آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

چگونگی هدایت قهرمانان به مرکز نقشه دشمن

استراتژی ها

برای خیلی از کاربرها این سوال پیش میاد که چرا کینگ و آرچر کویین به طرف مرکز نقشه نفوذ و حرکت نمی کنند و به اطراف نقشه می چرخند ولی اگر شما بتوانید کینگ و کویین را به مرکز نقشه هدایت کنید خیلی راحت می توانید حمله وار خود را سه ستاره کنید و چنین اتفاقی برای شما چیز جدیدی نیست در این مثال ما یک حمله با استراتژی GoWiPe انجام داده ایم و میخواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه می توان کینگ و یا کویین خود را به مرکز نقشه دشمن بفرستید.

پس برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ما می خواهیم به این نقشه زیر حمله کنیم :

ابتدا گولم ها را رها کنید  و مانند تانک تجهیزات دفاعی دشمن با آنها مشغول شوند تا شما بتوانید ویزاردهای خود را به خوبی رهاسازی کنید تا کمتر آسیب ببینند .

حالا ویزاردهای خود را رها کنید تا پاک سازی اطراف دیوارها را انجام دهد تا راه کینگ و آرچر کویین به اطراف نشوند که معمولا چهار ویزارد برای پاکسازی اطراف مناسب هستند.

در این حمله شما باید که از شش ویزارد استفاده کنید سعی کنید ویزاردهای خود را برای حمله اصلی حفظ کنید و ویزاردهای خود را هدر ندهید همچنین به یاد داشته باشید چند ویزارد هم حفظ کنید تا آخر وار بتوانید برای پاک سازی استفاده کنید.

حالا مرحله بعدی رها کردن آرچر کویین است شما می توانید از آرچر کویین نیز برای پاک سازی استفاده نمایید البته این پاک سازی باعث می شود حمله نفوذی ما شکل بگیرد.

زمانی که حمله شما در لحظات پایانی خود است حالا موقع رها سازی دیوار شکن و یا طلسم پرش و در نهایت طلسم زلزله است که بستگی به نوع و شکل استراتژی شما هم دارد.

توجه:

  • زمانی که شما ویزاردهای اولیه خود را پشت سر گولم ها رها می کنید به احتمال زیاد نابود میشوند پس باید منتظر باشید تا حمله شما به صورت درست شکل بگیرند
  • مراقب دیوارشکن های خود باشید زیرا با یک ضربه مورتار می تواند آنها را نابود کند و شکل گیری حمله شما مشکل شود.

حالا شما یک حمله به شکل قیف  دارید و دیگر کینگ شما به اطراف نمی تواند برود و مجبور است به سمت مرکز نقشه دهکده دشمن حرکت کند.

برای حملات با استراتژی LavaLoon سعی کنید ایردیفنس ها را نابود کنید و برای حملات با استراتژی GoHog باید جاینت بمب ها را نابود کرد ، این قانون برای پکا هم هست که به مرکز نقشه نمی روند و به اطراف حرکت می کنند که در استراتژی GoWiPe به کار می رود ، با خواندن این آموزش شما می توانید کینگ بربر را به سمت مرکز نقشه حریف هدایت کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. تو رو خدا یه هک بزار که قابلیت کلن داشته باشه (اگه کلن های کلش و گلوبال کلش رو داشته باشه که عالیه)اگه نشد بین کاربر ها کلن باشه اخه اتک وار حال میده لت هک

    • پاسخ:

      کلا کلن هم داشته باشه که بعضی هاش که داره - زیاد امیدی به این بازی ها نیست و تفننی و سرگرمی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای