آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت دوم)

آموزش های بازی

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت دوم)

تاون هال 6

به قسمت دوم سری مطالب اولویت های ارتقاء دهکده ها در کلش آف کلنز خوش آمدید ! در این سلسله مطالب شما یاد می گیرید که با یک روش معقول و حرفه ایی چگونه دهکده خود را بترتیب ارتقا و پیشرفت دهید و آن را سازماندهی کنید و شما دیگر مشکل سردرگمی در آپگرید را نداشته باشید ، اگر شما برای اولین بار است که به دنیای بازی کلش آف کلنز وارد شده اید ، این آموزش ها شما را بدرستی هدایت می کند تا دهکده ایی مستحکم را از همان روز اول بنا کنید در قسـمت دوم این آمـوزش به اولویت ارتقاء دهـکـده هـایـی با تاون هال 6 پرداخته ایم که در ادامه مطلب آنرا مطالعه نمایید.

اولویت ارتقا تاون هال 6

اولویت ارتقاء در تاون هال شش

این بار به اولویت ارتقاء در تاون هال شش خواهیم پرداخت ، ولی قبل از آن به معرفی چندین نقشه مناسب برای وار و یا فارمینگ برای دهکده های با تاون هال 6 ، در زیر آورده ایم که بهتر است از این نقشه ها برای دهکده خود استفاده کنید، چرا که این نقشه ها امتحان خود را بخوبی پس داده اند.

Town Hall 6 War Base with 2 Air Defenses

Anti-Dragon TH6 War Base Design

Anti 3 Star Town Hall 6 War Base Layout

Gold Protection Town Hall 6 Farming Base

Best TH6 Farming Base Layout

TH6 Farming Ring Base

خوب همانند گذشته به بررسی اولویت ها در دو بخش خواهیم پرداخت :

بخش اول:همانطور که قبلا هم گفتیم در ابتدای هر کار باید آزمایشگاه و کارخانه طلسم سازی را در اول کار برای آپدیت آن اقدام کنیم.پس از آن بسیار حائز اهمیت است که به ارتقاء اردوگاه ارتش برای بیشتر شدن فضای آن جهت ساخت نیروی بیشتر اقدام کنیم.در این بین هم می توانید به ساختن دیوارهای بیشتر که زمانی نمی برد جهت طراحی نقشه دهکده بکار می رود بپردازید.آخرین ارتقا هم مربوط به کلن کسل یا قلعه قبیله است که بزودی از آن بهره مند خواهید شد و با ساختن آن به دنیای دیگری از کلش آف کلنز وارد خواهید شد و ضمنا می توانید از گلد ماین و کالکتور اکسیرهای جدید هم بسازید.

ارتقاء ساختمان های دفاعی :اکنون زمان ساخت ساختمانهای دفاعی جدید است.خمپاره انداز جدید،برج جادوگر جدید،ضدهوایی جدید و همچنین ایر سویپر جدید که هردو ساختمان های هوایی مهم هستند تا حمله با نیروهای هوایی که در تاون هال 7 بسیار محبوب است برای دور نگه داشتن هیلرها که همراه با آرچر و بربر ها حمله می کنند.

نوبت ارتقا سربازخانه ها است و بهتر است همیشه یکی از سربازخانه ها را برای ساخت نیرو نگه دارید و همگی آنها را با هم ارتقاء ندهید تا بتوانید نیرو برای حمله بسازید و فراموش نکنید که همیشه ساختمانهای دفاعی را که آپگرید می کنید تا هم سطح ساختمان های موجود دفاعی دیگر خود آپگرید کنید و همگی در یک سطح قرار بگیرند.حالا همه ساختمان های دفاعی احتیاج دارند که تا آخرین سطح خود آپگرید و ارتقا یابند تمرکز کنید در ابتدا بر روی ایردیفنس ها و سپس برج جادوگر و بعد خمپاره اندازها و بعد از آن برج کماندار و سپس توپ ها و در آخرین ارتقا ایرسویپر را انجام می دهیم.

در آخرین مراحل ارتقاء به تولیدات اقتصادی و ارتقا آنها می پردازیم منجمله گلد ماین ها و کالکتور اکسیر و سپس مخازن آنها و بعد از اینکه همگی آنها آپگرید و مکس شدند خودمان را برای ارتقا تاون هال 7 آماده می کنیم و قبل از آن حتما با حملات خود به دهکده ها مخازن خود را پر کنید چون دیگر هر چه تاون هال را ارتقا می دهیم به نسبت آن مقداری از لوت دهکده ها کم می شود و این یک قانون بازی است.

بخش دوم :

در یک نگاه :

1. آپگرید کردن آزمایشگاه و کارخانه طلسم سازی

2. ساختن دیوارهای جدید بدون اتلاف وقت و آپگرید کردن اردوگاه ارتش.

3. ساختن گلدماین جدید و کالکتور اکسیر و ارتقا آنها.

4. ساختن ساختمان های جدید برج جادوگر،خمپاره انداز،ایر دیفنس و ایرسویپر.

5. ارتقا پادگان ارتش و در همان حال ارتقا ساختمان های دفاعی جدید به اندازه ساختمان های دفاعی موجود در دهکده.

6. ماکس کردن ایر دیفنس و برج جادوگر .

7. ماکس کردن خمپاره انداز / برج کماندار

8. ماکس کردن توپخانه و ایرسویپر.

9. ماکس کردن گلد ماین ، کالکتور اکسیر و مخازن آنها.

پایان قسمت دوم

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

خواندن قسمتهای قبلی مطلب :

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت اول) تاون هال 5

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. ببخشید سوالم فک کنم مسخره باشه اما این انوشکایی که میگن اخبار سوپرسل فاش میکنه پیاماشو کا بایدرفت خوند من شنیدم میگن داخل فروم سوپرسل باید بری اما من میرم به همچین موردی بر نمیخورم ممنون میشم راهنماییم کنید بازم ممنون ادمین جان
    • پاسخ:

      البته این انوشکا از خوده همان کارمندان سوپرسل هست و مسئولیت ش همین اطلاع رسانی است . در انجمن سوپرسل می تونید با جستجوی اسمش آنرا پیدا کنید - نمونه نامه های این شخص هم مثل زیر است :
      اسمش صحیحش هم Anoushka[supercell] است


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای