آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

چگونه Donate را مدیریت کنیم؟

قلعه ی قبیله Clan Castle آموزش های بازی

چگونه Donate را مدیریت کنیم؟

حتما شما هنگام کمک به هم کلنی هایتان و ارسال نیرو به دوستانتان دچار مشکل شده اید و اینکه چگونه این امر را مدیریت کنید و اعضایی از کلن هستند که خودخواهانه کمکی نمی کنند و بعضی ها هم از خودگذشتگی زیادی از خود نشان می دهند ، درباره این موضوع و مدیریت آن این مطلب را برای شما تهیه کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما دوستان قرار بگیرد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

رسیدگی به اهدای نیرو در کلن

اهدای نیرو در یک کلن ممکنه به عنوان یک قانون ثابت در کلن به شمار بیاید و اعضای کلن برای ماندگاری و یا بهتر شدن کلن به آن بپردازند و اعضایی که کلن را می سازند ، همواره برای ماندگاری دیگر اعضای کلن همیشه نیرو به دیگران اهدا می کنند و این دو یا سه نفر این امر را برعهده می گیرند . اهدای نیرو در یک کلن ممکن است خوب باشد و آنچه که دیگران می خواهند ، همان نیرو را به شخص اهدا کنند ، اما همین موضوع ممکن است باعث مشکلاتی منجر شود.

اهدای نیرو به تنهایی کافی نمی باشد

اگر اعضای کلن شما وضعیت آنها در ارسال نیرو به دیگران کافی و مورد قبول نمی باشد و همواره نسبت دریافت و ارسال نیروها متناسب نیست ، باید یک قانون طلایی را وضع کرد که من همیشه از آن استفاده می کنم که باید نسبت 1:3 داشته باشد و نباید اعضا ارسال و دریافتشان بیش از مقداری معین باشد مثلا ماکسیمم و مینیممی برای این مورد در نظر گرفت تا کسی تخطی نکند ، حتما تعجب می کنید که چرا باید این قانون را وضع کرد و ارسال نیرو که خوب است ! ما در گذشته اعضایی داشتیم که بیش از حد نیرو به دیگران ارسال می کردند.

مشکل افرادی که بیش از حد نیرو به دیگران ارسال می کنند باید از قانون کلن تبعیت کند و نباید 3 برابر بیشتر از آنچه که نیرو گرفته است ، نیرو دریافت کند و اگر اینکار را انجام ندهد باعث می شود که دیگر اعضای کلن نتوانند به دیگران نیرو ارسال کنند و از مزیت های ارسال نیرو بهره ببرند ، مانند گرفتن جم و بالا رفتن لول شان. همچنین باعث می شود که قانون کلن را هم نتواند درست اجرا کند و تناسب ارسال/دریافت نیرویش کافی نباشد! همچنین انگیزه دیگران را در رابطه با ارسال نیرو از بین می برد و دیگر کسی به این امر نخواهد پرداخت و موجب عادت بدی بین اعضای کلن خواهد شد، همین امر باعث می شود که اتکای افراد به یک شخص شود و رفتن شخص دونیت کننده از کلن باعث دردسرهای بعدی نیز خواهد شد.

اهدای کم و بیش در کارنامه اعضای کلن همیشه وجود خواهد داشت و اگر اعضایی باشند که مانند یک حیوان از آنها کار کشیده شود و به اعضای کمتر فعال همواره نیرو اهدا کنند ، فضای کلن ، فضای سالمی نمی باشد و حتما شما اگر در کلنی بوده باشید این حالت ها را حس کرده اید و امیدوارم که توانسته باشم شما را متقاعد کرده باشم و زیبایی یک کلن به همکاری همه اعضا بستگی دارد . اهدای نیرو باید همیشه مطابق درخواست باشد و از ارسال نیروهایی که اضافی دارید و فقط نمی خواهید به کلن دیگر دوستانتان ارسال نکنید! این موضوع باعث کیفیت و بهتر شدن کلن خواهد شد.

مدیریت درخواست های سربازان

همه افراد دوست دارند که نیروها اهدا کنند ، اما وضعیت جدیدی که پیش می آید این است که باید حتما نیروی اهدایی شما مطابق درخواست باشد که این شخص مثلا می خواهد در کلن وار شرکت کند و احتیاج به گولم یا لاوا دارد

اما شما این سربازها را در اردوگاه خود ندارید و ساختن آنها نیز 15 دقیقه زمان خواهد برد و این خیلی سخت است ، مگر اینکه شما از جم استفاده کنید.

اما راه حلی ساده برای این مشکل وجود دارد. آیا می دانستید که شما می توانید بصورت لحظه ای بدون صرف وقت برای ساخت و یا حتی خالی کردن اردوگاه خود ، نیرو ارسال کنید؟! این نیرو ها را می توانید با جم بسازید.

شما می توانید به یکی از پادگان های خود مراجعه کنید و روی نیروی درخواست شده (مثلا گولم درخواست شده) کلیک کنید تا نیرو ساخته شود ، حالا همان موقع به قسمت درخواست نیروی داده شده بروید و خواهید دید که نیروی گولم بدون اینکه وقتی صرف کرده باشید و یا اردوگاه خود را برای بیرون آمدن آن خالی کرده باشید ، ساخته شده است و در همان لحظه نیرو را به دوستتان می توانید اهدا کنید.(مطابق شکل زیر)

بعد از اینکه دکمه Donate Now را بزنید لیستی از نیروهایی که با جم می توانید بسازید را خواهید دید:

همیشه شما باید قبل از اینکه از بازی خارج شوید نیروها را بسازید و آنها را در صف قرار دهید و البته این کار برای نیروهایی که زمان بر هستند بسیار مفید است و صرفه جویی در زمان خواهد شد. من معمولا در صف انتظار 2 گولم و 4 جاینت را قرار می دهم و این بستگی به درخواست های کلن تان هم دارد و باید دید که اعضا بیشتر چه چیزی را درخواست می دهند.

پیدا کردن شخصی که اشتباه نیرو ارسال می کند.

شما در حال آماده شدن برای حمله هستید و درخواست بالون داده اید و ناگهان درخواست شما با بربر پر می شود ! این مورد بسیار آزار دهنده است و وقت شما را خواهد گرفت و شما را دیوانه خواهد کرد این مورد ممکن است از رو عمد نباشد و شخص اهدا کننده اشتباه کرده باشد، اگر این موارد بیش از یکبار اتفاق افتاد شما باید دیگر کمی مراقب باشید و شخص خاطی را پیدا کنید و به آن تذکر دهید.

متاسفانه راهی برای پیدا کردن شخص خاطی که درخواست ها را به اشتباه پر می کند ،نمی باشد و برای این کار باید در بازی آنلاین بمانید تا هنگام ارسال نیرو به شما ، نام ارسال کننده نیرو برایتان ظاهر شود ! توصیه ما این است که در این مورد اگر شخص برای اولین بار اینکار را انجام داد زیاد جدی نگیرید و در موارد بعد سعی کنید به آن شخص اخطار دهید و یا موضوع را با اعضای پرسابقه کلن که معمولا لیدر و یا کولیدر هستند در میان بگذارید که در صورت تکرار آنرا از کلن اخراج نمایند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

    • پاسخ:

      بله - فکر کنم یکیی میدهد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای