیگر به مجموعه بازی های این شرکت بیافزاید.
جزئیات بیشتر از قرارداد میان این دو کمپانی به زودی منتشر خواهد شد و در حال حاضر صرفا باید به همین اطلاعات بسنده کرد. هنوز مشخص نیست که Tencent به چه میزان از ۷۳ درصد سهام SoftBank را مالک خواهد شد.

گزارش BBC در مورد این مشارکت

bbc

بزرگ ترین کمپانی گیمینگ و شبکه اجتماعی چین، هولدینگ تنسنت (Tencent Holdings) و شرکای تجاری اش، قصد خرید اکثریت سهام کمپانی فنلاندی سازنده بازی کلش آف کلنز، سوپرسل را دارند.

گفته می شود که ارزش کمپانی سوپرسل (Supercell) پس از این معامله به رقم ۱۰.۲ میلیارد دلار خواهد رسید. کمپانی تنسنت سهام این شرکت بازی سازی را از گروه ژاپنی سافت بانک (SoftBank) که در سال ۲۰۱۳ بر روی سوپرسل سرمایه گذاری کرده، خریداری کرده است. تنسنت اعلام کرده است که قصد دارد در سه مرحله، ۸۴.۳ درصد از سهام سوپرسل را از طریق یک کنسرسیوم تصاحب نماید. سپس این کنسرسیوم به روی سرمایه گذاران دیگر گشوده خواهد شد و در نهایت این کمپانی علام کرد که قصد دارد ۵۰ درصد از سهام و حق رای را برای خود نگه دارد.

سوپرسل، کمپانی معروف بازی سازی فنلاندی در سال ۲۰۱۰ فعالیت خودش را آغاز کرد و تا به امروز بازی های موبایلی محبوب و معروفی از جمله بازی های کلش آف کلنز (Clash of Clans)، هی دی (Hay Day)، بوم بیچ (Boom Beach) و کلش رویال (Clash Royal) را خلق کرده است.

مرحله بعدی چه خواهد بود؟

تنسنت در رابطه با مباحث مدیریتی این کمپانی بازی سازی اظهار داشت که مدیریت فعلی سوپرسل همچنان به استقلال عملیاتی خود ادامه داده و این شرکت همچنان در فنلاند استقرار خواهد داشت.

مارتین لاو، مدیرعامل تنسنت افزود: “تنسنت خود را وقف ساخت همکاری های استراتژیک بلند مدت با شرکت های پیشرو در زمینه بازی کرده است. ما خوشحالیم که سوپرسل به شبکه جهانی همکاران بازی ما پیوسته است. آن ها استقلال خود را حفظ کرده و نقاط قوت خود را افزایش خواهند داد، بنابراین حتی تجربه گیمینگ هیجان انگیزتری برای تمامی گیمرهای جهان به ارمغان می آورند.”

سافت بانک در سال ۲۰۱۳ توانست با پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار، ۵۱ درصد از سهام این کمپانی بازی سازی پلتفرم موبایل سوپرسل را از آن خود کند. ماسایوشی سان، رئیس و مدیر ارشد اجرایی گروه سافت بانک در این خصوص اظهار داشت: “در مدت زمانی که از سرمایه گذاری ما می گذرد، سوپرسل به عنوان یک شرکت مستقل به فعالیت خود ادامه داد و فرهنگ منحصر به فردِ تیم های مستقل آن، خودشان را مکررا اثبات کرده اند.”

در حال حاضر انتظار می رود که این معامله اواخر امسال نهایی شده و این موضوع به تصویب قانونی برسد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. اقا تو کلن بودم دوستم بهم گفت جیمیل بده برات جم واریز کنم من با سوپر سا قرداد بستم واقعی عه من که بهش ندادم
    • پاسخ:

      کلاهبرداریه !
  2. سلام، داداش من ی سایتی رو دیدم که ی برنامه گذاشت که جم تزریق میکنه و تو نظرات اون سایتم همه کسایی که ازش استفاده کردن گفتن واقعی هست میخواستم از شما بپرسم ایا این نرم افزار واقعا کار میکنه؟؟!!!!!!!!!!!
    سایتی که این نرم افزارو برای فروش گذاشت: clash2gem.ir هست لطفا جوابمو بدید مرسی
    • پاسخ:

      خیر - چنین موردی کار نمی کنه و قصد هک کردن بازیتون را داره و کامنت ها را هم خودشان می گذارند که شما باور کنید - هیچگاه جیمیل و پسورد را در چنین سایت هایی نزنید !
  3. اقا سلام آپدیت جدید بازی کی میاد تا ببینیم شرکت چینی تنسنت چیکار میکنه؟
    • پاسخ:

      مشخص نیست
  4. اهاه چینی ها حالا گند میزنن به بازی سوپرسل دیوونه شده اونوقت چرا دیوونه ها پنجاه و یک درصدو ددن ریس شدن چینی ها راستی ادمین میگم شما کانالی چیزی ندارید اگه دارید لطف کنید بدید به ایمیل اسمتونم اگه میشه بگید با تشکر
  5. یعنی بدیخت شدیم رفت.....زحمت های دو سالمون بر باد میره....کاش شریک نمیشدن.....افتاد دست چینیا...اینام که ابدیت بده نیستن.....یعنی اخرش چی میشه ....پول چه کارا که نمیکنه....دیگه کم کم باید فاتحه ی کلش و بخونیم ......ادمین به نظر شما شریک شدن با چینا به ضرر شون نیس اخه؟ سوپر سل دستی دستی خودشو انداخت تو حچل..
    • پاسخ:

      نه ، فکر نکنم اتفاق خاصی بیفته چون شریکشون هم ناشناخته نیست و کمپانی معروف و پولداریه ، و کاری نمی کنند که باعث ضررشون بشه و نسبت به چینی ها نباید بدبین بود و احتمالا با همفکری با بازی سازهای چینی بهتر هم بشه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای