آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

استراتژی حمله فارمینگ Milking

استراتژی ها

استراتژی حمله فارمینگ Milking

از آنجایی که نقشه های مرده دیگر پیدا نمی شوند ، این روزها سوپرسل یک عیدی به همه کلشر ها به مدت دو هفته داد تا بتوانید طلا و اکسیر بیشتری کسب کنید و آن هم بوست کالکترها و ماین ها بود و در این استراتژی که بنام استراتژی Milking نام دارد شما می توانید در عرض ده دقیقه 400k اکسیر یا طلا کسب کنید ! شما این روزها اگر به هر دهکده ای مراجعه کنید تولید کننده ها بوست شده است و تولید کننده ها پر است از طلا و اکسیر و شما با استفاده از این استراتژی که توسط nerf713 ارائه شده است مخازن خود را تا می توانید پر کنید ! اما چگونه ؟ پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

اسم این استراتژی  Milking است و به معنای شیر دوشیدن است و اصطلاحا وقتی شما شیر می دوشید ، بصورت کم کم در یک سطل بزرگ جمع آوری میشود و این سطل پر از شیر لوت بزرگ شماست ! خنده

این استراتژی برای هر تان هال یی مناسب است و می توانید در هر سطحی از آن استفاده کنید و در عرض 30 دقیقه یک میلیون لوت جمع آوری کنید این کار به علت بوست کردن اکسیر ساز ها و گلد ساز ها است تا بتوانید لوت کسب کنید و پیشرفت کنید و کاربران از بازی راضی باشند سرباز هایی که برای کسب یک میلیون لوت میبرید به شرح زیر است:

ترکیب سربازان در استراتژی Milking

goblingoblingoblingoblinpoison spellqueenking

در این استراتژی شما تمام باراکس های خود و البته می توانید یکی از باراکس های خود را از دیوارشکن پر کنید که البته در اینصورت یک مقدار سرعت کارمان پایین می آید و خوب ارزشش را دارد و اشکال ندارد از گوبلین ها برای جمع کردن کالکتورها استفاده می کنیم و از آرچر کویین هم برای تیر اندازی به سمت مخازن در وسط دهکده و زدن تان هال و مخازنی که تقریبا وسط دهکده است ، شما می توانید با پنچ گوبلین سطح پنج در کمتر از سه ثانیه گلدماین و یا کالکتور اکسیر را سریع خالی و نابود کند! اسپل سم هم برای مقابله با نیروهای داخل کلن است و شما دیگر به اسپل دیگری احتیاج نخواهید داشت و لازم نیست،از بربرین کینگ هم می توانید استفاده کنید و کلا استفاده از قهرمانان هم اختیاری است و در صورت آماده بودن می توانید از آنها استفاده کنید و نتایج بهتری کسب کنید.

نمودار زیر را با دقت مشاهده کنید.

Goblin
Level DPS on Collectors HP Cost
4 48 43 80
5 64 52 100
6 84 68 150

معمولا در عرض 27.5 دقیقه شما یک ارتش کامل گوبلین تهیه می شود و آرمی کمپ ها پر می شود ولی معمولا ما در هر حمله احتیاج به50 تا 60 تای آن در هر حمله نیاز داریم ، که کلا حدود شش دقیقه هم هر حمله و پیدا کردن حریف و نابود کردن آن طول می کشد.

شما میتوانید با زدن کالکتر ها لوت خوبی کسب کنید  اما اگر بوست باشند سرعت کار بالا می رود و شما هم اگر در ساعت 5 یا 4 صبح بوقت ایران اگر بخواهید اتک بزنید بهترین لوت نصیب شما میشود زیرا بیشتر افراد آسیایی همان موقع خواب هستند !

این استراتژی چگونه عمل می کند ؟

لیگ مناسب برای این کار برنز یک تا سیلور سه است  و پایین تر از لیگ برنز یک نمی رویم و معمولا در این محدوده لیگ ، لوت و کالکتورهای پر و زمین های رها شده بیشتر پیدا می شود و شما می توانید TH8 با مقدار لوت های 10k در این محدوده پیدا نمایید .

هدف : ما باید کالکتورها و گلد ماین هایی را پیدا کنیم که آنها پرشده باشد و یا نصفه باشد که از تصویر زیر ما می توانیم این مورد را تشخیص دهیم :

این تصویر هم نشان دهنده حمله به دهکده ایی است که کالکتور های آن نیمه پر است و نحوه چگونگی پیاده کردن گوبلین ها و حرکت آنها برای خالی کردن کالکتورها که معمولا 4 تا 5 گوبلین کافی است ، اگر مورد اصابت قرار نگیرند.

بطور معمول باید به دهکده هایی حمله کرد که بیشتر از 70k لوت داشته باشد و احتیاج داریم به 50 تا 60 گوبلین در هر حمله بصورتی که حدود 70,000 – 60*150Elixir = 62,500 Elixir و 70kGold سود دارد برای یک ارتش گوبلینی در هر شش دقیقه ! ( حدودی )

به من اعتماد کنید! شما می توانید دهکده هایی پیدا کنید که غیر فعال و همراه با کالکتور های پر و لوت هایی بین 200k تا 300k در لیگ سیلور سه که معمولا بعد از 3 یا 4 بار زدن NEXT پیدا می کنید ...

معمولا چند تا گوبلین برای تولید کننده ها کافی است و اگر تان هال هم بیرون باشد آن را نابود می کنیم و سپس می سنجیم که آیا مخازن هم توسط آرچر کویین و یا بربرین کینگ قابل زدن هست و در صورت مناسب بودن وضعیت از آنها هم استفاده می کنیم ، ضمنا یادتان باشد که استراتژی ما فارمینگ است و هدف هم جمع آوری گلد و اکسیر است و جمع آوری کاپ مدنظر نمی باشد و ممکن است دائما کاپ از دست بدهیم ! همچنین باید به شما بگویم اگر کالکتر ها بوست نباشد بین GoldElixir 60000هزار تا Elixir Gold70000هزار به شما میدهد.

فیلم زیر هم این استراتژی Milking را به شما نشان میدهد طلا و اکسیر جمع آوری میشود !

فیلم استراتژی Milking

فیلم را دانلود کنید

+ نکته :

این مطلب توسط نویسنده افتخاری سایت نوشته شده است (اطلاعات بیشتر)

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
Www.ClashOfClansGame.IR
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. شما مطمینی تو کاپ پایین مپ های مرده هستند کسایی که تست کردند بگن هست یا نه؟
    • پاسخ:

      زیاد هست ولی باید حوصله داشته باشید و زیاد بازی کنید تا کم کم جمع کنید .
  2. سلام
    ببخشید ی سوال داشتم ک خارج از این بحثه
    داداشم وقتی کلششو شروع کرد ب جای جی میل،ایمیل شو (YAHOO) داد الان هم نمیتونیم از اون دستگاه ب دستگاه دیگه انتقالش بدیم درخواست هم دادیم ب سوپر سل ولی گفته باید صورت حساب جم هایی ک ب دست اوردی رو بفرستی از بخت بد هم ایران جز تحریم هاس وتو بین کشورا نیس با ف*ی*ل*ت*ر شکن هم امتحان کردیم نشد. لینک کردنشم نشد دیگه ناچار شدم این پیام رو بزارم
    خواهشا راهنمایی کنین
    مرسی
    • پاسخ:

      باید بگید هک شدم شاید قبول کنند ، مطلب آموزش اکانت سیو نشده را در سایت بخوانید
  3. سلام. ببخشید یه سوالی داشتم که ممنون میشم اگه جواب بدید.البته ربطی به این موضوع نداره متاسفانه.
    شنیدم استفاده از برنامه لاکی پچر برای هک کلش و خرید جم،،باعث بن میشه.
    میخواستم بدونم تا الان موردی داشتیم؟؟؟
    چون میخوام این کارو انجام بدم ولی میترسم.
    نظرتون چیه در موردش.
    • پاسخ:

      من خودم استفاده میکنم اما تا بحال موردی ندیدم .
      به سایت ما سر بزنید
  4. سلام ببخشید خواستم بپرسم 75 هزار نفت دارم بنظرتون ویچ رو ببرم 2 یا گولم رو ببرم 2 کدوم بهتره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      اگر تاون هالتون نه هست بنظر من گولم رو ببرید دو
      به سایت ما هم سر بزنید
    • پاسخ:

      خواهش دوست عزیز
      راستی به سایت ما هم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای