آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

HoGoWiWi بهترین استراتژی برای سه ستاره کردن در تاون هال 9

استراتژی ها

HoGoWiWi

از آنجا که نیروها و یا قهرمانان ما ممکن است در سطح پایین باشند و پیدا کردن یک ترکیب مناسب برای گرفتن سه ستاره در وار در کلش آف کلنز در سطح تاون هال 9 آسان نمی باشد و البته استفاده از حملات با گروه های هاگ رایدر هم یک انتخاب بد نیست و با استفاده از استراتژی GoWiPe ( گولم+ویزارد+پکا) و قهرمانان هم احتیاج به گولم با لول بالا هست که اکثرا افراد ندارند و نمی توانند ستاره های خوبی را کسب کنند بنابراین می توان از استراتژی بهتری استفاده کرد که نام آن HoGoWiWi است که تشکیل شده است از هاگ رایدر + گولم + ویزارد + ویچ  که می توان با آن حریف را سه ستاره کرد که استراتژی خوب و قوی هست که در ادامه مطلب این استراتژی را مورد بررسی قرار می دهیم ...

  • ترکیب ارتش در استراتژی HoGoWiWi

بسته به نقشه حریف می توانید ترکیب ارتش خود را تغییر دهید ولی بطور معمول این نوع ترکیب ارتش را می توان بکار برد :

HoGoWiWi

نحوه حمله با استراتژی HoGoWiWi

  • مرحله اول : بررسی و نظارت

باید هنگام حمله دو چیز را رعایت کنید اول خالی کردن کلن کسل حریف و دوم ملکه کماندار

اول از از همه باید از سمتی حمله کنید که آرچر کویین قرار دارد تا در ابتدای امر آن را از بین ببرید.در غیر این صورت بدترین دشمن هوگ رایدر ها آرچر کویین هست و حمله شما را به راحتی میتواند خراب کند .

  • مرحله دوم: خارج کردن نیروهای کلن کسل حریف

هنگام حمله توجه داشته باشید که باید از سمتی حمله کنید که نزدیک به ملکه کماندار است و آنرا بکشید چون برای هاگ رایدر های ما تا آخر مزاحمت ایجاد می کند و باعث نابودی آنها می شود و تاکتیک ما را خراب می کند و دوم اینکه نیروهای داخل کسل حریف را خالی کنید که می توانید این کار را با ارسال یک غول به محدوده پوششی کسل حریف کنید و اگر کسل حریف در عمق است با ارسال یک هاگ رایدر به محدوده پوششی کلن کسل حریف اینکار را انجام دهید و نیروهای آن را بیرون بکشید.

 خوب حالا نیروهای خارج شده از کلن کسل دشمن را با استفاده از آرچرها مانند همیشه به گوشه های نقشه بکشید و زمانی که همه نیروها در یک منطقه و یک گوشه نقشه جمع شدند طلسم سم را رها کنید تا نیروهای کسل از بین بروند اگر با طلسم سم نابود نشدند میتوانید دو ویچ را رها کرده تا توسط اسکلت ها نیروهای کسل دشمن را نابود کنند و یا آنها را سرگرم کنند و سپس با استفاده از آرچر کویین آنها را نابود کنید .

  • مرحله سوم : آغاز حمله


برای اینکه زمان شما تلف نشود گولم خود که در کلن کسل تان هست و از دوست خود گرفتید  را رها کنید.همانطور که قبلا هم گفته شده بود از سمتی باید حمله کنید که به آرچر کویین نزدیک است گولم ها را در یک نقطه هیچگاه رها نکنید باید آنها را به صورت پراکنده در نقشه رها کنید تاساختمان های دفاعی حریف را بیشتر را مشغول کنند و پشت سر هر گولم هم 4 تا ویزارد رها می کنید سعی کنید گولم های خود را اطراف ویزارد تاور و آرچر تاورهای حریف رها کنید . حالا شما باید دیوارشکن های خود را رها کنید به صورتی که لایه اول دفاعی دیوار به خوبی باز شود که به بعد از آن با استفاده از طلسم پرش بتوانید وارد مرکز نقشه شوید حالا بربر شاه خود را رها کنید تا به مرکز برود کینگ بربر را زمانی رها کنید که در گوشه و کنار نقشه ساختمانی نمانده باشد و کینگ مجبور باشد به سمت مرکز برود .

این پست را بخوانید" چگونگی هدایت قهرمانان به مرکز نقشه دشمن"

وقتی که گولم ها و قهرمانان شما وارد مرکز  شدند نوبت رها سازی هاگ رایدرها است این کار را باید درست از رو به روی محل ارسال گولم ها انجام دهید برای هر ساختمان دفاعی دشمن چهار عدد هوگ کافی است که اگر در جاینت بمب ها افتادند تلفات کمتری بدهید حالا باید بر روی رها سازی اسپل ها متمرکز شوید و اسپل های شفا را به خوبی و در مکان صحیح بزنید که هوگ ها جان دوباره ایی بگیرند سپس ویزاردهای باقی مانده را را رها کنید و  شما می توانید بعد از ارسال هوگ رایدرها برای پاکسازی ساختمان ها پشت آنها رها کنید


تماشای ویدیو زیر هم برای درک بیشتر این استراتژی کمک می کند :

فیلم حمله با استراتژی HoGoWiWi

 نتیجه استراتژی :

شاید فکر کنید که این استراتژی به دلیل ازیاد سرباز و چندطرفه بودن حمله سخت باشد ولی اینچنین نمی باشد پیروزی در این استراتژی دو قسمت مهم دارد و قابل توجه و تمرین دارد : 

1-رها کردن گولم ها 2- رها کردن هوگ رایدر ها 

شما بار اول شاید نتیجه خوبی نتوانید بگیرید و این استراتژی هم مانند دیگر استراتژی ها نیازمند تمرین است و رها سازی سرباز ها در جای خوب نقشه که ذکر شد ، می تواند کمک قابل توجهی به پیروزی دارد و سعی کنید نقشه خوان خوبی باشید و آنرا تمرین کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۴)

  1. سلام،من تان9مکسم ولی دوسه تا نیروم مونده که اپ بشن، من هوگم4گولمم3این لولاشون خوبه برای ترکیب hogowiwiبقیه نیروها مثل ویچ و ویزارد و دیوارشکنم مکستان نهن کویینمم13،به نظرتون بااین نیروها این استراتژیک جواب میده؟
    • پاسخ:

      بله - خوبه
  2. سلام من تان یک دارم فقط بربر یکم ساختم هنوز ارچر هم ندارم راهنمایی کنید با چه استراتژی تان یازده رو بزنم
    • پاسخ:

      با تاون یک دنبال استراتژی زدن تاون یازده هستید ؟!؟! شوخی می کنید! (:
      برای بدست آوردن آرچر باید سربازخانه را آپگرید کنید !
  3. سلام من لیدر کلنی هستم لولمون شده هفت راهی هست اسم کلن رو تغیر بدم خارجی هست میخوام بشه ایرانی ممنون میشن راهنمایی کنید.
    • پاسخ:

      خیر
  4. من بربر کینگ و کوینم 12 و گرندم 6 هست ویچ سه و گولمم 5 و هوگم پنجه میتونم با اینا این اتکو بزنم ؟؟؟ .. خخخ شوخیدم خواستم بگم این اتکا با توجه به تغییرات اخیر هنوز جواب میده ؟چون هنوز تست نکردم
  5. سلام من کویینم 10 کینگ 10 گولم 2 پکا 3 ویچ 1 و ویز و هوگم پنجه این استراتژی واسم کارآمده؟
  6. Salam . Man th 9 hastam . Wich nadaram hanuz . Hogam 3 hast o golem 1 o pekka 3 o wiz 5 . Behtarin strategy vase man chie k exire kamtari bekham masraf konam . Chon exir lazem daram injuro hamash sarfe sakhtane niroo mishe . Merc
  7. باسلام بابت پست خوبتان بنده هم توی وار با ترکیب لاوا و بالون مشکل ندارم هم خوب لوت میکنم اماکاپ برام خیلی مهمه دنبال راهی هستم که توی اتک بانیروهای تقریبا ارزون هم لوت کنم هم کاپ از دست ندم میشه راهنمایی کنید
  8. من گولمم 2 هست هوگم چهار کویینم 6 کینگم 9.میتونم با این ترکیب اکانت های تو فیلم رو بزنم؟
    • پاسخ:

      بنظر من کویین باید مقداری قوی تر بشه تا نتیجه بهتری بگیرید. بقیه نیروهاتون خوب است.
  9. سلام.خوبی داداش؟ میشه کد کلنتو بدی کنجکاو شدم کلنتو ویزیت کنم.خیلی ممنون میشم ازت♥
    • پاسخ:

      >>> تنها ربات تلگرام خبری سایت ما <<<

      >>> تنها کلن سایت ما <<<



  10. سلام مرسی از مطالب عالی ،اگه میشه لینک دانلود ویدیو اتکو بذارین ،ممنون
    • پاسخ:

      لینک دانلود زیر فیلم گذاشته شد
  11. من با همین تاکتیکی که شما گفتید زدم ولی دو شد نه سه تاون هال 10 بود چجوری میزدم؟😮
    • پاسخ:

      باز هم خوب بوده که دو ستاره گرفتید.
    • پاسخ:

      متن چی ؟ 
  12. سلام داداش یکی از دوستام اسم اکانتش خوب نیست
    بعد اون یه بار فرصت رو هم نداره
    اگ میشه بگید چه ایمیلی به سوپرسل بده
    ممنون میشم به انگلیسی بفرستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای