آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

استراتژی حمله با GoWiPe

جادوگر Wizard پکا P.E.K.K.A استراتژی ها

Golem+Wizard+Pekka

 Gowipe یه استراتژی حمله برای تون هال ۸ به بالا هستش که برای کلن وارها عالیه و اینکه اگر تجربه داشته باشین حتی لازم نیست کلن کستل حریف رو خالی کنید. برای این اتک حداقل باید آرمی کمپتون ۲۰۰ تا جا داشته باشه. GOWIPE یعنی Golem+Wizard+Pekka . مهم ترین چیز که احتمالا خیلی ها در نظرشون هست هزینه این اتک هست که به صورت زیر هست:



تاون هال ۸

یه پکای اضافه در کلن کستل و بربریان کینگ خودتونو در حمله به همراه داشته باشید و از اسپل ها در هنگام رسیدن به تون هال بندازید و همینطور از اون ۱ آرچر کوچولویی که مونده برای زدن یک ساختمون یا بیلدر گوشه استفاده کنید.

۲ تا گولم رو از دو طرف و با فاصله بفرستید و از وال برکر ها برای تخریب دیوار استفاده کنید.حواستون به موشک مورتار باشه که تو سر وال برکرهاتون نخوره. وال برکر هارو هم تو دسته های ۳ و ۴ تایی بفرستید. ویزارد هارو به سورت خطی پشت گولم ها رها کنید تا ساختمان های جانبی را بزنند و حواس پکا رو پرت نکنن که دهکده رو دور بزنه. وال برکر های بیشتری بفرستید برای شکستن لایه بعدی دیوارها.
وقتی ساختمون های جانبی بیرون زده شد کینگ و پکاهارو خالی کنین و یک اسپل ریج(خشم) رو سرشون پرت کنید (مواظب باشید سرشون نشکنه).
دیگه بقیه جنگ رو فقط خدا خدا کنید و در هنگام نیاز اسپل های دیگه رو پرت کنید.

تاون هال ۹
این اتک فقط برای بازیکن های لول بالا و کاپ +۲۰۰۰ بدرد میخوره
میزان جای ارمی کمپ باید ۲۲۰ باشه و اسپل فاکتوری ۴ و هزینش به این ترتیبه :


از سربازان کلن کستلتون برای حمایت گولم ها استفاده کنید و اگر در کستل حریف سرباز بود با یک لایتینگ اسپل بکشینش و اگر دراگ یا پکا بود با سربازانتان نابودش کنید.ویزارد هارو خطی بریزید تا ساختمون هارو بزنن و گولمو حمایت کنن.وقتی ساختمون های بیخودی بیرون خراب شد کینگ و کویین و پکارو بفرستید برای نابود کردن. برای نابود کردن کینگ و کویین حریف از ریج(خشم) استفاده کنید.


والبرکر ها مثل دفعه قبل ریخته میشن یعنی اول گولم ها بعد با توجه به موشک مرتار ول برکر هارو دسته دسته میکنین ۴تایی میفرستید.بعد لایه بعدی دیوارها و … . حالا هرچی سرباز مونده خالی کنین و نگاه کنید و دعا کنید تا اتک تموم بشه. (فقط اگه اتکتون خراب شد فحش هارو به من ندینا اتفاقه دیگه پیش میاد D:)


Golem+Wizard+Pekka

دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 45 ثانیه

Golem+Wizard+Pekka

دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 4 ثانیه

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

  1. من موندم ما خومون این همه علافرمیکنم این همه کلش بازی میکنیم فقط اخرش خیلی اکانتمومو بفروشم پونصد هزار تومان اصلا به وقتی که ازمون میگره نمی ارزه
  2. به نظر من 2 تا پکا و 2 تا گولم و 6 تا دیوارشکن و بقیه ویزارد بهتره واسه تاون 8. البته من خودم یه هوگ و چند تا بربر هم واسه خالی کردن کلن کسل می برم. در ضمن به نظرم 2 تا اسپل جون و یک ریج بهتره.
    • پاسخ:

      به هر حال اصل حمله مهم است که چگونه انجام می شود و حالا یک پکا بالا و پایین مشکلی بوجود نمی آورد و نیروهای دیگه می توان برد و بستگی به تعدادی که  آرمی کمپ جا می گیرد - هم دارد.
  3. به نظر من با این ترکیب 96 درصد مواقع میشه دو کرد ولی سه خیلی سخت و غیر ممکن
  4. من به ترکیب والکایری اضافه میکنم و چیزی جز سه هم نمی گیرم به این صورت: 2پکا    2گولم    5 دیوار شکن    7والکایری               سه میشه   
  5. با سلام  من همین ترکیبی رو که گفتین رو برداشتم درس مثل حرفی که گفتین برای یه نفر ضعیف اتک دادم نشد همشون مردن دلیل چیه ؟؟؟
    • پاسخ:

      خوب حتما نیروهاتون ضعیفه ... طراحی مپ دشمن هم تاثیر گذاره . و بازی هست و تضمینی نیست که حتما با این ترکیب سه ستاره کنید - باید در حمله هم سریع عمل کنید و نقطه ضعف مپ را بسنجیدو پیدا کنید!
    • پاسخ:

      2 ویدیو به پست اضافه شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای