آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

انتقال بازی سیو نشده به گوشی دیگر بدون تماس با سوپرسل !

آموزش ها

این آموزش در رابطه با انتقال اکانت سیو نشده از روی یک گوشی که گوگل پلی را ساپورت نمی کند به گوشی دیگر است که گوگل پلی را ساپورت می کند ، همانطور که می دانید برای این کار باید به سوپرسل ایمیل زد و درخواست داد و آنها هم با گرفتن اطلاعات بازی که معمولا تاریخ ساخت بازی ، رسید خرید جم ، شهر و کشور ساخت بازی و ... است بازی را برمی گردانند که بیشتر مواقع کاربران با مشکل روبرو می شوند و پاسخ سوالات را نمی دانند و بنابراین بازی خود را که Save نشده است و اطلاعات آن را هم نمی دانند را از دست می دهند این راهنما فقط مخصوص بازی clash of clans نمی باشد و برای بازی های دیگر نیز کاربرد دارد.

در این آموزش ما سعی می کنیم بدون نیاز به مکاتبه به سوپرسل این کار را انجام دهیم و بازی را بر روی یک گوشی دیگر Save کنیم .

برای نحوه و چگونگی انجام این کار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

این آموزش فقط مخصوص دیوایس ها اندرویدی می باشد که حتما باید هر دو گوشی روت باشد یعنی این دستگاه هم برای بک آپ گرفتن هم برای ریکاوری بک آپ باید حتما روت باشد.

دانلود نرم افزار مورد نیاز برای انجام کار  Titanium Backup  می باشد که بر روی سه سرور قرار دادیم که فقط یکی را دانلود کنید کافی است و احتیاجی به دانلود از هر سه سرور نمی باشد و همگی یکی است ، فقط در صورتی که از یک سرور مشکل دانلود داشتید بعدی را امتحان کنید:

>>> دانلود نرم افزار Titanium Backup <<<

دانلود از سرور  Uploadboy

دانلود از سرور PicoFile

دانلود از سرور Trainbit



چگونگی اجرا و بک آپ گیری از بازی کلش آف کلنز

بعد از نصب برنامه تیتانیوم بر روی گوشی خود آیکون آنرا پیدا می کنید که  شکل بالا است و آن را اجرا می کنیم.

بعداز اجرا برای اولین بار از شما دسترسی روت میخواهد که دسترسی روت به آن می دهیم.

در پنجره بعدی OK را می زنیم و تایید می کنیم.

مطابق تصویر بالا  Backup/Restore را انتخاب می کنیم

سپس MENU را انتخاب می کنیم.

از پنجره باز شده  Preferences را انتخاب می کنیم.

تیک گزینه های نشان داده شده را می زنیم و سپس گزینه Back up App External Data  را مانند تصویر بالا انتخاب می کنیم.

از پنجره باز شده گزینه Enabled (Always)i را انتخاب می کنیم.

سپس بعد از تنظیمات انجام شده به عقب باز می گردیم تا به پنجره Backup/Restore برسیم و از لیست برنامه ها بازی Clash of Clans را انتخاب می کنیم.

سپس در پنجره باز شده گزینه !Backup  را کلیک می کنیم و چند لحظه منتظر می مانیم تا برنامه از بازی کلش آف کلنز بک آپ بگیرد.

تصویر بالا نشان می دهد که بازی کلش آف کلنز در حال بک آپ گیری و تهیه یک نسخه پشتیبان از آن است.

اکنون از بازی شما Backup گرفته شده است و حال باید این Backup بازی را به گوشی دیگرمان که از گوگل پلاس حمایت می کند انتقال بدهیم تا بتوانیم آنرا Save کنیم حال باید فایل های مورد نیاز را برداریم و با استفاده از یکی از مرورگرهای فایل مانند برنامه  ES File Explorer یا امثال هم به پوشه زیر رفته و فایل های Backup را برمی دارید …

در زیر این برنامه را برای شما بر روی سه سرور ، جهت دانلود گذاشتیم:

>>> دانلود نرم افزار ES File Explorer <<<

دانلود از سرور  Uploadboy

دانلود از سرور PicoFile

دانلود از سرور Trainbit

حال برنامه ES File Explorer را اجرا می کنیم  و پوشه TitaniumBackup را بر روی SD کارت گوشی خود که پیدا می کنیم و روی آن کلیک می کنیم تا وارد پوشه شویم .

با وارد شدن به پوشه برنامه هایی که قبلا Backup گرفتیم را هم مشاهده می کنیم که ما احتیاج فقط به فایل های بازی کلش آف کلنز داریم که در شکل بالا نشان داده شده است که سه عدد فایل می باشد که با عبارت Com.Supercell.ClashOfClans شروع می شود. 

حال این سه فایل را به گوشی دیگر مان توسط بلوتوث یا هر روش دیگری که بلد هستیم انتقال می دهیم اکنون بر روی دستگاه جدید مجدداً برنامه تیتانیوم را نصب می کنید و این بار ابتدا در پوشه SDCARD یک پوشه بنام TitaniumBackup می سازید و فایلهای کپی شده بالا را به این پوشه انتقال میدهید ، سپس مجدد به برنامه تیتانیوم میروید و دسترسی روت را واگذاری میکنید و وارد قسمت Backup/Restore می شوید .

اکنون اسم Clash Of Clans را در فهرست تیتانیوم مشاهده می کنید (شکل بالا) که بر روی آن خط کشیده شده است کلیک می کنیم و پنجره ای مانند شکل پایین برایمان باز می شود.

حال دکمه Restore را می زنیم .

در پنجره باز شده برایمان App+Data را جهت Restore شدن بازی کلش آف کلنز انتخاب می کنیم.

پس از لحظاتی بازی بازیابی شده و آیکون آن بر روی صفحه گوشی خود ملاحظه می کنید که با اجرای آن بازی اجرا شده و می توانید بر روی گوشی خود بازی کنید و آنرا Save کنید ! بدون هیچ گونه مکاتبه و پرسش و پاسخ به سوپرسل برای انتقال اکانت به گوشی که گوگل پلی را ساپورت می کند.

توجه : ممکن است این مراحل بر روی گوشی شما با مشکل در بعضی مواقع روبرو شود که با توجه با ایراد های متفاوت نمی توان دقیقا مشکل شما را حدس زد و پاسخگو باشیم.

روش دوم برای انتقال بازی به یک گوشی دیگر که توسط یکی از خوانندگان سایت ارسال شده است :

علی درستکار 



شاید بعضی از کاربران به این مشکل برخورد کرده باشند که بازی را انتقال میدهند اما بازی از ابتدا شروع میشود و من خود نیز این مشکل را داشتم و بسیار دنبال راه حل آن بودم و به نتیجه هم رسیدم و من الان مراحل کامل آن را مینویسم:

1.بعد از بک آپ گرفتن از بازی مورد نظر شما باید برنامه Android_ID_Changerرا دانلود و نصب کنید(در دستگاه قدیمی)(این برنامه دسترسی روت میخواهد)
2.دربرنامه بخشی به نام current id وجود دارد که آیدی دستگاهمان در مقابل آن نوشته شده است آن را در جایی یادداشت میکنیم.
3. حال به دستگاه جدید رفته و برنامه Android_ID_Changer را در آن نصب کرده و Idرا که یادداشت کرده بوددیم را در بخش new idوارد کرده و گزینه save new Id را کلیک میکنیم.
4.فایل های بک آپ را به پوشه برنامه Titanium Backup انتقال داده و داده ها را بازیابی میکنیم مانند آموزش خود سایت که در بالا نوشتیم.
5.وارد بازی میشویم ولذت میبریم.

با آرزوی موفقیت
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۰)

  1. سلام و خسته نباشید من بازی مردگان متحرک رو از یه سایت دانلود کردم چون نسخه اصلی نبود
    یعنی با امضای گوگل پلی نبود رو دانلود کردم برای سیو کردن ارور میداد حالا میخوام اپدیتش کنم این راه جواب میده ؟ بازی هم دیتا دار بود
    • پاسخ:

      امکانش هست ، به هر حال قطعی نمی شه گفت که بشه
  2. سلام دمتون گرم کار کرد به راحتی عشقین عشق روت کنین حتما همه خوبی هاش بیشتر تا بدی هاش.اینم بگم باید حتما روش دوم هم انجام بدین نه فقط اولی.
  3. سلام داداش اگه اینجا جواب بدی خوبه لطفا لینک نزار,میخام بپرسم من به سوپرسل برای برگرداندن اکانت ایمیل دادم بعد ساخت اکانت توی کدوم شهر رو من اشتباه زدم چیکار میکنه سوپرسل؟!لطفا جواب بدید ممنونم😞
    • پاسخ:

      دوباره شهر و کشور رو میپرسه ، فعلا اقدامی نکنید و منتظر اونها باشید.
  4. سمت چپ سایت چیزی درمورد این ننوشته است.لطفا بگید چه چیزی به سوپرسل بگم تا اکانتم را جابه جا کند
    • پاسخ:

      حتما بک آپ بگیرید.
  5. نمیشه از سوپر سل کمک بگیرم اکانتم را جابه جا کنه_چی پیامی باید براش بفرستم
    • پاسخ:

      راهنمای بازی سیو نشده در قسمت سمت چپ سایت هست ، عمل کنید
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      بله
    • پاسخ:

      به هرحال باید بکاپ بگیرید
  6. علی درستکار

    با سلام و احترام
    شاید بعضی از کاربران به این مشکل برخورد کرده باشند که بازی را انتقال میدهند اما بازی از ابتدا شروع میشود و من خود نیز این مشکل را داشتم و بسیار دنبال راه حل آن بودمو به نتیجه هم رسیدم و من الان مراحل کامل آن را مینویسم.
    1.بعد از بک آپ گرفتن از بازی مورد نظر شما باید برنامه Android_ID_Changerرا دانلود و نصب کنید(در دستگاه قدیمی)(این برنامه دسترسی روت میخواهد)
    2.دربرنامه بخشی به نام current id وجود دارد که آیدی دستگاهمان در مقابل آن نوشته شده است آن را در جایی یادداشت میکنیم.
    3. حال به دستگاه جدید رفته و برنامه Android_ID_Changer را در آن نصب کرده و Idرا که یادداشت کرده بوددیم را در بخش new idوارد کرده و گزینه save new Id را کلیک میکنیم.
    4.فیل های بک آپ را به پوشه برنامه Titanium Backup انتقال داده و داده ها را بازیابی میکنیم مانند آموزش خود سایت.
    5.وارد بازی میشویم ولذت میبریم.
    از شما مدیر محترم سایت خواستارم که این مطلب را با توجه به نظر بنده ویرایش کرده و اگر هم خواستید در مطلبتان یادی از مابکنیید اما حتما مطلب را بروز کنید چون این نظر مایه ی تلاش و تجربه ی بنده است .
    با آرزوی موفقیت خداحافظ
    • پاسخ:

      خوبه - در همین مطلب بنام خودتان اضافه کردم.
  7. من شنیدم اگه گوشیو روت کنی گوشی هنگ میکنه-اگه خواستم به سوپر سل پیام بدم که اکانتو جابه جا کنه چی باید بنویسم بهش
  8. اگه خواستم اکانتو جابه جا باید اون گوشیمو که میخوام اکانتمو روش بیارم هم روت کنم یا فقط تبلتمو روت کنم
    • پاسخ:

      هر دو دستگاه باید روت باشد
    • پاسخ:

      خیر - اگر آشنا نیستید به یک فرد متخصص بدهید تا روت کند تا مشکلی پیش نیاید .
  9. من اکانتم روی تبلت لنوو هستش. روی تبلت لنوو +google نصب نمیشود . حالا اگه از این راه بالا که گفتید برم اکانتم روی موبایلم می اید یا نه . لطفا جوابمو بدید
    • پاسخ:

      باید امتحان کنید - برای بعضی ها جواب میده و برای بعضی ها خیر !
  10. خسته نباشید . کلش سیو نمیشه روی گوشیم . همه کار کردم برای انتقال بازی یا سیو کردنش فقط مونده یقه مدیر عامل سوپرسل رو بگیرم . این کارای بالا رو هم انجام دادم مو به مو ریز به ریز . گوشی رو با ( آی روت ) روت کردم احتمال داره از روت باشه ؟ مگه نگفتین حتی اکانت که سیو نشده باشه قابل انتال هستش پس چرا واقعا چرا نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشا جوابم رو بدین
    • پاسخ:

      خوب این مورد صد در صد نیست و ممکنه جواب نده و مجبورید با سوپرسل مکاتبه کنید - به هر حال ابن هم یک راه حل است و در بعضی مواقع جواب می دهد. نه 100 درصد
  11. سلام
    ممنون از پاسخ دهیتون اما نسخه گوگل پلی استور هم جدیده و 6.0.0 هستش مشکل چیز دیگه ای نیست؟
    • پاسخ:

      چون پیام میده - نسخه مربوط به گوشی را باید مطابق dpi گوشی دانلود کنید که توضیح دادیم - و اصلا ببینید گوشی تون گوگل را ساپورت و آپدیت می کنه یا خیر - معمولا glx ها ساپورت نمی کردند.
  12. سلام ممنون میشم اگر جواب بدید!
    من همه مراحلو انجام دادم بعد کلش هم تو گوشی جدید نصب شد اما وقتی میخوام اجراش کنم پیامی میده مبنی بر اینکه باید کلش رو از گوگل پلی دانلود کنی! مشکل چیه!
    • پاسخ:

      نسخه اش قدیمیه گوگل پلی و از همین سایت های ایرانی هم می تونید دانلود کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای