آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بهترین روش حمله در تاون هال 10

استراتژی ها

با آموزشی در خدمت شما هستیم که به آن توجه کنید، همگی حتما با کلن وار آشنایی دارید و خیلی های پرسیدند که برای تاون هال ده یک روش حمله بگذارید و دقت کنید که  روشی برای 3 ستاره زدن تاون هال  ده بصورت مشخص وجود ندارد ولی این روش می تواند بهترین روش حمله به تاون هال ده محسوب شود ...

 

نیرو های مورد نیاز
2 عدد گولم Max
3 عدد ویچ Max
2 عدد Hog برای خالی کردن کلن کسل
11 عدد والبرکر
22 عدد ویزارد
1 عدد پکا  Max در کسل
حمله به تاون هال 10 : دو عدد اسپل آبی 1 عدد بنفش و 1 عدد زرد و یک عدد اسپل سبز و 1 عدد سم
حمله به تاون هال 9 :  دو عدد اسپل بنفش و 1 سبز و یک زرد و یک عدد سم.
این روش برای کمپ 220 تایی طراحی شده است :
روش حمله:
خب قبل از هر چیزی به نقشه مقابل نگاه کنید و برنامه ریزی کنید.
مثال من اول تصمیم میگرم که از کجا حمله کنم بعد تصمیم میگیرم که چه زمانی نیرو هارو پیاده کنم سپس هم تصمیم میگیرم که چگونه از spell ها استفاده کنم.
بعد از برنامه ریزی مهم ترین نکنه حفظ آرامشه اگر شما بترسید و همه نیرو هارو یکجا پیاده کنین 70% شکست میخورید.
خب اول با استفاده از هاگ کسل دشمن را خالی کنید اگر چیز های مثل آرچر ویزارد یا غیره بود انها را با اسپل سم نابود کنید. اما اگر چیزی مثل دراگ بود توسط ویزارد ها آنرا نابود کنید.
بعد ار این کار ابتدا گولم هارا خالی کنید سپس ویزارد و ویچ هارا - توجه کنید همه ویزارد ها را زمانی خالی کنید که راه به طرف تاون هال  باز شد. در طول این مدت هم توسط والبرکر راه رو باز کنید. اگر دو دیوار آخر نزدیک به هم بود اسپل سبز را میان آنها بیندازید اگر نبود روی دیوار آخری، بعد از این کار  کینگ و کویین رو بفرستید به همراه پکا - در ضمن این رو اضافه کنم هر گاه نیرو ها به اینفرنو رسیدند از اسپل آبی استفاده کنید سپس خواهید دید که حریف 2 ستاره خواهد شد.
اینم دو نمونه اتک به تاون هال 9 و 10
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۶)

  1. سلام من تون 11 هستم و تقریبا مکس همه 11 ها رو دو و همه دها رو هم راحن
    ت دو و با کمی بررسی تون ده رو سه میزنم تون 9 رو هم صاف میکنم . اصلا هم فکر نمیکنم و روش علی اصغری میزنم ولله راست گفتم و با نیروهام تفریح میکنم یه بار گولم ویزارد والکری یه بار ویچ و .. ولی هوایی دوست ندارم بزنم همیشه میگم هوایی نامردیه چون یاد جنگ خودمون می افتم ولی تون 11 اخر بازی و حالی میده. راستی نیروهای جدید اپدیت 2016 رو انجام ندید بدرد نمیخوره
  2. سلام آقا کی گفته تان 10 رو نمیشه 3 ستاره کرد
    اگه باور نمیکنی میشه بگو برات مدرک بذارم باور کنی دوست عزیز
  3. http://www.aparat.com/v/pq90Sاین لینک سه ستاره کردن تاون هال10مکس حتی دیوارهاش کی میگه نمیشه سه ستاره کردازدنیاعقبی داداش دیگه مکس ترازاین مپ وجودنداره داداش
  4. کلن بچا ششده

    من بیشتر تاون ده ها رو با یک گالم و یک جمپ و ده تا ارچر و 23 بالن و چهارتا لاوا سه میکنم چطور باید فیلمشو بزارم واستون؟؟؟
    • پاسخ:

      در آپارات یا نماشا یا یوتیوب آپلود کنید و لینکش را بفرستید .
  5. ویزارد زیادی میبری اگه 2یا 3 تا پکا ببری راحت تر میشه اتک. بعدش هیل اصلا به کار نمیاد به خاطر اینفرنو تقریبا تاثیرش صفر میشه، بعد دگ جامپ خز شده، 3 تا زلزله ببر یکی هم تو کسل بگیر، بعد فریز و یه جور بنداز که هم تروپ کسلش هم اینفرنو متوقف کنه، کار با زلزله خیلی بهتر از جامپه. برای تاون 9 هم 6 تا ویچ 3 تا پکا برای 3 کردن عالیه
  6. اقا سلام ممنون از زحماتتون اتکتون نسبتا جواب میده ولی تجربه من که حداقل ثابت کرده بجا ویچ پکاه برد تاثیرش بیشتره گرچه اونم به مپ بستگی داره ولی در کل بیشتر جواب میده اقا بازم ممنون از مطالبتون ولی داداش در جواب اون حرفتون باید بگم من خودم تاون ده سه یا چهتر با سه کردم با همین نیروها ولی با پکاه فیلمشم میزارم
  7. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ن یه تاون نه مکس هستم این اتکا نوشتین **شره الان تاون نهی نیست که نتونم با لاوا بالون سه نکنم
  8. salam mn fekr nemikonm ba 2 golem javab bede .hadeaghal bayad3/4 ta golem bord ama b nodrat th10 ro lasi 3 karde
  9. سلام خوبید ممنون از سایت خوبتون .من حالم 11 تقریبا سربازام مکسه گولم پگا ویزم مکسه با جون و قدرت مکسه و فیریزم یکه.ولی هر کاری میکنم تو وار نمیتونم حال 11 بزنم گولم هنوز نرسیده وسط میمیره نمیدونم چی کار کنم هر مودلی که فکرشو کنی زدم مثلا تو ات معمولی با جاینت میرم حال 11 مکسو دو ستاره میکنم ولی تو وار با این که همه چیز میبرم یه ستاره نمیشه تو ات معمولی اسپل نمیبرم میشه کمک کنید .ممنون میشم (امیر )
    • پاسخ:

      خب موارد زیادی دخیل است ، نقشه حریف و نوع و استراتژی حمله شما بسیار موثر است ، کاملا به نقشه باید مسلط باشید و بدانید چه موقع چه زمانی چه چیزی را پیاده کنید و از کدام طرف و صرفا داشتن نیروهای قوی و همه را ریختن در زمین و بقولی سیستم علی اصغری که هرکدام کاره خودشونو انجام بدهند ، صحیح نیست ، و باید حملات بازیکنان حرفه ایی و نقشه خوانی   انها را ببینید و یاد بگیرید که چگونه عمل می کنند و بعضاوبازیکنان حرفه ایی نکاتی را همیشه در نظر می گیرند که هیچ وقت آنها را هم فاش نمی کنند و با دیدن  فیلم  های آنها میتوان فقط به راز آنها پی برد و از طرفی در وار نقشه ها با  نقشه ها در سیستم مولتی پلیر فرق دارد و نوع چینشش ها متفاوت است. در وار منابع در دسترس هستند و در مولتی پلیر بلعکس است. مثلا در وار هنگامی که گولم شما مشغول زدن یک منبع است توسط دفاعیات بیشتری ضربه می خورد و زودتر نابود می شود.
  10. با سلام. خدمت دوستان گلم دوستاره کردن تاون ده برای تاون نه جدیدا اسپل فیریز هم که واز شده راحت. کرده کارو براتون باید دوتا اسپل فیریز برد یه سرعت و یه. جون فقط دارم میگم چهار تا گولم ببرید اگه لول چهار. یدونه حتما کمکی پنج ببرید. تعدادی دیوار شکن که راه هو برات اسون تر کن بستگی به خودتون داره یدونه پکا ما بقی ویز مطمعنم دو میشه. به امید موفقیت
  11. توضیح الواضحات

    سلام خدمت همه دوستان کلش باز
    برای شروع نویسندگی عنوان مطلب خوبه ولی توضیحات کمی ناقص هست.
    در ابتدا خدمت شما عرض کنم حتی اینفرنو لول یک هم با دو اسپل رعد یا به قول شما ابی!!! نابود نمیشه پس به جاش از اسپل دیگه ای باید بهره برد
    در ضمن در اتک گولم ویزارد نیازی به خالی کردن جداگانه کلن کستل حریف نیست. و مهمترین نکته ای که شما در اون مغالطه کردید انکار سه ستاره شدن تون هال ده هست . برای اگاهی از چگونگی سه ستاره کردن بعضی از مپهای فول مکس به مطلبی در خود همین سایت مراجعه کنید که توضیح داده شده با هفت عدد گولم و بقیه ویزارد چطور مپ ده مکس سه میشه در ضمن فیلمش هم در خود مطلب قرار داده شده.
    یک روش دیگه هم برای سه کردن تون ده مکس وجود داره که در اون از یک گولم در کلن کستلتون و بیست عدد ویچر در کمپ استفاده میشه . اسپل هم برای ورود به داخل مپ و داخل محفظه اینفرنوها دو عدد جامپ و دو ریج و یک هیل به همراه یک سم یا زلزله استفاده میکنیم البته اگه یکی از اینفرنوها روی حالت تکی باشه درصد موفقیت اتک بیشتره.
    امیدوارم همه اتک هاتون سه ستاره باشه ✌
  12. سروش ' لول ۱۲۰

    این تاون ۱۰ ک زدی ۲ شد ' بدترین حالت هم ۲ میشد داش ' در ضمن مپ ک به تاون نیس ' طرف فقط تاونش ۱۰ و مپش در حد ۹ ' در ضمن واس اونی ک گفت بالون و لاوا باید بگم بالون و لاوا واس تاون ۱۰ بدرد نمیخوره ' منظورم مپ ۱۰ نه فقط تاون 
  13. من تون نه هستم و با گالم پکا تون ده با اینفرنو سه رو سه زدم  سه تا گالم یه پکا سه تا ویچ بقیه ویز و از تو کلن هم ویز دو تا جامپ و هیل و ریج 
  14. سلام  خسته نباشید .  تون هال ده میشه سه کرد خودتونم با یه روش دیگه فیلمشو گذاشتیم. که با هوگ زدید. با بالن و لاوا هوندم میشه سه.کرد 
  15. سلام داداش من دو وار د ک نتونستم وارم حتی یه ستاره بگیرم چون مپشونو مسخره چیدن هذکاری کردم نشد واسه دو ستاره کردن تاون ده با هر مپی این روشی ک گفتید خوبه؟؟؟؟ واسه هر مپی جواب میده؟ فقط میخوام اینو بدونم دو واره بدون ستاره زدم اعصابم ریخته به هم کمکم کنید مرسی
    • پاسخ:

      خوب این یک بازی است و باید صبر داشته باشید ...
    • پاسخ:

      من میگم. اگه راس میگی فیلم بزار
  16. سلام دوست عزیز، من تاون نه هستم ولی اکثر اوقات تو وار تاون ده بهم میفته میشه یه روشی هم به من بگی که بتونم دو ستاره بگیرم؟از چه اسپل های استفاده کنم؟  ممنون میشه کمکم کنین 
    • پاسخ:

      اگر داری اینفرنو هستش شما هم باید زودتر th 10 بشید اگر نه از همین روش استفاده کنین
    • پاسخ:

      دوست عزیز هیچ روشی برای سه ستاره شدن th 10 وجود ندارد
    • پاسخ:

      اگه دقت کرده باشید ذکر شده برای وار
      در ضمن نگاه کنید بیشتر top pleyer ها کمتر از 100 ستاره وار دارند
    • پاسخ:

      برای وار هستش
  17. اسپل آبی اسپل قرمز اسپل نارنجی اسپل بنفش اسپل سیاه :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) اسمشونو بگو خو اسپل آبی :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای