آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

اتنظارات از آپدیت جولای 2016

اخبار و شایعات

اتنظارات از آپدیت جولای 2016

هر 3-2 ماه ما با داستان همیشگی آپدیت کلش آف کلنز روبرو می شویم و از آخرین آپدیت بازی حدود هفت هفته می گذرد و باید بازی یک تکانی به خود بدهد و آپدیتی بوجود بیاورد ! در این مطلب می خواهیم افکار و انتظاراتی که برای این بروزرسانی تابستان در نظر است را برایتان مطرح کنیم و صد البته توجه داشته باشید که تمام این مطالب نظرات و عقاید شخصی است و امکان اشتباه هم ممکن است باشد و یک قضیه صد در صد نیست ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آپدیت تابستان

هنگامی که ما به کارنامه بروزرسانی سه ساله بازی کلش آف کلنز نگاه کنیم ، می توان حدس زد که یک آپدیت جدید بزودی در پیش رو است ،البته نه به خاطر اینکه از زمان آپدیت بازی مدتها گذشته است ، به خاطر اینکه در کشور فنلاند که سرزمین سوپرسل است بیشتر شرکت ها و موسسه ها برای مدت زمانی به تعطیلات تابستانه می روند (البته چند کارمند برای موارد اورژانسی و اضطراری هستند) و کارمندان سوپر سل هم طبق این قاعده به تعطیلات می روند که این تعطیلات از آگوست آغاز می شود و باید قبل از این تعطیلات به فکر دادن یک آپدیت باشد.

چه انتظاراتی از آپدیت باید داشته باشیم ؟

معمولا آپدیت هایی که در تابستان انجام می شود خیلی کوچک بوده است و انتظارات را برآورده نمی کرده است و آپدیت های بزرگ معمولا در اواخر سال میلادی انجام می شود، پس می توان تا اندازه ایی این آپدیت های کوچک را حدس زد و معمولا آپدیت های بزرگ قبل از تعطیلات تابستانه انجام نمی شود و بعید می دانم.

نیرو ها / طلسم ها

فکر نمی کنم که نیرو یا طلسم جدیدی به بازی اضافه شود چرا که در سال 2016 سه نیروی جدید و دو طلسم به بازی اضافه شدند.

با این حال انتظار می رود که سوپر سل باید روی متعادل سازی بازی کار کند.

طلسم کلون زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد چرا که هم گران است و هم فضای زیادی را اشغال می کند و انتظار داریم که کلون فضای کمتری را اشغال کند یا این طلسم نیروهای بیشتر را هنگام استفاده تولید کند.

احتمال تغییر در نیروی بولر حدس زده می شود و چرا که این نیروی قدرتمندی است و سوپر سل می خواهد بازیکنان این نیرو را بیشتر ارتقاء دهند و از آن استفاده بیشتر کنند.

بچه دراگون و ماینر نیروهای خوبی هستند اما هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده اند و البته شما می توانید از آن استفاده کنید ، ولی می بینید که سود زیادی ندارند و انتظارات را برآورده نمی کنند و انتظار می رود که سوپرسل برای این نیروها فکری کند.

روز آماده سازی کلن وار

نبردهای دوستانه تغییر مهم و خوب برای بازی بود ولی روز آماده سازی کل وار با این کار نابود شدو این کار در آخرین لحظه انجام گرفت ، الان روز آماده سازی وار ارزشی ندارد که البته این کار را سوپرسل برای متعادل سازی انجام داد پس می توان حدس زد که روز آماده سازی وار به کلی حذف یا تغییراتی زیاد خواهد داشت ، البته چیدن نقشه و امتحان استراتژی های مختلف و تغییر در مپ ها لذت بخش بود!

لول جدید

من بعید می دونم که سوپرسل لول جدیدی از ساختمان های دفاعی و یا نیرو ها را معرفی نکند در آخرین آپدیت خود نیروهای هوایی را تقویت کرد که مردم را به استفاده از آن ترغیب کند ، اما انتظارات برآورده نشد با این حال انتظار می رود که یک ساختمان دفاعی زمینی با لول های بیشتر را معرفی کند.

حدس ما ایکس بو است که بیشتر برای مقابله با حملات با استراتژِی کویین واک است و در واقع نمی دانیم که سوپر سل مخالف استراتژی کویین واک است یا خیر که اگر اینطور است باید تله های هوایی را بیشتر کند یا لول آنها را بالا ببرد برای هدف قرار دادن هیلر ها

گیم پلی

من امیدوارم که در آپدیت بازی یک الگوی مناسب تری برای ساختن ارتش وآماده کردن ساده تر آن بصورت خودکار بوجود بیاید و این خیلی آزار دهنده است که دائما به سراغ نیرو ها بروید و یا بتوان فقط سربازانی اهدا کرد که ساخته شده اند و یا نساخته ها را با جم تولید کرد و یا فقط بعضی از طلسم ها را بتوان اهدا کرد و ...

امیدواریم که در آینده جم فقط به عنوان تسریع در ساختن نیروها نباشد و بتوان جم هم به دیگر هم کلنی های خود اهدا کرد و باعث پیشرفت شان باشیم و همچنین از این گزینه بتوان در تشویق دیگران استفاده کرد مثلا حملات در کلن وار که به افراد مثبت و کسانی که حملات خودشان را خوب انجام می دهند ، جم اهدا کرد که قطعا باعث تشویق و همچنین ماندگاری آنها در کلن ها خواهیم شد ، چرا که اکثرا به کلن خود وفادار نیستند و دائما کلن های خود را تغییر می دهند!

تاریخ آپدیت تابستانه کلش آف کلنز

انتظار می رود که بزودی معرفی آپدیت ها و پیش نمایش ها بزودی آغاز شود ، شاید در این هفته ولی احتمال آغاز آن در هفته آینده بیشتر است البته اینها تماما همانطور که گفته شد حدس و گمان است ولی چیزی قطعی نیست ، شاید هم با فروش سوپرسل به کمپانی چینی که خبرهایش را قبلا خوانده اید ، تقویم های گذشته به هم ریخته شود و تغییرات دیگری بوجود آید ! به هر حال هر چه که باشد آپدیت همین نزدیکی ها است !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

  1. اگه یه ساختمان جدید برای تبدیل منابع بود خیلی خوب میشد.مثلا یه میلیون طلا یا اکسیر به ده هزارتا اکسیر سیاه تبدیل میشد.
    • پاسخ:

      شاید در آینده بشه ...
  2. با سلام من یک انتقاد ازتون دارم سایت شما قبلا خیلی فعال تر بود الان چند وقت هست دیگه فعالیت گذشته رو ندارین لطفا دوباره مثل گذشته شوید و استراتژی و مپ های جدید قرار بدین
    • پاسخ:

      اکثر مطالب تکراری شده و سایت های خارجی هم به همین صورت شده اند و اونها هم مطالب قدیمی خود را دوباره با کمی تغییر دوباره منتشر می کنند و مطالب قابل توجهی هم منتشر نمیشه و اگه  مطلبی خوب و مفید باشه منتشر می کنیم.
  3. تنها انتظاری که میره اینه که سطح جدیدی از بیبیدراگون بیاد! و یا نیروی جدیدی دیگر :)
    انتظار من اینه که اوت خیلی زیاد پیدا بشه ! همین :/
  4. سلام دوستان. اخبار جدید کلش ... مپ های بروز و اتک های اموزش سه استار در کانال:
    @fm3hdi
  5. با سلام
    ممنون از سایت خوبتون که همیشه در باره ی همه چیه کلش او کلنز توضیح میده
    irgamingcraft.mihanbloh.com
  6. با سلام
    میشه اومدن پرچم ایران هم به مطلب اضافه کنین ؟
    ممنون از شما و سایت خوبتون
  7. 1.پکا و ویچ کلا از بازی خذف شدن و شدیدا نباز به قوی شدن دارن
    2.تلسم اسکلت به خاطر فعال نکردن تله و خالی نکردن کلن کستل تقریبا هیچوقت استفاده نمیشه
    3.تلسم کلون رو هم گفتید
    4.یک طوری به این داستان والکری باید پایان بدن ، وارها رو والکری ورداشته ، مسخره بازیه که هر بچه ای 10-15 تا والکری میگره دستش میره وار اینطوری اتک ها تقریبا تخصصی نداره ، درکل ما با والکری میزنیم اونا با والکری میزنن خب دیگه آدم خسته میشه از نبود تنوع
    5.ماینر شاید برای تان ده خوب نباشه اما برای تان 11 با لول مکسش واقعا قویه
    6.بچه اژدها رسما فقط نیروی دفاعی هستش و توی اتک ها خیلی استفاده نمیشه چون جواب نمیده
    7.ارتقا اسپل زلزله سرکار گذاشتن لابراتوار هستش وگرنه سود آنچنانی نداره
    8.هوگ 6 به جز دونیت به هیچ دردی نمیخوره یعنی فقط میشه باهاش تان 9 صاف کرد وگرنه پای تان ده و اینفرنو بیاد وسط سریع پرپر میشن ، گرچه به نظرم همینطوری باشه خوبه
    8.هیچوقت کویین والک حذف نمیشه چون اگر حذفش کنن دوباره اتکها خطی میشه ، بالاخره کسی که یک عالمه دارک و وقت گذاشته روی کویین باید یک سودی ببره یا نه
  8. سلام ببخشید من ی اکانت 130 داشتم خواستم بفروشم منم ب اون طرف اعتماد کردم و اکانت دادم هیچی ک گیرم نیومد اکانتمم هک کرد فقط میخوام ببینم میتونم برم از پلیس فتا یا جایی دیگه ک اگه هست معرفی کنید شکایت کنم
    • پاسخ:

      پلیس فتا = خیر ، با آموزشی که در سایت هست برای نحوه بازیابی بازی باید اقدام کنید و راهی نیست.

      مشکلات خود را در زمینه بازی در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید و پاسخ لازم و کاملتر را بگیرید. اینجا کلیک کنید
  9. این وبلاگ و ایران کلش با هم مدیریت میشوند؟چون مطالب مثل هم هستند
    • پاسخ:

      خیر !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای