آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

استراتژی LightningLaLoon و ۳ ستاره شدن TH۹

استراتژی ها

استراتژی LightningLaLoon  و ۳ ستاره شدن TH۹

امروز به بررسی یک استراتژی جدید خواهیم پرداخت که مخصوص تاون هال ۹ می باشد و سه ستاره کردن حریف در صورت اجرای صحیح آن تضمینی است ، استراتژی مشابه این Lavaloon می باشد که این استراتژی جدیدتر و با تغییراتی متفاوت است که همراه با طلسم رعد و برق می باشد که می تواند ساختمان و نیروهای حریف را نابود کند ، برای بررسی این استراتژی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

در این استراتژی احتیاجی به کشتن نیروها کلن کسل نمی باشد و با یک ترفند می توانیم آنها را هم نابود کنیم و همچنین نیرویی که باید در این استراتژی نابود شود ، ملکه کماندار است که اگر نتوانستید ممکن است حمله تان با شکست مواجه شود که برایتان روش کشتن آنرا توضیح خواهیم داد که صد در صد کشته می شود !

ترکیب استراتژی LightningLaLoon در تاون هال ۹

برای این استراتژِی می توانید ترکیب نیروی زیر را بکار ببرید :

از این استراتژی شما می توانید از چهار طلسم رعد و برق ، همزمان برای نابودی نیروهای نظامی کلن کسل و ملکه کماندار  و یک ایردیفنس استفاده کنید! و در همان لحظه اول ضربه سختی به حریف خود بزنید. این استراتژی هم برای تاون هال ۹ ماکس استفاده می شود توجه داشته باشید که این استراتژی در برابر تاون هال که دارای اینفرنوتاور است ، کارایی ندارد.

مساله ایی که بود این بود که چگونه نیروهای داخل کسل را نابود کرد که اکثرا از دراگون استفاده می شود و با طلسم سم نابود نمی شود و فرار می کند ، بنابراین در این استراتژی باید همزمان که طلسم سم را بر روی نیروی کسل می زنیم ، از  طلسم رعد و برق نیز استفاده کرد ، دراگون یکی از تهدیدات ما در این حمله است که باید نابود شود ، باز هم تفکری که برایم ظاهر شد این بود که ما از طلسم رعد و برق معمولا برای نابودی ایردیفنس دشمن استفاده می کنیم ، زمانی که قصد حمله هوایی به این دهکده را داریم همچنین برای استراتژی Lavaloon ، ابتدا ما ملکه کماندار را از بین می بردیم و معمولا در اکثر مپ ها آرچر کویین در کنار ایردیفنس و کلن کسل در مرکز قرار دارد پس من  طلسم رعد و برق را بر روی ملکه کمانداری که در کنار ایردیفنس بود زدم و دیدم که کشته شد ! و ایردیفنس از بین رفت و نیروهای قلعه و دراگون هم که فریب دادیم و بیرون آمدند و در مرکز هستند با طلسم سم ضعیف شدند و قصد فرار از طلسم سم را دارند پخش می شوند ،  طلسم رعدوبرق را بر روی آنها زدم و دیدم که ملکه کماندار + ایردیفنس + نیروهای کلن کسل مخصوصا دراگون ، که نقاط کلیدی مپ حریف هستند ، نابود شدند که باعث خوشحالی است ! کشته شدن ملکه کماندار حریف می تواند در حفاظت نیروها و قهرمانان مان موثر باشد.

 LightningLaLoon بدون ارسال نیروی پیشمرگ ، گرفتن سه ستاره به آسانی

مرحله  - کشیدن ضامن کلن کسل حریف

در مرحله اول به اصطلاح ضامن قلعه دشمن را می کشیم و آنرا خالی می کنیم و راه های مختلفی برای اینکار وجود دارد که من در اینجا از نیروی هوگ رایدر استفاده کرده ام تادر محدوده  قلعه دشمن قرار گیرد و آن خالی شود و بطرف نیروی ما حرکت کند که در اینجا یک دراگون و دو بالون از قلعه دشمن بیرون آمدند.

مرحله  - قرار دادن و تنظیم کردن نیروهای قلعه با ایردیفنس و ملکه کماندار

در تصویر زیر دراگون در بالای ایردیفنس قارگرفته است و احتیاجی به تنظیم آن نداریم و فقط ملکه کماندار باید به نزدیکی ایردیفنس برسد تا طلسم سم هم روی آن بتوان استفاده کرد و به ایردیفنسی که میخواهیم طلسم رعد را بزنیم نزدیک شود.

مرحله  - طلسم سم و رعد و برق با هم رها کردن بر روی ملکه کماندار ، دراگون، و ایردیفنس

در مرحله سوم که دراگون و ملکه و دفاع هوایی در محدوه هم قرارگرفتند باید توجه به حرکت ملکه کماندار داشته باشید که دائما در حال حرکت است و حرکت آن نیز قابل پیش بینی است ، ملکه در جهت حرکت عقربه های ساعت حرکت می کند بنابراین باید برنامه یزی خود را بر اساس نزدیکی آن به ایردیفنس و دراگون انجام دهید که دقیقا سم و رعد و برق را دقیق بزنید تا که همه آنها در محدوده حمله ما قرار داشته باشند و طلسم های رعد اثر خود  را داشته باشند توجه به سایه دراگون داشته باشید که روی زمین افتاده است تا محل آنرا بتوانید پیدا کنید - معمولا در اینکار اشتباه می شود - سایه دراگون همانا محل دقیق آن را معرفی می کند شما حتما باید  طلسم رعد و برق را سریع بزنید و توجه کنید که ملکه کماندار هر  ثانیه در حال حرکت است و ثابت نمی شود.

مرحله  - پیاده کردن آرچر کویین + هیلر

خوب ، تهدیدهای بزرگ از بین رفت و حالا ملکه کماندار را همراه با هیلر در زمین حریف و در موقعیت مناسب پیاده می کنیم تا ساختمانها اضافی را که برای بالن های ما تهدید به حساب می آیند را پاک کند و درصد بیشتری از دهکده را تخریب نماید.

مرحله  - پیاده کردن بالن ها و لاوا هوند ، تاخیر نکنید !

یک چیز را به خاطر داشته باشید که این استراتژی وقت را نباید از دست داد و شما  دقیقه فرصت دارید تا با این بالن ها که سرعت کمی دارند به اهداف خود برسید و البته خیلی سخت نیست نگران نباشید و البته توجه داشته باشید که طلسم های سرعت و یا خشم را ندارید تا استفاده کنید در حالی که ملکه به کار خود در یک سمت دهکده مشغول است ، شما فورا لاوا هوند ها همراه با بالون ها را پخش کنید و لاواهوندها را نزدیک به ایردیفنس رها کنید تا آنرا مشغول کند و  یا  عدد بالون را هم پشت سر آن رها کنید تا به ایردیفنس برسند و آنرا نابود کنند. لاواهوندها یک سپر بلا هستند در برابر بمب های قرمز و سیاه هوایی تا بالن ها با امنیت بیشتری به مرکز برسند, محل پیاده کردن بالن ها مهم است و باید دقت لازمه را داشته باشید.

مرحله  - پیاده کردن مینیون ها در کنار ملکه کماندار

بعد از مراحل بالا حال زمان آن فرارسیده است که تمرکز خودمان را روی ملکه کماندار بگذاریم چرا که معمولا پشت دیوار گیر می کند و زمان زیادی صرف شکستن آن می شود که اگر ساختمان دفاعی هم روی آن آتش گشوده ، باعث نابودیش می شود که در این لحظه مینیون ها را از سمت کناری ملکه ، پیاده کرده تا وقت کمتری برای شکستن دیوار توسط ملکه شود و به سمت ساختمانهای احتمالی تخریب نشده از بیرون بپردازد و به سمت دیگری حرکت کند که در اینجا ملکه کماندار به سمت راست خود هدایت می شود ، چرا که مینیون ها از سمت دیگر وارد شده اند و ساختمانهای داخلی که ملکه قادر به تخریب نبود و اصرار به تخریب آن را داشت را ، نابود کردند.

مرحله  - استفاده از بربرین کینگ به عنوان سپر دفاعی

توجه داشته باشید که نباید وقت کم بیاورید و مخصوصا اگر تاون هالی که به آن حمله می کنید ماکس باشد ! حالا من بربرین کینگ را وارد می کنم تا بتوان از آن به عنوان سپری دفاعی استفاده کرد که در اینجا من آنرا برای حفاظت از ملکه استفاده کردم چرا که ممکن است پشت دیوار قرار بگیرد و  زیر آتش قرار گیرد و نابود شود ، می توان از بربرین کینگ به عنوان یک سپر دفاعی برای بالن ها بکار برد و مزیتی هم که دارد ، داشتن طلسم خشم داخلی در خود بربر شاه است که می تواند ساختمانهای دفاعی بیشتری را خراب کند.

توجه : فیلم را حتما ببینید تا بهتر این استراتژی قدرتمند را یاد بگیرید ...

در فیلم زیر من سه حمله به دهکده هایی را برایتان گذاشته ام که با دیدن آن و مرور چیزهایی که نوشتیم به خوبی این استراتژی را درک می کنید ، همچنین در فیلم آخر از داخل کلن کسل دشمن ، یک لاوا هوند بیرون می آید که به نحوه نابودی آن توجه کنید که در نوع خود بسیار جالب است و با کمترین نیرو و تلفات این نیروی جان سخت را که ممکن بود استراتژیمان را خراب کند را نابود کردیم.

فیلم استراتژِیLightningLaLoon

دانلود فیلم

فیلم را دیدید ؟ هدف ما آشنایی شما با این استراتژی کم نظیر بود که در تاون هال ۹ به خوبی می توانید حریف را سه ستاره کنید همچنین برای کسانی که به سختی می توانند حریف را سه ستاره کنند بسیار آموزنده است و هرچقدر که ملکه کماندار لول بالاتری داشته باشد ، نه تنها در این استراتژی ، بلکه در استراتژی های دیگر یک نیروی موثر است همچنین کشتن لاواهوند در کلن کسل حریف یکی از نکات آموزشی این فیلم بود.

برای پیوستن به اینستاگرام ما روی بنر زیر کلیک کنید !

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 تنها ربات تلگرام خبری سایت ما 

 تنها کلن سایت ما 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. تو اپدیت جدید نمیشه اسپل سم را انداخت رو نیروها چون حرکت میکنن به اطراف.توی این فیلم بالن ها و جان باقیمانده دراگون با اسپل سم از بین رفتن.پس میشه گف این استراتژی عملا کاربردی نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای