آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

چگونه یک لیدر موفق باشیم؟

قلعه ی قبیله Clan Castle آموزش های بازی

حتما برای خیلی از شما کلش باز ها پیش آمده است که کلنی ساختید و در نهایت انرا حذف کردید.یعنی موفق نبودید.یا شما توانستید کلن خوبی را بسازید ولی در نهایت با شکست مواجه شدید.ما در این آموزش به شما می گوییم که مشکل کارتون کجا بوده و چطوری یک لیدر موفق باشید.

ادامه آموزش در ادامه مطلب...

چه چیز هایی را باید رعایت کنیم؟

 

1.نباید در خواست های بی مورد را قبول کنید:

مثلا اگر شما در قوانین کلن مشخص کرده اید که دونات بالای 200 = با الدری باید کسی را الدر کنید که این شرط را رعایت کند.مثلا اگر فردی که با لول 120 به کلن شما می آید و می گوید چرا الدر نیستم او را کیک کنید.چون اگر الدرش کنید یعنی خودتون پا رو قوانین کلنتون گذاشتین و منصفانه نیست.

2.پای قوانین بایستید:

مهمترین نکته در موفقیت این است که برای کلن قوانین بگذارید و پای آنها بایستید.نباید هر کسی  را الدر و کو لیدر کرد.اگر فرد قابل اعتماد یا آشنا باشد بله ولی نه کسی که به عرض دو دقیقه وارد کلن می شود.

3.به همه به یک اندازه بها بدید:

اکثرا کسانی موفقند که به همه به یک اندازه توجه می کنند! به همه اجازه درخشیدن بدهید.با کسی بد حرف نزنید.به کسی که لول 30 است به اندازه کسی که لول 130 است اهمیت بدهید.

4.انتظارات را کم کنید:

شما نباید بار کلن را به دوش یک لول بالایی یا کو لیدر و... بسپارید.خودتان همه کاره باشید.رک ها را دقیق پر کنید.تبلیغ کنید.کسی که راهنمایی می خواهد کمکش کنید.به افراد لول پایین کمک کنید.برای کلن هزینه کنید!

 

خودمان چه شرایطی داشته باشیم!!!

 

موفق ترین لیدر کسی است که خودش را بالا تر از بقیه نداند ولی همه کارها را خودش انجام دهد.هر چیزی در رک ذکر شده بفرستید.من خودم به شخصه دیده ام که به چه راحتی یک لیدر برای وار به یکی از اعضا لاواهوند لول 3 داد!!!

رک از همه چیز مهمتر است.سعی کنید هر سربازی می خواهند بدهید.حتی اگه شده سربازان پر هزینه و قوی مثل پکا گولم و ویچ.باید سعی کنید همه از شما راضی باشند و در کلن بمانند.

از مهمترین مزایای کلن داری می شود به بالا رفتن لول اشاره کرد.

اگر کسی که لول 5 است در کلن شما بگذارید تا آخر بازی اش در کلن شما باشد.این افراد وفادار خواهند بود.

شما با کلن داری و پرکردن رک می توانید جم به دست آورید.

اگر می خواهید این آموزش برای شما مفید باشد باید در یک کلن عضو باشید تا بتوانید این آموزش را درک کنید.ما کلنمون پذیرای شماست:

ii5432flhabpp259zi7.jpg

موفق باشید!

نکته :

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴۹)

  1. سلام میخواستم بپرسم چطور میشه دوتا لیدر برا کلنم انتخاب کنم کلن لول دوازده ست مرسی میشم جوابمو بدید با تشکر
    • پاسخ:

      راهی ندارد - هر کلن فقط یک لیدر دارد.
  2. سلام خسته نباشید کلن ما لول 11هستش چون مال خودمونه همه افراد کلن اشنا هستن مثلا تا لول 130تو کلن هس قوی هستیم و هرچی پر میکنیم ولی هرکی میاد نمیمونه میره الان فقط 20نفر هستیم چکار باید کرد
    • پاسخ:

      خب یک عده بیشتر برای پر کردن دونیت به همه کلن ها مراجعه می کنند تا لول شون بالا بره ... یک عده هم از روی بیکاری به همه کلن ها مراجعه می کنند و قصد فضولی دارند ! متاسفانه راهی فعلا برای حل این مشکل وجود ندارد و می شه گفت یکی از اشکالات بازی است و تا سوپرسل راه حلی پیدا نکند (مثلا افراد بعد از ورود به کلن و خروج از آن نتوانند توی کلن دیگری تا یک هفته join شوند). کاریش نمی شه کرد. این باعث شده تا کلن ها و عضو گیری آن سخت و مسخره شود .
      پر کردن دونیت های اشتباه دیگران هم یکی از اشکالات بازی است که باید راه حلی برای آن سوپر سل پیدا کند . همچنین افرادی که در وار شرکت می کنند و وسط وار کلن را ترک می کنند ... اینها همه و همه از اشکالات بازی است که امیدواریم رفع شود.
  3. میگم من همه ی پیام هاروهم خوندم هرکاری که گفتین هم انجام دادمه هیچ کس نیومد کلن چیکارکنم خو می گن باید کلن 10 به با لا باشه
    • پاسخ:

      خب ! توقع ها بالا رفته و بهتره وقت خودتونو صرف بازی کنید و پیشرفت کنیدو در کلنی دیگر عضو شوید و الان دیگه مثل قدیما نیست ...
    • پاسخ:

      بازی هک نمی شود
  4. محمد نعمتی

    سلام در کلن باید چند ستاره بگیری تا برنده برنده باشی
  5. محمد نعمتی

    لطفا بگین در وار 10 نفره باید چند ستاره کرد تا وار را ببریم
  6. سلام در وار ده نفره باید چند ستاره بگیری که وار رو برنده بشی
    • پاسخ:

      خب هرچی که بگیرید باید از حریفتون بیشتر باشه و نمیشه چند چندشو گفت ممکنه شما 10 تا حمله کنید و اونا یکی ! اگه هم بازی در ستاره مساوی شد درصد تخریب را محاسبه می کنند.ماله هر کی بیشتر بود برندس.
  7. روح الله فتاحی

    دستتون درد نکنه واقعا به من که خیلی کمک کرد در عرض ۳ هفته کلن ما به لول ۵ رسید گروهامونم عالی و موفق
  8. سلام و خسته نباشید ب تمامی شما دوستان...یه سوال چرا وار من همیشه سخت میفته؟من دیدم همه وار استارت میکنن براشون راهترین ها میاد...خواهشا راه حلی خوب توضیع بدین ممنون
  9. سلام ،عالی بود ،من یه هفته است کلن زدم ،فردا لول دو میشیم دوست داشتین بیاین ،اسم کلن ،ستاره طلاییLGQCVVC
  10. سلام خدمت ادمین و یه سوالی داشتم این که بعضی کلن ها رو دیدم که سه تا لیدر داره این چجوری میشه
    • پاسخ:

      میگن افراد همزمان با هم یک کلن با مشخصات شبیه به هم می سازند و سپس همزمان دکمه ساخت کلن را می زنن و سه تا شون بخاطر تشابه کلن ها که ساختند لیدر می شوند ! البته من چک نکردم و نمی دونم تا چه اندازه صحت داشته باشد.
  11. سلام یه کلن لول ۲ هست اسمش™ IRANTalent هست خیلی خوبه
    دراگون ۳میدیم خوش اخلاقی و معرفت شرط این کلنه نام لیدر Mojtabaهست
  12. سلام بیاید کلنمو وفادار باشید اسمش کوروش کبیر    با پرچم سیاه و سفید اسم لیدر علیرضا 
  13. سلام ،من یه کلن لول پنج داشتم که بخاطر یه سری مشکلات لفت دادم و الان کسی تواون کلن نیست میخواستم بدونم راهی هست که دوباره پس بگیرم؟
    • پاسخ:

      خیر
  14. سلام.من لیدر یه کلن لول4 هستم که همیشه موفقه.
    مهم ترین چیز برای لیدر بودن به نظر من داشتن ابهت و خشن بودنه ک واسه من خیلی جواب داده...

  15. سلام .من یه کلن زدم یه بنده خدا اکانتمو هک کرد بعد تو کلنم خودشو لیدر کرد من رمزه جیمیلمو عوض کردم دلی کلنمو نتونستم کاری کنم ایا میتونم با ارسال ایمیل به سوپر سل پس بگیرم؟ خواهشا کمک کنید
    • پاسخ:

      کلن را خیر - کاری نمی کنند. یک کلن جدید بسازید و اعضا را اگه می تونید دعوت کنید
  16. اقا لولم نود هشت هست ولی کسی نمیاد میگن کلن لول بالا میریم نه لول یک!!! کمکم کنید
    • پاسخ:

      کلا کلن داری مشکل است ! و توقعات بالا است ...
  17. سلام من کلن زدم و لیدر هستم...من افراد لول زیر بیست راه نمیدم ...این کار درسته یا نه؟
    • پاسخ:

      خب بستگی به سلیقه خودتون داره ... و برای ساختن یک کلن پرقدرت بهتره که لول پایین ها را راه ندهید چون مبتدی هستند  و وسط کار کلن را هم ترک می کنند .
    • پاسخ:

      خیر !
  18. محمد حسین پورمیرضا

    از نظر من اینجوری  یار جم نمی کنی باید  هرچی دوست داری که کلش رو نصب باید بیاری به کلنت تا باهم وار بزنید بعد وقتی قوی بشید همه میان تو کلن بعد همه دوستانت رو کولیدر بکن .
  19. سلام ببخشید یه چیز دیگه میخواستم بپرسم چطور میشه لول کلن و به جز وار زیاد کرد یا امکان نداره همچین چیزی یعنی xp کلن رو بدون وار زیاد کرد راهی هست ؟
    • پاسخ:

      خیر - نمی شه و راهی نداره
  20. سلام ببخشید میخواستم بپرسم اگه کلن رو خوب نگه داری و لولشو ببری بالا به لیدر جم میدن یا فقط دونات و کاپ و ماموریت هاست .
    • پاسخ:

      خیر جم نمی دهد. لیدر هم مثل بقیه هست و ارجحیتی تو این موارد ندارد.
  21. من امشب میام کلنتو لطفا کاپ کلنتونو بیارین پایین من لول 85 هستم تاون هالم نه اگه میشه بزارین بیام
  22. یه شرط یادتون رفت اینکه از قبل باید چند نفر با مرام داشته باشید که بیان تو کلنتون
  23. داداش من همه جا پارتی بازیه هرکی فامیلش رو میاره کولیدور می کنه بدون توجه به لولش حالا تو میگی چرا الدر میکنه؟ برای الدر باید قاون بزاره و و خودش قانونش رو نقض نکنه خخخخ ادمین باور کن همه جا فامیل بازیه حتی کلن های با لول بالا ، در ضمن یک روش برای اونمایی که لولشون پایینه ولی توی کلن لول بالا راهش نمیدن اینکه اسمش اکشون رو عوض کنن اسم دخترانه بزارن البته قصد بی احترامی نداشتم هااااا ولی چون اکثر جاها لیدر یا کولیدور احمق هوس باز پیدا میشه و من اینو بارها به چشم خودم دیدم.
  24. سلام من لول ۶۴ هستم تو کلن لول شیش الدر هستم به نظرتون ول کنم برم کلن بسازم؟
    • پاسخ:

      نمیدونم هرجور مایلید!
  25. سلام من لولم پایینه کلن زدم یک هفتس هیچکس نیومده همه کار هایی رو که گفتین هم انجام دادم لطفا رسیدگی شود یک کمک خوب کنید
    • پاسخ:

      خب لول پایین بزرگترین دلیله به وجود نیومدن یک کلن خوبه.چون شما خیلی از سربازایی رو که دوستاتون می خوان نارین و نمیتونم مشورت های خوبی بهشون بدین و...
  26. واقعا به دردم خورد.من امروز کلن زدم این کار ها رو انجام دادم الان دوازده نفر توشن فردا وار میزنیم.اسمش هخامنشیان.نام لیدر گرگ بیابان
  27. این ها که گفتید درست منی که لول 45 یا اون هایی دگه چی اون ها لیدر می تونن بشن؟؟؟
  28. سلام من لیدر کلن لول 5 به نام Heliom هستم.
    خوشحال میشم تشریف بیارید در خدمتتون باشم با نیرو مکس و پیروزی پی در پی در وار.
  29. سلام مرسی جیگر عالیه  کلنم پنجه ولی تازه یاد گرفتم چطور برخوردی  کنم ممنون
    • پاسخ:

      خواهش.
    • پاسخ:

      خواهش
    • پاسخ:

      کم و بیش
    • پاسخ:

      باید تگ رو تو بخش جستجوی کلن وارد کرد.مثلا برید در بخش جستجوی کلن و تگ مورد نظر رو وارد کنید.
  30. سلام......مرسیییییییییییییییییییییییییییییی واقعا بدردمون خورد

     

    • پاسخ:

      خواهش میکنم.
    • پاسخ:

      چجوری نوشتم؟
  31. میتونین بهمون بگین چطور میشه اعضایی پیدا کرد که واراشونو خوب بزنن یا چیکار کنیم وارا رو ببریم اگه میشه تو همین سایت جوابو بگین با تشکر
    • پاسخ:

      باید عضو جمع کنین.معمولا کسایی که همه چیزاشونو تا حد ممکن ارتقا دادن برای وار عالی هستن.مثلا کسی که با تاون هال هفت لرچر تاور هفت داره بهتر از کسیه که ارچر تاوراش 5 هستن.
  32. خب که چی؟؟ مثلا میخوام چیکار کنمم به هیچ دردی نمیخوره مطلبتون حداقل اگه یکم کامل تر بود یه چیزی ولی این دیگه چیه
    • پاسخ:

      شما چیزی بفرستید تا ما کاملش کنیم.
    • پاسخ:

      به این زودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      من دوروزه آموزش رو گذاشتم!!!
  33. اخه نمیشه هیچ ک، نمیاد کلن من پس چرا الکى پول بدم مگه پول مجانى پیدا کردم

    • پاسخ:

      نه پول نه منظورم اکسیر و طلاست.
    • پاسخ:

      تشکر!
  34.  عالی بود <br><span class="cnt_l">ممنون از مطالب بسیار مفیدتون</span><br>tx<br><h1><a style="font-size: 1px;" href="http://mohajeran-viza.blog.ir/">تور ترکیه - تور تایلند - تور مشهد - تور کیش</a></h1><br>
  35. موافقم! یه چیز دیگه هم اینه که نباید کم بیاریم!بعضی وقت ها هس که خیلی افراد کلن لفت میدن!در اون لحظه نباید کم بیاریم دوباره شروع کنیم
    • پاسخ:

      درسته
    • پاسخ:

      در آموزش نوشتیم.
    • پاسخ:

      اصلا امتحان کردید؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای