آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۸

استراتژی حمله GoVaLo در تاون هال 8

استراتژی ها

یکی از استراتژی های حمله که در تاون هال هشت بکار می رود GoVaLo می باشد که در این مطلب سعی خواهیم کرد که آنرا به ساده ترین نحو برای شما توضیح بدهیم ، این استراتژی پایه و اساس آن از سرباز های گولم والکایری بالون تشکیل شده است که در ادامه مطلب با ما باشد تا این استراتژی حمله را برای شما توضیح دهیم ...

چه موقع از استراتژی GoVaLo  استفاده می کنیم ؟

شما می توانید این استراتژی را تقریبا در اواخر تاون هال هشت بودن تان استفاده کنید ، زمانی که دیگه دراگون ها زیاد ترس آور نیستند و البته شما با استفاده از دراگون و هاگ رایدر ها می توانید سه ستاره را از حریف کسب کنید ولی گاهی اوقات بهتر است استراتژی های جدید را هم امتحان کنیم  و اگر شما دیگر هنگام حملات از استراتژی GoWiPe و GoHogs شانسی برای کسب ستاره ندارید بهتر است از این استراتژی استفاده کنید و امتحان کنید .

با توجه به قدرت والکایری می توانند در مرکز دهکده به ساختمانهایی که به فاصله یک کاشی از هم قرار دارند و نزدیک به هم هستند نیز آسیب زیادی وارد نمایند.

دو دهکده زیر نقشه های مناسبی دارند که ما بتوانیم این استراتژی GoVaLo را به کار ببریم :

ترکیب و تعداد سربازان در استراتژی GoVaLo

مثل همیشه یک ترکیب ثابت برای استراتژی های حمله وجود ندارد و معمولا بسته به نقشه حریف و نقشه خوانی خوب شما می توانید ترکیب سربازان را کم زیاد کنید .

معمولا من از این ترکیب و طلسم ها برای حملات خودم استفاده می کنم که در زیر مشخص کرده ام :

govalo

چگونگی حمله به دهکده حریف با استراتژی GoVaLo

مرحله اول که همیشه مهم است کلن کسل حریف است که باید خالی شود , بربرشاه دشمن و بمب های غول پیکر خیلی خطرناک هستند و باید آنها را از بین برد ، که بهتر است از آرچر هایمان کمک بگیریم و برای خالی کردن کلن کسل حریف که اگر :

  • کلن کسل حریف در کناره ها است بهتر است گولم های خود را رها کنیم تا کسل دشمن فریب بخورد و بیرون بریزند و مشغول تیراندازی به گولم شوند و در عین همین عمل نیروهای آرچر یا ویزارد را پشت آنها پیاده می کنیم تا از بین بروند .
  • کلن کسل حریف در مرکز دهکده است که با رها کردن جاینت و یا دو الی سه عدد هاگ رایدر آنها را بیرون می کشیم و به کناره ها می بریم و سپس محاصره اش می کنیم و نابودشان می کنیم.

اگر داخل کسل حریف نیروهای ویزارد و آرچر و بربر و کلا نیروهای آدمیزاد بود !

می توانیم از طلسم سم بر روی آنها استفاده می کنیم تا نابود شوند . اگر هم دراگون و بالون بود می توانیم بربر ها را رها کنیم و وقتی که دراگون به دنبال آنها کرد و پشت بربرها قرار گرفت ما ویزارد هایمان را در پشت آن رها می کنیم که کمتر آسیب ببینیم مانند عکس زیر دقیقا :

هدف ما ورود به هسته مرکزی دهکده دشمن است و نباید زیاد نیروهایمان را متفرق رها کنیم و باید بصورتی رها کنیم که به مرکز هدایت شوند و برای اینکار لازم است که ساختمان های اطراف دهکده که در دسترس هستند را نابود کنیم که با رها کردن نیروهای دیگر آنه چاره ای جز حرکت به مرکز را نداشته باشند.

و نیروها در نقشه بالا به این صورت پیاده می شوند :

سبز : گولم ها

بنفش : ویزارد ها

قرمز : بالون ها

علامت X : والبریکر

پس از مرحله اول باید گولم ها  را پیاده کنیم و در نقشه بالا می بینید که من از اونجایی که علامت X را گذاشته ام حمله را شروع کردم چرا که از اونجا براحتی می توان به سمت مرکز دهکده نفوذ کرد و قسمتهای دیگر به سختی مراقبت می شود و نفوذ به مرکز را سخت می کند

1 - گولم ها را پیاده می کنیم و هنگامی که ساختمان های دفاعی مشغول شلیک شدند پشت سر هر کدام از گولم ها نیروهای ویزارد را خالی می کنیم و بدون اینکه آنها آسیب ببینند مشغول تخریب ساختمانهای اطراف و دفاعی دشمن می شوند و تا اینجای کار عملکرد خوبی از خود را مشاهده می کنیم ! قدم بعدی که ساختمانهای اطراف نابود شدند موقع رها کردن بربرشاه است که به سمت مرکز مجبور است حرکت کند چون ساختمانهای اطراف را ویزارد ها زده اند و چاره ای جز حرکت به مرکز را ندارد و در پشت آن والکایری ها را پیاده می کنیم که آنها نیز به دنبال بربرشاه حرکت خواهند کرد و راه را باز خواهند کرد و بنظر من والکایری عملکرد بهتری نسبت به پکا دارد و کنترل آنها بهتر است  و تا اینجای کار هم مشکلی برای شما نیست .

2 - هنگامی که دیوارشکن را رها می کنیم ، گولم ها هم وارد می شوند برای نابودی ویزارد تاور مستقر در اون قسمت ، حال موقع زدن طلسم های شفا دهنده و طلسم خشم است که نیروها جان و قدرتی دوباره بگیرند و ورود به مرکز نیز سریعتر صورت پذیرد که چند ثانیه ای بیشتر طول نمی کشد و نیروهای ما به مرکز و هسته دهکده وارد می شوند .

3 - زمانی که حداقل دو ایردیفنس از بین رفت ، موقع رها کردن بالون ها بصورت دسته جمعی است که به راحتی و سرعت ساختمانها را نابود می کند در حالی که گولم ها زیر آتش هستند و بربرشاه و والکایری ها در مرکز قفل شده اند و راه را برای گولم ها هم هموار می شود و نیروها نجات پیدا می کنند و پایگاه دشمن در عرض چند ثانیه نابود می شود.

این استراتژی زیاد برای همه سخت نیست و با چند بار تمرین و حمله می توانید به راحتی ستاره ها را جمع کنید همچنین برای آشنایی بیشتر شما بد نیست که فیلم زیر را هم مشاهده نمایید که این آموزش به شما یاد داده شده است :

فیلم استراتژی حمله GoVaLo در تاون هال 8

دانلود فیلم

1

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸)

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت جناب آقای AHA و همین طور نویسندگان افتخاری محترم.
    بنده یه درخواستی از شما دارم اینکه اگر بنده و وبنوشتم رو قابل بدونید لینک بندرو اد کنین و بیاین تبادل لینک کنیم
    با تشکر
  2. یه سوال داشتم!اگر من دیتا بازیمو از روی کوبایلم کپی کنم و روی دیتای یکی دیگه از اکانتم که توی یکی دیگه موبایل  replace کنم!ینی دیتا اون اکانت پاک بشه و این جایگزین بشه,بازیم به اون موبایل میره؟
  3. سلام.تو رو خدا راهنمایی کن هرچه سریعتر امروز صبح بلند شدم از خواب بعد دیدم هی ارور میده برا وارد شدن به بازی برا همین حذفش کردم .خواستم دوباره نصب کنم دیگه نصب نمیشه.از بلواستاکس استفاده میکنم
    • پاسخ:

      بلواستکس خود را عوض کنید - اگه بازی تون سیو هست.
  4. سلام اخه چرا با زبان انگیلیسی میذارید هیچی نمی فهمم سعی کنید ویدیو هایی که میذارید با زبان فارسی باشه
  5. سلام من بازی رو رو دوتا جیمیل سیو کردم میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      هر بازی فقط روی یک جیمیل سیو میشه و امکان نداره که یک بازی روی دوتا جیمیل سیو بشه مگر اینکه لینک دیوایس کرده باشید
  6. شما رو به هرچی که میپرستید قسم این فیلم هارو با لینک دانلود بزارید بابا اینجا ایرانه ها نتش نفتیه مگه چقد انلاین میشه دید 
    • پاسخ:

      لینک دانلود زیرش اضافه شد
    • پاسخ:

      بله - اونجا هم می شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای