آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت سوم)

آموزش های بازی

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت سوم)

تاون هال 7

در قسمت های قبل با چگونگی ارتقاء در تاون هال های پنج و تاون هال شش آشنا شدیم و دیدیم که چگونه باید ساختمان هایمان را ارتقا دهیم تا سردرگم نشویم در این قسمت به ترتیب ارتقا در تاون هال 7 پرداخته ایم و امیدواریم که با دنبال کردن این مطالب بتوانید دهکده خود را سریعتر بسازید و خواهید دید که به راحتی و سریع تر از آنچه که فکرش را بکنید ، می توانید دهکده ایی پیشرفته را از همان ابتدا بنا کنید و پول خود را بابت خرید دهکده های دیگران هدر ندهید ! دچار مشکلات بعد از آن هم نشوید ، برای نحوه ترتیب ارتقا در تاون هال 7 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اولویت ارتقاء در تاون هال هفت

اولویت ارتقا در ارتقاء در تاون هال 7 را بررسی می کنیم که در ابتدای مطلب چندین نقشه معروف از این تاون هال را برایتان در زمینه فارمینگ و وار گذاشته ایم که بنا به سلیقه خود از آنها می توانید استفاده کنید و در مواقع زمانی مختلف بنا به نیاز خود می توانید آنها را تغییر دهید و از دیگری استفاده نمایید.

Anti Dragon TH7 War Base

Anti Hog Rider Town Hall 7 War Base

Anti Giants TH7 War Base Anti 3 Star

Town Hall 7 Farming Base

Hybrid Farming Base for Town Hall 7

TH7 Farming Base for Dark Elixir Protection

خوب همانند گذشته به بررسی اولویت ها در دو بخش خواهیم پرداخت :

بخش اول:همانطور که قبلا هم گفتیم در ابتدای هر کار باید آزمایشگاه و کارخانه طلسم سازی را در اول کار برای آپدیت آن اقدام کنیم ، پس از آن برای افزایش فضای اردوگاه ارتش باید اردوگاه ارتش چهارم را بسازیم و همچنین پادگان چهارم را بسازیم و همچنین ارتقاء سریع آنها برای گرفتن فضای بیشتر و ارتقاء پادگان برای سرعت ساخت سریعتر نیروها. در این بین دیوارهای جدید را می سازیم و از نقشه های جدیدی که گذاشتیم استفاده می کنیم و ساختن دیوارهای جدید زمان زیادی را نمی گیرد.

تمرکز دو کارگر هایمان باید بر روی ساختمانهای دفاعی و دیگر ساختمانها باشد و کارگر سوم باید تمرکزش روی منبع اکسیر سیاه و دریل اکسیر سیاه باشد که بتوانیم قهرمان جدید خود یعنی بربرشاه را بگیریم.بدون مخزن اکسیر سیاه و نداشتن اکسیر سیاه قادر نخواهید بود که آن را آزاد کنید شما بنظرم همچنان به ارتقاء منبع ذخیره سازی اکسیرسیاه ادامه دهید تا جای کافی برای آن داشته باشید.

ارتقاء ساختمان های دفاعی : حالا نوبت ساخت ساختمان های دفاعی جدید است توجه کنید که اگر ۴ کارگر دارید میتوانید با کارگر ۴ام این مراحل را شروع کنید .ابتدا باید ساختمانهای دفاعی جدید را بسازید تا فضاهای خالی نقشه جدید را پر کنید که این وسایل بسرعت ساخته می شوند.ساخت دو توپخانه جدید و برج کماندار جدید و همچنین ایردیفنس جدیدوسپس خمپاره اندازها و تسلاهای مخفی.تسلاهای مخفی در حال حاضر خیلی گران است و البته ساختن آنها در این سطح خیلی بکار می آیند.نوبت آن است که کلیه ساختمانهای دفاعی جدید را همسطح دیگر ساختمان های دفاعی قدیمی ارتقا دهیم و همگی را در یک سطح آپدیت کنیم و بهتر است از ایردیفنس ها شروع کنیم ، چرا که برای حمله با دراگون ها در این سطح که در کلن وار بسیار انجام می شود مفید تر بنظر می رسد و در کلن وار بیمه می شوید. حال زمان ساختن پادگان مخوف است و بنظرم این باید در آخر استفاده شود و نباید سربازانی که با اکسیر سیاه ساخته می شود را بسازید و به جمع آوری اکسیر سیاه مشغول شد و آنرا جمع آوری کرد تا بتوان بربر شاه را بگیریم.

حالا باید شروع کنید به آپگرید پادگان ها و یکی از آنها را برای ساخت نیرو نگه دارید تا بتوانید نیروها را بسازید و حمله کنید و از آن سود ببرید.الان موقع آن است که ساختمانهای دفاعی خود را ماکس کنید و از ایردیفنس ها شروع می کنیم و باید از همزمان آپدیت کردن آنها خودداری کنیم تا موقع حملات هوایی دهکده مان بی دفاع نباشد.سپس ویزارد تاور -> آرچر تاور -> توپخانه ->ایرسویپر->خمپاره انداز را به ترتیب ارتقا می دهیم و ماکسیمم می کنیم. ارتقاء تله های فنری هم فراموش نشود که با ارتقا آنها به سطح 2 می تونه 2 تا 4 والکیری یا ویزارد را به هوا پرتاب کند!

قبل از ارتقاء تاون هال به سطح 8 یک سری نکات را حتما انجام دهید اول اینکه تمام دیوارهای دهکده را به سطح 7 که بنفش رنگ است ارتقا دهید و بربر شاه را هم به سطح 5 ارتقا دهید تا نیروی ویژه آن هم باز شود و اگر این دو کار مهم را انجام ندهید در مراحل بعد با مشکل روبرو می شوید و یک قهرمان ضعیف دارید و یک دهکده از لحاظ دیوار ضعیفتر که باعث افت دهکده و مشکلات بعدی خواهد شد.

بخش دوم :

در یک نگاه :

1. ارتقاء آزمایشگاه و ارتقا طلسم ساز.

2. ساختن اردوگاه ارتش جدید و پادگان جدید و ارتقا آنها.

3.ساختن دیوارهای جدید.

4. ساخت مخزن اکسیر سیاه ، مته اکسیر سیاه و ارتقاء آنها.

5. آزاد کردن بربرشاه در اسرع وقت !

6. ساختن ساختمان های دفاعی جدید : توپخانه ، ضدهوایی ، برج کماندار ،خمپاره انداز و تسلای مخفی و ارتقا آنها تا اندازه ساختمان های قبلی موجود مشابه آن.

7. ساخت پادگان مخوف

8. ارتقا سربازخانه ( یکی از آنها در هر زمان )

9. ماکسیمم کردن ضد هوایی (یکی از آنها در هر زمان)

10. ماکس کردن برج کماندار و توپخانه ها.

11. ماکس کردن ایرسویپر و خمپاره انداز.

12. آغاز ارتقاء تسلای مخفی.

13.شروع به ارتقا بربر شاه به لول 5 و دیوارهای دهکده به لول 7 .

پایان قسمت سوم

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

خواندن قسمتهای قبلی مطلب :

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت اول) تاون هال 5

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت دوم) تاون هال 6



تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. سلام می دونم سوالم بی ربطه ولی می خواستم بدونم کدوم استراتژی ها به خالی کردن کلن احتیاج ندارن؟
    • پاسخ:

      استراتژی حمله با فول دراگون - زیاد لازم نیست کلن دشمن را خالی کرد ، چون قدرتمند است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای