آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

کدام ساختمان دفاعی را ابتدا ارتقا بدهم ؟

آموزش های بازی

zfqa29grfuwvz6sgrpw.jpg

برای خیلی ها سوال است که کدام یک از ساختمان های دفاعی را ارتقا بدهم؟؟؟ آرچر تاور یا کنون؟ مورتار یا ویزارد تاور؟ همچنین باید فکر کرد که چقدر زمان طول می کشد که ساختمان ها ارتقا یابند و چقدر هم باید هزینه آن کرد!

این آموزش مخصوص افراد با تاون هال 8 می باشد و امیدواریم این آموزش به شما کمک کند و سوالات شما را در این مورد پاسخگو باشد.

پس لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ابتدا باید ببینید ملاک شما چیست؟

  • نیرو های هوایی:

اگر ملاک شما این نوع نیروست باید نقطه ضعف های خود را در این استراتژی ها رفع کنید.مثلا در این نوع ملاک مهمترین ساختمان ایر دیفنس است.ایر دیفنس لول 3 و 2 خوب نیست.باید لول ایر دیفنس شما حداقل 4 باشد تا بتوانید در برابر این استراتژی دوام بیاورید!

بهترین کار برای دفاع در برابر هوایی ها:

 1) ابتدا آرچر تاور هایتان را تا لول حداقل 8 ارتقا دهید - سپس ویزارد تاور ها را تا حداقل لول 4 ارتقا دهید - هیدن تسلا را حداقل به دو ارتقا دهید - سپس و در نهایت ایردیفنس هایتان را تا حداکثر لول ارتقا دهید. شما حداکثر در وار و حملات معمولی 2 ستاره می شوید!!!

 2) از اول ایردیفنس ها را تا لول مکس ارتقا دهید سپس به ارتقا آرچر تاور ها بپردازید و در نهایت ویزارد تاور ها و تسلا ها - همچنین تله های هوایی در نهایت کمک زیادی می کنند.

  • نیرو های زمینی:

اگر ملاک شما این نوع نیروست باید نقطه ضعف های خود را در این استراتژی ها رفع کنید.این ملاک کمی پیچیده تر از اولی است.شما باید ببینید که میخواهید برابر بارچ (بربر و آرچر) مقاومت کنید یا جاینت و ویزارد و بربر کینگ؟ ارتقا دیوار ها خوب است ولی کمک زیادی نمی کند.

1) برابر بربر، آرچر، گابلین، ویزارد، ویچ (نیرو های کوچک و کم دوام) :

خب کاملا واضح است! شما باید مورتار ها را ابتدا ارتقا دهید.بعد کنون ها و در نهایت ویزارد تاور و آرچر تاور و هیدن تسلا ها. توجه کنید که به ترتیب نوشته شده ارتقا دهید وگرنه به مشکل بر می خورید.

2) برابر جاینت ،پکا، والکایری، گولم ،بربر کینگ ، آرچر کویین(نیرو های سپر) :

دفاع برابر این نیرو ها مشکل است ولی کنون در اولویت است.پس ابتدا کنون - سپس آرچر تاور - بعد ویزارد تاور - هیدن تسلا و در نهایت مورتار - چرا که مورتار هیچ تاثیر خاصی روی این دسته نیرو ها ندارد.

3)برابر هوگ ،ارچر، ویچ ،ویزارد (نیرو های مخرب) :

در این نوع دفاع ابتدا ویزارد تاور و مورتار در اولویت هستند. چرا که این نیرو های مخرب هستند و پشت سپر ها تخریب می کنند و چون دوام آنها زیاد نیست با مورتار و ویزارد تاور ضربه زیادی می خورند، سپس آرچر تاور و کنون ها و تسلا ها، چون این سه ساختمان یک هدف را می زنند و اگر تعداد زیادی نیرو باشد موفق نیستند.

  • ملاک شما هزینه و زمان است :

در این ملاک بهترین کار ارتقا آرچر تاور ها و کنون هاست، چرا که نسبت به ویزارد تاور و مورتار پر زمان و گران بهتر است.تسلا هزینه زیادی دارد ولی زمان نه چندان زیادی میگیرد.

خب! آموزش تمام شد و شما می توانید با مطرح کردن سوالات خود در این بخش به جواب های خود برسید این اموزش برای افراد تاون هال هشت بود پس لطفا نخواهید که این روش را برای تاون هال هفت و نه استفاده کنید!

ii5432flhabpp259zi7.jpg

نکته :

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. بهترین ترتیب آپگرید اینه اول دفاعی هایی مثل مورتار و ویر تاور که تخریب منطقه ای دارن و روی دسته نیروها اثر میکنن رو آپ کرد.
    ولب کلا اشتباه هست که سازه ها بترتیب آپگرید بشن یعنی اشتباه هست اول هر 4-5 آرچر تاور و بعد مثلا 4-5 کنون پشت سر هم
    • پاسخ:

      درسته شما باید ببینید اصلا ملاکتون چیه!
  2. سلام جناب ادمین 
    میشه نظرتون رو در مورد فروم بدونم ؟
    هر کمکی هم بود بنده در خدمتم تخصصم ویبولتین هست 
    • پاسخ:

      احتمالا در آینده راه اندازی می کنم - و از راهنمایی شما هم بهره خواهیم برد - ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای