آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۸۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۹

عمومی ترین ترکیب نیروها در کلن وار

استراتژی ها

از آنجایی که خیلی ها هنوز نمی دانند که در وار با چه ترکیب سربازهایی اتک بزنند ما در این مطلب بصورت خلاصه توضیح داده ایم که چه نیروهایی را انتخاب کنید که البته با توجه به حریف روبرویتان می توانید آن را تغییر دهید ، به هر حال عموما کاربران از این ترکیب نیروها در کلن وارهایشان استفاده می کنند.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۳

استراتژی های کسب اکسیر سیاه بدون استفاده از قهرمانان

استراتژی ها

استراتژی های کسب اکسیر سیاه بدون استفاده از قهرمانان

در مورد کسب اکسیر سیاه مطالب زیادی و مطالب مختلفی قبلا گذاشتیم ، این بار می خواهیم روش کسب اکسیر سیاه را با استراتژی مخصوصی استفاده کنیم که در آن از قهرمانانمان استفاده نکنیم. برای کسب اکسیر سیاه همیشه باید قدرتمند حمله کرد و استفاده از قهرمانانمان علی الخصوص ملکه کماندار خیلی کمک زیادی خواهد کرد و حملات با قهرمانان بسیار شیرین است و حتی ممکنه بدون استفاده از آنها حملاتمان خیلی سخت می شود.

البته زیاد هم سخت نیست و به شما آموزش خواهیم داد که بهتر است از کدام استراتژی ها استفاده نمایید که نتیجه بهتری بگیرید پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

بهترین روش حمله در تاون هال 10

استراتژی ها

با آموزشی در خدمت شما هستیم که به آن توجه کنید، همگی حتما با کلن وار آشنایی دارید و خیلی های پرسیدند که برای تاون هال ده یک روش حمله بگذارید و دقت کنید که  روشی برای 3 ستاره زدن تاون هال  ده بصورت مشخص وجود ندارد ولی این روش می تواند بهترین روش حمله به تاون هال ده محسوب شود ...

هزینه 70 میلیونی جوان ایرانی برای بازی «کلش آف کلنز» !!!

متفرقه

رکورددار کاپ در این بازی و نفر اول در ایران

امیررضا: احتیاجی به 70 میلیون تومان نداشتم!

امیررضا جوان 27 ساله‌ای است که‌ 3 سال از زندگی خود را صرف بازی اعتیادآور «کلش آف کلنز» کرده و تاکنون 70 میلیون تومان نیز برای آن هزینه کرده است. او رکورددار کاپ در این بازی و نفر اول در ایران محسوب می‌شود.

فیلم مستند خبرگزاری فارس از رکورددار بازی اعتیادآور «کلش» در ایران ...

فیلم این مستند را در ادامه مطلب مشاهده نمایید ...

ترتیب ارتقا نیروها و ساختمان ها در جنگ کلن ها

آموزش های بازی

حتما وقتی که شما در جنگ کلن ها شکست می خورید و نمی توانید از حریف امتیازی کسب کنید ، به این فکر افتاده اید که اشکال دهکده من چیست ؟ یا چرا در حمله شکست می خورم ؟ و یا اینکه کدام نیرو ها را تقویت کنم که از پس حریف بربیایم ! در این مطلب ما به شما اولویت های ارتقاء ساختمان ها و نیروها را آموزش می دهیم و به شما می گوییم که چه باید کرد که در جنگ ها موفق باشیم و کدام ساختمان ها و نیرو ها را به ترتیب در هر تاون هال یی ارتقاء و تقویت کنیم و شما را از سردرگمی نجات دهیم ، پس در ادامه مطلب این آموزش را مطالعه نمایید ...

۷

نقشه پوشینگ برای تاون هال 9

نقشه های بازی

در این قسمت یک نقشه پوشینگ (Pushing) برای تاون هال 9 را برای شما تجزیه و تحلیل می کنیم که می توانید از آن استفاده کنید ، این نقشه جدید است و حتما در حملات خود با آن مواجه شدید و ظاهر عجیب و خصوصا دیوارچینی عجیب تر آن ذهن شما را مشغول کرده است و توضیح کوچک ما تعریف مپ پوشینگ است که این نوع مپ ها برای حفظ کاپ و رفتن به لیگهای بالاتر بکار میرود مثلا رفتن به لیگ مستر یا چمپیون و ...  ، برای دوستانی که میخواهند به لیگ های بالاتر بروند و جم های هر لیگ را بدست بیاورند ، کاربرد دارد .

پس در ادامه مطلب با ما باشید ....

۷

آموزش قدم به قدم کشتن اژدها در کلن کسل حریف

استراتژی ها

در مطالب قبلی در مورد کلن کسل و کلن وار توضیحاتی دادیم و مطالب مختلف و گوناگونی گذاشتیم ، این بار در مورد حمله صحبت خواهیم کرد و نه دفاع از آن ، طلسم سم را بیشتر در حمله بر علیه کلن کسل حریف بکار می بریم ولی سربازان جان سختی هم هستند از جمله اژدها که طلسم سم برای کشتن آن اثری ندارد ، در این مطلب بررسی خواهیم کرد در مورد اینکه وقتی هنگام حمله به دشمن از کلن کسل حریف ناگهان اژدها بیرون آمد ، چکار کنیم که با کمترین تلفات این نیروی جان سخت را نابود کنیم تا به استراتژی حمله مان آسیب نرسد .

پس ادامه مطلب را مطالعه نمایید...

۴

روش سریع خالی کردن نیرو در نقشه دشمن

آموزش های بازی آموزش ها

ما ذر مورد استراتژی های مختلف در کلش آف کلنز صحبت و بحث های مختلفی کردیم و همچنین در مورد پیاده کردن سریع نیروها هم بصورت فیزیکی یک بحث مفصل گذاشتیم ( اینجا کلیک کنید ) ، در این مطلب هم یک گذر کوتاه می کنیم به این روش پیاده کردن نیرو و جهت یادآوری برای خوانندگانی که هنوز از این تکنیک ها اطلاع چندانی ندارند .

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۳

بهترین اسپل ها در استراتژی های مختلف کدامند؟

استراتژی ها

ivx9t1ipttal5ofna1vx.jpg

یکی از تاثیر گذار ترین بخش های حمله انداختن اسپل است.اسپل هم باعث تقویت نیروهای خودمون میشه هم ضربه زدن به مپ حریف.حالا ما در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که در استراتژی ها کدام اسپل ها مفید ترند و بهترین اسپل برای استفاده در استراتژی های مختلف چیست .

پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

چگونه یک لیدر موفق باشیم؟

قلعه ی قبیله Clan Castle آموزش های بازی

حتما برای خیلی از شما کلش باز ها پیش آمده است که کلنی ساختید و در نهایت انرا حذف کردید.یعنی موفق نبودید.یا شما توانستید کلن خوبی را بسازید ولی در نهایت با شکست مواجه شدید.ما در این آموزش به شما می گوییم که مشکل کارتون کجا بوده و چطوری یک لیدر موفق باشید.

ادامه آموزش در ادامه مطلب...

۲

کدام ساختمان دفاعی را ابتدا ارتقا بدهم ؟

آموزش های بازی

zfqa29grfuwvz6sgrpw.jpg

برای خیلی ها سوال است که کدام یک از ساختمان های دفاعی را ارتقا بدهم؟؟؟ آرچر تاور یا کنون؟ مورتار یا ویزارد تاور؟ همچنین باید فکر کرد که چقدر زمان طول می کشد که ساختمان ها ارتقا یابند و چقدر هم باید هزینه آن کرد!

این آموزش مخصوص افراد با تاون هال 8 می باشد و امیدواریم این آموزش به شما کمک کند و سوالات شما را در این مورد پاسخگو باشد.

پس لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۷

مطالب عمومی نحوه کسب منابع در کلش آف کلنز

آموزش های بازی

در حمله کردن برای منابع تنها نحوه اتک مهم نیست... نکات ساده و مهمی هم هست که کمتر به آن توجه می شود یا اصلا به آن توجه نمی شود ! در عین حال ما در این فیلم این نکات را به شما آموزش می دهیم .

پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید ...

10علامت که شما معتاد کلش اف کلنز هستید!

متفرقه

10علامت که شما معتاد کلش اف کلنز هستید!

Clash Of Clans

از زمان انتشار بازی آنلاین گروهی کلش اف کلنز (برخورد قبایل) هزاران نفر جذب این بازی شدند. بازی که در زمان کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیهای موبایل - البته میتوان گفت محبوب ترین بازی آنلاین استراتژیک - در دنیا شد.
مجله اینترنتی 24خبر گزارش میدهد: برای لذت بردن از این بازی شما فقط به یک گوشی هوشمند یا تبلت، اینترنت کانکشن و دانلود اپلیکیشن بازی کلش اف کلنز که رایگان هم هست احتیاج دارید و بعدش هیجان شروع میشه. شما  قبیله تون رو می سازید و ارتشتون رو مجهز می کنید. خیلی زود می بینید ساعتها گذشته و شما همچنان به قبایل دیگه حمله می کنید و از غارت کلن های دیگه لذت می برید.

جهت خواندن بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

چندرسانه ای