آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

آمار دقیق بالانس آگوست 2016

آمار دقیق بالانس آگوست 2016

بعد از آپدیت اخیر سوپر سل ، تغییراتی در بالانس شدن بازی انجام شد و در مطالبی که سوپرسل اعلام می کرد فقط می گفت که : افزایش یافته است یا کاهش یافته است و هیچگاه عدد دقیق و آمار دقیقی از این کاهش یا افزایش اعلام نکرد و در این مطلب می خواهیم این اعداد را برای شما بصورت دقیق تر ارائه دهیم تا افرادی که نکته سنج هستند ، بتوانند از این آمار استفاده بهتر را ببرند و دهکده شان را با این اعداد تطبیق دهند ! و در حملات و یا در دفاع این موارد را هم در نظر داشته باشند ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات DPS توپخانه (Cannon) در آپدیت آگوست 2016

مقدار تخریب توپخانه ها در لول های 11 تا 14 مطابق آنچه که سوپرسل گفته است:


+توپخانه لول 11
DPS قدیم : 75
DPS جدید : 80

+توپخانه لول 12
DPS قدیم : 86
DPS جدید : 95

+توپخانه لول 13
DPS قدیم : 98
DPS جدید : 110

+توپخانه لول 14
DPS قدیم : 110
DPS جدید : 120

بنابراین بطور کلی توپخانه چیزی بین 7% و 9% آسیب  رسانیش بیشتر شده است و بنظرم خیلی قدرت و آسیب رسانیش تغییراتی زیاد پیدا نکرده است.

کاهش سرعت حرکت معدنچی (Miner)

سرعت حرکت معدنچی که قبلا 24 بود به عدد 20 تنزل پیدا کرد و این باعث می شود که حرکت آنها کمی کند شود.نکته جالبی که درباره آن گفته می شود این است که با این کار آنها قوی تر می شوند زیرا در موقع حرکت در پشت نیروهای دیگر حرکت می کند و برای خود سپر درست می کند و اینکه مدت زمان بیشتری در حلقه طلسم شفادهنده می ماند و جان می گیرد و از اینرو گفته می شود که قدرت استفاده از آن بیشتر می شود ، البته امیدوارم !

فعال سازی توپخانه عقاب (Eagle Artillery)

قبل از بروزرسانی اخیر توپخانه عقاب وقتی فضای دهکده 150 عدد فضا اشغال میشد ، فعال میشد و شلیک می کرد( قهرمانان 25 فضا حساب می شود و طلسم ها 5 فضا محاسبه می شود)

من در اولین حمله هایی که کردم ، هنوز دقیق نتوانستم آمار آن را بدست بیاورم و هنوز با اشغال چیزی نزدیک به 150 فضا ، توپخانه فعال می شد و بنظرم باید چیزی نزدیک به همان 150 فضا باشد.

تکمیلی : بعضی از دوستان اطلاع دادند که با 180 فضا که اشغال می شود ، توپخانه عقاب فعالیت می کند و به سوی دشمن شلیک می کند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. سلام
    اقا امیر یه سوال دارم تورو خدا جواب بده
    امروز که رفتم تو کلش دیدم یه پیام اومده از سوپرسل نوشت : این حساب به طور دائم تحریم شده به دلیل استفاده از نرم افزار شخص ثالث ممنوع . ولی قبلش اخطار بن شدن یک هفته ای رو بهم نداده . الان ایکس مود رو پاک کنم بعد یک هفته از بن در میام یا اکانتم به ملکوت اعلی پیوست؟
  2. سلام ببخشید میشه یک نسخه از بلواستاکس که کلش روش بگیره و بلواستاکس هنگ نکنه بدید ممنون میشم ببخشید که این مطلب رو این جا نوشتم
    • پاسخ:

      بزودی می گذاریم
  3. سلام پست الکترونیکم رو دادم ، من میخوام به صورت رایگان و افتخاری برای وب سایت شما کار کنم هم انگلیسیم عالیه و هم نویسنده گی در ضمن یک گرافیست خیلی عالی هم هستم لطفا سریعتر پاسخ منو بدید با تشکر...
    • پاسخ:

      دوست عزیز - شما می تونید مطلب های سایت های خارجی را برایمان ترجمه و ارسال کنید - مثل سایت allclash.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای