آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش تقلب در بازی Clash Of Clans اندروید

آموزش ها دانلود بازی

دانلود Xmodgames 2.0 ابزار هک و تقلب در بازی ها + آموزش تقلب در بازی Clash Of Clans اندروید ( نیازمند به روت )

آموزش کاملا تصویری ( نرم افزار + آموزش = 100% رایگان  )

نیازمند به روت ( بدون روت عملا کاربردی ندارد لطفا سوال نفرمایید )

توجه : این تقلب فقط مختص Clash Of Clans نیست و می تواند برای بازی های دیگر

 نظیر Boom Beach و Candy Cush و Subway و  …  نیز مورد استفاده قرار بگیرد

نکته مهم: هیچ تضمینی نیست که این برنامه 100% بر روی گوشی و اندروید شما کار کند و مشکلی نداشته باشد لذا اگر نتوانستید از برنامه استفاده کنید از ارسال دیدگاه های تکراری اجتناب کنید و منتظر نسخه جدید برنامه باشید.

 Xmodgames از سری نرم افزارها و ابزارهای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است که هم اکنون در برترین های اندروید به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach نیز پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید . این نرم افزار در ابندا با نسخه های چینی و بعضا روسی منتشر شد که هم اکنون جدیدترین نسخه کاملا انگلیسی از آن در اختیار شماست .

Xmodgames 1.0.4

همان طور که می دانید Clash Of Clans از برترین و شاید اصلا بتوان گفت برترین بازی استراتژیک دنیاست و از دسته بازی های آنلاینی است که به دلیل آنلاین بود و دخیره اطلاعات در سرور بازی و ارتباط دائمی با آن هک و مود برای آن تقریبا غیر ممکن و شاید ناموجود باشد . اما در این پست قصد داریم به معرفی روشی برای مقداری تقلب در بازی( نمی توان نام آن را هک گذاشت)  بپردازیم .

Xmodgames 1.0.4 (2)

این مود  شامل چه مواردی می باشد :

1-  Elixir More Than مشخص می کنید که دهکده ای برای شما پیدا شود که مقدار طلایش بیشتر از مقدار مشخص شده شما باشد

2- Search Switch    فعال کردن جستجوی اتوماتیک برای مقدار لوتی که وارد کرده اید

3- Keep Active ( قابلیت فوق العاده )  این گزینه شما را دائما آنلاین نگه می دارد همان طور که می دانید زمانی که آنلاین هستید کسی نمی تواند به شما حمله کند با انتخاب این گزینه  پیغامی مبنی بر دیسکانکت بودن شما دریافت نمی شود و کسی نمی تواند به شما حمله کند . (باید در بازی بمانید و نباید صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما خاموش شود ، طبیعتا مشکل مصرف باتری را  هم در پی  دارد )

4- گزینه Sandbox Attack در صورت فعال بودن این گزینه شما می توانید به هر دهکده ای که از آن دیدن کنید می کنید حمله کنید

روش حل مشکل عدم سرچ و جستجوی لوت در بازی Clash Of Clans :
پس از نوشتن مقدار لوت مورد نظر در صورتی که با مشکل عدم جستجو و سرچ روبرو شدید در نرم افزار Xmodgames گزینه های Search Switch و Sandbox Attack را روشن کرده  و خودتان به صورت دستی  Attack  بزنید و بعد جستجو شروع خواهد شد .

آخرین نسخه نرم افزار را می توانید به همراه آموزش کاملا تصویری تقلب در بازی Clash Of Clans در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

این پست در آینده کامل تر هم خواهد شد و روش های هک جم و الماس و … نیز پس از تست در صورت سلامت به پست اضافه خواهد شد

این روش ارتباطی با بن شدن شما ندارد و نوعی شبیه سازی برای حمله است ولی مسئولیت هرگونه بن ، با خودتان است


آموزش استفاده از نرم افزار و روش هک در Clash of Clans : پس ازدانلود و نصب آخرین نسخه از نرم افزار Xmodgames از ادامه مطلب آن را اجرا کرده دسترسی روت آن را تایید کنید و وارد آن شوید ( برای اجرای بازی Clash of Clans به اینترنت هم متصل باشید ) حالا وارد نرم افزار Xmodgames می شوید و لیست بازی هایی که قابل هک و تغییرات هستند و بر روی گوشی شما نیز نصب می باشد قابل مشاهده است ، می بینید که بازی های زیادی توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود . حالا برای شروع تقلب در بازی Clash Of Clans ، به قسمت Mod نرم افزار همانند تصویر زیر بروید .

Xmodgames

حالا می بایست مود و تقلب را برای بازی Clash Of Clans فعال کنید ، پس از لیست بازی ها ، این بازی را انتخاب کنید

وارد صفحه بعدی می شوید که مطابق با تصویر زیر است . بر روی گزینه install Mode کلیک کنید

Xmodgames (2)

در صورتی که این عمل با موفقیت به اتمام برسد گزینه بالا به صورت تصویر زیر

تغییر نام خواهد داد

Xmodgames (3)

حالا بر روی گزینه نارنجی رنگ Launch کلیک کنید تا به صورت خودکار وارد بازی Clash Of Clans شوید

همان طور که می بینید یک علامت ضربدر مانند”X ” در سمت راست تصویر اضافه شده است

Xmodgames (4)

در صورتی که این علامت را نداشتید ، یک بار هم نرم افزار Xmodgames و هم بازی Clash Of Clans را از

Application manager گوشی خود force Stop نموده و مجدد مراحل بالا را تکرار نمایید .

حالا در بازی با انتخاب گزینه “X” می توانید مقادیر مورد نظر خود را در بازی اعمال و ویرایش کنید

Xmodgames 1.0.4 (3)

دانلود ورژن جدید

=====================================

آموزش استفاده از برنامه ورژن جدید در بازی کلش آف کلنز

1

1

1

1

1

1

1

1

1

مراحل داخل بازی:

1

1

1

1

1

1

1

1


=====================================

اینجا کلیک کنید

 >> نسخه جدید برنامه XMODGames منتشر شد <<

                      

اگر برنامه Crash کرد یا علامت X ظاهر نشد چه باید کرد ؟


برای Android  4.4.4 یا قبل از آن باید گوشی را از قسمت settings آن بر روی Dalvik Mode” مطابق شکل زیر قرار دهید:

1. از قسمت setting گزینه Developer options انتخاب می کنیم.




2. از قسمت Developer options گزینه Select runtime انتخاب می کنیم.



3. حالا گزینه Use Dalvik را انتخاب می کنیم.



4. سیستم یا موبایل خود را Reboot کنید.

نکته مهم: هیچ تضمینی نیست که این برنامه 100% بر روی گوشی و اندروید شما کار کند و مشکلی نداشته باشد لذا اگر نتوانستید از برنامه استفاده کنید از ارسال دیدگاه های تکراری اجتناب کنید و منتظر نسخه جدید برنامه باشید.

بطور خلاصه   Settings Developer options Runtime Switch to “Dalvik”   Reboot the device

این روش یکی از خوانندگان سایت برای حل مشکل ایکس مود :

این روش برای گوشی های سامسونگ
S4/S5/S6/Note3/Note4 می باشد و نمیدونم رو گوشی های دیگه جواب میده یانه ولی رواین مدل ها که اندروید5 دارن ومشکل mood start fails دارن صددرصد جواب میده.

 1.نرم افزار   Lucky patcher را دانلود کرده اینم لینکش:
آموزش و راهنمای نرم افزار Lucky Patcher آخرین ورژن :

پس از نصب وارد نرم افزارشوید وسپس روی ایکس زده بعد پنجره ای باز می شود از داخل آن گزینه tools رازده سپس move to system/app رازده ومنتظرباشید تاکارش تمام بشه وپیغام موفقیت آمیز بده
حالا ایکس موداجرا کنید لانچ رو زده واخرین مودرونصب کنید تا پیغام install mods and success روبده
حال وارد بازی بشید اگه هنوز کار نمیکنه کار زیر انجام بدید
"settings/application_manager/all/xmod"...clear data
حال ریست کنید وحالشو ببرید.
اگه مشکلی بود بگید تا متن زبان انگیسیشو براتون بذارم.
مجتبی
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹۷)

  1. سلام گوشی من تمام لمس است وقتی ازایکس مود توی کلش میرم ایکون نمیاد ولی وقتی میام بیرو برای دوثانیه میاو و میره
    • پاسخ:

      با  یک برنامه ناسازگاری داره و باید ببینید چه برنامه ای است اونو پاک کنید - درست میشه - برنامه های اضافی را در گوشی پاک کنید و گوشی را روشن خاموش کنید 
  2. سلام من وقتی رو اون رباطه کلیک میکنم و رو ایکس مود کلیک میکنم وارد یه سایتی میشه لطفا جواب بدین گوشیم هم روت هس
  3. سلام . بچه ها جدیدا میشه اکانت رو قوی کنی و خوشگلش کنی بعدش با قیمت های خفن خفن بفروشیش ، ماهی یه دونه اکانت که قوی کنی میتونی ماهی 500-600 هزار تومن در بیاری !!
    خیلی راحتم خرید و فروش میشه میتونین توی سایت
    www.clashforoosh.ir
    بفروشین من تاحالا چند تا اکانت فروختم عالیه !
  4. من ایکس مود رو نصب کردم وگوشیمم روت شده ولی ارور روت نشدن میده چیکار کنم؟خواهش می کنم بگوییییییییییییییید
    • پاسخ:

      معلوم نیست. اعلام نشده است .
    • پاسخ:

      نیومده
  5. سلام گوشی من روت هست و XMOD هم اجازه ی دسترسی داره وقتی مود کلش رو نصب میکنم  و وارد بازی میشم و روی اون ربات کنار صفحه میزنم یه صفحه باز میشه و وقتی روی XMOD کلیک میکنم ارور میده لطفا راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      اندروید 5 باشه ایراد می گیره - زبان گوشی هم انگلیسی باشه - نظرات را هم بخوانید
  6. سلام. با بلو سکات روت شده نمیشه ایکس مود نصب کرد؟؟ با برنامه های دیگه چی؟؟ چون من ایفون دارم و قصد ندارم جیلیبریک کنم. باید چی کار کنم؟؟  هیچ راهی نداره؟؟
    • پاسخ:

      خیر - بلواستکس نمی شود و  باید گوشی روت شده و یا جیلبیریک باشد.
  7. سلام خسته نباشی 
    میشه راهنمایی کنید 
    من گوشیم روت کردم ایکس مود ریخیم هیچ کشکلی ندارم فقط وقتی میره برای سرچ همین فقط سرچ میکنه و چیزی پیدا نمیکنه ممنون میشم مشکل منو حل کنید 
  8. سلام
    ببخشید من از بلواستکس برای باز کردن کلش استفاده میکنم آیا بلواستکس خودش روت هست یا نیاز به روت کردن دارد؟
    و اینکه ایا این برنامه روی بلواستکس کار میکند یا ن؟
    • پاسخ:

      بلواستکس روت شده ونشده موجود است و خیر روی بلواستکس روت شده یا نشده هم اجرا نمی شود.
  9. اقا سلام من برنامه رو دان کردم نصبم کردم همه کارای بالارم کردم عدد هارم وارد کردم ولی فعال نمیشن بعد از وارد کردن عدد ها باید چه کنم تا فعال شه؟لطفا جواب رو ایمیل کنید یا اس کنید خیلی ممنون میشم
    09370557175
    • پاسخ:

      روش تشخیص روت بودن یا نبودن گوشی‌های اندروید

      روش کار :
      1- ابتدا باید اپلیکیشن Root Checker Basic را دریافت کنید. (از اینجا دانلود کنید)
      2 - پس از نصب اپلیکیشن و اجرای آن ، ابتدا Agree را لمس کنید. با این کار با فعالیت این اپلیکیشن موافقت کرده اید.
      3 - دکمه Verify Root Access و بعد از آن Grant را لمس کنید تا اپلیکیشن شروع به کار کند.
      4 - اگر در پایان کار، پیغام Congratulations! This device has root access برای شما نمایش داده شد، یعنی گوشی موبایل شما روت شده است.
      5- اگر پیغام Sorry ! This device does not have proper root access نمایش داده شد، یعنی گوشی شما روت نشده است.
       
      از این ترفند می توانید در هنگام خرید گوشی های دست دوم اندروید هم برای تشخیص روت بودن گوشی استفاده کنید.
  10. سلام من گوشیhtc rhymeدارم روتش کردم! برنامه روتچکر هم ریختم چک که میکنه میزنه روته وقتی بتزی رو لانچ میکنم روباته میاد منم میزنم روش بعد گزینه xmod میزنم که میگه گوشیت روت نیست یا بازی اپدیت نیست مود اپدیت نیست که منم خمشو اپدبت کردم داداش لطفا جوابم بده ممنونت میشم سایتتونم عالیه
    .
    • پاسخ:

      مشکلاتی با اندروید 5 دارد و همچنین ناسازگار بودن با بعضی از گوشی ها - مثلا گوشی شما .
  11. ba salam va mamnun az saite khobetun.
    ghoshie man galaxy s5 ba android 5 hast ghosimo kamel root kardam va chek kardam jadidtarin xmod va clasho daram vali vaghti vard misham va tuye bazi roye xmod click mikonam eror 4 steps o mide.
    chikar konam lotfan komakam konid mamnun.
    • پاسخ:

      ایکس مود هنوز با بعضی از اندروید 5 ها مشکل داره .
  12. اقا چرا وقتی lunche میزنم و یک ریات در میاد به اون لمس میکنم 3 گزینه میاد و پایین نوشته xmod میزنم نمیشه چرا
    • پاسخ:

      گوشی باید روت باشه - و مد جدید نصب کنید - کلش جدید را نصب کنید و اندروید 5 هم مشکل سازه
  13. salam khaste nabashin, man version jadide google ply service ro nasb kardam 1 ya 2 bar mitunam be account dg vasl sham amma bade un har kari mikonam un safhe nemiyad ke account dg ro tayid konam bayad google ply service ro pak konam dobare nasb konam ta betunam beram account dg lotfan rahnemayi koni
    • پاسخ:

      ممکنه ایراد از گوشی باشه که حافظه اش پر شده و دیر پاسخ می ده - گوشی را یک روشن خاموش کنید و برنامه های اضافی را پاک کنید و رم را آزاد کنید.
  14. سلام، مرسی از سایت خوبتون. چنتا سوال داشتم اول اینکه اگه از این برنانه استفاده کنیم بن نمیشیم؟ ینی استفاده از این برنامه مجازه؟ دوم اینکه من دوتا اکانت رو یه گوشی دارم میدونم که احتمال بن شدن وجود داره، اگه یکی از اکانتمو ببرم رو یه گوشی دیگه مشکل برطرف میشه؟ دیگه بن نمیشم؟ چجوری اکانت دوممو بعد از اینکه منتقلش کردم تو یه گوشی دیگه از گوشی قبلیم کامل پاک کنم؟
    • پاسخ:

      کسی بن نشده است تا به حال ولی امکانش هست . مجاز نیست.
      بله مشکلی نداره- تا به حال کسی بن نشده.
      بازی را پاک کنید از قسمت ستینگ و جیمیل را ریمو کنید.
      البته زیاد مشکلی پیش نمی یاد در مورد دو اکانت داشتن.
  15. سلام 
    گوشی من روت هست و برنامه هایی مثل sb game hacker  وبقیه برنامه ها براحتی اجرا میشن ولی این برنامه میگه گوشی روت نیست
    مشکل از کجاس؟
    • پاسخ:

      مشکلات متفاوتی ممکنه باشه - مثلا سازگار نبودن ایکس مود با گوشی و یا اندروید 5 بودن  و ...
  16. ‫مجید مهرآبادی‬‎

    سلام خسته نباشید میخواستم ببینم  در صورتی که ابدیت بازی بیاد میشه در حالت روت ابدیت کرد بازی نپره ممنون
    • پاسخ:

      بله
  17. ایا نرم افزار شبیه ساز روت وجود داره یعنی گول زدن x.mode که مثلا روت شده گوشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      ممنون
    • پاسخ:

      زبان گوشی را روی انگلیسی بگذارید و درست نشد - هم ایکس مود و هم بازی را پاک کنید و دوباره نصب کنید
  18. جهت اطلاع برنامه ایکس مود دیگه بازی کل اوف کلن رو ساپورت نمیکنه فقط سرعت رو تغییر میده دیگه نمیشه باهاش اتک نمایشی زد
  19. سلام ممنون از سایت خوبتون.میخواستم بدونم برنامه ای هست ک نیاز به روت نداشته باشه(برای کلش)
    • پاسخ:

      فعلا خیر - برای این نوع و مدل برنامه ها من چیزی ندیدم .
  20. باعرض سلام و خسته نباشید من یه سوال و مشگلی داشتم اینه که وقتی ایکس مود نصب می کنم پیام :coc game crash bug fixed رو میده ووقتی مود رو نصب می کنم و بازی رو لانچ می کنم یه صفحه سیاه میاد و دیگه چیزی نمیاد من باید چی کار کنم لطفا کمکم کنید...

    • پاسخ:

      با گوشیتون سازگار نیست و ورژن آخر کلش را نصب کنید
    • پاسخ:

      این برنامه روی گوشی روت شده فقط کار میکند
  21. سلام من چند سوال دارم:1:برای من به جای ضربدر یه عروسک روباتی میاد چرا؟و ایا ایکس مود جزو هک حساب مشود؟

    • پاسخ:

      ورژن جدید علامت ضربدر تغییر کرده و عروسک شده است و درست است مال شما - خیر هک محسوب نمی شود.
  22. سلام برام من باز میکنه ولی تو بازی که میرم  وقتی روی  x mod میزنم  چندتا نکته میارا  مثلا  root your device successfully این یکی یه دیگه هم هست  reboot your device and game
  23. سلام من کلش دارم میخوام روی ایمیلم ذخیرش کنم نمیشه میگه گوشیت برنامه گوگل پلی میخواد تا ذخیره بشه .میشه بگین از کجا این برنامه رو بیارم.... ممنون میشم
    • پاسخ:

      http://www.farsroid.com/google-play-services
  24. سلام داداش.ممنون از سایت مفید و فوق العادت ;-) میخواستم بدونم برنامه ای هست که با اون بتوان یه مپ ساخت و به اون حمله کرد که نیاز به روت نباشه؟
    • پاسخ:

      نه - هنوز که ندیدم ...
  25. سلام تو کلش علامت رو میاره ولی  وقتی روش کلیک می کنی مینویسه                                  oops mod dosent work now
  26. سلام من13 سالمه و من خودم گیم هکر دارم ولی می خوام اینو بپرسم که روت برای گوشی و تبلتم مشکلی داره؟


    لطفا زود پاسخ دهید.............
    • پاسخ:

      تقریباً تمام کابران اندروید کلمه روت رو شنیدن اما تعداد کمی به اون اهمیت میدن و به دنبال روت کردن گوشیشون میرن. در این پست، ما فواید و مضرات روت کردن رو براتون توضیح میدیم.

      اصلا روت چی هست؟
      با روت کردن گوشی، شما میتونید به تمامی اطلاعات مهم  گوشی دسترسی پیدا کنید. (یه جور هک کردن گوشی و شکستن قفلشه)

      فواید روت کردن:

      ۱- پاک کردن برنامه های ناخواسته و بازکردن فضای حافظه داخلی:
      بعضی برنامه ها به صورت پیشفرض روی گوشی وجود داشتن، مثل: ماشین حساب، تقویم و… که برای پاک کردن اونها باید دسترسی به روت داشته باشیم. بعد از روت کردن میتونید به راحتی این دسته از برنامه ها رو حذف کنید و فضای حافظه داخلی خودتون رو آزاد کنید. اما توجه داشته باشید اگر بعضی از برنامه های سیستمی حذف بشن ممکنه به گوشی اسیب برسه.

      ۲- نصب رام های سفارشی (کاستوم رام):
      اگر از رام رسمی گوشیتون خسته شدید و یا از امکانات و ظاهر اون راضی نیستید، حالا میتونید بعد از روت کردن، از رام های سفارشی استفاده کنید. با نصب کاستوم رام ها، شما وارد یک دنیای دیگه از اندروید میشید، با قابلیت های زیاد و ظاهری زیبا. همچنین با نصب کاستوم رام ها، گوشی شما سریعتر از قبل میشه.

      ۳- اجرای برنامه هایی که به دسترسی روت نیاز دارن:
      برخی از برنامه ها هستن که برای اجرای اونا به دسترسی روت نیاز داریم. این برنامه ها اغلب بسیار کاربردی هستن و ویژگی های مهمی رو به گوشی اضافه میکنن. برخی از این برنامه ها به شرح زیر هستن:

          Nandroid Manager
          Titanium Backup
          Screencast Video Recorder
          ROM Manager
          adbWireless

      4- نصب برنامه ها روی کارت حافظه:
      یکی از دلایل مهم روت کردن گوشی های اندروید، نصب برنامه و بازی ها روی مموری کارت هست، مخصوصا در گوشی های قدیمی اندروید که حافظه داخلی کمی دارن. با روت کردن میتونید برنامه ها و بازی ها رو به مموری کارت انتقال بدید و حافظه داخلی رو آزاد کنید.

      ۵- Overclock و Underclock کردن گوشی:
      هر گوشی با مشخصه ای به نام processor clock frequency (سرعت پردازش) عرضه می شود. تولید کنندگان معمولا برای کاهش مصرف باطری سرعت پردازش رو در حد معمولی قرار میدهند اما شما با روت کردن میتونید سرعت پردازش رو افزایش دهید و در نتیجه سرعت عملکرد گوشی افزایش می یابد.
      افزایش سرعت پردازش که در اصطلاح به آن اورکلاک می گویند در مواردی به کار میبرد که میخواهیم یک بازی گرافیکی بر روی گوشی نصب کنیم یا یک برنامه سنگین رو اجرا کنیم، یا اورکلاک کردن بازی های گرافیکی لگ کمتری خواهند داشت و سرعت اجرای برنامه و بازی ها افزایش می باید اما باعث تخلیه سریع باطری می شود. اما اگر می خواهید مصرف باطری رو کم کنید می تونید سرعت پردازش رو کاهش دهید که در اصطلاح به آن Underclock می گویند.

      مضرات روت کردن:

      ۱- باطل شدن گارانتی گوشی:
      با روت کردن، گارانتی گوشی شما نیز باطل میشه. اگر بعد از روت کردن، گوشی شما دچار اسیب های سخت افزاری یا نرم افزاری بشه، به علت روت کردن گوشی گارانتی شما نیز باطل شده و هزینه تعمیر کردن گوشی به صورت رایگان انجام نمیشه.

      ۲- دغدغه های امنیتی:
      مهمترین دلیلی که در اندروید، دسترسی به اطلاعات مهم گوشی رو به  صورت عادی نمیدن، خطر های امنیتیه. سیستم عامل اندروید به علت متن باز بودن، بسیار در معرض الوده شدن به ویروس های مخربه. با روت کردن گوشی، اطلاعات مهم گوشی رو آزاد کردید و هر لحظه خطر ویروسی شدن اونها وجود داره، پس اگر گوشی خودتونو روت کردید باید بیشتر مراقب برنامه هایی که روی گوشی نصب می کنید باشید.

      ۳- اسیب رساندن به گوشی:
      بریک شدن گوشی یا Bricking به معنی نابود شدن گوشیه!  اگر در هنگام عملیات روت کردن مشکلی به وجود بیاد یا اتصال گوشی قطع بشه، ممکنه گوشی شما بریک بشه و آسیب های بسیار جدی ای به گوشی برسونه که هرگز درست نشه. اما نگران نباشید در حال حاضر آموزش های گوناگونی وجود داره که خطر بریک شدن رو بسیار کاهش داده.
  27. سلام من درباره ی روش گرفتن جم دوستم گفتم در صورت امکان شرایط انجام بده و جواب و بهم بده اگ درستبود که دمش گرم نه شانس داشته لابد فقط لطفا انجام بده بعد جواب بده البته این روش قبل از این اپدیتش و اپدیت قبلیشانجام میداد
  28. سلام من دوستم کلش و هک کرده بود یک هفته بازی کرد و بعد پرید یکی دیگر از دوستام هم با ایپد اپل در صورتی که جعبه های خرید کلش روشن است روی مثبت سی ثانیه نگه داشته و بعد روی جعبه ها و کیسه ها سی ثانیه نگه داشت و جم دار شده ایا ممکن و اونایی که میتونند انجام بدن جواب بدن ممنون
    • پاسخ:

      الله اکبر ! به حق چیزای ندیده و نشنیده !
    • پاسخ:

      خواهش می کنم .
    • پاسخ:

      هک واقعی که نه - بعضی شبیه سازی ها و تقلب را می شود کرد و حمله هایی برای سرگرمی می شه انجام داد ولی لوتی برای شما ثبت نمیشه و کاپ تون هم بالا یا پایین نمیره ....
  29. سلام ببخشید میخواستم بدونم چه نرم افزاری وجود داره برای تشخیص افراد آنلاین در کلن؟؟یکی از دوستان من این نرم افزار رو داره منتها اسمشو و اینکه از کجا گرفته رو نمیگه..ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    • پاسخ:

      تا به حال به همچین نرم افزاری برخورد نکرده ام !
  30. داداش  من وقتی  با ایکس مود تو کلن وار مپه یارو رو ویزیت میکنم به جای بیس واره یارو بیسه معمولیشو میاره . یعنی چی؟ چیکار باید کرد؟ مرسی
    • پاسخ:

      باید به نقشه مپ وار برید و اونجا اسکات رو بزنید - نسخه جدیده ایکس مود و مود ش را دانلود کنید. شاید هم نقشه وار و مپ معمولیش یکی باشد .

      نسخه جدید برنامه XMODGames منتشر شد

  31. سلام
    دمتون گرم سایتتون خیلی عالیه من سایت های زیادیرفتم اما سایت شما کامل ترینه توضیحات خیلی خوب و مفصل ای کاش اول سایت شما رو میخوندم بعد بازی میکردمچون تمام چیزایی که تو سایت گذاشتین رو من تجربه کردم و خودم بدست اوردم الانم لولم ۹۳ هست
    دمتون گرم
    • پاسخ:

      خواهش می کنم - ممنون از شما ...
    • پاسخ:

      نسخه جدید ایکس مود را دانلود کنید. مود جدید کلش را نصب کنید.
  32. این روش یکی از خوانندگان سایت برای حل مشکل ایکس مود :

    این روش برای گوشی های سامسونگ
    S4/S5/S6/Note3/Note4 می باشد و نمیدونم رو گوشی های دیگه جواب میده یانه ولی رواین مدل ها که اندروید5 دارن ومشکل mood start fails دارن صددرصد جواب میده.

     1.نرم افزار   Lucky patcher را دانلود کرده اینم لینکش:
      http://www.mediafire.com/download/8qhwj56y5j158ol/Lucky+Patcher+v5.5.0.apk
    پس از نصب وارد نرم افزارشوید وسپس روی ایکس زده بعد پنجره ای باز می شود از داخل آن گزینه tools رازده سپس move to system/app رازده ومنتظرباشید تاکارش تمام بشه وپیغام موفقیت آمیز بده
    حالا ایکس موداجرا کنید لانچ رو زده واخرین مودرونصب کنید تا پیغام install mods and success روبده
    حال وارد بازی بشید اگه هنوز کار نمیکنه کار زیر انجام بدید
    "settings/application_manager/all/xmod"...clear data
    حال ریست کنید وحالشو ببرید.
    اگه مشکلی بود بگید تا متن زبان انگیسیشو براتون بذارم.

    مجتبی

  33. سلام دوست عزیز من گوشیم گلکسی اس 5 بعد آپدیتش کردم ب اندروید 5 الان روتشم کردم ایکس مدو نصب کردم اون علامت ایکس هم میاد ولی وقتی ایکس رو میزنم گزینه ها رو بهم نمیده و بهم اخطار میده زبون گوشی رو هم انگلیسی کردم ولی بازم متاسفانه جواب نمیده راه حلی ب نظرتون میرسه؟
    • پاسخ:

      باید منتظر نسخه های جدید ایکس مود باشیم ، چون بعد از آپدیت جدید کلش ، ایکس مود مشکل پیدا کرده است.
  34. سلام من این برنامه رو نصب کردم و تمام مراحل رو درست انجام دادم و علامت X هم بر روی صفحه ظاهر شد اما وقتی روش کلیک میکنم یک مثلث ابی رنگ با علامت تعجب میاد و با چهار پنچ خط انگلیسی میشه راهنمایی کنبد ممنون از لطفتون
    • پاسخ:

      با گوشی تون سازگاری ندارد و باید منتظر ورژن جدید تر بود
  35. با سلام 
    اندروید من 4.4.2 هست و اصلا گزینه Select Runtime توش نبود !!!
    لطفا راهنمایی کنید .
    • پاسخ:

      بعضی از گوشی ها این گزینه را ندارند
  36. سلام خسته نباشید . من گوشیم اس فایو و اندرویدم پنج.همین ایکس مود گیمی رو گذاشتین دان کردم و دستگام روت هست . ولی وقتی میرم توی بازی و اوم ضرب در رو میزنم مینویسه oops.xmod doesn t working بعدش هم مینویسه اون پایین برای درست کار کردن ایکس مود باید دستگاه روت باشه بازی و ایک مود اپدیت شده باشه و بازی و دستگاه ری بوت باشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      این برنامه در حال حاضر مشکلاتی دارد ، گوشیتون زبانش فارسی است انگلیسی کنید وبا بعضی گوشی ها و اندروید 5 مشکل دارد.
  37. سلام
    من همه مراحل رو انجام دادم و علامت ضربدر رو هم تو بازی دارم ولی وقتی رو علامت ضربدر کلیک میکنم اون عکسی ک اکسیر و طلا ر باید توش مشخص کنیم مقدارش رو نمیاد برام و ارور میده
    مشکل چیه؟
    ممنونم
    • پاسخ:

       باید منتظر ورژن جدید ش بود.مدل گوشی و ایرادش را هم به این ایمیل داده شده بگید که برای ورژن جدیدش لحاظ کنند. مود جدیدش را هم نصب کنید.

      xmodgames@gmail.com
  38. من توی xmod game.     مود اینستال رو میزنم ولی اصلا تغییری نمیکنه رنگش سبزه.  روی کلمه ی لانچ رو میزنم  ولی اون دایره ی سیاه نمیاد لطفا اگ سرکاریه بگید
    • پاسخ:

      این برنامه با گوشی تون سازگار نیست ... نظرات قبل را هم بخوانید ، گفتیم. باید منتظر ورژن جدید ش بود.مدل گوشی و ایرادش را هم به اون ایمیل داده شده بگید که برای ورژن جدیدش لحاظ کنند.

      xmodgames@gmail.com
    • پاسخ:

      این تنظیم برای گوشی هایی است که دارد.
    • پاسخ:

      بستگی به گوشی موبایل هم داره ...خوبه که جواب داده.
  39. برا من نمی یاد جواب منو بدید کلش هم  بهم نمی ده رمز جم و یا همون  الماس بدید 

    • پاسخ:

      سوال شما را متوجه نشدم !!!
    • پاسخ:

      مشخص نیست ، هم این که گذاشتیم جدید است و گفتند که روی اندروید 5 هم کار می کنه !به هر حال این برنامه مشکل دارد و برای همه کار نمی کند.
  40. با سلام
    من نصب کردم و با قاطعیت بهتون میگم که مهمترین قسمت این برنامه یعنی پیداکردن کلنی با مشخصات داده شده تویط ما برای اتک ، جواب نمیدهد . یعنی مقدار اکسیر و طلا رو گذاشتم صد هزار و لول تاون هال روی چهار گذاشتم و برای سرچ هیچ کدام از صدها سرچی که انجام داد مطابقت با خواسته من نداشت . این قابلیت که جواب نمیدهد یعنی برنامه فوق دو ریال هم ارزش ندارد . من با جدیدترین ورژن 
    Xmodgames 1.1.8 تست کردم باز جواب نداد . آیا اشکالی در کار من هست به نظر شما ؟
    • پاسخ:

      اشکال از برنامه است و بعد از آپدیت کلش آف کلنز ، این برنامه هم زیاد کارایی ندارد ، البته شرکتش اعلام کرده که برای چند روز دیگر نسخه جدید ایکس مود که روی بلواستکس هم کار میکند را منتشر می کند ، خبرش را هم در سایت گذاشتیم. اینجا
  41. با عرض سلا و خسته نباشید میخواستم از شما خواهش کنم تا لینک دانلود برنامه یcochbeرو قرار بدید تا کاربران بتوانند به صورت مجازی و سرگرم کننده هک بازی کلش را داشته باشند این برنامه اجازه نمیدهد تا به صورت آنلاین حمله کنید و یا کلن داشته باشید و جدا از بازی کلش آف کلنز شما قرار دارد فقط میتوانید کلن خود را تا لول های آخر گسترش دهید و در چت گلوبال و حمله به زمین هایی که خود بازی در اختیارتان قرار داده استفاده کنید.فقط خواهشا سریعا لینک دانلود این برنامه رو بگذارید.
    • پاسخ:

      در همین زمینه 2 برنامه مشابه قبلا معرفی شده است ، که البته این نوع برنامه ها مشکلات خودشان را دارند ... مثل لوگین نشدن و یا قطع و وصل شدن زیاد و احتیاج به فی لتر ش کن و ...
      اینجا    و    اینجا   راببینید ...
  42. سلام. میخواستم بگم گوشی من هواوی هست. گزینه select runtime نداره چی کار کنم؟ 
    • پاسخ:

      در نسخه جدیدش که هنوز منتشر نشده گفتند کار می کند ! اینجا
  43. با سلام وخسته نباشید مخواستم بدونم میشه با یه گوشی دوتا بازی کلشن داشته باشیم لطفا جواب رو برام ایمیل کنید با تشکر
    • پاسخ:

      البته می شود ولی توجه داشته باشید در صورتی که سوپرسل بفهمد بازی شما را بن می کند و از نظر سوپرسل این کار ممنوع است برای آموزش داشتن دو اکانت این آموزش را ببینید ( اینجا کلیک کنید ) 
    • پاسخ:

      هکر ما ؟؟؟ !!!
  44. سلام. بنده گوشی نوت 3 دارم که رام رسمی اندروید 5 روش ریختم و با cf root روتش کرم. اما آیکن x در بازی کلش نمیاد. از طرفی گزینه select runtime در developer option وجود راهنماییم کنید. خیلی ممنونم.
    • پاسخ:

      ایکس مود در حال حاضر با ورژن جدید کلش مشکل دارد و باید منتظر بود.
    • پاسخ:

      اگر برنامه ایکس مود را می گویید فعلا این برنامه کار نمی کند باید منتظر ورژن جدید برنامه باشیم.
  45. من از xxzbushou استفاده می کردم که یه باز پیغام اومد که بریک شده و پس از پنج دقیقه دیگه،از بازی خازج میشید بعد از اون که از بازی خارج شدم دیگه لتو سرجش کار نمی کنه حالا باسد چیکار کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      به علت اینکه بازی کلش آپدیت شده و اینجور برنامه ها فعلا کار نمی کند و باید منتظر ورژن جدید این نوع برنامه ها باشیم.
  46. سلام دیدم جئاب میدید منم گفتم یه سوال بپرسم!
    من کلش رو تفریحی رو لپتاپم نصب کردم و ازم gmail نخواست و منم که معتاد شدم!
    ویندوزمم ک لازم التعویضه!!!!!!!!
    چه راهی هست ک زحمت این چند ماهم به هدر نره؟!؟
    تشششششششششششکر.
  47. سلام من تبلت دارم ولی علامت xنمیاد هم کلش و هم برنامتون روforce stop ولی بازم xنمیاد چی کار کنم
    • پاسخ:

      اینجا را هم ببینید

      ورژن جدید را هم که گذاشتیم جدیدا امتحان کنید ، البته خوب این برنامه یک کم اذیت می کند و بعضی ها مشکل دارند با این برنامه.
  48. کلش اف کلنز هک نمیشه اگرم بشه بعد یه مدت بازی دیگه هیچ جذابیتی نداره و ادم ازش خسته میشه کیفش به اینه که خودت زحمت بکشی قوی بشی البته با برنامه AppBounty میشه گیفت کارت مجانی گرفت و با اون جم خرید میتونید از گوگل پلی دانلودش کنید یا AppBounty.Net رو روی مرورگر خودتون سرچ کنید البته برای دانلودش فیلتر شکن لازمه
    • پاسخ:

      در صورتی که این علامت را نداشتید ، یک بار هم نرم افزار Xmodgames و هم بازی Clash Of Clans را از

      Application manager گوشی خود force Stop نموده و مجدد مراحل نصب را تکرار نمایید .

      حالا در بازی با انتخاب گزینه “X” می توانید مقادیر مورد نظر خود را در بازی اعمال و ویرایش کنید

      زبان گوشی هم باید انگلیسی باشد.

      اینجا را هم ببینید

  49. دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدین، واقعا ممنون هم از برنامه روت عالی که گذاشتین و هم از برنامه Xmod ایشالله موفق باشید

    ممنون...

  50. سلام.من کلاش داشتم یکی از دوستام با یک نرم افزار که در بازار خریده بود هک کرد و قیمت نرم افزار ۳هزار تومان بود اون تونست تا۱روز با هک وارد شه خیلی جالب بود.اکسر خود به خود به ۹۹۹تا تبدیل شده بود. بربر هابه ۹۹۹ تا تبدیل شده بودند ولی بعد از یک روز یک پیام اخطار بهش داده بودند و نتونست تا۴روز وارد ببشه.حالا منم دوس دارم بخرم ولی میترسم که منو هم خارج کنند.پس این هک واقعیت دارد اقای...........
    • پاسخ:

      البته هر چیزی غیر ممکن نیست ولی با توجه به آنلاین بودن بازی و مراقبت و آپدیت کلش آف کلنز ممکنه این هک بعد از چند ساعت یا چند روز از کار بیفتد و شخص خاطی اکانتش معلق شود و فکر نکنم شخصی مثلا با لول 50 که چندین ماه برای اکانتش زحمت کشیده ، ارزش این را داشته باشد که یک شبه همه را از دست بدهد !
  51. مردم لیاقت کمک و اطلاعاتو ندارن همون بهتر که برای یه سری اصلاً این راهنمایی کار نکنه
  52. سلام ببخشید می خواستم بپرسم پیام هایی که توی کلش میان همیشه به زبون عربی هستن یا زبونش فرقم میکنه اگه راه حلم داره بگیید ممنون میشم
    • پاسخ:

      در قسمت سمت راست پایین علامت 3 تا چرخ دنده هست که با کلیک کردن روی آن پرچم کشور های مختلفی را می بینید ( Language ) که می توانید آنرا روی انگلیسی تنظیم کنید ، همچنین ممکنه شما در یک کلن عربی عضو شده باشید که مسیج های عربی برای تان میآید که کلن خود را عوض کنید.
    • پاسخ:

      زبان گوشی را انگلیسی کنید و دوباره امتحان کنید گوشیتون هم باید حتما روت باشه وگرنه کار نمی کنه.

      اینجا را هم ببینید
  53. سلام من 10 سالمه و  وقتی این کارو انجام دادم تو تبلت اون علامتX پید نشد.

    لطفا کمکم کنید....

    • پاسخ:

      در صورتی که این علامت را نداشتید ، یک بار هم نرم افزار Xmodgames و هم بازی Clash Of Clans را از

      Application manager گوشی خود force Stop نموده و مجدد مراحل نصب را تکرار نمایید .

      حالا در بازی با انتخاب گزینه “X” می توانید مقادیر مورد نظر خود را در بازی اعمال و ویرایش کنید

      زبان گوشی هم باید انگلیسی باشد.

      اینجا را هم ببینید

  54. به نام خدا
    سلام من توی کلش مشکل دارم
    تانصفه پر میشه بقیش  پر نمیشه البته من با خاموش وروشن کردن مدم مشکلم حل شد
    چجوری باید به هرکی که بخوام حمله بکنم
    • پاسخ:

      برای حمله از دکمه Attack که در پایین صفحه بازی ، سمت چپ است استفاده کنید.
    • پاسخ:

      با ورژن های جدید کلش ممکنه کار نکنه و باید منتظر ورژن های جدید تر این برنامه بود ... برنامه خودش سایت دارد که می تونید از سایته خودش دانلود کنید و لینک سایتش هم در قسمت لینک وبلاگ ما نیز هست.
      اینجا را هم ببینید
    • پاسخ:

      روی BlueStacks برنامه مشکل دارد و در بیشتر مواقع اصلا کار نمی کند.
  55. سلام قربان
    خسته نباشید
    توی نظرات خوندم که گفتید اصلا هک نمی شه و البته واقعا هم اینطور هست، بازی ای که تعداد کاربرانش میلیونی هست باید امنیت سرورش رو طوری فراهم کنن که هرکسی نیاد هکش کنه !
    سوال من اینه که الان این آموزش تقلبی که در بالا از این بازی گذاشتید، دقیقا چه کاری انجام می ده ؟
    و اینکه آیا اگر از این آموزش شما استفاده بشه، کاربر استفاده کننده بن میشه ؟
    مرسی
    • پاسخ:

      فقط به درد کلن وار میخوره که خودتونو قبل از وار بسنجید که میتونید ستاره بگیرید و یا محل تله ها و بمب های مخفی را در وار شناسایی کنید... واسه بازی های دیگر هم کاربرد دارد و مختص کلش نیست ،  البته تا به حال خبری مبنی بر بن شدن شنیده نشده ولی بهتر است یک دهکده دیگر برای تست کردن بسازید و از اکانت اصلی خود که ماه ها برای آن زحمت کشیده اید استفاده نکنید تا اتفاقی هم نیفتد و خیالتان راحت باشد.
    • پاسخ:

      کدوم حرفا ؟
    • پاسخ:

      این سایت آموزش بازی کلش آف کلنز است و تکنیک های این بازی و خبرهای جدید بازی و اگر هم برنامه ای در رابطه با هک آمد ! گذاشته می شود.
  56. کلش اف کلنز  هک  نمیشه الکی  تلاش نکنید گوشیتونم الکی  روت نکنید ممنون
  57. سلام من کلش اف کلنز دارم منظور از هک نمی دانم بلد نیستم هک کنم اینترنت ندارم اگ میشه به جیمیلم پیام بدی یا به این شماره 09216821947 پیام بدی چون اینرنت ندارم لطف کنید خیلی ممنونم

    • پاسخ:

       کلش آف کلنز یک بازی آنلاین است و هک هم نمی شود ! پس حتما یک سرویس اینترنت تهیه نمایید.
  58. سلام خسته نباشید هیچ راه وجود هک بازی یا کد تقلب بازی نیست؟ اصلا میشه جم بی نهایت داشته باشی؟
    • پاسخ:

      خیر راهی نیست و اگر هم بیاید ، سرور های کلش آف کلنز سریع مشکل را حل می کنند و فرد خاطی اکانتش Delete  میشود ! و اگر هم کسی به شما برنامه ای داد ، مطمئن باشید که ویروس است و الکی .
    • پاسخ:

      چون بازی روی سرور های آنلاین هست و هر گونه باگ احتمالی به سرعت رفع می شه و اکانت هک کننده هم مسدود می شود.
    • پاسخ:

      فعلا چه با روت و چه بی روت امکان هک بازی نمی باشد.

چندرسانه ای