آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

رویدادهای کلش آف کلنز

آموزش های بازی

رویدادهای کلش آف کلنز

روز ولنتاین و بوست قهرمانان با 1 جم

جدیدا سلسله رویدادهایی در بازی کلش آف کلنز استفاده شده است که یک گزینه جدید در این بازی می باشد ، که شما به راحتی با انجام آن قادر هستید XP یا جم و یا منابع خوبی را کسب نمایید و از آن برای پیشرفت بازی خود استفاده نمایید ، در این صفحه ما سعی خواهیم کرد که تمام رویدادهایی که در بازی انجام می شود و روش هایی که منجر خواهد شد شما بهترین نتیجه رابگیرید برایتان توضیح دهیم . به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

در بعضی از رویدادها شما XP و یا منابع و جم دریافت خواهید کرد ولی قادر خواهید بود با استراتژی های مناسب استفاده بهتری از آنها ببرید و منابع بیشتری در حملات خود کسب کنید ! هر موقع که رویدادی آغاز شود شما می توانید شرح آن را در این قسمت بازی (تصویر پایین) مشاهده نمایید :

رویداد کلش آف کلنز

آغاز رویداد "پکا P.E.K.K.A"

در رویداد پکا ، هزینه ساخت آن بسیار کاهش یافته است و می توانید XP و جم کسب کنید و فقط برای بدست آوردن این جوایز کافی است که 3 حمله انجام دهید و در آن 2 پکا بکار ببرید و در حمله پیروز شوید.

شما با این رویداد میتوانید از استراتژی GoWiPe استفاده نمایید.

همچنین توجه کنید قبل از بستن شدن این رویداد ، پادگان های خود را با پکا پر کنید البته تولید نشود و در صف باقی بماند وبعد از تمام شدن این رویداد آنها را کنسل کنید و می توانید 360K اکسیر بنفش به راحتی کسب کنید.


رویداد "4 برابر شدن  ستاره های روزانه"

رویداد 4 برابر شدن پاداش های روزانه بسیار ساده است.

پاداش روزانه دوبار ذخیره خواهد شدپاداش روزانه هر 24 ساعت فعال میشود یعنی وقتی پاداش روزانه را دریافت کنید باید 24 ساعت صبر کنید که پاداش بعدی برای شما فعال شود اماشما دوبار اجازه ذخیره کردن پاداش روزانه را داریدیعنی اینکه اگر در 48 ساعت موفق به کسب پنج ستاره نشده باشید و یا اصلا اتک نزدید دوبار اجازه دریافت پاداش روزانه را دارید .


------- رویداد بالون - Balloon -------

در رویداد بالون ، هزینه ساخت آن بسیار کاهش یافته است و می توانید xp و جم کسب کنید و فقط برای بدست آوردن این جوایز کافی است که 3 حمله انجام دهید و در آن 10 بالن بکار ببرید و در حمله پیروز شوید.

لول بالون در آخرین آپدیت بازی کلش افزایش پیدا کرد و توصیه ما به شما استفاده از استراتژی قدرتمند Penta Lava Loon برای این رویداد و کسب طلا و اکسیر بیشتر در حملات می باشد.

البته برای بالن استراتژی های حمله خوب و متنوع زیاد است و توجه داشته باشید که بالن ها قدرت تخریب زیاد اما جان آنها کم است به خصوص اگر در برابر شلیک ایردیفنس ها قرار گیرند و همچنین اینفرنوها ، اما استفاده صحیح از آنها و پیدا کردن مپ های مناسب و یا لول بالای نیرو ها و بالن ها تاثیر زیادی در پیروز شما خواهند داشت و اگر این موارد را رعایت نکنید در همان ابتدا حمله ، بالن هایتان یکی یکی سقوط خواهند کرد! یک استراتژی مناسب دیگر در زیر برای شما آورده شده است :

قبل از به اتمام رسیدن این رویداد شما می توانید که سربازخانه های خود را از بالن ها پُر کنید و بعد از پایان رسیدن رویداد،آنها را از تولید در سربازخانه های خود حذف کنید و اکسیر آنرا به قیمت اصلی آن دریافت خواهید کرد و سود خوبی را خواهید بُرد! یعنی اینکه 48 بالن در سربازخانه های خود بسازید که قیمت آن 24000 اکسیر می شود و بعد از اتمام رویداد قیمت آن 240000 اکسیر تبدیل می شود و با کم کردن قیمت تخفیف آن شما 216000 اکسیر بنفش به راحتی و بدون هیچ حمله ایی کسب می کنید. البته باید مراقب باشید که قبل از اینکار پادگان های شما پر باشد و بالون ها تولید نشوند و به عنوان ذخیره در صف باقی بمانند و گرنه سودی نخواهید بُرد!


------- رویداد طلسم شفا دهنده -------

رویداد جدید از نوع طلسم است که طلسم شفا دهنده می باشد ، این طلسم فقط در ساخت آن دچار تخفیف شده است و هیچ XP یا جم برای استفاده از آن را نمی دهد ! همانند رویدادهای طلسم در گذشته که هیچ هدیه ایی نداشت ، رویداد طلسم ها هیچگونه XP یا جم هدیه ندارد!

طلسم شفا دهنده یکی از طلسم های موثر و مورد استفاده است که بیشتر در تاون هال 9 مورد استفاده قرار می گیرد و برای اینکه رفتار حرفه ایی با این طلسم داشته باشید خواندن مطلب زیر را توصیه می کنیم:

این طلسم زیاد در تاون هال های 10 و 11 زیاد مورد استفاده نمی شود و کارآیی کمتری در استراتژی های این تاون هال ها دارد ، چرا که قدرت ساختمان های دفاعی در این تاون هال ها بالا است و سعی می شود از طلسم های قدرتی و سرعتی بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از آن هم طبق معمولِ طلسم ها متاسفانه xp یا جم نمی دهد اما برای افرادی که همیشه در حملات خود از آن استفاده می کنند بسیار به صرفه است ولی با استفاده از یک ترفند کوچک برای افرادی هم که از آن استفاده نمی کنند ، بسیار سود آور خواهد بود و روش آن این است که قبل از اینکه این رویداد بسته شود می توانید طلسم ساز خود را با این طلسم پر کنید و استفاده هم نکنید و بعد از پایان رویداد طلسم شفا دهنده ، ساخت آن را کنسل کنید تا اکسیر آن به مخازن برگردد و این باعث می شود که بعد از کنسل کردن آن اکسیر بازگشتی به قیمت اصلی آن به مخازن برگردد و باعث می شود که اکسیر بنفش زیادی کسب کنید!

بدین معنی که شما 5 طلسم شفا دهنده به اندازه 12000 اکسیر ساخته اید و بعد از اینکه آن را لغو کنید به اندازه 120000 اکسیر بنفش به اندازه اکسیر قیمت اصلی و بدون تخفیف برای شما محاسبه می شود و بدون اینکه کاری انجام دهید مقدار 108000 اکسیر بنفش سود می کنید و به مخازن اکسیر شما برگشت داده می شود. توجه داشته باشید که طلسم باید در صف تولید باشد و قبل از اینکه در حمله ایی از آن استفاده کنید ، صف را لغو کنید و این مورد فقط برای همین رویداد است و سربازهایی که در صف هستند و یا طلسم های دیگر شامل این تخفیف نمی شوند ، مگر اینکه رویداد آن نیرو باشد و هر نیرو یا طلسمی که رویداد آن برقرار شد می توانید از این ترفند استفاده کنید و مشکل از طرف سوپرسل هم برای شما بوجود نمی آید.

------- رویداد ساحره (Witch) -------

در این رویداد شما همانند رویداد نیروها باید با استفاده از 4 عدد نیروی ساحره و پیروزی در 3 حمله خود مقدار 300 XP و 30 عدد جم جایزه خواهید گرفت. اکسیر سیاهی هم که برای تولید ساحره در نظر گرفته شده در این رویداد بسیار کاهش یافته و شما می توانید در حملات خود نیز از این کاهش اکسیر ، به خوبی استفاده ببرید.

در صورتی که نیروی ساحره شما ماکسیمم شده باشد ، از قدرت آن به خوبی بهره مند و خوشحال خواهید شد. همیشه حملات با دسته هایی از ساحره ، لذت بخش خواهد بود ، چرا که دائما در حال تولید اسکلت های کوچک هستند و نیروهای کلن و ساختمان های دفاعی حریف را به خوبی مشغول و سردرگم می کنند. افکت صدای ساحره و شمشیر زدن اسکلت های کوچک نیز در بازی بسیار آرام کننده برای اتکر است و ممکن است صحنه های جالبی برای شما بوجود بیاورد و یکی از صحنه های جالب که می توان بیان کرد این است که توپخانه عقاب با آن قدرت و عظمت سه شلیک پیاپی به سوی یک اسکلت کوچک کند و این صحنه مدتی ادامه داشته باشد و نیروهای دیگر با قدرت تمام ، با خیالی آسوده به تخریب دهکده حریف بپردازند.

نیروی ویچ در عین حال که ظریف است و بسیار محبوب در بین کلشرها است ولی با همراهی نیروی قدرتی مانند بولر یک ترکیب وحشتناکی را برای دشمن درست می کند که می تواند کابوسی برای اکثر مپ ها باشد در آپدیت های گذشته نیز قدرت نیروی ساحره افزایش یافت و یکی از نیروهای خوب برای کلشر ها به شمار می آید!

------- رویداد طلسم زلزله -------

بعد از رویداد طلسم پرش ، این دومین رویداد از نوع طلسم است که طلسم زلزله می باشد ، این طلسم فقط در ساخت آن دچار تخفیف شده است و هیچ XP یا جم برای استفاده از آن را نمی دهد ! همانند طلسم پرش که هیچ هدیه ایی نداشت ، گویا قرار است رویداد طلسم ها هیچگونه XP یا جم هدیه ندهد.

این رویداد برای کلشرهایی که همیشه از طلسم زلزله در حملات خود استفاده می کردند ، جالب و به صرفه است ، ولی هدیه ندادن جم به کاربرانی که از زلزله در حملات خود استفاده نمی کنند ، خیلی جالب نیست و انگیزه ایی برای کلشرها برای استفاده زلزله نمی دهد و برای کلشرهایی که برای اولین بار از زلزله استفاده می کنند هم می تواند هیجان انگیز باشد!

در زیر برای آشنایی با عملکرد این طلسم راهنماهایی در لینک های زیر آورده ایم که نکات جالبی برای استفاده بهتر از آن برایتان آورده ایم :

طلسم زلزله را در ابتدا باید شناخت و برای آن یک مطلب جداگانه نوشته شده است که می توانید آنرا مطالعه کنید :

مطلب زیر یک مقایسه بین طلسم پرش و طلسم زلزله می باشد و به نکات جالبی اشاره شده است و مقایسه ایی است بین این دو طلسم که تقریبا چگونه عمل می کنند و کدام بهتر است :

یکی از مسائل جالبی که طلسم زلزله دارد ،ترکیب آن با طلسم رعد و برق است و که با آن می توان ساختمان های دفاعی از جمله ایردیفنس یا اینفرنو را نابود کرد و نابودی این ساختمانهای دفاعی تاثیر مثبتی در حملات ما خواهد داشت که در مطلب زیر به آن پرداخته شده است :

------- رویداد ویزارد -------

رویداد ویزارد آغاز شده است ، هزینه ساخت ویزارد بطور چشمگیری کاهش پیدا کرده است و در این رویداد شما قادر هستید که XP و جم کسب کنید.البته در صورتی که سه حمله موفقیت آمیز داشته باشید و در هر کدام از حمله های خود 12 عدد ویزارد همراه داشته باشید و از آنها در نبرد استفاده کنید.

ویزارد ها یک نیروی کامل می باشند و از آنها می توانید در اکثر ترکیبات خود استفاده نمایید و آنها بسیار مناسب هستند بطوری که تخفیف مناسب در ساخت آنها ، قطعا شما را خوشحال خواهد کرد.با این حال استفاده از 12 ویزارد در بسیاری از استراتژی ها مناسب است و می توان در حملات برای ساختن قیف از6 تا 8 عدد از آنها استفاده کرد.ویزارد ها به علت اینکه سریع آسیب می بینند و از بین می روند نمی توان از آنها به عنوان نیروهای تکی به کار گرفت و معمولا آنها در پشت نیروهای تانک مانند مانند گولم و جاینت بهترین کاربرد را دارند و آسیب های سریعی وارد می کنند و در پشت نیروهای تانک مانند ، پیشروی می کنند و نباید در فضای باز قرار گیرند.

اگر تمایل دارید که جایزه این رویداد را هم بگیرید که قطعا هم همینطور است ، استفاده ما از استراتژی و نیروهای Giant, Healer, و ترکیب  Wizard همراه با والکایری است و در کلن کسل هم بولر ببرید .

فیلم زیر به شما کمک خواهد کرد و استراتژی مد نظرمان را مشاهده می کنید  لول نیروهای بکار رفته در این استراتژی :

Giant level 6
Healer level 4
Wizard level 5
Valkyrie level 4
Clans Castle : Bowler level 3

دانلود فیلم

اگر هنوز با حملات قیفی شکل در کلش آف کلنز آشنایی ندارید ، 2 مطلب زیر بسیار به شما کمک خواهد کرد


------- رویداد طلسم پرش-------

رویداد استفاده از طسم پرش فعال شد و این رویداد 3 روز فعال است و تولید آن کاهش یافته است و متاسفانه بر خلاف رویداد های قبلی که استفاده از آنها ، Xp یا جم هدیه می داد ، این رویداد چیزی به شما هدیه نمی دهد ولی خب باز برای افرادی که در استراتژهای خود از این طلسم استفاده می کنند مفید خواهد بود ، همچنین برای جایگزینی طلسم زلزله نیز می توان از این طلسم هم اکنون استفاده کرد و در مصرف اکسی سیاه خود صرفه جویی کرد ، در هر صورت استفاده از آن به خاطر ، کاهش هزینه مفید خواهد بود.

رویداد طلسم پرش

به هر حال اگر شما از استراتژی های زمینی که تعداد آن هم کم نیست استفاده کنید ، به صرفه است.

در مطلب زیر هم در مورد محدوده دقیق ، منجمله حقایقی جالب در مورد طلسم پرش در برابر طلسم زلزله است که با خواندن آن مطالب خوبی را فرا خواهید گرفت :

ترکیب طلسم ها هم می تواند در استفاده از استراتژهای زمینی و هوایی ، کارآیی بهتری برای ما داشته باشد به همین خاطر برای نمونه در مطلب زیر به ترکیب طلسم پرش و خشم و نکته کوچکی در آن اشاره شده است که درمطلب زیر آنرا می خوانیم :


------- رویداد گولم -------

رویداد گولم آغاز شده است و هزینه تولید آن نیز بطور چشمگیری کاهش پیدا کرده است ، شما در این رویداد قادر هستید XP  و مقداری جم را کسب کنید در صورتی که بتوانید در حملات خود از 2 عدد گولم استفاده کنید.

شما در حملات خود برای تکمیل این رویداد احتیاج به تغییرات زیادی در ارتش خود نخواهید داشت ، اگر شما در حملات خود از جاینت استفاده می کردید هم اکنون می توانید این دو گولم را جایگزین 6 جاینت کنید. اگر از استراتژی LaLoon استفاده می کنید ، می توانید از دو گولم به عنوان نیروی تانک جهت حفاظت از فهرمانان خود جهت پاکسازی مپ دشمن در آخر حمله استفاده کنید.

یک راه خوب دیگر استفاده از گولم در کلن کسل خود هست در صورتی که حریف شما از والکایری و بولر یا ماینر در حملات خود استفاده می کند به خوبی از دهکده شما دفاع خواهد کرد

هنگامی که گولم ها به دو گولمیت تقسیم می شوند و گولمیت ها هنگام نابودی شان حالت انفجار یک جاینت بمب پیدا می کنند و نیروهای اطرافشان را نیز از بین می برند.

همچنین با تغییراتی در استراتژی زیر (بردن گولم در کلن کسل و حذف چند بولر و استفاده از یک گولم به جای آن) می توانید یک حمله خوب داشته باشید.
همچنین اگر تاون هال 10 و کمتر هستید می توانید از حملات توده ایی با گولم (mass Golem) استفاده نمایید :
----------

------- رویداد دو برابر شدن پاداش روزانه -------

رویداد دوبرابر شدن پاداش روزانه بسیار آسان است شما با گرفتن 5 ستاره از حملات خود در این 3 روز می توانید ، دوبرابر پاداش روزانه که به شما تعلق می گیرد را به خزانه خود در داخل کلن کسل واریز کنید!

این جایزه می تواند خیلی بزرگ و ارزشمند باشد مخصوصا اگر در لیگ های بالاتر هم باشید ، این جایزه معادل یک حمله بزرگ برای شما منابع خواهد آورد!

تحت شرایط عادی ، بدین معنی است که با 2 تا 3 حمله پیروز ، بازیکن خواهد توانست جایزه بزرگ را کسب کند و به آن برسد.

اگر شما در TH9 و بالاتر هستید پیشنهاد ما استفاده از استراتژی LaLoon می باشد.

اگر در TH8 و پایین تر می باشید ، پیشنهاد ما استفاده از استراتژی هایی است که در آن جاینت بکار می رود.

که بهترین استراتژی که پیشنهاد می دهیم در تاون هال 8 به پایین استفاده کنید ، استفاده از نیروهای زیر است :

  • 12-14 جاینت
  • 10 هوگ رایدر + کلن کسل هم هوگ رایدر ببرید.
  • 30-34 آرچر
  • 8 ویزارد
  • 1 هیلر
  • 3 طلسم شفا دهنده

مراحل استراتژی :

با هوگ رایدر و فرستادن یک عدد از آن در محدوه کلن کسل آنرا خالی می کنیم :

در صورتی که دراگون از آن بیرون آمد آنرا به گوشه نقشه کشیده و با محاصره کرده آن توسط آرچر ها ، آنرا از بین می بریم که نحوه کشتن آنرا در مطالب قبل و در استراتژی های قبل توضیح داده ایم.

ارسال جاینت ها با هیلر به عنوان سپر یا تانک و نیروهای آرچر و ویزارد را در پشت جاینت ها پیاده می کنیم و معمولا نیروها پرا کنده می شوند که بهتر است در پشت جاینت ها قرار داشته باشند که کمتر آسیب ببینند.

اگر بربرین کینگ را در اختیار دارید از آن هم می توانید به عنوان سپر تعدادی از نیروها قرار دهید و از سمت دیگری از نقشه حمله کنید :

ارسال هوگ رایدر ها برای از بین بردن ساختمان های دفاعی استفاده می کنیم و معمولا در قسمتی دیگر از نقشه حریف آنها را پیاده می کنیم و از یک طرف نقشه فقط حمله نمی کنیم و بهترین سمت ها را برای نیروهایمان در نظر می کیریم و هر کجا که نیرو های هوگ رایدر تحلیل رفتند و به جاینت بمب ها برخورد کردند از طلسم شفا دهنده حتما استفاده می کنیم.

این یک استراتژی ارزان برای تاون هال های 8 به پایین می باشد که توسط آن خواهید توانست به آسانی حریف را سه ستاره کنید.

نتیجه گیری

تنها چیزی که موجب ناراحتی می باشد ، محدود بودن این رویداد است که تنها 3 روز قابل انجام است و شما می توانید نیروهایی ارزانتر و با تخفیف بکار ببرید و جایزه های پیروزی بزرگ کسب کنید ولی به هر حال هر بازیکن می تواند در همین مدت زمان رویداد از آن استفاده کافی را ببرد.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

.
.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. سلام آقای مدیر سایت میگم تو بعضی از سایتا ی نرم افزار رایگانی به نام Sb game hacker وجود داره که میگن مخزن هارو پر از منابع میکنه و جم هارو به بی نهایت افزایش میده حالا سوال من اینه کلاهبرداریه یا واقعی؟
    • پاسخ:

      این نرم افزار روی بعضی از بازی ها عمل می کند و روی بازی کلش آف کلنز تاثیری ندارد.
  2. سلام آقای مدیر سایت میگم تو رویداد های بعدی ی رویدادی هست که بوست قهرمانان با یک جم بمناسبت روز ولنتاین هستش سوال من اینه روز ولنتاین چیه که واسش بوست قهرمانان با یک جم رو در نظر گرفتن؟

    موفق و سربلند باشید
    • پاسخ:

      روز والنتاین یا روز عشق و یا روز عشاق در فرهنگ مسیحی سده های میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق است که به صورت سالانه برگزار می‌شود. اطلاعات بیشتر را می تونید در لینک زیر بخوانید:
      روز ولنتاین چیست ؟
  3. سلام
    یه سوال، اگر قبل از اتمام یک رویداد مثلا 40تا ویچ بسازم و بعد از اتمام رویداد پاک کنم بیشتر از 10هزار دارک برمیگرده. این قانونیه یا سوپرسل ایراد میگیره؟
    • پاسخ:

      مشکلی بوجود نمی یاد
  4. سلام جناب مدیر شرمنده می دونم بی ربطه ولی بفرمایید کودومو بذارم قلب دهکده کلن یا کویین؟
    • پاسخ:

      معمولا در نقشه وار ، کلن را مرکز می گذارند و باید داخلش هم نیرو باشد ، باید کویین هم در کنار آن قرار بگیرد و در نقشه فارمینگ، اگر اکسیر سیاه برایتان اهمیت دارد ، منبع اکسیر سیاه در مرکز قرار می گیرد و کلن و کویین هم برای محافظت در کنار آن قرار می گیرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای