آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش تصویری نحوه داشتن دو اکانت کلش در بازی (اندروید)

آموزش ها

آموزش تصویری داشتن دو اکانت در کلش آف کلنز

آیا وقت زیادی دارید؟ دوست دارید یک دهکده دیگه هم داشته باشید و آن را هم پیشرفت دهید و خستگی بازی را کمتر حس کنید؟ دوست دارید برنامه ربات و هک های کلش آف کلنز را هم امتحان کنید ولی از ترس بن شدن و از دست دادن بازی ، جرات نمی کنید ؟ پس شما احتیاج به یک اکانت دیگر هم دارید ! ما در اینجا این کار را به شما آموزش می دهیم ! پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

توجه :
قسمت نظرات این مطلب غیر فعال است.

مشکلات و سوالات خود را در انجمن سایت  (( اینجا کلیک کنید )) مطرح نمایید و پاسخ بگیرید.

قبل از انجام این کار ما فرض را بر این گذاشتیم که شما دو عدد جیمیل در گوشی خود ساخته اید و آن را به گوگل پلاس متصل کرده اید ، برای اینکار می توانید از این راهنما (( اینجا کلیک کنید )) استفاده کنید.

مرحله اول : اتصال بازی کلش آف کلنز به گوگل پلاس

1. بازی کلش آف کلنز را اجرا می کنیم.

2. بر روی settings کلیک می کنیم که در سمت راست و به شکل چرخ دنده است.

3. گوگل پلاس شما به شکل قرمز رنگ و دیسکانکت است ، اگر این دکمه سیز رنگ بود به مرحله دوم همین مطلب بروید.

4. انتخاب یک جیمیل ، در پنجره بعدی لیستی از جیمیل هایی که در گوشی می باشد بصورت لیست می آید و می توانید یکی را انتخاب کنید و سپس OK را بزنید.

5. شما در حال حاضر به گوگل پلاس (+g) متصل شدید و بازی هم Save شده است و می توانید ادامه بدهید.

مرحله دوم : ساختن اکانت دوم در بازی کلش آف کلنز

1. پاک کردن دیتا بازی(Clear Data) با استفاده از روش های زیر:

Uninstall کنید بازی کلش آف کلنز را و سپس آنرا دوباره نصب install کنید. ( توصیه می شود )

یا اینکه

به قسمت settings گوشی موبایل بروید و سپس قسمت Applications گوشی بروید (یا قسمت App Manager) و بازی کلش آف کلنز را پیدا کنید و انتخاب کنید و سپس دکمه 'Clear Data' را بزنید.

2. بازی کلش آف کلنز را دوباره اجرا کنید ، میبینید که بازی از مرحله اول آغاز شده است ( نگران نباشید بازی تون را که مطابق مراحل قبل روی گوگل پلاس ذخیره کرده اید ، سرجایش هست و می توانید دوباره Load کنید ).

3. به قسمت Setting بازی کلش آف کلنز وارد می شوید و می بینید که گزینه گوگل پلاس قرمز و قطع Disconnected است.

4. بر روی گزینه Disconnected ضربه بزنید و از لیست باز شده جیمیل دلخواه خودتان را پیدا کنید و آنرا انتخاب و OK را بزنید و بازی را Load  کنید.

5. انتخاب یک جیمیل دیگر ، جیمیل شماره یک را که قبلا انتخاب کرده بودید را انتخاب نکنید و حالا جیمیل شماره دو را انتخاب کنید و OK را بزنید . اگر شما در این قسمت جیمیلی نمی بینید باید در گوشی خود یک جیمیل دیگر اضافه کنید از طریق منوی Add account گوشی خودتان یک حساب گوگل بسازید.

6. شما گزینه گوگل پلاس را دوباره چک کنید و باید این گزینه Connected و سبز رنگ شده باشد و بازی Save است ، حالا شما می توانید مرحله سوم را ادامه بدهید.

مرحله سوم : سویچ کردن بین دو اکانت بازی کلش آف کلنز

1. به قسمت settings بازی کلش آف کلنز بروید و بر روی Connected ضربه بزنید ، جهت انتخاب یک بازی دیگر .

2. حالا بازی Disconnected می شود .

3. انتخاب کنید هر کدام از جیمیل ها که دهکده ای روی آن نصب است را می توانید به دلخواه انتخاب کنید و وارد هر کدام از دهکده های خودتان  که مایل هستید بشوید.

4. حالا پنجره ای باز می شود که از شما درخواست می کند که مایل هستید بازی را Load کنید که شما آنرا قبول می کنید.

5. با انتخاب Load پنجره ای دیگر باز می شود که از شما می خواهد که تایید (Confirm) کنید.

6. دقیقا کلمه CONFIRM را در کادر باز شده و بصورت حرف بزرگ کیبرد (Caps Lock) در کادر تایپ می کنیم تا گزینه Okay جلو آن سبز رنگ و فعال شود ، در صورت فعال نشدن کلمه CONFIRM را اشتباه تایپ کرده اید و یا بصورت حروف بزرگ تایپ نکرده اید.

بازی ریستارت می شود و دهکده مورد نظر شما Load خواهد شد .

شما در این مطلب یاد گرفتید که می توانید اکنون چندین اکانت بازی برای خود بسازید و از بازی با آن لذت ببرید.

نکته یک : شما باید برای انجام این کارها حداقل دو جیمیل در گوشی تان وارد کرده باشید که هیچ بازی کلش آف کلنزی بر روی آن Save نشده باشد تا بتوانید بازی جدیدی را بسازید ، در غیر اینصورت همان بازی که از قبل ساخته بودید Load میشود.

نکته دو : اگر موقع CONFIRM اخطار می دهد که حساب شما و یا بازی شما حذف می شود ، نگران نباشید و آن حذف نمی شود و می توانید دائما بین هر دو بازی سویچ کنید و آنها را Save هم کنید و هیچ اتفاقی برای هر دو بازی پیش نمی آید، می توانید فیلم زیر را هم مشاهده نمایید.

دانلود ویدیو آموزش داشتن دو اکانت در کلش آف کلنز

توجه :

قسمت نظرات این مطلب غیر فعال است.

مشکلات و سوالات خود را در انجمن سایت  (( اینجا کلیک کنید )) مطرح نمایید و پاسخ بگیرید.



تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۲)

  1. سلام خسته نباشید ببخشیدا من یه سوالی داشتم اکانتمو توی گوگل ثبت کردم
    و بازی حذف کردم حالا هرچی میزنم بازیم از لول 5 میاد اما در حقیقت من خودم لول 60 بودمحالا راهی نداره که اکانتم برگرده لطفا جواب بدید ممنون
    • پاسخ:

      مشکلتون را در انجمن سایت مطرح کنید.
  2. سلام.من وقتی روی گزینه disconnected میزنم کلشم سیو نمیشه و این دکمه ی قرمز سبز نمیشه باید چیکار کنم که سیو بشه.لطفا جوابمو بدید
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  3. خیلی بده اه میخوام بمیرم ولی به این کار ها کاری نداشته باشم سایتتون دیوانه کنندست جمع کن این بساتو
    • پاسخ:

      جیمیل ها را باید در گوشی تون ابتدا سینک کنید - و بعد از طریق گزینه گوگل پلاس بازی جیمیل ها را انتخاب کنید. گوگل پلی را هم آپدیت کنید.
  4. حمید عباد

    سلام من خودم یه اکانت دارم. و حالا دوستم میخواد اکانتش رو بده به من حالا میتونم با گوشی خودم هم اکانت خودم رو داشته باشم هم اکانت دوستم.ممنون میشم جواب بدین؟؟؟
    • پاسخ:

      بله - مطلب داشتن دو اکانت در کلش اف کلنز را که در سایت هست را بخوانید
  5. علی جوون

    سلام میخواستم بگم اکانت اولی رو یک ایمیل ذخیره کنم اکانت دوم رو روی ایمیل دومی درسته با هر دو روز یک ایمیل ذخیره کنم لطفا جواب بدین ممنون
    • پاسخ:

      هر بازی فقط روی یک جیمیل سیو می شود - بازی اول روی جیمیل اول - بازی دوم روی جیمیل دوم   و  الی آخر ...
  6. میگم من یه جمیل بیشتر ندارم اگه یکی دیگه بسازم این اکانتم پاک نمیشه جواب بده لطفا؟

    • پاسخ:

      این اکانت تون اگر سیو هست - پاک نمی شود هیچوقت
  7. علی . اراک

    سلام یه اکانت لول 85 دارم 85 میفروشم اگه کسی خواست با این شماره تماس بگیره:09336803329
  8. اقا سلام مرسی از سایت خوبتون من جیمیلمو دی اکتیو کردم الان هر کاری میکنم کلشم روی هیچ اکانتی سیو نمیشه الان چیکار کنم
    • پاسخ:

      خب باید از همون جیمیل فقط استفاده کنید و اگه دسترسی ندارید دیگه بهش -باسوپرسل تماس بگیرید و تقاضای تغییر جیمیل دهید.
  9. سلام خسته نباشین
    من 1 اکانت بازی رو هم روی تبلت و هم روی گوشی بازی میکنم
    میخواستم بدونم میشه با گوشیم اکانته جدید شروع کنم و هم اکانته قبلی رو داشته باشم؟
    و روی بازیه تبلت که اکانته اولی هست تاثیری نداره؟
    و احیانن در صورته اشتباه برای کانکت شدن گوشی روی دو بازی تاثیری روی تبلت نداره یعنی ممکنه بازی روی تبلت هم ریستارت شود؟
    ممنون میشم جواب بدین
    تشکر
    • پاسخ:

      مشکلی بوجود نمی آید .
  10. یه اکانت دارم میخوام یکی دیگه هم بهش اضافه کنم باید چیکار کنم
    • پاسخ:

      همین روش بالا - باید یک ایدی جدید هم بسازید
  11. salam khobin agha man hame in kara ro kardam bazi moghe lode shodan bad az loding mizane dowloding content bazi baz nemishe chi kar konam bazio save kardam ro googel
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید - گوگل را آپدیت کنید
  12. سلام.من با کامپیوتر بازی میکنم.دو تا اکانت ساختم.اکانت اولیم به جیمیلم وصله .الان میخام اکانت دوم رو به جیمیل دیگم وصل کنم.باید چیکار کنم.موقعی که کانکتو میزنم بازی های پلی فقط باز میشه.جیمیلا نمیاد
  13. سلام .ببخشید من جیمیلمو میزنم خوش امد گویی هم میگه ولی وارد زمین خودم نمیشه و اون کادر برلی وارد کردن CONFIRMنمیاد .راه های پیشنهادی تون برلی رفع مشکلم رو لطفا بگید مرسی
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید - زبان گوشی هم انگلیسی - گوشی را روشن خاموش کنید
  14. با سلام
    من روشهای گفته شده رو رفتم ، اما اصلا کانفیرم نخواست از من
    فقط با یه کلیک دهکده هام عوض میشن
    بعدن به مشکل نخورم ؟
    البته من با کامپیوتر ، بلو استکس بازی میکنم

    تشکر ویژه بابت این آموزش آموزنده از ادمین عزیز
  15. حسین پاک نژاد

    من با لول 57و هنوز موفق به ساخت اکانت نشدم تورو خدا کمکم کنید پیش ده تا موبایل فروشی بردم نتونستن چند تا جیمیل دارم با هر کودوم که میرم تو گوگل پلاس سیو میشه ولی وقتی توی کلش میزنم همون دیس کانکت میمونه
    • پاسخ:

      شما باید همان جیمیلی را در بازی سینک کنید که بازی روی آن سیو هست و اگه جیمیل جدید بزنید سیو نمیشه
  16. سلام خسته نباشید
    مراحل ساخت اکانت سوم مثل اکانت دوم هس؟
    با تشکر
    • پاسخ:

      بله زیاد فرقی نداره با هم
  17. اگر در وار هر دو کلن جمع ستارهاشون برابر باشه.کدام یک از کلن ها پیروز میشود
    • پاسخ:

      هر کدوم که درصد تخریب بیشتری داشته باشند .
  18. سلام من یه اکانت دارم ک میخوام بفروشم ولی ب جیمیل شخصیم وصله نمیتونم جیمیلشو عوض کنم لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      به خریدار لینک دیوایس کنید و بازی خریدار روی یک جیمیل دیگه سیو میشه
  19. سلام خسته نباشید,من دوتا اکانت داشتم توی یک گوشی,دوتاشون هم جیمیل داشتن,یکبار با اون اکانت میومدم بالا یه بارهم بایکی دیکه اش,ولی الان یکی ازاکانتام بالا نمیاد لول 77بود توروخدا راهنمایی کنید
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  20. با سلام من یک جیمل دارم که هم روی گوشی خودم نصب هست وهم روی گوشی دوستم مشکل من اینجاست که برروی این دوگوشی دواکانت بازی بامرحله های مختلف بر روی این جیمل بالا می آید یعنی دو اکانت برروی یک جیمیل بالا می آید حالا من چطوریمی تونم یکی ازایناکانتها رو روی یک جیمیل جدید نصب کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      اول اینکه هر بازی روی یک جیمیل سیو میشه و یک بازی روی دوتا جیمیل نختلف سیو نمیشه - یکی از بازی ها روی گوشی سیو هست شما برای تغییر جیمیل باید به سوپرسل درخواست بدهید :

  21. سلام من میخواستم یه اکانت جدید بسازم قبل یه اکانت دارم که بازی میکنم تصمیم گرفتم دهکده جدیدی درست کنم جیمیلمو ساختم وقتی میرم داخلش همون دهکده قبلیم روی جیمیل
    جدیدم میاد ولی گوگل پلی سبز نمیشه باید چکار کنم که میترسم اکانت قبلیم پاک نشه
  22. با عرض سلام و خسته نباشید آقا عجب سایتی خوبی دارین ممنون خیلی بدرد خورد بنده به این شیوایی جایی ندیده بودم بازم ممنون
    • پاسخ:

      خواهش دوست عزیز
  23. با سلام.
    من چن روز پیش اکانتمو تو جیمیل سیو کردم. اونجایی که کانکت و دیسکانکت نوشته سبز شده اما google+ نیست. google play هست.
    الان خیالم راحت باشه؟ تو جیمیل سیو شده؟
    هیچ پیغامی هم تو جیمیلم از کلش نیومده
  24. سلام  من  اکانت  دوم  رو  ساختم  وتا  مرحله  آخر  پیش  رفتم  وقتی  CONFIRM  رو  میزنم  دکمه  okay  سبز  نمیشه  درضمن  با  حروف  بزرگ  هم  تایپ  کردم  بازم  دکمه  سبز  نمیشه  میشه  راهنماییم  کنید  مشکل  کجاست  
  25. سلام ببخشید من یه اکانت دارم الان رمزوجی میل اکانت دوستمو گرفتم میخوام اونم توگوشی فعال کنم همه کاراشو انجام دادم اما لود نمیشه و جایی بازنمیشه که کلمه کانفیرم بتونم بنویسم چیکارکنم؟ ممنون
    • پاسخ:

      کلمه کانفیرم را بزرگ بنویسید , OK بزنید و بازی دوستتون  لود می شه > CONFIRM
  26. با سلام.
    ممنون از سایت خوبتون..
    چند وقتی میشه اکانت دوم رو شروع کردم اما هر کاری میکنم با دیتای ایرانسل لودش نمیکنه...پیغام خوش امد گویی اکانت دمم رو میده اما اکانت دومم رو لود نمیکنه..البته با وای فای لود میشه.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.باتشکر
    • پاسخ:

      خب مشخصه که ایراد از سرویس اینترنتی تون هست دیگه - سرعتش پاینه و یا سازگاری نداره و ... گوگل پلی را هم آپدیت کنیدبا یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم تست کنید.
  27. سلام
    ببخشید اگه اکانتمون بیشتر از 2 مثلا 7 یا 8 تا اکانت بسازیم سوپرسل گیر نمیده و اکانتمون رو بن نمیکنه
    • پاسخ:

      نه - ولی مخالف قوانینشون است و بفهمند ، ممکنه بن کنند.
  28. ببخشید من زیاد سوال میپرسم اخه در این مورد خیلی کنجکاو شدم!
    این روش فقط مختص دو اکانته و نمیشه بین سه یا چهار اکانت اینطور سوییچ کرد؟
    وقتی که ما کانکت و دیسکانکت میزنم و سوییچ میکنم، سیو بودن بازی ها حفظ میشه؟
    و اگه بجای این روش پاک کردن داده استفاده کنیم اشکال نداره؟
    من افراد زیادی رو میشناسم که مدتهاست دو اکانت دارن و مداوم سوییچ میکنن و بن نشدن
    با تشکر
    • پاسخ:

      می تونید برای هر بازی یک جیمیل بسازید حالا هر چند تا که دوست داشتید.
      بله سیو میشه.
      پاک کردن دردسر داره و احتیاجی نیست.
      بله زیاد گیر نمی دهند
  29. ممنون.
    چرا خیلی وقتا بدون این که ازمون بخواد که COFIRM رو تایپ کنیم سوییچ میشه؟
    • پاسخ:

      تا به حال ندیدم !
  30. این راه قانونیه و از نظر سوپرسل ایرادی نداره؟ بن نمیشیم؟ و ایا خطری نداره؟
    و کلا این راه بهتره یا این که هر دفعه پاک کردن داده بزنیم؟ اخه شنیدم این راه خطرناکه.
    ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      نه مشکلی نداره و خیلی ها بین اکانت سوییچ می کنند و اتفاقی نیفتاده است . پاک کردن دردسر دارد و ممکنه بعضی موقع ها لوگین به گوگل پلاس نشود و طول می کشد .
  31. سلام ببخشید من دوتا اکانت دارم یکی لول سی و پنج و دیگری بیست و سه هردوی انها با دو جیمیل مختلف سیو کردم ولی میخوام هردوشونو رو یه گوشی بازی کنم چکار کنم
    • پاسخ:

      هر دو جیمیل را در گوشی تون سینک کنید و سپس از گوگل پلاس بازی خارج شوید و دوباره وارد شوید و مطابق آموزش بالا بازی ها را لود کنید و بین هم سویچ کنید و تغییر بدهید
      + سه روش برای سینک کردن بازی Clash of Clans به جیمیل !
    • پاسخ:

      یعنی تایید کردن و شما اینو باید با حروف بزرگ تایپ کنید CONFIRM تا اگه کاری که می خواهید انجام بدهید را انجام دهد و اگه با حروف کوچک تایپ کنید مثله همونی که خودتون نوشتید ، کاری که می خواهید انجام بدهید - انجام نمی شود و ERROR می دهد.
    • پاسخ:

      بله - بهتره زبان گوشی را انگلیسی کنید - بعضی برنامه ها با زبان فارسی مشکل دارند.
    • پاسخ:

      منظورتون را نفهمیدم ! لطفا سوالات خود را فقط یکبار بنویسید و از نوشتن چندین نظر و سوالات مختلف و گنگ و عجیب غریب خودداری نمایید !
    • پاسخ:

      بلی
  32. سلام
    من دو تا اکانت دارم
    روز اول که اکانت دومو از کسی گرفتم نمیدونم چرا هر کاری میکردم نمرفت به اکانت دیگه ولی بعد از ظهر همونروز به راحتی اکنتا رو عوض میکردم ولی حالا اکانت خودم کانکته میخوام برم اکانت طرف دیس کانکت میشه ایمیلش خو ش امد میگه ولی اکانتش لود نمیشه.نرم افزارای لازم گوگلو آپدیت کردم مشکل چیه.ممنون میشم کمک کنین
    • پاسخ:

      شاید بازی ش را از طریق سوپرسل تغییر داده روی یک جیمیل دیگه
    • پاسخ:

      انجام ندهید
  33. با سلام و خسته نباشین
    من قبلا یک اکانت داشتم که بازی رو از گوشی پاک کرده بودم و دوباره نصب و بازی رو با اکانت جدید شروع کردم
    الان که خواستم دو اکانته بازی کنم به جای اکانت جدیدم که پیشرفت کرده بودم اکانت قدیمی سیو شده بود و اون لود شد...الان من چکار کنم که به اکانتی که پیشرفت کرده بودم برسم؟
  34. امیرحسین رجبی

    سلام من هر چی سیو میکنم خوش امد گویی میکنه ولی سبز نمیشه

    جیکار کنم؟
    • پاسخ:

      جیمیل بازی را که سیو بوده در گوشی بزنید
  35. سلام ممنون از ساین خوبتون معمولا هروز به سایتتون سر میزنم ولی الان یه مشکلی دارم وقتی میخوام برم روی اکانت دیگم هیچیزی بالا نمیاره و دوباره همون لیست جمیلام رو میاره میشه راهنمای کنید لطفا زودتر منتظرممنوون
    • پاسخ:

      بازی ها را اگه سیو هست - کلیر دیتا کنید از توی گوشی -  گوگل پلی را آپدیت کنید و از یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم کمک بگیرید - زبان گوشی هم انگلیسی کنید و نسخه جدید کلش را نصب کنید

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  36. سلام مطلبتون عالی بود من یه سوال داشتم من میخوام دو اکانت داشته باشم یک اکانت رو قبلا ساختم می خوام یکی هم ازنو شروع کنم (تو دستگاه جدیدم) می تونم با همین روش عمل کنم یعنی اول بازی سیو کنم بعد پاک کنم دوباره نصب کنم بعد جیمیلی که اکانت سیو شدم روش سیو رو لود کنم
    اگه نمی شه توضیح بدید لطفا باید چه کار کنم؟
    ممنون از سایت خوبت
    • پاسخ:

      بله می تونید - یک جیمیل جدید دیگه برای بازی جدید توی گوشی اضافه کنید
  37. دادا من هر وقت میخام سوییچ کنم میگه confirm 
    بزن
    اولا درست بود فوقش روزی 1 بار میزدم
    ولی جدیدا هر موقع میخام اکنتمو عوض بدل کنم باید کانفیرم بزنم
    خسته شدم
    واس همه اینطوریه؟؟،
    • پاسخ:

      بله باید بزنید  همینجوریه
    • پاسخ:

      خیر - گوگل پلاس در بازی را کلیک کنید و آنرا دیسکانکت کنید در خوده بازی و پنجره ایی باز می شود که جیمیلتون توش هست  و باید انتخاب کنید و بین جیمیل هایی که بازی را سیو کرده اید سویچ کنید و بازی مخصوص هر جیمیل دوباره خودش لود می شود.
  38. سلام دوستان خوب و با ادب که میخان از بازی لذت ببرن میتونن بیان کلن ما  اسم کلن 33 و هشتک کلن  #PUQRVVY0 هستش که میتونید توقسمت سرچ وارد کنید میزان لول برام مهم نیست فقط فعال بودن و معدب بودن برام مهمه
  39. با سلام.من وقتی روی گوگل کلیک میکنم بدون پرسش ایمیل دوباره وصل  میشه هی بازی رو از حساب گوگل در میارم کمی دیگه وصل میکم ولی بازی بدون پرسش ایمیل وصل میشه
    • پاسخ:


      گوگل پلی را از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  40. فرهاد علیپور

    خخخ این روش ها برای چند سال پیش هست یه روش بلدم  7تااکانت دارم شما کجایی کارید 
    • پاسخ:

      آفرین !
  41. سلام برای عوض کردن جیمیلی که بازی سیو شده میشه از این طریق عمل کرد؟
    اول جیمیل رو دیسکانکت کنیم تو بازی
    بعد به گوگل ستینگ خود گوشی بریم
    از بخش نرم افزار های متصل به گوگل , بازی رو دیکانکت کنیم
    بعد از این کار جیمیل جدید رو برای بازی بزنیم
    http://trainbit.com/files/2313161884/Clash_gmail.ppsx
    --------------
    آیا این روش ممکنه؟
    • پاسخ:

      خیر - جیمیل فقط از طریق سوپرسل عوض می شود
  42. سلام
    روی بلواستیک میشه چند اکانت درست کرد؟
    اگه میشه روشش رو هم بگین ممنون میشم
    • پاسخ:

      فرقی نمی کنه - شما جیمیل جدید بسازید توی بلواستکس سینک کنید و بازی کلش نصب کنید و روی جیمیل های مختلف سیو کنید که ساختید
  43. سلام ببخشید خواستم بدونم این دو تا بنر رو با چ برنامه ی درست کردین؟
    • پاسخ:

      Bannershop GIF Animator 5
    • پاسخ:

      مطالب خوب 
  44. سلام
    خسته نباشید من دوتا اکانت دارم ولی وقتی میخوام از یه اکانت به اکانت دیگه برم مجبورم فیلتر شکن روشن کنم بدون فیلتر شکن سوییچ نمیشه
    میشه راهنمایی کنید ک چیکار کنم تا بدون فیلتر شکن  بتونم اکانت عوض کنم؟
    ممنون
    • پاسخ:

      گوگل پلی آپدیت کنید

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

    • پاسخ:

      جیمیل را بسازید در کامپیوتر تون و بعد می تونید تو گوشی ADD ACCOUNT بزنید و اضافه کنید 
  45. سلام
    من کشلم به جیمل وصل میشه خوشامد گویی هم میکنه ولی بازم دیسکانکته هر چی هم که روی دیسکانکت میزنم تا وصل شه باز خوشامد گویی میکنه ولی وصل نمیشه
    گوگل پلی رو آپ کردم ولی بازم درست نمیشه
    قبلا وصل میشده و درست هم بوده ولی از دیشب خراب شده
    لطفا راهنمایی کنید 
    ممنون


    با فیلتر شکن هم نشد
    چی کار کنم؟؟

    • پاسخ:

      جیمیلتون را هم دوباره بزنید توی بازی و سینک کنید - clear data کنید - بازی را دوباره نصب کنید و ...
  46. سلام
    من کشلم به جیمل وصل میشه خوشامد گویی هم میکنه ولی بازم دیسکانکته هر چی هم که روی دیسکانکت میزنم تا وصل شه باز خوشامد گویی میکنه ولی وصل نمیشه
    گوگل پلی رو آپ کردم ولی بازم درست نمیشه
    قبلا وصل میشده و درست هم بوده ولی از دیشب خراب شده
    لطفا راهنمایی کنید 
    ممنون


    چرا از فیلتر شکن استفاده کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      چون بیشتر مواقع با اتصال به آن درست میشه !
  47. سلام 
    من قبلا بازی رو روی اکانت گوگل ثبت کردم بعد از مدتی این اکانت رو از گوشی پاک کردم حالا رمز جیمیل رو نمیدونم چون مال خودم نیست بعد به سوپرسل ایمیل زدم بعد سوپرسل گفت که تاریخ ساخت بازی رو بگید منم تاریخ ساخت بازی رو نمیدونم و همین طور نمیشه از طریق اموزشی که گفتید برای پیدا کردن تاریخ ایجاد بازی رفت چون ایمیل رو پاک کردم حالا می خواستم بدونم میشه بازی رو با فیلتر شکن رو اکانت فیس بوک ذخیره کرد؟
    لطفا سریع جواب بدید ممنون
    • پاسخ:

      خیر نمیشه

چندرسانه ای