آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

استراتژی حمله Penta Lava Loon

استراتژی ها

Penta Lava Loon

در این مطلب به آموزش و استراتژی حمله Penta Lava Loon خواهیم پرداخت . این استراتژی بیشتر در کلن وار کاربرد دارد و از طریق نیروی های هوایی به حریف ضربه وارد می کند.

ترکیب نیروهای حمله بدین صورت است که :

چهار عدد لاوا هوند و بیست و چهار عدد بالون و داخل کلن کسل یک عدد لاواهوند ، که جمعا" پنج عدد لاوا می شود .

نقشه حریف را که برای حمله در نظر گرفته می شود باید ایر دیفنس هایش در یک خط باشد ، این باعث می شود که وقتی لاوا ها را رها می کنیم و به سوی ایردیفنس ها حرکت می کند ، ساختمان های دفاعی دیگر در مسیر از جمله ویزارد تاور و آرچر تاور و ایکس بو را به خود مشغول کند و در نتیجه بالون ها را که پشت سر لاوا ها با کمی تاخیر رها می کنیم در امان باشند و لاواها سپری باشند برای بالون هایمان که به شدت آسیب پذیر هستند.

برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

بهتر است که لاوا ها در جایی آزاد شوند که کویین آرچر را نیز با خود در گیر کنند و مزاحمتی برای بالون ها ایجاد نکند و در نتیجه کویین آرچر اتک سنگینی به بالون ها وارد نمی کند.

در شکل بالا لاوا ها را از سمت بالا آزاد می کنیم که یک راست به سراغ ایردیفنس ها می روند و به دنبال آن ساختمان های دفاعی دیگر نیز مشغول شلیک به لاوا هوند می شوند حالا می توانیم بالون ها را بصورت خطی پشت لاوا هوند ها پیاده کنیم ، توجه کنید که بالون ها باید بصورت خطی مطابق شکل زیر پیاده شوند و همگی را بصورت نقطه ایی در یک مکان پیاده نکنیم . همچنین سه لاوا سمت چپ نیز چون ملکه کماندار در آن سمت قرار دارد آن را مشغول خواهد کرد.

پس از اینکه خط اول دفاع حریف توسط بالون ها از بین رفت حالا موعد زدن طلسم خشم است تا سرعت و قدرت بالون ها برای نابودی تجهیزات حریف شدت بخشیده شود. در این تاکتیک ما مینیون بکار نبردیم چرا که بعد از کشته شدن لاوا هوند ها ، لاوا پاپ هایی بوجود می آید که خودش کار مینیون ها را انجام می دهد و در واقع با یک تیر دو نشان زده ایم .

در آخر می توانیم از بربرین کینگ و کویین آرچر برای از بین بردن ساختمان های اضافی وارد زمین کنیم تا حریف را سه ستاره کنیم !

امیدوارم این آموزش مورد استفاده شما دوستان قرار گرفته باشد و در صورت هر گونه نکته در رابطه با این تاکتیک در قسمت نظرات بنویسید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. دوست عزیز ممنون از روشتون ولی کلا اتک ایراد داره مدافع ینی کلن کستل نداره؟ اینو اصلا درنظر نگرفتید
    • پاسخ:

      خوب خالی کردن کلن کسل را به همان روش های توضیح داده شده در قبل انجام دهید و یا اصلا اونو خالی نکنید و با همین استراتژی حمله کنید و به خاطر قدرت بالای این استراتژی ، آنها هم نابود می شوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای