آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

روش سریع خالی کردن نیرو در نقشه دشمن

آموزش های بازی آموزش ها

ما ذر مورد استراتژی های مختلف در کلش آف کلنز صحبت و بحث های مختلفی کردیم و همچنین در مورد پیاده کردن سریع نیروها هم بصورت فیزیکی یک بحث مفصل گذاشتیم ( اینجا کلیک کنید ) ، در این مطلب هم یک گذر کوتاه می کنیم به این روش پیاده کردن نیرو و جهت یادآوری برای خوانندگانی که هنوز از این تکنیک ها اطلاع چندانی ندارند .

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در این مطلب شما یاد می گیرید که با یک ضربه فیزیکی به صفحه تبلت یا گوشی لمسی خود نیروهای خود را سریعتر پیاده کنید و این تکنیک فقط برای گوشی های لمسی کاربرد دارد و در کامپیوتر و بلواستکس کاربرد ندارد.

تکنیک پیاده کردن نیرو ها در کلش آف کلنز با انگشتان دست

بطور معمول و ساده - زمانی که شما نیروهای زیادی دارید مثلا در حملات با استراتژی BAM و BARCH و یا حملات با هاگ رایدر و ... شما به سادگی نیروهای خود را با زدن ضربه های متوالی و انتخاب نیروها ، آنها را پیاده می کنید .

شما در تصویر نمونه می بینید که یک ردیف طولانی از سربازها را با ضربه زدن متوالی پیاده می کنیم که این روش سریع و جالب نیست چرا که ما می خواهیم نیروهایمان با سرعت بیشتر و کشته شدن کمتر به نقشه حریف پیاده کنیم که می بینیم 90 بربر هم در حال پیاده شدن هستند فقط با نگه داشتن یک انگشت و یا ضربه زدن متوالی به صفحه گوشی که خسته کننده و غیر حرفه ایی است.

نکته خوب گوشی های لمسی این است که می توانید با لمس فیزیکی چندتایی انگشت که در بازی کلش آف کلنز کار می کند با نگه داشتن انگشت خود در صفحه بدون ضربه زدن نیروهای خود را سریع پیاده کنید و بصورت ستونی نیروها حرکت می کنند و خبر بهتر اینکه شما می توانید بیش از یک انگشت هم برای پیاده کردن نیروها با سرعتی باور نکردنی نیروها را پیاده کنید و در دو ستون دسته ایی بکار ببرید :

حالا به راحتی و سادگی با همین یک ضربه و نگه داشتن دو انگشت خود در صفحه در همان زمان نیروهای خود را سریع پیاده کنیم و می بینید که بربرهای من در همان لحظه چگونه پیاده می شوند و دفاعیات را نابود می کنند

شما می بینید که من 30 بربر را در همان زمان و با کمی تمرین دو انگشتی سریع پیاده کردم و یا می توانید به راحتی از سه انگشت برای پیاده کردن سریعتر هم استفاده کنید.

من به شما پیشنهاد می کنم این تکنیک را تمرین کنید و صد البته برای شروع بهتره که بر روی نقشه های قسمت سینگل بازی این تکنیک ها را تمرین کنید که برای بار اول نیروهای گران قیمت تان را در نقشه های مولتی پلیر و حمله به دهکده های دیگر از دست ندهید و با تمرین بیشتر ، مهارت های خاص آن را بدست آورید و به مرور بهبود بخشید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

    • پاسخ:

      خیر
  1. فرهاد علیپور

    ممنون  این روش رو من 5ماه پیش بلد بودم تازه دارم با 4انگشتی امتحان میکنم 
  2. سلام ادمین
    میشه یه سری امار از بازی کلش بزاری
    مثلا چند نفر تو جهان بازی میکنن و از هر کشوری چند نفر بازی میکنن
    • پاسخ:

      خیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای