آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش استفاده از تلگرام جهت کنترل ربات

ربات های کلش

آموزش استفاده از تلگرام جهت کنترل ربات

در این مطلب شما یاد می گیرید که توسط برنامه تلگرام چگونه یک ربات My Bot را کنترل کنید و دستورات لازم را به آن بدهید و شما با استفاده از این آموزش می توانید از راه دور ، بوسیله برنامه تلگرام به کامپیوتر خود وصل شوید و فرامین دستوری را به ربات خود بدهید و از هرجای دنیا دستورات را به ربات بدهید و تنظیمات آن را دستکاری کنید و دیگر نگران مساله ایی در رابطه با قطع شدن ربات خود نداشته باشید ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

قدم اول: ساخت ربات تلگرام

برای استفاده از تلگرام به عنوان ریموت کنترل ربات ابتدا باید یک ربات تلگرامی بسازیم. برای این منظور ابتدا اخرین ورژن تلگرام را نصب کنید پس از آن یوزرنیم botfather@ را سرچ کنید و یا در چت خصوصی یکی از دوستانتان وارد کرده بفرستید و بر روی آن بزنید تا وارد صفحه چت با botfather شوید.

botfather یک ربات هست وابسته به خود تلگرام جهت کمک به شما برای ساخت ربات تلگرامی.





بر روی start  کلیک کنید تا مراحل ساخت ربات تلگرامی آغاز شود. حال ربات برای شما لیستی از فرامین را ارسال میکند که ما ابتدا موارد مورد نیاز برای کنترل ربات را توضیح می دهیم سپس به سراغ سایر موارد برای شخصی سازی ربات می رویم.





هر یک از موارد بالا که به رنگ آبی هستند تنظیم خاصی را برای ربات انجام می دهند. موارد عکس زیر تنها موارد ضروری برای کنترل ربات هستند که توضیح داده میشود و سایر گزینه ها به اختصار توضیح داده خواهد شد.





مانند تصویر بالا ابتدا بر روی newbot/ کلیک کنید ربات از شما میخواهد که یک نام به دخواه انتخاب کنید و برایش بفرستید

در تصویر بالا من araboy را انتخاب کرده ام. پس از آن ربات از ما خواسته که یک یوزرنیم برای ربات انتخاب کنیم. یوزر نیم باید منحصر به فرد باشد و قبلا توسط فرد دیگری انتخاب نشده باشد و همچنین در انتهای ان bot به کار رفته باشد مانند araboybot  یا araboy_bot   و تعداد حروف آن کمتر از ۳۲ حرف باشد. ما یوزرنیم araboyhelpbot  را انتخاب کردیم که هم توسط فرد دیگری انتخاب نشده بود و هم در انتهای ان bot  به کار رفته بود.  اگه یوزرنیم انتخابی شما مانند تصویر بالا مورد قبول تلگرام باشد پیامی همانند بالا برای شما ارسال می شود. کدی که در مقابل :Api  هست رو عینا در جایی کپی کنید و حروف بزرگ و کوچک مهم هستند. این کد, کد دسترسی به ربات هست که بعدا توضیح داده خواهد شد. تا اینجا کار ما برای ساخت ربات تمام هست اما اگر مایل باشید ربات خود را شخصی سازی بیشتری کنید کل موارد کنترلی را توضیح می دهم.

برای ورود به رباتی که ساخته اید بر روی نام ان کیک کنید. برای مثال در عکس بالا ادرس رباتی که ساخته ایم telegram.me/araboyhelpbot که به رنگ آبی هست.



newbot/

برای ساخت ربات جدید به کار میرود

token/

یک کد دسترسی جدید می سازد

revoke/

کد دسترسی قبل را باطل و کد جدید می سازد

setname/

نام ربات را عوض میکند

setdescription/

برای ربات می توانید توضیحات اضافه کنید

setabouttext/

متن “درباره” ربات را تغییر می دهد

setuserpic/

شاید این تنها موردی باشد که به کارتان می اید و کار ان قرار دادن عکس برای ربات هست

setinline/

دستورات برخط را فعال میکند. این مورد شاید در ورژن های بعدی ارابوی فعال شود

setinlinegeo/

به ربات اختیار پرسیدن موقعیت مکانی کاربر را می دهد

setinlinefeedback/

ربات را برای پاسخ گویی در هر چت گروهی یا خصوصی فعال می کند

setcommands/

دستوراتی مانند همین دستورات که در حال توضیح آنها هستیم را می توانید به ربات خود اضافه کنید. این دستورات با / شروع می شوند

setjoingroups/

امکان اضافه شدن به گروه ها برای ربات تنظیم می شود با این دستور

setprivacy/

تعیین میکند که در گروه ها ربات تنها به دستوراتی که با / شروع میشوند گوش دهد یا به کلیه پیام ها

deletebot/

ربات ساخته شده را پاک می کند

cancel/

آخرین دستوری که وارد کرده باشید را لغو می کند.

 قدم دوم: وارد کردن توکن در ربات آرابوی و انجام تنظیمات مربوطه



همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ما توکن ای که از مرحله قبل بدست آورده بودیم را بدون کم و کاست در قسمت تلگرام توکن وارد کردیم (برای اینکه به مشکل نخورید از copy/paste استفاده کنید) و در قسمت پسورد یک رمز دلخواه وارد کنید




برای اینکه از تمام امکانات تلگرام بتوانید استفاده کنید تنظیمات را مطابق بالا قرار دهید. در صورت اینکه کاربرد موارد بالا را نمی دانید زبان ربات را فارسی کنید.

حال وارد تلگرام می شویم و بر روی استارت کلیک میکنیم.





بعد از آن پسورد ای که در قسمت رمز عبور ربات وارد کرده بودیم را با توجه به حروف بزرگ و کوچک وارد و ارسال میکنیم





رمز وارد شده بالا با حروف بزرگ وارد شده که با رمز تعیین شده برای ربات مطابقت ندارد
حال رمز را به صورت صحیح وارد می کنیم و بعد دکمه تست ربات ارابوی را میزنیم
ربات ما را به عنوان ادمین شناسایی می کند و اگر یک بار دیگر کلید تست را بزنیم ربات برای ما صفحه کلید را ارسال میکند.




اکنون شما سرپرست ربات هستید و هیچ کس غیر از شما امکان دسترسی به ربات را ندارد.

قدم سوم: آموزش استفاده از صفحه کلید و فرامین نوشتاری

با فشردن هریک از این کلید ها عمل مطابق با آن انجام می شود. آموزش کامل استفاده از کلید ها و کاربرد آنها و همچنین دستورات نوشتاری در خود ربات گنجانده شده است. با فشردن کلید help  اموزش مربوطه را دریافت خواهید کرد. با تغییر زبان ربات زبان صفحه کلید و کلیه گزارشات ارسالی از سوی ربات تغییر خواهد کرد.







قدم چهارم : تعویض سرپرست (Admin) ربات

برای تعویض سرپرست می توانید با هر اکانت تلگرامی که دارید خواه اکانت خودتان یا دوستانتان وارد رباتی که ساختید شوید (usernamebot@) و پسوردتان را وارد کنید. در این صورت مدیریت ربات به اکانت جدید منتقل می شود و اکانت قبلی قادر به کنترل ربات نیست. برای تعویض مجدد ادمین یا سرپرست ربات می توانید با فرستادن مجدد پسورد مدیریت را به دست بگیرید.

منبع : Araboy

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۲)

  1. با سلام بی زحمت نسخه جدید رباط رو توضیح بدین چون قسمت تلگرامش خیلی فرق کرده من نسخه 7.1.2 رو از سایت خودتون دانلود کردم فرق داشت با همین نسخه که توضیح دادین در قسمت تلگرام نه جای پسورد داشت نه جای تست هر کار کردم در تلگرام جواب نداد هی استارت رو میزدم هیچی بالا نمی امد توکن هم درست کپی و پیست کردم
  2. با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون
    من ربات جدیدی که برای دانلود گذاشتینو ( ربات ورژن 6.2.2 آرا بوی 4.3 ) رو دان کردم ولی وارد قسمت تلگرامش میشم صفحه کاملا سفیده و چیزی نوشته نشده ولی ربات مود شده ای که عکساشو اینجا گذاشتید (آرا بوی4.2.2) رو قبلا استفاده میکردم تلگرامش کار میکرد چیکار باید بکنم که صفحه تلگرامش راه بیفته ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      این ربات ها فعلا بعد از آپدیت بازی کلش هنوز نواقصی دارد که هنوز برطرف نشده است و باید صبر داشته باشید.
  3. سلام.الان رباتی هست که درست کار کنه و تلگرام هم داشته باشه؟ممنون میشم معرفی کنید
    • پاسخ:

      ربات ها هنوز کامل نشده اند و البته در سایت ربات مای بوت هست که هنوز دقیق دقیق کار نمی کند ولی کار راه انداز است.
  4. سلام ادمین سایتتون عالیه.ولی من ربات my botنسخه معمولی رو دانلود میکنم رو کامپیوترم میاره بالا و کار میکنه.اما وقتی مود اشو دانلود میکنم و اجراش میکنم کار نمیکنه.خواستم کمک کنی
    • پاسخ:

      در اینجا مطرح کنید تا اگه دوستانی بدونند راهنماییتون کنند :

      مرکز پرسش و پاسخ سایت اینجا کلیک کنید

  5. داداش من این ات رو از کینگ اف پرشیا خریدم فقط به جای تلگرام اسم ی برنامه دیگه رو نوشته چیکار کنم که تلگرام بشه
    • پاسخ:

      باید یک ربات دیگه دانلود کنید - گفتیم که ماله اونا مود نیست و در سایت ما رایگان نسخه مود شده را دانلود کنید که تلگرام هم داره .
  6. سلام خسته نباشید اقا بات من همین باته قسمت تلگرام داره این بات رو از سایت کینگ اف پرشیا به قیمت 5000تومان دانلود کردم میشه لطفا بگید چیکار کنم که قسمت تلگرام بیاد؟؟؟
    • پاسخ:

      باید ربات مود شده باشد ، ربات شما را نمیدونم مود شده است یا نه ، همین ربات در سایت ما هست و تلگرامش هم فعاله ، اونو دانلود کنید
  7. سلام ادمین عزیز و خسنه نباشی بابت سایت خوبت
    من یکی از دنبال کنندگان وبسایت شما هستم و میخواستم ازتون خواهش کنم تا یه روبات خوب آنتی بن بهم معرفی کنی چون من خیلی فرصت اتک زدن ندارم و واسه جمع آوری منابع به روبات احتیاج دارم
    خیلی ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      ربات my bot  که در قسمت رباتها برای دانلود هست.
  8. سلام من میخواستم با ربات کلش بوت این کار رو بکنم اما نشد باید نسخه vip رو داشته باشم که از خود سایت شما دان کردم اما بازش میکنم باز نسخه معمولیه
    • پاسخ:

      باید از ربات my bot استفاده کنید نه clash bot 
  9. سلام و خسته نباشید یکی اکانت منو هک کرده ولی الان من پسورد رو ریکاوری کردم ولی هنوز اون میتونه بیاد تو اکانت و دستکاری کنه خواستم ببینم اگه اپدیت بیاد دسترسی او قطع خواهد شد
    باتشکر
    • پاسخ:

      برای قطع دسترسی هکر باید از سوپرسل کمک بگیرید ، در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید تا راهنمایی شوید.
  10. تشکر میکنم از سایت خوبتون من هر روز به ساتتون سر میزنم همیشه موفق باشد
  11. سلام اقا امیر میشه با شبیه ساز MEmu دو تا اکانت رو انلاین نگه داشت وبازی کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای