آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت پنجم)

آموزش های بازی

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت پنجم)

تاون هال 9

از سری مطالب اولویت ارتقا دهکده ها این بار به سراغ تاون هال 9 خواهیم رفت . در صورتی که شما برای اولین بار است که به دنیای بازی کلش آف کلنز وارد می شوید و تصمیم گرفته اید که دهکده خود را اصولی بنا کنید ، با دنبال کردن سری این مطالب و عمل کردن به آن دهکده ایی قدرتمند را بنا کنید مخصوصا می تونه این مطالب برای افرادی مفید باشه که دهکده شون بن شده و قبلا بدون اصول و قاعده ایی دهکده خود را به اشتباه آپگرید می کردند و باعث طولانی شدن و خسته کننده شدن آن می شدند. پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اولویت ارتقاء در تاون هال نه

اولویت ارتقا در ارتقاء در تاون هال 9 را بررسی می کنیم که در ابتدای مطلب چندین نقشه معروف از این تاون هال را برایتان در زمینه فارمینگ و وار گذاشته ایم که بنا به سلیقه خود از آنها می توانید استفاده کنید و در مواقع زمانی مختلف بنا به نیاز خود می توانید آنها را تغییر دهید و از دیگری استفاده نمایید.

Dead Zone TH9 War Base Layout

Anti 3 Star TH9 War Base

Town Hall 9 War Base

TH9 Farming Base Dark Elixir Protection

خوب همانند گذشته به بررسی اولویت ها در دو بخش خواهیم پرداخت :

بخش اول: در ابتدا آزمایشگاه را آپگرید می کنیم و سپس کارخانه طلسم سازی را آپگرید می کنیم که مهمترین کار در ابتدای شروع به ورود به تاون هال 9 می باشد.سپس دیوارهای اضافی را که در این تاون هال به ما داده می شود و احتیاج به زمانی برای آپگرید ندارد را پیاده می کنیم و نقشه دهکده مان را تغییر می دهیم که می توانید از نقشه های داده شده که بهترین نقشه ها ست استفاده کنید و یا در مطلب های مختلف دیگر سایت قرار دارد استفاده کنید.

سعی می کنیم که به جمع آوری اکسیر سیاه و ساخت و آپگرید آرچر کویین که یکی از مهمترین سربازهای مورد نیاز این تاون هال است و برای پیروزی در نبردها به شدت لازم می شود ، بپردازیم. برای اینکار باید دریل های اکسیر سیاه را برای گرفتن اکسیر سیاه بیشتر ارتقا دهیم.

آرمی کمپ ها را آپگرید می کنیم تا فضای بیشتری برای ساختن سربازهای بیشتر داشته باشیم و در حملات بهتر عمل کنیم.قلعه قبیله هم مهم است و باید ارتقاء پیدا کند.

ارتقاء ساختمان های دفاعی: مثل همیشه باید ساختمان های دفاعی جدید را بسازیم که در حال حاضر برج کماندار ، دومین ایرسویپر ،برج جادوگر و یک تسلای مخفی می باشد.

گام بعدی X-Bow های جدید است که از راه دور دشمن را مورد حمله قرار می دهد و از ساختمان های دفاعی دیگر ما پشتیبانی می کند که بر روی حالت هوایی و زمینی می توان آن را تنظیم کرد.

بروزرسانی مخازن هایمان برای نگهداری از اکسیرها و طلاهایمان هم در اولویت بعدی قرار دارد.پس از آن زمان ارتقا دفاعی ها است و برای شروع ایردیفنس ها را یکی یکی ارتقا می دهیم و برج جادوگر و خمپاره اندازها و همراه با پادگان ها که همگی این تجهیزات یعنی از هر کدام یکی را می توان با هم ارتقا داد. حالا می توان برج کماندار و توپ ها را ارتقا داد.

قبل از ارتقا به تاون هال 10 شما باید بدانید که در هر تاون هال جوایز و لوت های آن متناسب با تاون هال تان می باشد و همه کلشرها به شما خواهند گفت که با ارتقا تاون هال لوت آن کمتر می شود و توصیه ما هم این است که باید قبل از ارتقا به تاون هال های بالاتر سعی کنید که همه ساختمانها را مکس کنید.

می دانیم که شما سعی دارید که رو به جلو حرکت کنید و پیشرفت کنید ولی توجه داشته باشید که اکثر ساختمانها را می توان در همین تاون هال 9 آپگرید کرد و با مکس شدن ساختمانهای شما می توان شما را یک تاون هال 10 تازه به حساب آورد و خواهید دید که حتی یک تاون هال 11 هم به شما حمله خواهد کرد !

البته اگر سعی دارید که زودتر به تاون هال 10 بروید سعی کنید این موارد زیر را حتما رعایت کنید تا دچار دردسر نشوید :

* دیوارهای دهکده را به لول 8 ارتقا دهید.

* آرچر کویین به لول 10 و بربرشاه را به لول 15 ارتقا دهید.

* ماکس کردن ساختمان های دفاعی در تاون هال 9.

توجه کنید که این سه مورد حداقل کاری است که باید انجام دهید و اگر این سه مورد رعایت نشود ، رفتن به تاون هال 10 یک خودکشی است! شما می توانید با ارتقا قهرمان ها لااقل در نبردهایتان با تاون هال 10 ها پیروز باشید در غیر اینصورت و عدم رعایت نکات بالا نه تنها در حمله موفق نمی شوید ، بلکه دهکده تان هم دائما مورد غارت واقع می شود و از بازی دلسرد خواهید شد و پیشرفت تان به کندی انجام می شود.

من چند سال پیش خیلی سریع به تاون هال 10 آپگرید کردم و ماه ها دچار مشکل بودم چه از لحاظ حمله و چه از لحاظ دفاع و به سختی بازی من پیشرفت داشت.

بخش دوم :

در یک نگاه :

1.ارتقاء آزمایشگاه و کلن کسل
2.ساختن دیوار های جدید و تغییر نقشه
3.ساختن دریل اکسیر سیاه جدید و ارتقا تا ماکس شدن.
4.ساخت ملکه کماندار
5.ارتقاء اردوگاه ارتش و قلعه قبیله
6.ساخت ساختمان دفاعی جدید Hidden Tesla,Archer Tower, Wizard Tower, Air Sweeper و ارتقا آن تا لول ساختمانهای قبل.
7.ساخت ایکس بو های جدید.
8.ماکس کردن ایر دیفنس ها.
9.ماکس کردن پادگان ها.
10.ماکس کردن Wizard Towers و Mortars.
11.ماکس کردن Archer Towers و Cannons.
12.ماکس کردن قهرمان ها در هر زمان و در هر فرصت.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای