آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

استراتژی حمله با GoWiWi

جادوگر Wizard استراتژی ها

بدون شک شما هم میخواهید بدونید در وار چگونه اتک بزنید. یکی از مهمترین و کاربردی ترین استراتژی ها برای تاون هال نه به بالا GoWiWi میباشد.

این ترکیب از Golem+Wizard+Witch تشکیل شده و طلسم های مورد استفاده نیز عبارتند از ۲ طسم فریز ۲ طلسم خشم و یک طلسم Healing که میتوانید به جای طلسم Healing ،طلسم خشم ببرید(برای تاون هال ده) و یا ۲ طلسم Healing و ۲ طلسم خشم که در این حالت هم میتونید همه رو خشم ببرید(برای تاون هال نه). تعداد نیرو ها هم به خودتون بستگی دارد. معمولا بین دو تا چهار Golem ،دو سه تا Witch ،به تعداد زیاد Wallbreaker (ده تا پونزده تا بستگی به لول دیوارها و تعداد لایه های اونا داره) و مابقی Wizard.

شیوه ی حمله : اول که Clan Castle (قلعه قبیله) رو خالی کنید(خیلی مهمه، اونا که یادشون رفته بعد گند زدند الان درک میکنن). بعد از اون در یکی از گوشه های مپ حریف Golem ها رو به صورت پراکنده بفرستید طوری که همه ی دفاعی های اون طرف رو به خودشون جلب کنند. بعد پشت سرشون دیوارشکن ها رو بفرستین(لحظه ای که توپ مورتار افتاد رو زمین). فقط دقت کنین که آن ها رو به صورت دسته های سه الی پنجتایی بفرستین که حداقل یکی دوتاشون به دیوار ها برسند (اگر لایه ی بعدی دیوار موجود بود چند تا از آن ها رو فعلا نگه دارید). بعد ویزارد ها و ویچ ها رو هم به صورت خطی و پراکنده بفرستین و پشت سرشون کینگ و کویین. خب یه لایه از دفاعی ها از بین رفتند حالا به اینفرنو و ایکس بو که در لایه بعدی دیوار قرار دارند می رسیم. وقتی دیدین اینفرنو داره نیروهاتون رو مورد هدف قرار میده روی اینفرنوها دوتا اسپل فریز بندازید (مورد استفاده برای تاون هال دهی ها) و دیوار شکن های باقی مانده رو بفرستید برای لایه دوم دیوار. اسپل های  ریج و Healing رو هم بذارید برای زمانی که نیروهاتون متراکم میشن و بندازین رو سرشون. و دیگه بشینید و حملتون رو تماشا کنین (فقط قدرت کینگ و کویین فراموش نشه!) ایشالا اتکتون سه ستاره بشه اگه هم نشد حداقل دوستاره میشه.

نکته: تعداد نیرو ها و نوع اسپل ها به تجربه ی خودتان بستگی دارد

ویدئوی حمله با GoWiWi

برای بزرگ شدن تصویر دابل کلیک کنید

دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 38 ثانیه
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. همچین گفتی انگار مثل اب خوردنه. اینم بدون نقشه های خفنی که اینفرنو دارن 3 ستاره نمیشن حتی اگه تمام ارتش مکس باشه . یه مقدار بازی میکردی تا متوجه میشدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای