آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نسخه جدید برنامه XMODGames منتشر شد

دانلود بازی

XMODGAMES 2.0.1

آپدیت جدید 12 خرداد 1394

نسخه جدید برنامه XMODGames  با امکانات جدید منتشر شد ...

برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

توجه :
قسمت نظرات این مطلب غیر فعال است.

مشکلات و سوالات خود را در انجمن سایت  (( اینجا کلیک کنید )) مطرح نمایید و پاسخ بگیرید.

Xmodgames  نام بهترین نرم افزار هک و مود کردن بازی های اندروید است. توسط این نرم افزار می توانید بازی های محبوب و رایگان اندروید را هک کرده و مقادیر مختلف در آنها مثل پول، طلا، سکه و… را افزایش داده یا بی نهایت کنید. Xmodgames به کاربران کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنند، بازدهی بازی ها را بهبود ببخشند و تجربه بهتری از انجام آنها داشته باشند. در حقیقت با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی نیست که نسخه های مود شده بازی های اندروید را از سایت های مختلف دانلود کنید و خیلی راحت و سریع می توانید همه آنها را در یک مکان داشته باشید. همچنین با ارائه نسخه های جدیدی بازی ها، مود آنها نیز در مدتی کوتاه بروز می شود. نرم افزار امن، رایگان و فاقد پلاگین های مخرب است.

برخی از ویژگی ها و امکانات نرم افزار Xmodgames :

- مدیریتی سرتاسری برای بازی ها :
Xmodgames می تواند به صورت خودکار خود را با بازی های موجود در دستگاه شما مطابقت دهد. نصب مودها بسیار آسان است و بازی مورد نظر تنها با یک کلیک اجرا می شود. نرم افزار دارای رابطی عالی است و شما می توانید به راحتی کنترلی عالی بر روی تمامی بازی های موجود در دستگاه خود داشته باشید.

- پیش افتادن از حریفان :
بهترین و مناسب ترین مودهای بازی ها در نرم افزار، توسط تیمی حرفه ای ساخته و توسعه داده می شوند. مهم نیست بازی ها چه سبکی داشته باشند، Xmodgames می تواند تجربه ای لذت بخش از انجام بازی های محبوب اندروید را به شما ارائه دهد و شما را از حریفانتان در بازی ها پیش بیاندازد!

- هزاران مود برای صدها بازی شناخته شده: نسخه مودها به مرور و به وقتش بروز رسانی شده و شما را در داغ ترین و محبوب ترین بازی ها بروز نگه می دارند. نسخه مودها همراه با ارائه نسخه جدید بازی ها بروز می شوند و شما برای دریافت نسخه های مود شده بازی ها دیگر نیازی به دانلود حجم کلی بازی ها ندارید. شما می توانید جدیدترین، بهترین و گسترده ترین پوشش مودهای بازی ها را برای اولین بار توسط یک نرم افزار به صورت یکجا داشته باشید.

سایر ویژگی ها :
– مدیریت همه جانبه برای بازی ها، یک دکمه برای راه اندازی.
– Xmodgames می تواند بازی های شما را به صورت خودکار با دستگاه شما تطبیق دهد؛ این برای نصب مود ها و اجرای بازی بسیار آسان است و با یک کلیک یک دکمه انجام می شود. شما می توانید تمام بازی های دستگاه خود را کنترل کنید.
– مود های فوق العاده بازی، از حریفان خود پیشی بگیرید
– با ملاحظه ترین و مناسب ترین مودهای بازی، ارائه شده توسط حرفه ای ترین تیم توسعه. نوع بازی مهم نیست: کارت، استراتژی، پازل یا تخته، xmodgames به شما اجازه می دهد از بازی ها لذت برید و از رقبای خود فورا پیشی بگیرید.
– هزاران مود برای صدها بازی؛ نسخه مودها به موقع به رور می شوند
– با داغ ترین و محبوب ترین بازی ها به روز باشید؛ xmodgames مودها را برای آنها فراهم می کند. نسخه مودها با توجه به نسخه بازی ها به موقع به روز می شوند. شما می توانید جدیدترین، بهترین و مودهای بازی پوشش داده شده برای اولین بار را تجربه کنید.

- امکان عکسبرداری و فیلمبرداری از حملات بازی خود و به اشتراک گذاری آنها با دوستانتان.


برخی از بازی های پشتیبانی شده:
– Clash of Clans
– MineCraft PE
– Candy Crush Saga
– Pet Rescue Saga
– Farm Heroes Saga
– Piano Tiles
– Summoners War
– Angry Birds GO
– Ace Fishing
– 2048
– Plants vs. Zombies 2
– Who Stole Me ?
– Subway Surfers
– Bubble Witch Saga 2
– Epic Heroes
– Cheating Tom
– The Sims Freeplay
– Spider Man Unlimited
– The Simpsons : Tapped Out
– 8 Ball Pool
– Asphalt 8 : Airborne
– Modern War
– Shadow Fight 2
– Injustice : Gods Among Us
– Godus
– Candy Crush Soda Saga
– Guns Girl – School DayZ
– Boom Beach
– Dead Trigger 2
– Kritika: The White Knights
– Angry Birds Transformers
– Heroes Charge
– Real Racing 3
– و ...

توجه :

1-این نرم افزار نیاز به روت دارد برای آموزش روت کردن دستگاه خود اینجا کلیک کنید

نحوه نصب برنامه :

نرم افزار را نصب کنید و اجرا کنید (Download)

لیستی از بازیهایی که در گوشی خود نصب کرده اید نشان داده می شود .

در لیست بازی کلش اف کلنز را پیدا کنید.

بر روی عکس بازی کلیک کنید ولی دکمه Launch را نزنید.

در پنجره باز  شده Mod Insalled  را کلیک می کنیم و مود بازی را نصب می کنیم .

لحظاتی صبر می کنیم تا مود برنامه نصب شود و سپس گزینه Launch را می زنیم و وارد بازی کلش آف کلنز می شویم (خود برنامه xmodgames بازی کلش آف کلنز را با زدن Launch باز می کند.)

بعد از زدن گزینه Launch شما وارد بازی می شوید و در کنار صفحه بازی علامت  را مشاهده خواهید نمود .

در صورتی که این علامت را نداشتید ، یک بار هم نرم افزار Xmodgames و هم بازی Clash Of Clans را از Application manager گوشی خود force Stop نموده و مجدد مراحل بالا را تکرار نمایید.

بعد از کلیک کردن روی علامت  منویی مشابه شکل زیر باز می شود - که برای اینکه در صفحه سایت جا بشود ما منوی آن را نصف کردیم و در دو عکس نمایش دادیم - در گوشی یا تبلت شما این منو ها در زیر هم  و یک تکه می باشد .

یکی از قابلیت های خوب برنامه ایکس مود گیم ، زدن اتک های شبیه سازی شده به دهکده های مختلف و یا حتی دهکده های هم کلنی خود است و یا حتی نفر اول دنیا ! البته هیچ چیز برای شما Save نمی شود و هیچ منابعی هم بدست نمی آورید و هیچ سربازی هم از شما از بین نمی رود ! این فقط برای تمرین خوب است و یا حتی در کلن وار اگر بخواهید ببینید با کدام سرباز ها می توانید حریف خودتان را ستاره دار کنید !

با انتخاب این گزینه سرباز های مصنوعی و شبیه سازی شده از هر نوعی که بخواهید می توانید بسازید و سپس به دهکده حریف حمله کنید و خود را بسنجید و تمرین کنید و باید توجه داشته باشید که در دهکده حریف تله ها و بمب ها نمایش داده نمی شوند و نیروهای کلن کسل حریف هم نشان داده نمی شود و این یک نقطه ضعف برای برنامه ایکس مود به حساب می آید.

در حال حاضر با به روز رسانی های جدید  ایکس مود گیمز در  Sandbox Attack جدید آن و حملات شبیه سازی شده می توانید :

- برای کلن کسل می توانید حداکثر 35 سرباز انتخاب کنید.

- می توانید به تعداد نامحدود نیرو برای خود بسازید و استراتژی خود را انتخاب کنید و تست کنید و سپس حمله واقعی خود را انجام دهید.

برای این کار و حملات شبیه سازی شده با بی نهایت نیرو به این صورت عمل کنید :

1- روی علامت  در بازی کلیک می کنیم

2- در پنجره باز شده Sandbox Attak را به حالت ON تغییر می دهیم . و همه گزینه های دیگر باید به حالت OFF باشد .

3- گزینه Set target’s Castle Troops را می توانید تنظیم کنید که در کلن کسل دشمن چه چیزی باشد که اختیاری است و می توانید نیرویی برای دشمن در نظر نگیرید - می توانید از این موضوع برای تمرین خالی کردن کسل دشمن انتخاب کنید و تمرین کنید.

4- گزینه Set own Troops می توانید انتخاب کنید با چه نیروهایی حمله کنید که تعداد آن اختیاری است و بیشتر از آنچه که ظرفیت آرمی کمپ هاتون هست می توانید ، انتخاب کنید . مثلا می توانید 402 تا گولم انتخاب کنید و بسازید ! و همان موقع هم ساخته می شود و زمان و هزینه ای نمی برد.

5- برای حمله به هر دهکده ایی هم کافی است Scout را در کلن وار بزنید و یا برای حملات معمولی از دهکده ایی دیدن کنید و می توانید حمله کنید ، لوت های بدست آمده در بازی هم ثبت نمی شود و نه لوتی بدست می آورید و نه هزینه ایی از دست می دهید.

6 - حال از حمله تمرینی خود لذت ببرید .

برای حمله واقعی باید Sandbox Attak را به حالت OFF در آورید و حمله واقعی خود را انجام دهید.

به عنوان مثال من می خواهم با این تعداد نیرو ها به دهکده حریف حمله آزمایشی خودم را انجام دهم .

و در این قسمت می بینیم که با تعداد نا محدودی سرباز حمله کردیم ! به تعداد پکا و گولم ها توجه کنید ! البته شما می توانید برای آزمایش دقیق و تست اتک تعداد سرباز ها را مطابق با آنچه که می خواهید بسازید ، تنظیم کنید.

این گزینه برای کاربرانی که دائما به دنبال نسخه های هک شده هستند نیز می تواند جذاب باشد و به تعداد زیاد نیرو بسازند و به هر کسی که دوست داشتند حمله کنند!

راهنمای دیگر گزینه های  XMODGAMES  برای حمله و جستجوی حریف

 Gold more than : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، طلایشان بیشتر از این عدد باشد ، شما با انتخاب این گزینه میتوانید عددی را وارد کنید ، مثلا طلای بیشتر از ۱۰۰۰۰۰


Elixir more than : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد  ، اکسیرشان بیشتر از این عدد باشد. شما با انتخاب این گزینه میتوانید عددی را وارد کنید ، مثلا اکسیر بیشتر از ۱۰۰۰۰۰


Dark Elixir more than : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، دارک اکسیر شان بیشتر از این عدد باشد ،  شما با انتخاب این گزینه میتوانید عددی را وارد کنید ، مثلا دارک اکسیر شان بیشتر از ۱۰۰۰۰۰


Get trophy more than : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، تعداد کاپ شان بیشتر از این عدد باشد .


Max town hall level : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، حداکثر لول خانه اصلی شان این عدد باشد.


Meet all conditions : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، همه شرایط گزینه های بالا را داشته باشند. برای استفاده ، آن را روشن یا On کنید


Search Switch : با روشن گذاشتن این گزینه دیگر نیازی به زدن دکمه Next ندارید و برنامه خودش به سرعت به دنبال روستایی با شرایطی که تعیین کردید میگردد و برای شما می آورد! برای استفاده ، آن را روشن یا On  کنید


Keep Active: فعال نگه داشتن برنامه و همیشه آنلاین بودن در بازی ، برای استفاده ، آن را روشن یا On کنید


Sandbox Attack : با روشن کردن این گزینه شما به هر نقشه ای که میخواهید چه در کلن خودتان باشد چه در هر کلن دیگری می توانید اتک بزنید ، البته این اتک فقط برای دستگرمی هست  برای استفاده ، آن را روشن یا On  کنید ……..توجه کنید برای استفاده ، بعد از روشن کردن آن ، هر روستایی که میخواهید به آن اتک بزنید باید با زدن scout  به صورت معمولی به دیدن آن برید که در بالا توضیح دادیم.


Sound Switch : اگر روشن باشد هنگام پیدا کردن نقشه دلخواه ، آهنگ بازی به صدا در می آید و شما را خبر می کند .

برخی از مشکلات ایکس مود گیم از جمله عدم نمایش و عدم اجرای ایکس مود در این صفحه پاسخ داده است . ( کلیک کنید )

پیدا کردن تاون هال بیرون توسط برنامه ایکس مود

در این آپدیت شما میتونید تاون هال بیرون از نقشه پیدا کنید؟
خوب شما در این آپدیت جدید میتونید با قرار دادن عدد یک در جلوی Town Hall Near Edge میتونید به دنبال تاون هال بیرون از نقشه بگردید.

این ویژگی خوب باعث میشه شما زمان خیلی زیادی رو که صرف جستجوی یک تاون هال بیرون از نقشه کردید صرفه جویی کنید.

مدت ها بگردید تا اخرش یک تاون هال بیرون از نقشه پیدا کنید ولی اینجوری میتونید به راحتی یک تاون هال رو در بیرون از نقشه پیدا کنید و به راحتی به لیگ های چمپیون و … برید و جم مخصوص این لول ها رو بدست بیارید.

باید توجه کنید هر چقدر که عدد رو به روی گزینه ی Town Hall Near Edge بیشتر باشه فاصله تاون هال از گوشه مپ بیشتر میشه

مشاهده تله ها و نیروهای کلن کسل در XMOD با روشی جدید

همان طور که میدانید، در آپدیت جدید ایکس مود، گزینه ای به نام Sandbox reply به این برنامه اضافه شده است که بیشتر افراد با آن آشنایی ندارند. با این قابلیت جدید و کارآمد، می توان تمامی تله ها را در reply حمله های زده شد، مشاهده کرد.
چگونه از طریق Sandbox Reply، تله ها را مشاهده کنیم؟

برای مشاهده تله ها و نیرو های کلن کسل، باید تمامی مراحل زیر را طی کنید:


1. ابتدا دو گزینه Sandbox attack و Sandbox from reply را در منوی ایکس مود فعال کنید.
2. وارد قسمت کلن وار شوید و گزینه reply فرد مورد نظرتان را بزنید.
3. Reply را تماشا کنید و جای تله ها را به یاد بسپارید و سپس گزینه war map را بزنید.
4. حال به فرد مورد نظرتون با گزینه sandbox attack حمله کنید و از مشاهده تله ها لذت ببرید

* راه حل هایی برای مشکلات XMODGAME

این قسمت را هم برای حل مشکلات ایکس مود گیم گذاشته ایم و مشکلاتی که ممکن است در رابطه با اجرای این برنامه برایتان بوجود بیاید.

- یکی از مشکلاتی که در حال حاضر برای کاربران ایکس مود پیش می آید نشان ندادن علامت   در ایکس مود است

برای حل این مشکل برنامه ایکس مود ( چه قدیمی و چه جدید که نصب کرده اید ) را از گوشی خود کاملا پاک می کنید ، گوشی خود را ریستارت می کنید و آخرین ورژن ایکس مود و مود آن را نصب کنید و دوباره برنامه را امتحان کنید .

هر زمان که برنامه کار نکرد و یا بازی کلش آف کلنز آپدیت شد لازم است که مود جدید را مطابق آنچه که در ابتدای نصب برنامه توضیح دادیم ، آپدیت کنید.

در بعضی مواقع علامت  قبلا برای شما می آمد و حالا نمی آید از بازی خارج شوید و دوباره با ایکس مود وارد بازی شوید  و یا گوشی خود را روشن و خاموش کنید و دوباره امتحان کنید ، همچنین چک کنید ببینید مود جدید برای بازی نیامده است .

---------------------------------------

اگر ایکس مود در گوشی مدل سامسونگ همراه با اندروید پنج اجرا نمی شود از این دستورالعمل استفاده کنید: (توجه کنید که ممکن است در بعضی از مدل گوشی ها سامسونگ کار نکند)

Download Odin on your Windows PC at here
Install it
After installing, you will have to download another file that will serve to simplify the BIOS interface of the device: Download
Install it via Odin
Download <This file > from your phone
(If you are using Samsung S4, Download This File)
Turn off your phone, go to Recovery Mode (Hold Volume Up + Power + Home)
Install the zip file you have downloaded at step 5
Restart your phone
Xmodgames should works perfectly now!

---------------------------------------


دانلود XMODGAMES 2.0.1

توضیحات: برنامه ای برای هک بازی ها از جمله بازی کلش آف کلنز


دانلود برای گوشی های iOS اینجا کلیک کنید


برخی از مشکلات ایکس مود گیم از جمله عدم نمایش و عدم اجرای ایکس مود در این صفحه پاسخ داده است . ( کلیک کنید )

=====================================

آموزش تصویری استفاده از برنامه ورژن جدید در بازی کلش آف کلنز

1

1

1

1

1

1

1

1

1

مراحل داخل بازی:

1

1

1

1

1

1

1

1

=====================================

توجه :
قسمت نظرات این مطلب غیر فعال است.

مشکلات و سوالات خود را در انجمن سایت  (( اینجا کلیک کنید )) مطرح نمایید و پاسخ بگیرید.



تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها XMODGAME

نظرات (۱۰۵)

    • پاسخ:

      خیر
  1. من به خاطر این اکس مود کوفتی گوشی خودمو روت کردم. حالا گوشیم خراب شده و هی صفحه سیاه میاد. گوشیم خراببببببب شده! 5 دقیقه که باهاش کار میکنم صفحه سیاه میاد روش و نمیتونم باهاش کار کنم دیگه. لطفا راهنمایی کنید مرسی!!
    • پاسخ:

      به یک تعمیر کار گوشی موبایل مراجعه کنید و خودتون اقدامی نکنید / مشکلتون را نرم افزاری حل می کنند.
  2. سلام مشکل که دارم در زمان فیلم برداری حجم نمیندازه و باز نمیشه لطفا بگید ایراد کار کجاست
    • پاسخ:

      این برنامه کیفیت خوبی برای فیلمبرداری نداره و دارای اشکالاتی است و کامل نیست و از نرم افزارهای دیگه مخصوص اینکار استفاده کنید - بهتر است
    • پاسخ:

      خیر فقط باید سیستم تون روت باشد.
    • پاسخ:

      منظورتون را متوجه نشدیم
  3. با سلام .میخاستم بپرسم که چرا نمی شود برنامه ایکس مود روی بلو استکس کار کند .
    .نمیشه کاریش کرد .خاهشا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      برای اینکه برنامه به این صورت طراحی شده است و باید سازنده برنامه روی آن کار کند تا بشود.
  4. من چند روز پیش یه سوالی پرسیدم ولی اصلا شما تایید نکردید و‌روسایت نمایش داده نشد چرا ؟
    • پاسخ:

      حتما تکراری بوده است سوالتون - نظرات را بخوانید
    • پاسخ:

      چرا - میشه ... در حد خود بازی فقط - مثلا نمی تونید لول گولم را 1000 کنید !
  5. Salam khaste nabashid mersi babate siyte khobeton.man xmod ro nasb kardam harchi donate war mkham anjam bedam az bazi kharej misham cheraaaa???!!
  6. سلام
    من ایکس مود رو روی اسفالت هشت اجرا کردم ولی تو بازی هر چی رو دکمه ابی رنگ ایکس مود میزنم جدولی چیزی باز نمیشه زیرشم همش یه پیغامی مربوط به اینکه :( لطفا ایکون قبلی ایکس مود رو کلیک کنید تا نیازتان برطرف شود) میده
    • پاسخ:

      زبان گوشی را انگلیسی کنید و امتحان کنید
  7. امیر محمد

    لطفا طرز استفاده تو بول استکس هم یاد بدین. الان تو بول استکس مد کلش دانلود نمیشه مندم چیکار کنم
    • پاسخ:

      ایکسمود تو بلو استکس اصلا اجرا نمی شه !
  8. سلام من جدیدا با ایکس مود سرچ میکنم طلا کم میکنه قبلا اینجودی نبود چرا؟
    • پاسخ:

      طلا قبلا هم کم می کرد ...
  9. سلام ببخشید خواطتم بگم که چرا دروغ میگید که اتک ازمایشی وار مپ وار هست و فقط محیط ان عوض میشا خواستمبگم اصلا این ط ور نیست و مپ وارش مپ اصلیش میاد
    • پاسخ:

      زمانی که وار شروع شد اونموقع مپ وار ش میاد - نه زمانی که هنوز وار شروع نشده !
  10. سلام.میخاستم بدونم اگه از برنامه ایکس مود در کلش استفاده کنم دیگه نمیتونم داخل کلن باشمًٌ؟
    • پاسخ:

      مشکلی پیش نمی یاد
  11. من نمیدونم چرا ما ایرانیا همش دنبال تقلب و فریبکاری هستیم...بابا خوب بشینید معمولی بازی کنید و لذت ببرید...چیه اینهمه وقت میدارید برای اینچیزا...نمیدونم روت کردن و هک و کوفت و زهرمار...پدر گوشی درمیاد که هیچ ...به بن شدنتون هم نمی ارزه...
  12. سلام من بعد از نصب و وارد شدن به ایکس مد گزینه لانچ رو زدم حالا نمیتونم بصورت شبیه ساز اتک بزنم یعنی رو شکلک که کلیک میکنم اون گزینه های بخصوص رو نداره چکار باید بکنم؟
    • پاسخ:

      آموزش در سایت هست - اونو مطالعه کنید و عمل کنید.
    • پاسخ:

      در سایت هست و گذاشتیم
  13. Slm,goshiye man p7e vali bejaye phon manager ,manage apps dare gozineye dropzones ro peyda nakardam mishe rahnamaE konid,mrc
  14. سلام خسته نباشید
    من وقتی از ایکس مد استفاده میکنم و بازی کلاش باز میشود و روی ایکون کلیک میزنم 4 گزینه میاره نمی دونم چیکار کنم لطفا راهنمای کنید
  15. سلام 
    من یه مشکل دارم اونم اینه ک وقتی وارد بازی میشم و ایکس مود رو میزنم ارور میده ک گوشی روت نیس یا ریبوت کنم 
    لظفا کمک کنید
    • پاسخ:

      بله
  16. سلام. قسمتی داره که تو سرچ منابعی که داخل گلدها و اکسیرعا جمع شده بیاره؟ یغنی داخل مخزن ها نه دور باشه!؟؟؟؟
  17. سلام من گوشیم سامسونگ گرند2هستش و این برنامه کار نمیکنه تو گوشیم لطفا راهنماییم کنین
  18. با سلام و خسته باشید
    من به خاطر ایکس مد گوشی خودمو روت کردم ولی الان اون تنظیماتی که بیاد نمیاد، در ضمن گوشی من سامسونگ گلکسی نئو پلاس است ایا فرق می کند یا نه، عکس ایکس مد کلش هم اینه
  19. سلام وخسته نباشید میشه راهنمایی کنید از این نرم افزار نسخه ای برای pc هست که با بلواستیک اجرا کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      خیر - نیست.
  20. سلام
    برنامه بلواستکس رو روی کامپیوترم نصب کردم ( ورژن 0.8.10.3096 )

    و کلش رو اپدیت  به روز نصب کردم  

    تمام برنامه های لازم رو نصب کردم و بازی اجرا میشه  حالا بلواستکس رو روت کردم  و برنامه ایکس مود رو نصب کردم و تمام کارهایشو انجام دادم ولی متاسفانه موقع اجرایش این ارور میزنه 

    • پاسخ:

      ایکس مود فقط روی گوشی اجرا می شود نه بلواستکس
  21. سلللللللااااااااااام این ایکس مد هنگام سرچ پول کم میکنه اما قبلیه پول کم نمیکرد لطفا راهنمایی کنید ایکس مدمم اخرین اپ
    • پاسخ:

      همیشه طلا کم می کرد و نسخه های قدیمی هم کم می کرد.
  22. سلام  من xmod قبلا استفاده می کردم بعد اپدیت خواست  الان که اپدیت رو نصب کردم   مود بازی ها نصب نمی شه و توی
       installer می مونه و مود ها نصب نمی شن   روت هم چک کردم   xmod رو هم از playstore گرفتم اونم کار نکرد کمکم کنید

    • پاسخ:

      باید چند بار پاک کنید و نصب کنید - شاید درست بشه - این برنامه یکسری بااگ هایی دارد - اگه برنامه جدیدی بعدش هم نصب کردید اونو هم پاک کنید - مثلا آنتی ویروسی ، چیزی ...
  23. سلام،من مود کلش رو نصب کردم اما وقتی وارد بازی میشم این پیغامو میده mod start fails.please confirm xmodgames is authorized with root permission.
    بعدش وقتی xmod رو میزنم error میده باید چیکار کنم؟؟
    (گوشیمو روت کردم و واسه ی اطمینان روت چکر هم نصب کردم و مطمئن شدم ک روت شده)
  24. سلام،من مود کلش رو نصب کردم خوده کلش هم نصبه بعدش وقتی وارد بازی میشم این پیغامو نشون میده granted superuser to get root permission
    بعد وقتیکه رو گزینه ی xmod میزنم error میده باید چیکار کنم؟؟
    (گوشیم روت هم شده)
    • پاسخ:

      توضیحات را بخوانید
    • پاسخ:

      با بعضی از گوشی ها سازگاری ندارد.
  25. سلام، من تبلتم روت هست و اخرین مود کلش او کلنزو نصب کردم ولی وقتی گزینه Launch رو میزنم  کلش باز نمیشه یعنی یک صفحه سیاه از کلش باز میشه و بعد بیرون میپره، لطفا کمک کنید.
    • پاسخ:

      اندروید شما حتما 5 است و ناسازگاری با گوشی ممکنه داشته باشد و یا درست روت نشده باشد. یا نسخه جدید کلش را نصب نکرده باشید.
  26. سلام
    ایکس مود 2.0.2 را نصب کردم و از طریق کینگ روت ، گوشیم را که هوآووی G750 ست را روت کردم.
    ایکس مود را وقتی اجرا میکنم و در قسمت مود اینستال را میزنم ورژن 1.7.1 مود نصب شده و در بالا که قسمت لانچ میباشد در کنار عکس کلش آف کلنز ورژن بازی را نشان نمیدهد و خط گذاشته!! و هنگامی که لانچ را میزنم آیکون ایکس مود هست اما بازی صفحه سیاهی بیشتر ندارد!!
    بر روی گوشی برادرم با همین مشخصات گوشی الان کار میکند ولی از من چرا عمل نمیکند؟؟؟
    راهنمایی کنید ، مرسی
    • پاسخ:

      شما بازی کلش را هم آپدیت کنید.
  27. سلام 
    چرا وقتی همه چیز و تنظیم میکنم 
    و میخوام برم داخل یه مپ از بازی خارج میشه 

    هم گوشیم روته
     هم قبلا از ایکس مود استفاده کرده بودم 
    • پاسخ:

      نسحه جدید بازی کلش در سایت را هم نصب کنید- امتحان کنید
  28. هر کسی که هستم

    سلام من میخام اتک کنم تو وار وقتی میرم تو بجای این که بیس وارشو بیاره بیس سادشو میاره ایا راه حلی هست
    • پاسخ:

      بعضی مواقع این مشکل بوجود میاد - صبر کنید روز نبرد فرا برسه بعد امتحان کنید یعنی اون 24 ساعت قبل از نبرد و آماده سازی تموم بشه  - بیشتر مواقع هنگام آماده سازی و روز نبرد شروع نشده وارد نقشه وار نمی شه.
  29. سلام

    من با بلو استکس کلش بازی میکنم

    لینک دانلود ایکس مود برا بلو استکس پیدا نکردم

    ممنون میشم لینک دانلودش رو به جیمیلم پست کنید

    اسم جیمیلم behnam.mostafazade80@gmail.com

    • پاسخ:

      برای بلواستکس نیامده است هنوز
  30. با سلام ببخشید من دوباره مزاحم شدم وقتی با برنامه یک نقشه با منابع خیلی خوب پیدا کردیم نمی شود برنامه را از حالت گشتن خارج کنیم و بعد اتک بزنیم و لوت را در بازی اصلی سیو کنیم.و از ان در اپدیت بازی استفاده کنیم یعنی هیچ راهی برای سیو کردن ان نداریم.
    • پاسخ:

      وقتی نقشه پیدا شد می تونید اتک بزنید و لوت هم سیو میشه . فقط توی حملات شبیه سازی لوت سیو نمیشه.
    • پاسخ:

      با بعضی از گوشی ها این برنامه مشکل دارد
  31. سلام و خسته نباشید اینکه اگر ایکس مود غیز فعلا بشه منابع برمیگرده به حالت قبل پس چه استفاده ای از منابع میشه کرد.یعنی با پولش چیزیو نمی تونیم اپدیت کنیم.با تشکر
    • پاسخ:

      خیر - ولی برای جستجو برای منابع خوبه و زدن اتک های آزمایشی و تمرین کردن
  32. سلام گوشی من کاملا روته و کاملا مود جدید رو گوشی من نصبه اما وقتی من لانچ میزنم صفحه گوشیم سیاه میشه و خودش از بازی میپره بیرون و بر میگرده بهصفحه ایکس مود گیمز من با مود قبلی مشکلی  نداشتم این مود جدیده اینجوری شده.
    • پاسخ:

      مود قبلی را دوباره نصب کنید - اگه با نصب مود جدید این مشکل بوجود آمده
  33. سلام من گوشیم کاملا روته و نسخه جدید کلش و ایکس مود روش نصبه و اجازه روت رو هم به برنامه دادم اما وقتی رو ایکون ادمک میزنم مینویسهOops.x mode game dont work now! و با چاهار تا پیام پایینش چرا اینجوری میشه؟ کمکم میکنید؟
    • پاسخ:

      با اندروید 5 تون ممکنه مشکل داشته باشه و ناسازگار با گوشی تون باشه
    • پاسخ:

      ایکس مود جم نمی ده !
  34. سلام
    اگه از این برنامه استفاده کنیم از کلش بن میشیم؟مشکلی بوجود میاد؟
    لطفا جواب بدید!
    • پاسخ:

      امکانش هست
    • پاسخ:

      بله
  35. سلام میخواستم بپرسم که چرا در اتک ازمایشی وار سلاح های مخفی و تسلا ها رو نشون نمیده???به همین دلیل اتک ازمایشی سه ستاره میشه بعدش تو اتک واقعی سه نمیشه!!!                                                                                                                     ممنون از سایت خوبتون لطفا جواب بدین
    • پاسخ:

      خوب این ایراد برنامه هست که هنوز رفع نشده
    • پاسخ:

      خیر - نیست.
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      حتما تنظیمات بالایی را انجام می دهید و باید بدونید که لوت را در حد معقول بزنید 200 هزار یا 300 هزار
  36. سلام روی گوشیه من بدونه روت اومد بالا هر وقت شب میزنم واسه گلد و اکسیر نمیاد بالا ولی صبح میزنم میتونم خیلی زود مخزنامو پر کنم ایا مشکلی داره برنامه درشب
    • پاسخ:

      نه فکر نکنم - روز و شب تاثیری داشته باشه . ممکنه سرویس دهنده اینترنتی تون سرعت را شب ها کم کنه و دستکاری کنه و برنامه ها از کار بیفتند.چون شب ها مثلا مجانی سرویس می دهند که با کم کردن سرعت هم کسی استفاده نمی کنه !
  37. ایا راهی داره که طلا و اکسیری که تو بازی شبیه سازی بدست میاد به منابع اضافه بشه؟آخه در حین اتک مقدار طلا و اکسیر تو کنتور بالای صفحه به موجودی اضافه میشه ولی وقتی اتک تموم شد باز برمیگرده به حالت اول
    • پاسخ:

      خیر - نمیشه - اگه میشد که تا به حال همه بن شده بودن
  38. سلام،من وقتی اون قسمت ایکس مود که سرعت رو زیاد میکنه فعال میکنم بعد از چند ثانیه بازی ریستارت میشه دلیلش چیه و ایا راهی داره که این مشکل برطرف بشه؟ممنونم
    • پاسخ:

      این مشکلات هست .
  39. سلام 
    من گوشیم روته وقتی ایکس مود رو نصب میکنم و مود جدید رو هم اپ میکنم  لانچ رو میزنم برم برای بازی صحفه گوشیم سیاه میشه پایینش یکم روشن اونطوری میمونه و تا ایکس مود رو خذف میکنم بازیم بالا میاد  .از چی میتونه باشه؟
    • پاسخ:

      با گوشی سازگاری نداره - روت نیست- زبان ش را روی انگلیسی بزار.
  40. سلام میخام ورژن جدید تو ایکس مود نصب کنم نمیشه ورژن های پایین هست و قبول نمیکنه گوشی من سامسونگ گلکسی s3هست 
    • پاسخ:

      نصب میشه ! فکر نکنم مشکلی داشته باشه با این مدل گوشی اگه ورژن اندروید 5 باشه ایراد میگیره
  41. سلام

    اون علامتی که شبیه ادمه میزنم روش وقتی زدم گزینه ی x mod رو میزنم ولی ارور میده

    مشکل چیه.

    ممنون

    • پاسخ:

      گوشی را انگلیسی کنید و گوشی باید روت باشد
    • پاسخ:

      نه - مشکلی ایجاد نمی کنه 
  42. سلام

    من اکس مود رو نصب کردم واسه بازی های دیگه مثه candy crush کار میکه ولی واسه کلش یا صفحه کاملا سیاهو میاره و یا چهارتا گزینه زیرو بعد این که رفتم تو بازی میاره

    1-root your device ............
    2- update the game and mode ................
    3- Rebotyour device and game
    4- Any Question Conat us
     
    گوشیمم زبان انگلیسیه و مود های دیگه هم نصب کردم خواهشا بعد چند بار  نوشتن ج بدید
    ممنون
    • پاسخ:

      جواب دادیم

      شما کلش جدید را نصب کنید ... و ممکنه با گوشیتون هم ناسازگار باشه ... از ایکس مود هم وارد و خارج بشید
  43. سلام
    میشه کار کردن باهشو دقیق بگین
    من گلد و اکسیر تنها رو مزنم 300 هزار ! خیلی تول میکشه که پیدا کنه
    یا باید بالاتر بزنم یا گزینه دیگه باید فعال کنم
    دارک اکسیر رو خالی میزارم یعنی چیزی وارد نمیکنم
    مرس از سایت خوبتون واقعآ کارتون 20
    • پاسخ:

      خوب الان کمبود طلا و اکسیر است و طبیعی است که این مقادیر بالا را سخت پیدا می کنه  و کم ...
  44. سلام

    بنده گوشیم روت شده و اکس مود جدیدم نصب کردم.وقتی از اکس مود واسه بازی دیگه مثه candy crush استفاده میکنم مشکل نداره و مثه آدم جواب میده

    ولی از شانسه بده ما واسه کلش یا صفحه کاملا سیا یا چهار گزینه زیر میاره

    1-root your device ............
    2- update the game and mode ................
    3- Rebotyour device and game
    4- Any Question Conat us
     
    چندتا از اون مود history هم نصب کردم ولی باز صفحه سیاهه میاد
    تنکس
  45. سلام ممنون بابت پست هات ، راستی من گوشیم روت نشده ولی نرم افزار کار کرد . اسم گوشیم huawei g526 هست .
    • پاسخ:

      خوب ! این خیلی عجیبه !؟
  46. با سلام

    من گوشیم Galaxy Note II هست و با همه نرم افزار های روت با کامپیوتر و موبایل روت کردم اما این ورژن جدید ایکس مود وقتی نصب میکنم و مود کلش رو باهاش نصب میکنم ( چه مود قدیمی چه جدید ) میره تو کلش بعد از کلش میپره . ب نظرتون مشکل از چی هست ؟
    نسخه ی قدیمی کلش خیلی خوب بود. لطفا راهنمایی کنید

    با تشکر
    • پاسخ:

      کلش را  آپدیت کنید ، با ورژن 5 اندروید هم مقداری مشکل داره.
  47. من کلش دارم لول54هستم به نظرتون چه استرانژی حمله برا وار خوبه
    من سربازان اکسر بنفش رو تا دراگ دارم اکسیر سیاه تا هوگ
    • پاسخ:

      خوب استراتژی بارچ برای شما ارزان و خوب است
    • پاسخ:

      خیر
  48. سلام.من مود کلش رو نصب کردم ولی وقتی لانچ رو میزنم وارد بازی نمیشه تو این نسخه جدیدولی تو نسخه قدیمی راخت اجرا و بازی میکردم در ضمن گ شیمم روته لطفا راهنمایی کنید . وبتونم عالیه!!
    • پاسخ:

      شما باید مود قدیمی را از قسمت هیستوری ش نصب کنید - اندروید 5 هم دارید مشکل داره با این نسخه
  49. سلام 
    یه گزینه جدید اومده بعد مکس تاوون هال لول
    اون چیه؟
    که باز مربوط به تاوون هاله؟
    • پاسخ:

      اون می گرده و تاون هال هایی که بیرون هستند را پیدا می کنه در نقشه ها 
  50. علیرضا دسترس

    سلام ببخشید که باز مزاحم شدم.میشه بگید اون روش چیه و کجا گذاشتید؟
  51. علیرضا دسترس

    سلام مرسی از سایت خوبتون.ببخشید من گوشیم گلکسی گرند هس Gt-i9082 اما ایکس مود وقتی وارد بازی میشم اون علامته بالا نمیاره هم گوشیم روته و هم ری استارت کردم اما بازم مشکلم حل نشده .هم کلش اخرین نسخه هس و هم ایکس مود.مرسی از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      احتمالا با گوشی سازگار نیست و یک روش هم برای اجرای این برنامه بر روی سامسونگ گذاشتیم که از اون هم استفاده کنید شاید جواب داد
  52. سلام خسته نباشید
    ورژن جدید ایکس مود رو دانلود کردم ولی بعد نصب کار نمیکنه گزینه done رو فقط میاره ولی گزینه open رو نداره چیکار کنم؟
    ولی ورژن یکی قبب این اخری راحت نصب میشه و کار میکنه فقط این ورژن قدیمی کار نمیکنه لطفا کمکم کنید ممنون
    • پاسخ:

      از قسمت history مود های قدیمی تر را نصب کنید - گوشی را هم زبانش انگلیسی کنید و یک روشن خاموش هم کنید
  53. سلام خدمت مدیر سایت
    یه سوال داشتم :
    - چرا وقتی اخرین نسخه مود ایکس مود گیم رو از قسمت Hisrory یش نصب می کنم کلش دیگه اجرا نمیشه ؟ ( در حال حاضر 1.6.3 جدید ترین مودش هست ) ولی وقتی مود 1.5.1 رو نصب می کنم میره تو کلش و اتک امتحانی هم میشه زد ولی Trap ها و تسلا ها و نیرو های کستل حریف رو خنثی میکنه ! ولی نسخه های قبلی ایکس مود واقعا عالی کار میکرد :/
    احتمال داره توی مود های بعدیش مشکل اجرا نشدن رو درست کنن ؟ ایا رو گوشیه شما مود 1.6.3 اجرا میشه و کار میکنه و اگه کار میکنه لظفا اسم نرم افزاری رو که باهاش روت کردین رو بگین !
    من گوشیم رو با فایل CF-AUTO ROOT با ادین روت کردم .
    - ببخشید سوالم طولانی بود چون خیلی برام مهمه .
    با تشکر
    • پاسخ:

      اول که نشان ندادن جای تله و تسلا در ایکس مود طبیعیه و فقط در حمله های واقعی نمایش داده می شه و نه آزمایشی و این ایراد ایکس موده به خاطر آپدیت جدید کلش آف کلنز. ممکنه بعد ها رفع بشه و درست بشه ...

      من با این روت کردم و مود هم اجرا می شه و مشکلی ندارم .

      Framaroot 1.9.3 – روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc !


  54. سلام : خسته نباشید
    یکی از فواید مود جدید این هست که وقتی توی بازی انتخابش میکنیم میشه از بازیمون فیلم یا عکس گرفت که توی مود قبلی این گزینه توی انتخابش نبود.
    عکسشو نذاشته بودین ، گفتم بگم :))
    موفق باشین
    • پاسخ:

      بله - ولی یک کمی توضیحاتش را نوشته بودیم در قسمت ویژگی های جدید ایکس مود ... ممنون
  55. سلام . بنده از ایکس مود جدید استفاده میکنم.الانم بدون ایکس مود توی بازی میرم تسلا جای بمب واسم نشون میده.وقت حمله جا بمب حریف نشون میده چطور چنین چیزی ممکنه
    مود 1.6.0 ایکس مود نشون میده تسلا و بجای بمب
    • پاسخ:

      به خاطر آپدیت جدید بازی کلش - همونطور که هم نوشتیم بالا - جای تله و بمب ها فقط در حمله واقعی نمایش داده می شه و این ایراد ایکس مود است و باید صبر کنید تا چاره ای برایش پیدا شود در ورژن های جدیدش
  56. سلام داداش
    عزیز همطور که میدونی ورژن جدید ایکس مود اومده مه باش میشه Town Hallبیرون پیدا کرد منم وقتی فهمیدم رفتم ایکس مود رو پاک کردم و دوباره نصب کردم مود و همه چیشو Okکردم اما با یه مشکل رو به رو شدم که قبلا باش روبه رو نشده بودم و خاهشم از شما اینه که کمکم کنید
    این ارور رو میده ورژن جدیدش با اینکه مود ش رو اینستال کردم
    Ops! mod Dosent't Work Now Plase Try the 4 Steps :
    1-root your device ............
    2- update the game and mode ................
    3- Rebotyour device and game
    4- Any Question Conat us
    در ضمن گفته باشم که قبلا ازش استفاده میکردم و مودش ام اپدیده
    ممنون از رسیدگی
    Torokhoda javab ro be Emial ham befrestid Mamnooooon
    • پاسخ:

      از قسمت history ایکس مود ورژن های قدیمی تر  مود   ایکس مود را نصب کنید و امتحان کنید - گوشی را هم یک روشن خاموش کنید- زبان گوشی هم انگلیسی
  57. با سلام و خسته نباشید و تشکر از این که با صبر و حوصله به تمامی سوالات پاسخ می دهید
    من گوشیم Huawei g700 هست و با ایکس مود هیچ مشکلی ندارم و کاملا برام کار میکنه
    اما موقع اتک تستی زدن به حریف هام طرف مقابل اصلا هیچ گونه تله ای مثل جاینت بمب یا فنر نداره!!
    درحالی ک در حالت عادی داره , اما داخل اتک تستی اصلا تله نداره!
    مشکل از خوده ایکس موده یا چیز دیگه ایه؟؟
    • پاسخ:

      مشکل از ایکس موده و برنامه اش همینطوریه و هنوز نتونستن رفع کنن این مشکل را .
  58. سلام گفتید  ایکس مود روی بعضی از مدل های سامسونگ کار نمیکند
    ایا s4 جز این مدل گوشی ها هست؟
    ممنون میشم اگر جواب بدین
    • پاسخ:

      این نسخه جدید را امتحان کنید - اون صحبت ها ماله قبل بود - حالا شاید کار کند.
    • پاسخ:

      مود جدید حتما سازگار نیست با گوشی - از قسمت history ایکس مود - مودهای قدیمی را نصب و امتحان کنید
  59.  وقتی send box attak رو فعال میکنم بعد که تو کلن وار یکی رو visit میکنم مپ وارشو باز نمیکنه و اون یکی مپ رو باز میکنه که زمینش سبزه میشه درستش کرد؟؟
    • پاسخ:

      من که مشکلی ندیدم ! احتمالا یک جای کار اشتباه می زنید ، همه گزینه های غیر مرتبط شو off کنید و فقط همون گزینه را روشن کنید
  60. سلام من اینو نصب کردم و وقتی که لانچو می زنم و میره تو بازی و اون علامته هم میاد و وقتی که روش میزنم هم حتی اون پنجره مشکیه میاد ولی پس زمینش سیاه و کلش هم نیومده .بعدش می پره بیرون . چی کار کنم
    • پاسخ:

      ورژن آخر کلش که در سایته را نصب کنید - زبان گوشی انگلیسی کنید - گوشی را ریستارت کنید - مود های مختلف بازی را امتحان کنید - ممکن هم هست با گوشی تون سازگاری نداشته باشه ایکس مود - گوشی هم باید روت باشد
  61. سلام من یک ماهه دارم با ایکس مد کلنجار میرم ولی علامت ایکس نمیاد.تمام کارهایی ک تا الان گفتید را هم انجام دادم ولی نشد.گوشیم هوآوی پی 7 هستش.جان عزیزتون رو یه گوشی مثل من تست کنید ببینید منه دربدر چیکار کنم دیگه
    • پاسخ:

      الان اکثرا با این مدل گوشی مشکل دارند - فکر کنم سازگاری نداره با این گوشی ! شما مدهای قبلی را هم و ورژن جدید ایکس مود و بازی کلش  را دانلود کنید - ولی خیلی ها که ایمیل می زنن دارای این مدل گوشی هستند که مشکل دارند .

  62. سلام.
    ببخشید من بخاطر بازی کلش مجبور شدم گوشیم رو روت کنم تا بتونم از ایکس مود استفاده کنم!!!
    اما من مزایای خاصی نمی بینم.
    مثلا در هنگام جستجوی حریف با تنظیمات دلخواه (مقدار طلا و اکسیر زیاد)فرقش با حالت بدون تنظیمات چیه؟؟؟؟ چون وقتی من تنظیمات رو میزنم تا بگرده  از طلاهام کم میشه!! در حالت عادی هم که طلا کم میشه،پس این به چه دردی میخوره! فرقش در حالت بدون ایکس مود چیه؟؟

    • پاسخ:

      خوب یک تاثیراتی داره - مثلا صرفه جویی در وقت ! اگر شما باراکساتونو با جم بوست کنید و این بوست دو ساعت بیشتر نیست و دائم باید سرچ کنید و زمان از دست می ره و می تونید مثلا 10 تا حمله کنید ولی وقتی سریع موارد دلخواه و منابع مورد نظرتون پیدا بشه می تونید مثلا 30حمله موفق با لوت های مناسب کنید
      و زمان بوست باراکس هاتون نهایت استفاده هم می کنید - یا برای جمع کردن دارک اکسیر با بوست کردن اسپل فکتوری و ساختن طلسم رعد و برق برای دزدیدن اکسیر سیاه - سریع تر مثلا منابع اکسیر سیاه 1000 تایی را پیدا می کنید و طلسم رعد و برق می زنید و اکسیر سیاه می دزدید/ در صورتی که در حالت عادی شاید باید 30 بار Next را بزنید تا منابع اکسیر سیاه به درد بخور و مورد نظر پیدا بشه ... و اگه اسپل فکتوری هم بوست کرده باشید از زمان نهایت استفاده را می کنید.
      در حمله های واقعی هم جای تله ها و تسلا ها نمایش داده می شه و می تونید یک حمله خوب کنید و نیرو ها را جای خوب پیاده کنید .
      گزینه حمله های تمرینی هم می تونه کمکی باشه برایتان و یک سرگرمی باشه و دستگرمی برای اینکه چگونه حمله تمرینی انجام دهید. و نیرو ها را چگونه استفاده کنید. به هر حال بودنش بهتر است از نبودنش ... بسته به این داره که شما از آن چه بخواهید !

    • پاسخ:

      نه فعلا ، گفته بودن که در حال تهیه هستیم و هنوز چیزی منتشر نکردن که به بلواستکس بخوره
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      ادامه ای نداره به اونصورت ، توضیحات کامل را تقریبا گذاشتیم.حالا باید تست و استفاده کنید
    • پاسخ:

      بله - ولی بهتره که گوشی را آنروت کنید و بعد آپدیت کنید و بعد دوباره روت کنید ... چون ممکنه به علت عدم سازگاری مشکل برای گوشی پیش بیاد و روت گوشی هم به هم بریزه ! از یک متخصص کمک بگیرید برای این کارها ...
  63. سلام
    ببخشید هم نسخه قبلی ایکس مود و هم نسخه 2 تازه منتشر شده استفاده میکنم وقتی مود بازی کلش نصب میکنم و میرم توی بازی مود نصب شده و همه چی درسته.اما یکبار دیگه از ایکس مود بار دوم استفاده میکنم علامت لانچ میزنم همون4گزینه اخطار میده گوشی روت نمیباشد و از این حرفا
    _جناب همیشه ایکس مود برروی گوشیم استفاده میکردم کار میکرد اما تازه 2هفته اینجور به مشکل بر خوردم
    • پاسخ:

      بعضی مواقع این مورد پیش میاد که خودشون میگن اگه clear data کنید ایکس مود را در گوشی و یا ریستارت کنید گوشی را و دوباره نصب کنید ، مشکل حل میشه . شاید هم بخاطر اینکه دو تا رو نصب کردید مشکل ساز میشه ... می تونید ورزن های قبلی فقط مود برنامه را از داخل برنامه ش نصب کنید ، اونی که با هاش مشکل ندارید. زبان گوشی هم انگلیسی باشد و بازی کلش هم آخرین ورژنش نصب باشد که توی سایت گذاشتیم و زبان بازی کلش هم انگلیسی باشد
  64. سلام ممنون از سایت عالیتون
    ایکس مود رو رو تب هواوی نصب کردم
    مودش رو هم اپ کردم
    لانچ رو میزنم صفحه سیاه میشه همینطوری میمونه
    نسخه های قبلیش مشکل نداشت
    ممنونم
    • پاسخ:

      ممکنه با گوشیتون این نسخ جدید سازگاری نداشته باشه ..
  65. سلام
    من وقتی با این برنامه اتک میزنم و بر میگردم شهر خودم منابع که به دست اوردم ذخیره نمیشه
    مثلا به شهر دوستم حمله کردم و شهر صد درصد زدم ولی منابع ذخیره نشد و تو گزارش اتک من نبود و دوستم گفت به من حمله نکردی
    • پاسخ:

      نوشتیم که منابع ذخیره نمی شه --- این برنامه برای آزمایش و تمرین هست.
  66. alan moshkele jadidi ke peyda kardam karayi ke goftid kardam ro x ke mizanam mizane please try the following 4 steps !
    1.root your device successfully
    2.update the game and mod to the newest version
    3.reboot yout device and the game
    zabane gooshim farsi kardam,gooshim root hastesh,bazi va x mode ham update hastan.
    • پاسخ:

      این پیغام ها را بعضی وقت ها واسه منم می زنه که من گوشی را ریستارت می کنم و یا از بازی خارج و دوباره وارد می شم مشکل حل میشه - شاید مال شما خوب روت نشده باشه ... ضمنا زبان گوشی نباید فارسی باشه !
  67. salam khaste nabashid.man gooshim sony m dual hastesh,karayi ke goftid kardam vali vaghti ro lunch mizanid mizane clash of clans stoped.chi kar bayad kard.mercccc
    • پاسخ:

      نسخه جدید کلش را نصب کنید 7.65.5 ورژن -  و ایکس مود جدید را هم نصب کنید و ریستارت کنید گوشی رو . زبان گوشی را هم فارسی کنید و گوگل پلی و گوگل پلاس و استور ... را هم آپدیت کنید
  68. سلام .گوشی من نوت 3 هست وقتی مود رو اجرا میکنم میگه بازی متوقف شد  اخر صفحه هم ک نوشتید هیچی ازش نگرفتیم
    • پاسخ:

      برنامه سازگار نیست با گوشیتون 
  69. سلام تشکر میکنم از اینکه با حوصله تک تک کامنت ها رو جواب میدید. من گوشیم روت هست و اخرین ورژن ایکس مود رو هم نصب کردم اما علامت ایکس نمیاد، تمام مراحل رو هم انجام دادم. گوشیم هواوی p7 هست، اما توی گزینه هایی که فرمودید منوی select runtime نداره، چکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      گوشی را ریستارت کنید - اون گزینه را همه گوشی ها ندارد - احتمالا گوشیتون ایکس مود را ساپورت نمی کنه ...
  70. سلام خسته نباشید ,ایکس مود تله های حریف نشون نمیده ,به خاطر اپدیت جدید بازی کلش ,به نظر شما MODجدید یا چه میدونم ایکس مود جدید کی میاد,که تله حریفان دیده بشه,با تشکر
  71. سلام من ورژن جدید ایکس مود رو نصب کردم ولی مثل قبل این ارور رو میده.
    گوشی htc desire 620g هست.
    mod start fails.please confirm xmodgames is authorized with root permission.
    لطفا راهنمایی کنید.. ممنون
    • پاسخ:

      گوشی باید روت باشه - گوشیتون روت نیست ...
  72. با سلام
    من ایکس مود جدید را نصب کردم روی گلکسی اس4 
    مود را هم نصب کردم ولی اصلا بازی را اجرا نمیکنه و پیغام میده که کلش متوقف شد....!
    راهنمایی کنید لطفا
    • پاسخ:

      اینجا یک مطلب برای حل مشکل ایکس مود با سامسونگ s4 گذاشتیم - امتحان کنیدش ببینید مشکل حل میشه .

      نسخه جدید برنامه XMODGames منتشر شد

      آخر صفحه نوشتیم.

  73. سلام :
    موقعی که نرم افزار باز میشه خودش گزینه روت داره ، با همون گزینه روت میشه یا باید داد به موبایل فروشیا برام روت کنن ؟
    شما هم از این یا نرم افزاری شبیه این استفاده میکنید ؟ فایده ای هم داره ؟
    • پاسخ:

      باید روت باشه موبایلتون ، خودش روت نمی کنه ...
      من استفاده نمی کنم و چیز خاصی توش ندیدم و نمی دونم چرا اینقده طرفدار داره !
  74. durood doste aziz
    khaste nabashi (:
    mikhastam beporsam ke
    kheyre sareshon mage nemikhastan noskhe jadid ro
    jori dorost kunan
    ke to bluestacks ham kar kune?
    (:
    • پاسخ:

      هنوز درگیرن ! و به خاطر مشکلات فنی ش  انتشار نمیدن - فعلا همین نسخه رو هم که دادن اشکالات زیادی داره . آپدیت جدید بازی کلش ، مثل اینکه به گفته خودشون خیلی بزرگ و سخت بوده !
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      آخرین نسخه است ...
  75. سلام خسته نباشین خیلی ممنون از سایت خوبتون . میخواستم ببینم رو بلواستکس هم کار میکنه ؟
    • پاسخ:

      تشکر از شما - خیر
    • پاسخ:

      ممکنه - ولی تا به حال کسی بن نشده ... به هر حال احتیاط شرط عقل است ...بله گوشی باید روت باشد.
    • پاسخ:

      خیر - پشتیبانی نمی کند.

چندرسانه ای