آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

ضد معدنچی (تاکتیک ها و طراحی نقشه)

استراتژی ها معدنچی Miner

ضد معدنچی (تاکتیک ها و طراحی نقشه)

استراتژی حمله با معدنچی(ماینر) در تاون هال 10 و تاون هال 11 صورت می گیرد.براستی نمی توان در برابر حملات معدنچی ها مقاومت کرد؟خب ... ما می خواهیم این واقعیت را به شما یاد بدهیم،در حقیقت این استراتژی بسیار قوی است و اگر شما شانس داشته باشید که حمله کننده زیاد تجربه نداشته باشد ، و طراحی هایی که شما برای دهکده طراحی می کنید ، خواهید توانست به مقابله با آن بپردازید و تا سر حد ممکن از سه ستاره شدن دهکده تان با تاکتیک ضد معدنچی جلوگیری کنید.برای بررسی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

چگونگی دفاع در برابر معدنچی

در ابتدا بیاید با اصول اولیه و نحوه کار معدنچی آشنا شویم که در عمل معدنچی خیلی ساده عمل می کند و می توانیم نقطه ضعف خودمان را هم در این رابطه پیدا کنیم.

نحوه کار معدنچی چگونه است؟

بعد از پیاده کردن معدنچی ها در زمین حریف ، حرکت آنها از طریق زیر زمین است تا به یک ساختمان برسند و این کار ضربه زدن به آنها را توسط ساختمان های دفاعی مشکل می کند ، نحوه حمله با معدنچی معمولا بدین صورت است :

1-حملات قیفی شکل که معمولا با استراتژِی کویین واک و یا بولر واک است.

2-پیاده کردن انبوه معدنچی ها

3-زدن طلسم شفادهنده و انجماد/خشم

4-گرفتن 2 یا 3 ستاره

حملات با معدنچی معمولا آزار دهنده است ، آنها به روی زمین ظاهر میشوند و هدف خود را در عرض چند ثانیه از بین می برند و دوباره به زیر زمین می روند تا به هدف بعدی یورش ببرند، این عامل باعث میشود که توپخانه عقاب با تاخیری که در شلیک دارد بر روی آنها بی اثر باشد و یا حتی ساختمانهای دفاعی دیگر هم نتوانند درست و حسابی بر روی آنها تمرکز و شلیک کند.

همچنین اگر هم آسیبی هم به آنها برسد توسط طلسم شفا دهنده بازیابی می شوند و دوباره به حملات خود ادامه خواهند داد و به سمت هدف بعدی حرکت خواهند کرد.

چگونگی دفاع در برابر حملات معدنچی

حملات با معدنچی دو نقطه ضعف دارد :

1-حمله کننده با معدنچی هیچ تاثیر و نفوذی بر روی آنها ندارد به جز استفاده از چند طلسم بر روی آنها.

2-معدنچی ها حرکتشان از زیر زمین است بنابراین هنگامی که دسته ایی حرکت می کنند در بازی نمی دانیم که کجا می روند و به چه هدف بعدی حمله می کنند (به خصوص اگر در گوشی بازی کنیم و روی تبلت بازی نکنیم .)

فکر می کنم که کار آنها سریع و کثیف است !

حالا قبل از آن باید یک نگاهی کنیم به این که چه کارهایی را می توان کرد برای اینکه نقشه دهکده مان را بهینه کنیم بر علیه معدنچی ها. توجه داشته باشید که معدنچی ها چه بخواهیم و چه نخواهیم به دهکده ما آسیب سختی را وارد خواهند کرد و توقف آنها ممکن نیست ! تمام کاری که می توان کرد این است که بتوانیم لااقل  دهکده خود را از سه ستاره شدن محافظت کنیم.

قرار دادن تله ها در برابر معدنچی

نقاط ضربه یک معدنچی بین 600-650 است در سطح سه و سطح چهار و کلا تمام حملات معدنچی سطح پایین هم حتی یک تهدید بزرگ است.بهترین کار این است که با استفاده از دو بمب غول پیکر در یک وضعیت مناسب در دهکده مان تا 500 آسیب به آنها برساند و بقیه HitPoint باقی مانده را هم توسط ساختمانهای دفاعی ، هنگامی که از زیر زمین بیرون می آیند به آنها زد.بهتر است طوری به آنها ضربه زد که وقتی آنها از دسته های جدا جدا حرکت می کنند به آنها ضربه زد تا در طول حمله بتوان آنها را از بین برد. شما باید جای تله های مناسب را در حملاتی که به شما می شود پیدا کنید ، فیلم حملاتی که به شما می شود با دقت ببینید و بهترین نقاط را انتخاب نمایید.در کل نقاط خوب همیشه درست مقابل ساختمان است.

همچنین اولویتی که در تله ها می توان داشت جایی است که حمله از آن شروع می شود قبلا هم در مورد بهترین جای تله ها و بمب ها در دهکده ، در مطلبی جداگانه توضیح داده بودیم که به آن مطلب می توانید مراجعه کنید.

شما همچنین با ید تله های اسکلتی را در نزدیکی بمب های غول پیکر گذاشت تا معدنچیان را مشغول کنند و آن را در حالت زمینی باید تنظیم کرد.

کشتارگاه !

شما همچنین باید یک نقطه کشتار در دهکده خود تعبیه نمایید که تجهیزات دفاعی قوی در آن نقطه قرار دهید که اغلب تشکیل شده است از برج ویزارد و ساختمانهای با نقاط ضربه بالا مثل کلن کسل و مخازن طلا و اکسیر.

این منطقه کشتارگاهی است برای معدنچی ها که مدت زمان بیشتری روی زمین بمانند و با ضربه های ساختمان های دفاعی بیشتر آنها را از بین برد.

نیروهای کلن کسل

یکی از نیروهای خوب برای مقابله در برابر معدنچی در کلن کسل ، گولم می باشد چون گولم دارای دو ویژگی بزرگ است بر علیه معدنچیان :

1.معدنچیان را بیشتر روی زمین نگه می دارند بخاطر HitPoint بالای آن.

2.بعد از مرگ گولم با 350 - 550 آن موقع Golemites ها تولید می شوند که خودشان هم مقداری معدنچیان را مشغول می کند.

این دونکته مخصوصا خوب است که معدنچی ها را در اطراف گولم مشغول می کند و بسیاری از معدنچی ها کشته می شوند و می تواند به همان اندازه صدمه دو بمب غول پیکر را داشته باشد اگر گولم سطح 4 یا بالاتر باشد.

حالت برج جهنمی

حالت برج جهنمی شما باید روی چند هدفی تنظیم و در جای آن در مرکز دهکده قرار گیرد.

نقشه های ضد حمله معدنچی در تاون هال 10 و تاون هال 11

در گذشته نقشه های خوبی برای تاون هال 10 و 11 برایتان معرفی کرده بودیم که می توانید آنها را در قسمت نقشه ها پیدا کنید و با چند تغییر جزیی از آنها استفاده نمایید. اما در هر حال من مداوم در حال جمع آوری و معرفی نقشه های مناسب برای شما خواهیم بود.

باز هم تکرار می کنم که این نقشه می تواند در برابر معدنچی ها سه ستاره شود به خاطر قدرت آنها و فقط این نقشه برای زمانی است که حمله کننده زیاد با معدنچی آشنایی نداشته باشد و حمله بدی داشته باشد و تجربه اش کافی نباشد ، بنابراین نگویید که این نقشه سه ستاره شد!

نقشه ضد معدنچی برای  War در تاون هال 10

در این نقشه که برای تاون هال 10 و برای Clan War طراحی شده است تمام نکاتی را که گفتیم رعایت شده است.جایگذاری مناسب بمب های غول پیکر در دهکده ،در مرکز دهکده کلن کسل را قرار داده ایم که در کنارش هم یک بمب غول پیکر است و محل مناسب برج جهنمی در حالت چند هدفی که وقتی گولم از کلن کسل بیرون می آید ، معدنچی ها را مشغول می کند و توسط کشتارگاهی که در مرکز دهکده طراحی کرده ایم آنها را از بین خواهیم برد و باید امیدوار بود که تاون هال توسط معدنچی از بین نرود!

نقشه ضد معدنچی برای  War در تاون هال 11

این یک نقشه کلاسیک ضد سه ستاره است ، توصیه ما این است که جای تله ها را تغییر دهید و باعث سورپرایز دشمن شوید!

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. به نظرم باید مپ رو باز طراحی کنی تا اتکر وقت کم بیاره و مپ 3 نشه.و باید جوری مپ چیده شه که نیروها منحرف شه و به مرکز مپ نزدیک نشه :)

    دیفنسهای فوق العاده قوی رو در مرکز مپ بچینی مث eagle_xbow_inferni چون اینا از راه دور ضربات مهلکی بر پیکره معدنچی وارد میکنن

    تله ها رو هم در نزدیکی هر دیفنس جاساز کنی تا به محض اینکه از جلوش در اومد پرتاب شه آسمون D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای