آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش رفع مشکل متصل نشدن اکانت کلش اف کلنز به گوگل

آموزش های بازی

خیلی از ایمیل ها یا نظرات را که دریافت می کنیم شکایت از سینک نشدن اکانت به گوگل پلاس دارند !
برای مثال عمده نظرات یا پیام ها به شرح زیر میباشد :


سلام اکانتم به گوگل سینک میشه ولی هنوز روی Dissconected قرمز مونده !؟
چراااااا اکانتم سینک نمیشه؟
سلام من اکانتم قبلا سینک میشد الان مشکل داره سینک نمیشه !؟
و …

حال برای رفع این مشکل چه باید کرد ؟

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


دوستان اکثرا با این مشکل مواجه بودند برای حل این مشکل شما بایدنرم افزار های

Google play Service / Gmail / Google Plus  را در موبایل خود نصب کنید و اگر نصب است باید آنرا به آخرین ورژن  ارتقاء بدهید ...

برای مثال بعضی از بازیکنان بوده اند که  اکانتشان سینک می شد و پیام خوش آمدید هم توسط بازی دریافت میکردند ولی گزینه Google+ Sign in هنوز قرمزه و وصل نشده است ولی پس از آپدیت نرم افزار های ذکر شده به اخرین ورژن ارائه شده مشکلشون برطرف شده بود امیدوارم با ارتقاء این نرم افزار ها شما نیز مشکلتان بر طرف شود ...

برای دانلود یا آپدیت سه نرم افزار برای اندروید به لینک های زیر در کافه بازار مراجعه کنید ...

نکته مهم : زبان گوشی حتما باید روی انگلیسی باشد بعد وارد بازی شوید

دانلود نرم افزار گوگل پلاس از کافه بازار

دانلود نرم افزار جیمیل از کافه بازار

دانلود نرم افزار گوگل پلی سرویس از سایت فارسروید

دانلود نرم افزار گوگل پلی سرویس از سایت APKTOPS

توجه :

در مورد نصب نرم افزار گوگل پلی سرویس توضیحات آنرا در سایت های داده شده با دقت بخوانید وگوگل پلی سرویس مخصوص موبایل خود را نصب کنید.

اگر لینک دانلود کار نکرد با یک جستجو در گوگل نرم افزار های مربوطه پیدا می شوند.

قسمت نظرات این مطلب غیر فعال است.

مشکلات و سوالات خود را در انجمن سایت  (( اینجا کلیک کنید )) مطرح نمایید و پاسخ بگیرید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۶۴)

  1. سلام..ببخشید من یک اکانت داشتم که روی جیمیلم ذخیره کرده بودم ولی 20روزی گوشیم همش فرمت کردم بعداز 20روز جیمیل زدم وارد شدم ولی وقتی وارد کلش بشم میخوام اکانتم برگرده 1دقیقه منتظر میمونم جیمیل میزتم ولی اکانت بالا نمیاره تو برنامه بازی اپلی زدم بالا اوند که 11هستم ولی تو کلش مشکل بالا اوردن دارم همخ برنامه بروز هستن! آیا بخاطر اینکه 20روز وارد نشدم بن شده خواهشن زود جوابم بدین ویک راه حل به من بدید با تشکر!
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید - به یک ف ی ل ت  ر ش ک ن هم متصل شوید ببینید مشکلتون حل می شه - گوشی را روشن خاموش کنید و بازی را هم پاک و دوباره نصب کنید ... موضوع ربطی به20 روز وارد نشدنتون نداره و ببینید اصلا بازی روی گول سیو بوده از قبل ! روی بلواستکس میتونید تست بزنید.
       پاسخ به سوالات در انجمن سایت !
  2. سلام تمام این مراحل که گفتین رفتم ولی باز سبز نشد
    اخرش رو اکانت فیسبوکم سینک کردم
    مشکلی که نداره؟
    • پاسخ:

      بازی روی فیسبوک سیو نمی شه و اگه بازیتون پاک بشه ، باز هم لود نمی شه و فایده نداره !
  3. با سلام
    من اکانت دوستم رو ریکاوری کردم روی گوشی خودم، و حالا وقتی جیمل خودم رو میزنم اکانت دوستم رو میاره و خبری از اکانت من نیست، البته لول دوستم خیلی پایین تر از من هس و اطلاعات حیمل من داخل گیم پلی اطلاعات اکانت خود من هستش که اکثر اون اشیومنت هارو کامل کردم، حالا راهنماییم بکنید تا بتونم اکانت خودم رو روی حیمل خودم برگردونم ممنون
    • پاسخ:

      اگه منظور از ریکاوری - یعنی کد سوپرسل را زدید باید تمام مراحل ریکاوری را برای بازی خودتون انجام دهید و کد را بگیرید و در یک بازی جدید بزنید - بازی خودتون پریده است ! سوالات و مشکلات دیگر را در انجمن مطرح نمایید.
  4. سلام خسته نباشید من جیمیل ام به کلش تو کامپیوتر وصل هست بعد این باعث نمیشه که توی موبایل وصل نشه ؟؟؟
    • پاسخ:

      خیر - همه جا متصل میشه و فقط همزمان نمی تونید با دو دستگاه بازی کنید و یکیتون out می شوید !
  5. با عرض سلام و خسته نباشید . چرا وقتی میخوام اکانتو عوض کنم عوض نمیشه و قرمز میمونه برنامه هامو هم اپدیت کردم البته اینم بگم با کامپیوتر بازی میکنم با برنامه بلو استپس
    • پاسخ:

      لطفا مشکل یا سوالتان را بصورت کامل در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های  بیشتر بگیرید ، >>اینجا کلیک کنید <<
  6. سلام من کلشم دیسکانکته و قرمزه هر کاری میکنم کانکت نمیشه سبز نمیشه قبلا جیمیل زده بودم سبز بود یه بار زدم رو سبز کانکت قرمز شد دیسکانکت دیگه قرمز موند همه کارا رو هم انجام دادم ولی سبز نشد گوگل پلاسمم میزنه خطا اتصال به سرور لطفا بگید چکار کنم ممنون
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید. به یک v . p . n هم متصل شوید
  7. با سلام

    اون کار هایی که گفته بودید تک به تک انجام دادم بعد میز میرم تو کلش روی گزنه سینگ این گوگل میزنم٬پیلم خوش امد برام میاد ولی هنوز دیس کانکت قرمزه تمام برنامه هار هم از بازار دانلود و به اخرین ورژن ارتقا دادم تو رو خدا کمک کنین مدل گوشیم هست هواویy600
    • پاسخ:

      مشکل تان را کامل در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های  بیشتر بگیرید
  8. سلام.من یه مشکلی دارم به سوپر سل هم گفتم و الان بهم پیام داده نمیدونم چی گفته.این لینک عکسه خواهش میکنم ازتون برام کامل ترجمهش کنید.لطفا. http://uupload.ir/files/lgmx_untitled.jpg
    • پاسخ:

      تاریخ ساخت بازی (ماه) را می خواهند.
      پاسخ به مشکلات اکانت در انجمن سایت لطفا (( اینجا کلیک کنید ))
  9. امیرحسین

    سلام.سه تا برنامه رو آپدیت کردم گوشیم هم انگلیسی .
    حالا چیکار کنم سبز بشه?
    ایمیلم هم درسته
    • پاسخ:

      حتما یک جا اشتباه کرده اید و اگه تمام این کارها را درست انجام داده باشید ، فقط می مونه استفاده از یک سرویس دهنده اینترنتی دیگه و یا استفاده از v. p . n
      روی بلو استکس یا روی یک گوشی مطمئن متعلق به خودتون هم تست کنید
  10. سلام من ویندوز عوض کردم و ویندوز 10 رو نصب کردم برنامه بلو استیکس رو یک بار روش اجرا کردم
    و بدون مشکل اورد اما بعد از پاک کردن بلو استیکس و دوباره نصب کردن یه ارور میده برای ادد کردن گوگل اکانت:
    can't establish a reliable connection to the server
    this could be a temporary problem or your android device may not be provisioned for data services. if it continues , call customer care
    • پاسخ:

      بصورت کامل - احتمالا بلواستکس خوب پاک نشده است - اینترنت را هنگام نصب قطع و یکبار وصل کنید ببینید درست می شود
  11. سلام
    من اکانت کلشم روی اولین جیمیلم کانکت کرده بودم و رمزش یادم رفت و کلشو دیس کانکت کردم و جیمیلو حذف کردم الان کلش رو رو یک جیمیل دیگه کانکت کردم ولی دکمه به صورت دیس کانکت هست وقرمزه ولی پیام خوش آمدید بالای صفحه میاد . جیمیلی رو که پاک کردم یادم رفته . تو بازی های گوگل پلی هم که میرم رو جیمیل جدید از جایزه هاش هیچی ثبت نشده . چیکار کنم که دکمه سبز بشه . لطفا جواب بدهید . ممنون
    • پاسخ:

      یا باید همان جیمیل قبل را بزنید و یا با مکاتبه و داشتن اطلاعات بازی با سوپرسل مکاتبه کنید و تقاضای تغییر جیمیل دهید.
  12. گوگل پلی گیم من از(آخرین ورژن google play services)پشتیبانی نمیکنه من از بلوستکس استفاده میکنم و گوگل پلاس و گوگل سرویس و گوگل پلی گیم ام را از بازار به آخرین ورژن ارتقا دادم
    لطفا راهنماییم کنین که چی کار کنم پلی گیمم از گوگل سرویسم پشتیبانی کنه
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  13. سید مسعود

    با سلام خدمت دوستان
    من قبلا بازی رو روی جیمیلم سینک کرده بودم.گوشی رو ریست کردم و دوباره کلش رو نصب کردم همه مراحل آبدیت ها رو از کافه بازار انجام دادم و روی گوشیم سینک هم شدم و گوگل پلاس هم بالا میاد .ولی به بازی ک میام مپم بالا نمیاد و هنوز دیس کانکت هست و هر چی ک دکمشو میزنم هیچ هیچ هیچ اتفاقی نمیوفته انگار ک هیچ دکمه ای رو نزدم و من از روی گوشی دیگه بازی رو با اکانتم اومدم بالا مپم اومد.
    گوشیمم چند بار خاموش کردم.ریست کردم ولی .......
    خواااااااااااااااااهشن کمک کونید
    • پاسخ:

      اشکال از گوشیتون ممکنه باشه و یا ساپورت نکردن آپدیت گوگل و یا اشتباه نصب کردن نسخه آپدیت گوگل پلی که معمولا باید مطابق dpi گوشی نصب شود که بازار این کار را نمی کند و از سایتهای دیگه مثل فارسروید باید آپدیت کنید.
  14. سلام خسته نباشید.
    من تو بلو استکس یه بازی کلش شروع کردم و هرچی میخوام سیو کنمش خود بلو استکس ارور میده که نمیتونه گوگل پلاس رو ساپورت کنه و سیوش نمیکنه. من عجله دارم و حتما بازی رو باید سیو کنم.
    لطفا کمکم کنید! :-(
    • پاسخ:

      از نسخه های دیگر استفاده کنید یا گوگل پلی را آپدیت کنید.
  15. سلام ببخشید. من یک اکانت تاون هشت داشتم.کلشمم به گوگل پلی کانکت بود بعد چند وقت سوکت شارژ گوشیم سوخت دادم درستش کردن بعد از اینکه درستش کردن کلش رو پاک کردم دوباره ریختم بازی از اول اومد
    رفتم تو تتظیمات زدم رو جیمیل اکانت تاون هشتم ولی نرفت داخلش خیلی صبر کردم ولی بازم نرفت کمکم کنید لطفا الان چطوری برم تو بازیم؟
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید.
  16. سلام
    من با سوپرسل تماس گرفتم و خواستم ازشون که جیمیلمو تغییر بدن......
    حالا اونا جیمیل منو حذف کردن و گفتن که برم توی تنظیمات بازی و جیمیل جدیدمو خودم سینگ کنم ........ منم تمام کارایی که گفتنو انجام دادم اما نشد . چکار کنم ؟
    • پاسخ:

      یک جیمیلی بزنید که بازی دیگری روی آن نصب نشده باشد و بهتره یکی جدید بسازید
  17. سلام با تشکر از سایت مفیدتون لطفا کمک کنید
    موبایل من به سرقت رفته من کلش بازی میکنم و عاشقش هستم
    من الان یک موبایل دیگه خریداری کردم ولی از بین آدرس جیمیل و رمزش فقط رمزشو بلدم آدرسش به خاطرم نیست به کسی هم از طرف جیمیل پیام ندادم که از اون بپرسم لظفا راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      پس باید با داشتن اطلاعات بازی با سوپرسل تماس بگیرید و درخواست تغییر جیمیل دهید - مطلب نحوه بازیابی اکانت های سیو نشده را بخوانید و عمل کنید
  18. سلام با تشکر از شما ببخشید میشه یک ربات کلش واسه اندروید بهم معرفی کنید در ضمن آیا ربات کاش میتونه خطر ناک باشه واسه بازیم
    • پاسخ:

      دامی اسپرایت هست که پولی است و ماهیانه 30 یا 40 هزارتومنه فکر کنم ...
  19. سلام. من بازیم رو اندروید ذخیره بود ولی بازی بالا نیومد و مجبور شدم حذف و نصبش کنم. حالا چجوری باید برشگردونم؟ هون اول کار اون گزینه گوشه بالایی رو بزنم؟ یا اونجا از صفر ذخیره میشه؟
    • پاسخ:

      اگه بازی سیو بوده که بالا میاد - شما جیمیل بازی را در ستینگ بازی و قسمت گوگل پلاس بازی بزنید - قبلش هم جیمیل را در گوشی سینک کنید - آموزش لود کردن و سیو کردن بازی را بخوانید که در سایت هست.
  20. آغا من جیمیلمو حذف کرده بودم الان بازیابی کردم اما لود نمیشه یا ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کردم اصلا پیام خوش آمدید هم بالای صفحه نمیاد برنامه هامم بروزن همه روشای توی سایتای مختلفو امتحان کردم اما نشد لطفا کمکم کنید دمتون گرم.
    • پاسخ:

      باید از طریق دادن اطلاعات بازی به سوپرسل کدبازیابی بگیرید - آموزش در سایت هست
  21. گوشی های طرح با گوگل پلی مشکل دارن؟خب میگین من الان چیکار کنم؟یعنی من تا لول43 رفتمو حذفش کنم بره پی کارش؟
    • پاسخ:

      می تونید روی بلواستکس بازی کنید و یا گوشی بهتر بخرید - البته قبلش به سوپرسل اطلاع دهید که بازی تون سیو نیست و می خواهید سیو کنید و با دادن اطلاعات بازی - کد بازیابی بگیرید و روی بلواستکس یا گوشی جدید بزنید و بازی کنید - آموزش نحوه بازیابی اکانت سیو نشده در سایت هست.
  22. سلام یه سوال داشتم من کلش رو رو بلواستیک نصب کردم بعد هرکاری می کنم این اکانت روی جیمیلم ثبت نمی شه ؟؟؟ هر کاری کردم بازم بالا نمیاره روی چند جیمیل هی دیگه ای که ساختم هم اجام دادم بازم فایده نداره ؟؟؟ چی کارکنم ؟؟؟
    • پاسخ:

      بلواستکس دیگری نصب کنید چون ورژن های مختلف دارد و هر کدام ایراداتی دارد
  23. سلام من جی میل درست کردم برای کلش بعد تو بازی ک میخوام سیو کنم دکمه گوگل پلی سبز نمیشه ولی اون بالای صفحه یه اسم میاد با لول یک همه چیزم اپدیت کردم به ورژن اخر ولی نشد ... لطفا منو راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      حتما بازی قبلا سیو بوده و جیمیل را تغییر دادید - دیگه نمی شه و باید همان جیمیل قبلی را در گوشی بزنید و سیو کنید.
  24. سلام من کلش رو با بلو استک بازی میکنم امروز ویندوز زدم و دوباره برنامه های مربوط رو نصب کردم گوگل پلی رو نصب کردم اما وقتی میخوام جیمیل بدم واسه سینگ این میگه که این مورد در کشور شما قابل دسترس نیست من الان چیکار کنم گوگل پلی درست بشه لطفا کمکم کنید هر چه زودتر ممنون میشم
    با تشکر
    • پاسخ:

      یک ف ی ل ت ر ش  ک نصب کنید و امتحان کنید
  25. سلام.خسته نباشیدادمین وجدانا جواب بده من گوشیم سامسونگ (طرح)اندرویدم4.2هستکلش رو نصب کردم بازی کردم هیچ مشکلی هم نداشتم فقط وقتی روی دیسکانکت میزنم مینویسه خدمات گوگل پلی در تلفن شما وجود ندارد من رفتم خدمات گوگل پلی رو دان کردم برگشتم تو گوشیم اکانتمو سیو کردم وقتی وارد بازی شدم هیچی ننوشته بود رفتم دیسکانکتو زدم ولی هیچی نمینویسه اصلا انگار روش کلیک نمیکنم چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      گوشی های طرح با نصب گوگل پلی مشکل دارند و اکثرا کار نمی کنند
  26. سلام.من جیمیل اولی رو ک سیو کرده بودم دیلیت شده و الان یادم نمیاد و از اون به بعد صد تا جیمیل ساختم ک روی هیچ کدومش سیو نمی شه یعنی دکمه ی ساین این سبز نمی شه.چی کار کنم ک سیو شه؟اگه جوابمو بدین خیلی خیلی ممنون می شم
    • پاسخ:

      بازی فقط روی همون جیمیل که دیلیت شده - سیو  یا  لود میشه - و دیگه خودتون نمی تونید اختیاری جیمیل بدهید - باید از سوپرسل درخواست تغییر جیمیل کنید.
  27. امیر حسین فصیح

    سلام ،من کلش لول 76 بودم دیروز اپدیت کردم بازی رو نصب نشد،نسخه قبلی رو حذف کردم و دوباره جدید رو نصب کردم وارد بازی ک شدم رفته بود لول ۱،قسمت ساین این گوگل پلاس رو هرچی میزنم عمل نمیکنه،چیکار کنم???? توروخدا کمک کنید�������������� ����
    • پاسخ:

      آپدیتش کنید گوگل پلی را
  28. سلام من هر ۳ نرم افزار را دانلود کردم ولی باز هم کانکت نمی شود و دکمه قرمز مانده است زبان موبایل خود را نیز انگلیسی کرده ام هر 3 نرم افزار هم اخرین اپدیت است و هنگام ورود به کلی اسمم را بالا صفحه مینویسد ولی دکمه قرمز میماند چه کنم ؟؟
    • پاسخ:

      جیمیلی که بازی روی آن سیو بوده است را باید سینک کنید - جیمیل را حتما تغییر داده اید
  29. سلام .من می خواستم جیمیل اکانتم عوض کنم که رفتم از جیمیلم disconnectش کردم بعد روی جیمیل دیگری connect کردم ولی هرچی میزنم روش با گوشی های دیگه باز نمیشه...مشکل چیه لطفا؟؟
    • پاسخ:

      چون نباید خودتون تغییر جیمیل دهید و اینکار به خاطر مسائل امنیتی امکان پذیر نیست و تغییر جیمیل تون فقط از طریق لینک دیوایس یا مکاتبه با سوپر سل امکان پذیر است.
  30. باسلام وخسته نباشید امیدوارم مشکل من رو حل کنید من 4 اکانت در گوشی دارم و همانطور که شما گفتید همه چی رو آپ کردم به گوگل پلی وصل نمیشه و اکانت هام عوض نمیشن. ممنون تو رو خدا کمکم کنید
    • پاسخ:

      یک ف ی ل ت ز ش ک ن متصل شوید
  31. منمد جباری

    سلام من هرچقدر جمیل رو میزنم صل نمیشه که گزینه اکانتارو بزنم لطفا کمکم کنین
    • پاسخ:

      گوگل پلی آپدیت کنید
  32. میلاد یاغی

    با عرض سلام ، من رو گوشیم هرسه تا نرم افزار آپدیت هستن ، ولی بازم سینک نمیشه و همچنان قرمزه ! چیکار کنم ؟
    • پاسخ:

      باید جیمیل بازی که قبلا سیو بوده را سینک کنید و حتما جیمیلو تغییر دادید
  33. سلام من دو روز پیش وقتی بازی باز کردم پیام داد که گوگل پلی متوقف شد
    الان دو روزه نمی تونم اون اکمو لود کنم همه ی نرم افزارها رو هم آپ کردم
    در ضمن روی بلو اسکت هم بازی می کنم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      بلواستکس مشکل پیدا کرده است - دوباره نصبش کنید
  34. مرسیییییییییییییییییییییییی عالللللللللللللللللییییییییییییییییی بود دیگه مشکلی ندارم
  35. خسته نباشید من روی بلواستکس همه برنامه هایی که گفتید رو نصب کردم و سه تا اکانته جیمیل هم دارم ولی اکانته چهارم رو که میام وصل کنم بهش و صل نمیشه و این پیام رو میزنه ( Unknown issue with google play service ) و نمیزاره که اکانته چهارم رو وصل کنم و توی بازی کلش هم که میرم اکانتا سینک نمیشن و چراغ همیشه دیسکانکت مونده و کانکت نمیشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید .
    • پاسخ:

      بلو استکس جدید را بگیرید
  36. سلام من از روزی که ورژن جدید بازی ماله تان هال یازده امده بازیو اپ کردم ولی روی تان هال که میزنم از بازی میپره بیرون.میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون.
  37. محمود عریانی

    سلام من رو گوشیم پنج اکانت داشتم.یک اکانت لول صد و بیست و رو یک گوشی دیگه نصب کردم .بعد دوروز جمیل و کامل پاک کردم.العان تو گوشی خودم بهم گفت جمیل شما پاک شد من بازیابی کردم جمیل و مجدد اما بازی سینک نمیشه جمیل و نشون میده وقتی میزنم سینک نمیشه وباز برمیگرده رو همون اکانت لول یک.باتشکر
    • پاسخ:

      اطلاعات و ذخیره بازی پاک شده حتما باید به سوپرسل تماس بگیرید تا کد بازیابی را بگیرید
  38. سلام بعداز اپدیت جدید بازی ونصب وقتی رو تان هال میزنم از بازی در میاد بیرون اما با یه اکانت دیگه وبا همین گوشی هیچ مشکلی نداره
    • پاسخ:

      باگ بازی است صبر کنید و درست میشه و مربوط به بعضی گوشی ها است
  39. سلام.
    من با بلواستکس بازی میکنم،تو بلواستکس ورژن آخر گوگل پلی سرویس رو نصب میکنم کلش باز نمیشه نصب نمیکنم گوگل پلی گیمز باز نمیشه.
    موندم 3-4 روزه تلاش میکنم همه راه هارو هم امتحان کردم نشد.
    اگه بتونین کمکم کنین عالی میشه. ممنون
    • پاسخ:

      با یک بلواستکس دیگه امتحان کنید
  40. سلام من میخوام جمیلمو تو بازی کلش ثبت کنم ولی هرکاری کردم نشد من با ارر
    google play services,which some of your applications rely on, is not supported by your device. please contact the manufacturer for assistance.خیلی ممنون میشم اگه بهم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      گوگل پلی را باید آپدیت کنید
  41. سلام
    من قبلا کلشم رو یک جیمیل سیو بود اما الان اون جیمیلم رو رمزش رو فراموش کردم از تو گوشیم هم اون جیمیل رو پاک کردم الان هم رو هیچ جیمیلی سیو نمیشه چیکارکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      درخواست تغییر جیمیل به سوپرسل
  42. سلام.من میخوام جیمیل خودمو تو موبایلم قرار بدم، بعد برم تو بازی کلش. کانکت کنم. اما. وقتی میرم تو قسمت اضافه کردن اکانت که ایمیل خودمو وارد موبایلم بکنم ، مینویسه دستگاه اندوروید شما مشکل داره. باید چه برنامه هایی نصب کنم تا بتونم جیمیل خودمو به موبایل اضافه کنم. تورو خدا جواب بده
    • پاسخ:

      اول ببینید گوشی تون گوگل پلی را پشتیبانی می کند و بعد گوگل پلی را آپدیت کنید
  43. اقا دمتون گرم. گوگول پلاس و جیمیل را ابدیت کردم درست شد . ایولا داری
  44. سلام
    من میخوام دوتا اکانت کلش روی یه گوشی داشته باشم
    اول یه جیمیل جدید ساختم بعد کلش را حذف کردم
    اما وقتی دوباره نصبش میکنم همون بازی قبلیم میاد رو
    چکار کنم ممنون
  45. سلام من اول یه جیمیل رو بازی سیو کردم وبعد جیمیلمو پاک کردم و دوباره رو یه جیمیله دیگه میخواستم سیوش کنم تو رو خدا جوابمو بدید
    • پاسخ:

      بازی را خودتون نمی تونید تغییر جیمیل دهید و باید روی همون جیمیل قبلی بزنید.
  46. سلام.من چند روزیه میخوام کلشمو سیو کنم .ولی وقتی تمام مراحل سیو کردن رو انجام میدم باز هم چراغ کلشم قرمز میمونه.حتی بهم پیام خوش امد گویی هم میده ولی باز خاموش میمونه.نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟
    • پاسخ:

      باید جیمیلی که بازی را روی آن سیو کرده اید را بزنید و باید تمام جیمیلاتون را تست کنید ببینید کدومش سبز میشه
      جیمیل را حتما تغییر دادید - گوگل پلی را هم آپدیت کنید
  47. سلام.اکانت من تقریبا از دو هفته پیش در بازی کلش به گوگل پلی سینک نمیشه ولی قبلا سینک بود الان روش میزنم میگه پسورد اشتباه است .لازم به ذکر است دو روز قبل از سینک نشدن اکانت من رفیقم با همان جیمیل همزمان در گوشی خودش بازی انلاین دیگری را بازی میکرد مشکل چیست؟ خواهشا کمکم کنید .خیلی ممنون.
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید و تست کنید ببینید پسورد جیمیلتون تغییر نکرده است
  48. سلام من, گوشیم اچ تی سیه لول 95 میخوام سیو کنم سبز نمیشه چکار کنم راهنمایی کامل کنید
  49. اینا ک میگین الکیه


    کسانی ک کلش براشون باز نمیشه اگه بازیتون رو سیو کرده باشید کلش رو دیلیت کنید و دوباره نصب کنید ۱۰۰درصد جواب میده
  50. سلام, امروز گوگل پلی گیم رو اپ کردم,الان بازش میکنم باز مینویسه اپدیت کنید اما نمیشه, بازی کلش رو باز میکنم از اول میاد ساین این نمیشه به اکانتم مینویسه اپدیت کنید گوگل پلی رو,اما میزنم اپدیت میشه اما بازم همین داستانه
    • پاسخ:

      گوشی  را روشن حاموش کنید و از جاهای معتبر برنامه را دانلود کنید و آخرین ورژن باشد
  51. سلام من بازی گوگل پلی اخرین بروز ولی واردش نمیشه چیکار کنم؟توروخدا کمک کنید کلشمم نمیتونم سیو کنم.
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید و گوشی را روشن خاموش کنید
  52. سلام.من اول هفتادو هفته کلشم سیو نمیشه. تان هال هستم ولی وقتی بهم خوش امد میگه عدد یک مداد. یعنی می یر که تان هالم سکه. بردن که خوش امد میگه هنوزم دیسکانکته
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید
  53. سلام . من کلشم به اکانتم وصل بود تا حدود لول هشتاد.بعد دیسکانکت شد و پیغام داد که گوگل پلی گیمت ورژن قدیمیه . الان به خاطره مشکلی که گوشیم داره نمیتونم برنامه ای نصب کنم و باید گوشیمو فلش کنم . سوالم اینه.وقتی دپباره کلشمو نصب کنم از و جیمیلمو وارد کنم از لول هشتاد میاد؟یا کلا میپره ؟یا لوله الانمو میاره ممنون میشم جواب بدید
    • پاسخ:

      اگه فبلا بازی یتون سیو بود و گزینه گوگل پلاس بازی سبز بوده  بازی سیو است  بازی از بین نمی رود

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  54. سلام من حدود 1 ساله دارم بازی میکنم و 3 تا اکانت روی گوشیم دارم از دیروز تاحالا اکانت به اکانت نمیره مشکل چیه ؟ حتی ریست فکتوری کردم به 2 ساعت جواب داد ولی دوباره اکانت عوض نمیشه
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  55. سلام ببخشید من قبلا خیلی راحت روی اکانت دیگم میرفتم اما اومدم دیدم وقتی میزنم ک بره رو اون اکانتم اون دایره هی میچرخه ا کانتمم نمیاره بعد اومدم بازیو حذف کردم از اول نصب کردم الان رفتم تو بازی تو بازی از اول آورده بعدشم میرم تو خود برنامه گوگل پلی اینومیاره unknown issues with Google play services قبلا اصلا اینو نمیاورد فقط دیروز رفتم مارکتو کلیبر دیتا کردم مشکل از اونه یا ی چیز دیگست؟؟تروخدا جوابموبدین لولم بالاست
    • پاسخ:

      باید گوگل را آپدیت کنید :

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  56. سلام من یه اکانت دارم که تو دیوایس اندروید هست و میخوام برای ios لینک بگیرم...به من لینک رو میده اما وقتی تو ios میزنم اکانتو نشون میده اوکی که میکنم که لود بشه بازی اما این پیام رو میده error occurred 101...لطفا کمکم کنید ممنون
    • پاسخ:

      بازی به گیم سنتر متصل کنید - کد فقط 2 دقیقه اعتبار داره - بازی را از اپ استور دانلود کنید
  57. سلام گوشی من SONY Z1 هستش و وقتی برنامه ی GOOGLE PLAY رو بروز میکنم باز نمیشه لطغا کمک کنید

    • پاسخ:

      باید مطابق dpi گوشیتون اونو آپدیت کنید.
  58. سلام من وارده گوگل پلاس که ممیشم مینویسه به سرور متصل نشد ووقتی میخوام کلشمو سیو کنم همین پیام برام از طرف گوگل پلاس میاد چیکار کنم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      آپدیت کنید گوگل پلی را و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید برای بار اول 
  59. سلام
    من گوشیم سامسونگ گلکسی اس4 هستش
    گوگل پلی و گوگل پلاس و گوگل پلی سرویس رو هم به اخرین ورژن اپ کردم
    اما وقتی تو تنظیمات کلش ریسکانکت رو کلیک می کنم واسه دادن جیمیل هیچی باز نمیشه
    لطفا منو راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      گوشی را روشن خاموش کنید و نسخه مربوط به گوگل پلی گوشیتون با dpi سازگار را دانلود و نصب کنید.
  60. با سلام وخسته نباشید
    من یه برنامه شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر نصب کردم و با آن کلش بازی میکردم جمیلم هم سو کرده بودم ولی بعد از یه مدت وقتی کامپیوترم رستارت شد بازی به مرحله اول برگشته هر کاری می کنم نمیشه وقتی جیملم هم میخوام باز کنم مینویسه یه مشکل در برقراری ارتباط با سرورهای گوگل وجود دارد در ضمن قبلا جیملم راحت باز میشد خواهشن اگه میشه کمکم کنید
    • پاسخ:

      اگه بلواستکسه آپدیتش کنید
  61. سلام من بازیم سیو ولی الان که می خوام سینک کنم به گوگل پلی وصل نمیشه تو گوگل پلی هم که می خوام نگاه کنم اکانتم میگه بار اول تون هست که به گوگل پلی وصل میشید بازی سیو چون تا حالا 1000 بار سینک کردم

  62. خسته نباشید
    من وارد گوگل پلی میشم مینویسه تایید مجوز لازم است.لطفا وارد حساب گوگل خود شوید یعنی چی؟
    میسه بگید من مشکلم. چطور حل کنم؟
    با تشکر
  63. سلام وخسته نباشید.با تبلت میخوام اکانتمو سینک کنم وقتی زمان شروع بازی کلش دکمه سینک رو میزنم این پیغام رو میده :"خدمات گوگل پلی برخی ازبرنامه هارو توسط دستگاه پشتیبانی نمیکند.لطفا بامدیرفروش تماس بگیرید"خواهشا زودتر راهنماییم کنید مرسی
    • پاسخ:

      گوشی را زبان انگلیسی بزارید و از این جا دانلود کنید :

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  64. سلام و خسته نباشید
    دادا من گوشیم ایفونه یه هشت ماه کلشو بازی کردم یه دفعه ارور فایل بهم میده و وارد کلش نمیشه خیلی ها بهم میگن نتت ضعیفه ولی هم با وای فا و هم با نت خط تست کردم بازم نیورد ممنون میشم در ضمن بازی رو پاک کردم بازم ریختم بازم نشد ممنون میشم کمک کنی با تشکر
    • پاسخ:

      اشکال ممکنه از گوشیتون باشه - حافظه آنرا با برنامه های مختلف آزاد کنید و آنتی ویروس را هم غیر فعال کنید اگه دارید البته دلایل زیادی دارد و نت هم موثر است . ورژن ios آیفون تون را هم بروز کنید
  65. سلام من بازى رو از ios به أندروید انتقال دارم بعد بازى رو پاک کردم دوباره نصب کردم سینگ کردم بازى إز لول دو اومد حالا باید چیکار کنم.لطفا کمکم کنید 
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید و امتحان کنید - نباید اینطوری بشه !
  66. سلام. داداش من اکانتم روی یه جیمیلی سیو بود که رمزش یادم رفت و جیمیلو پاک کردم .بعد از اون روی صد تا جیمیل دیگه سیو کردم .که پیام خوش امد گویی میومد ولی هنوز دیسکانکت میموند.                   بعد از اینکه اخرین جیمیلمو پاک کردم دیگ روی هیج جیمیلی سیو نمیشه یعنی وقتی روی دیسکانکت میزنم از بازی میپره بیرون.         الان چیکار کنم؟؟؟؟؟؟       همه ی برنامه هایی هم ک گفتی ب اخرین     ورژن اپدیت کردم مطابق با dpi گوشیم                                         

    • پاسخ:

      چون بازی روی اون جیمیل سیو بوده دیگه خودتون نمی تونید تغییر جیمیل بدهید و باید حتما همون جیمیل باشه و اگه دسترسی ندارید باید درخواست تغییر جیمیل به سوپرسل بدهید.
    • پاسخ:

      بازی های هک شده را می گید اونا سیو نمی شه و وارد گوگل پلی نمیشه
  67. با سلام 
    من دو روز پیش رفتم اطلاعات داخل جیمیلمو تکمیل کنم وقتی سنم زدم سال 2000 گوگل متاسفانه جیمیلمو مسدود و غیرفعال کرده و پیام میده که بدلیل کافی نبودن سن جیمیلم مسدود و غیرفعال شده و گیر داده و میگه یه عکس از یه کارت شناسایی معتبر براشون بفرستم و دیگه هرکار میکنم اکانت بازی کلشم بالا نمیاد تو رو بخدا یه راه چاره ای اگه هست بهم بگین ممنون
    • پاسخ:

      یک عکس از گواهی نامه یا کارت شناسایی تون بفرستید و درست میشه
  68. داود میرزائی

    سلام،من چند تا اکانت بازی کلش روی گوشیم با جی میلاشون ذخیره کردم از جمله کلش خواهر زادم که هر وقت خودش نمیتونه بازی کنه من بجاش بازی میکنم چند روز پیش یه جی میل ساختم زمانی که واردش کردم دیگه هیچ کدوم. از کلشا باز نمیشه و سینک نمیشه گوگل پلی رو هم بروز کردم اما متاسفانه سینک قرمزه اما خواهر زادم با تبلتش میتونه بره تو بازیا اما من با گوشیم نمیتونم بنظر شما مشکل کجاست؟
    • پاسخ:

      احتمالا هنوز مشکل آپدیت دارید یا جیمیل از سینک گوشی یا بازی خارج شده است - یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم متصل شوید و امتحان کنید بعضی مواقع با ورود و خروج های مکرر این مشکلات بوجود می آید.
  69. سلام من گوسیمو ریسیت کردم الان بازیمو وصل کردم وقتی میرم تو بازی میخوام جیمیل بدم که بازیم بیاد بالا انجام نمیده برنامه بازی گوگت پلیرم هم کار نمیکنه پیام میده متوقف شده ازم باز خورد میخواد
  70. سلام من گوگل پلی رو به اخرین ورژن ابدت کردم و پلی گیم ابدت کردم و اخرین گوگل پلاس نصب کردم جیمل اکانت می شناسه و پیام خوش امد گوی می ده ولی باز قرمز هست چکار دیگه کنم تا سبز بشه
    • پاسخ:

      باید جیمیل بازی که روز اول در گوشی تون بوده و بازی روی آن سیو بوده را هم در گوشی بزنید و نه جیمیل دلخواه دیگر
  71. ببخشین من طبق گفته شما آخرین نسخه گوگل پلاس و گوگل پلی سرویس و جیمیل رو نصب کردم اما بازهم وقتی میخوام وارد نرم افزار بازیهای گوگل بشم ارور میده و میگه تا برنامه گوگل پلی سرویس شما اپدیت نباشه این برنامه کار نمیکنه مشکل از کجاست؟من مطمئنم گوگل پلی سرویسم آخرین نسخه است توروخدا کمک کنین کلش اپدیت بده بازیم پریده مرسی
    • پاسخ:

      خوب آپدیت نیست که پیام می دهد و باید مطابق dpi گوشی نصب کنید و یک ف ی ل تر ش ک ن هم نصب کنید و تست کنید
  72. سلام خسته نباشید. من یه هفته پیش از اکانت اصلیم سینک کردم رو اکانت دومم ولی وقتی خاستم برگردم به اکانت اصلیم قسمتی ک باید  کلمه confirm رو تایید کنم اصلا نمیاد برمیگرده به بازی. یکی گف بازی رو پاک کن دوباره بیا. انجام دادم اما این اکانتمم پرید الان هیچکدومش وصل نمیشه کمک کنید لطفا بدجور داغونم . امیدم به زندگی صفر شده
    • پاسخ:

      گوگل پلی را از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  73. درود.من یک اکانت کلش داشتم و اتفاقا روی جیمیل هم سیو بود اما به دلیل فراموشی رمز کل جیمیل را remove account کردم یعنی کامل پاک کردم اون جیمیلیو ک رمزشو یادم رفته و بعدش یه جیمیل جدید ساختم و بعدش کانکتش کردم به کلش و wlc...هم بالا صفحه میاد اما دکمه Google+ به جا اینکه مثل قبل سبز باشه قرمزه الان،به نظرتون چ کار کنم تورو خدا یه راه حل اساسی بگید،سپاس
  74. سلام من گوشیم روته قبلا از برنامه هک استفاده میکردم اما وقتی که میخوام برم رو گوگل پلی میگه اتصالتو چک کن در حالی که اینترنتم هشت مگ بر ثانیس فایل hosts رو هم از etcحذف کردم گوشی ری استارت میشه دوباره میرم نگاه میکنم میبینم همون فایل با همون جزعیات سر جاشه میرم رو گوگل پلی هم دوباره میگه اتصالتو چک کن 
  75. سلام برای من sing in google play اصلا باز نمیکنه...  لطفا راهنماییم کنید.  تمامی برنامه ها رو هم اپدیت کردم ........
    • پاسخ:

      گوگل پلی گوشی  را آپدیت کنید - یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم متصل شوید و امتحان کنید، بازی کلش هم آخرین آپدیتش را از سایت بگیرید.
      ببینید گوشیتون گوگل پلی ساپورت می کنه یا خیر
      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/
  76. با سلام اقا مشکل گوشی من اینه که گوشیم اتصال امن با گوگل برقرار نمیکنه و من هر کاری کردم نمیشه شما راهی برای این مشکل دارید. حتی به خبره ترین بازی هم ک از همه چی سر در میاره گفتم اونم نتونست خواهشمندم کمک کنید سپاس 
    • پاسخ:

      اینو بخوانید
      https://support.google.com/chrome/answer/6098869?hl=fa
  77. سلام من اکنتمو میخوام سیو کنم و با پیسی بازی میکنم و مینویسه گوگل پلی  پلی پشتیبانی نمیشود با سازنده تماس بگیر لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  78. سلام من پیام دادم در جوابم این رو فرستاده این معنیش چیه در جواب این چه بنویسم تازه من این اکانتو خریدم اطلاعاتی ندارم لطفا کمکم کنید با تشکر
    hi chief 
    lost your village?we want to help you get it back as fast as possible so check out the 
    appropriate section below for help that matches your circumstances.
    if youre writing in for another reason ignore the following instructions press the big red no  button below and reply with your request otherwise please read on
    i connected to google+google play
    butcant recover my village
    1)make sure you have added the correct google play account to your device.
    in the in game settings tap on google play sign in and connect with the email address that you originally connected to your village(the one you have lost)
    3)if you cant retrieve your village with the address youre using now that means it s not the right one.
    if you village is linked to an old email  that you no longer have access to contact google support to recover that google account.
    i connected to game center but cant recover my village 
    1)log into game center using the email address that you orijinally account . if you cant retrieve your lost village with the adress youre using now it s probably not the right one .
    2)if your village is connected to an old email that you no longer use contact apple at support.apple.com to recover it.
    i still dont know ehat to do help !in that case press the big red no button below and reply with the following details
    exct username and clan name of your lost village exact town hall level of your lost village  exact xp level of your lost village
    thanks for reading please keep us posted if you have any further questions!
    did we answer all your questions?
    • پاسخ:

      برای اکانت خریداری شده کاری نمی شه کرد - پولتان را پس بگیرید.
  79. سلام خوب بایدبه سوپرسل چی بفرستم میشه جملشو برام تایپ کنید بعدش این اکانتو خریدم اطلاعات ندارم ازش پس بایدچیکارکنم 
    باتشکر
    • پاسخ:

      سوپر سل بازی های خریداری شده را ساپورت نمی کنه و بدتر اونها رو هم بن می کنه - بهتره پولتون را پس بگیرید ، چون فایده نداره - مگر اینکه فروشنده بی خیال بازی بشه و بازی را پاک کنه که البته اگه دوباره دلش بخواد می تونه دوباره از سوپرسل بازی شو پس بگیره.
  80. سلام.من هر کاری رو که شما فرمودید انجام دادم ولی باز هم فایده نداره وهنوز هم قرمزه.تمام برنامه ها رو به روز کردم،زبان رو انگلیسی کردم،فیلتر شکن استفاده کردم،....لطفا راهنماییم کنید تا درست بشه.و سوال بعد که ممکنه با این شرایط اکانتم بپره؟
    • پاسخ:

      پس باید اون جیمیل یی را که بازی روی آن سیو کرده اید را که قبلا بوده ، همان را در بازی بزنید - و جیمیلتون را تغییر ندهید و همه جیمیلاتون را امتحان کنید و اگه نتونستید باید تغییر جیمیل دهید و برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account

      باید بازی را حتما سیو کنید و بازی روی سرور های سوپرسل هست - و اگه آنرا می خواهید باید اطلاعات بازی را بدهید و پس بگیریدش و بازیابی کنید.
  81. سلام طبق گفته شما انجام دادم گوگل پلیر دوباره دانلود کردم با فیلترشکن هم واردبازی شدم اما اکانت لول128 منو از لول1 شروع میکنه توروخدا کمک کنید چیکارباید بکنم.
    • پاسخ:

      بازی تون پس سیو نبوده است - جیمیل بازی را هم سینک کنید و اکه لود نشد بازی سیو نبوده و باید از طریق سوپرسل و دادن اطلاعات بازی را برگردانید و سیو کنید
  82. سلام من یه لول128 دارم  وقتی امروز  میخواستم سینگ کنم بازیمو اما پیام خوش امدگویی اومد10 بود ولی وقتی سینگ شد از اول اورد یعنی لول1 انگار لول1 روی جیمیلم ذخیره شده توروخدا کمکم کنید چطوری بازی خودمو لود کنم
    • پاسخ:

      با یک ف ی لت ر ش ک ن متصل شوید - گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  83. سلام من میخوام جیمیلم و عوض کنم ولی متاسفانه گزینه help and supportباز نمیشه چکار کنم میاد اول بازی بعد شروع میشه وقتی میزنم راهنمایی کنید ممنون
    • پاسخ:

      بازی را دوباره نصب کنید و ناقص نصب شده است.
  84. سلام
    من با اکانت اصلیم از کلن کیک شدم ، بعد خواستم برم تو اون یکی اکانتم با اون برم تو کلنه ولی وقتی جیمیل رو انتخاب کردم وارد نشد
    با وی.پی.ان زدم شد
    دستتون درد نکنه
    اینم توضیح دادم دوستان به این مشکل خوردن بدونن چیکار کنن
  85. ببخشید من یه ویروس آمده تو گوشیم به نام monkey testولی بعد یکی دو روز)من دو تا اکانت کلش دارم( وقتی می خوام با هر کدومشون کانکت بشم هیچی نمینویسه کانکت هم نمیشه در جای دیگه کی خوام کانکت شم هم میگه اتصالتونو برسی کنید من با وای فای متصلم ولی میگه اتصال تونو برسی کنید
    • پاسخ:

      اول باید ویروس را از بین ببرید
  86. سلام من همه راه های که گفتید امتحان کردم نشد که نشد
    اکانتم لول98 هس تاحالا نتونستم سینک کنم لطفا کمک کنید
    میشه به سوپر سل درخاست بدم که برام سینک کنه 
    اگه میشه لطفا متن درخاستو بدید.
    • پاسخ:

      باید جیمیل بازی را که روز اول سیو کردید را پیدا کنید و اونو در بازی بزنید و یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم متصل شوید
    • پاسخ:

      گوشی را ریستارت کنید و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم متصل شوید. زبان گوشی هم انگلیسی بگذارید
  87. سلام ببخشد همه این کار هارو کردم..ولی بازم دیسکانکت..حتی همرو ارتقاهم دادم..دیگه باس چبکار کنم...??😭😭😭😭😭
    • پاسخ:

      از یک نفر کمک بگیرید - ببینید مشکل چیست - شاید درست انجام نمی دهید
  88. با سلام. وقتی وارد تنظیمات کلش میشم وروی.سینک میزنم وارد.گول پلی میشه ومینویسه این برنامه در کشور شما قابل دریافت نیست این رو هم بگم من گوگل پلاس وجمیل وگوگل پلی سرویس رو.دارم وابدیت هم کردم ولی بازم نمیشه لطفا کمکم کنید؟؟
    • پاسخ:

      یک ف ی ل ت ر ش ک ن متصل شوید
  89. با سلام من کلش لول 45هستم اولا کانکت بودم آلان هم بازیم کانکت میشه ولی قرمزه پیام خوش آمد هم میگه تو رو خدا کمک کنید!!؟؟ 
    • پاسخ:

      جیمیلی که بازی روی آن بوده  را در بازی سینک کنید.
  90. سلام ببخشید من اون  گوگل پلی سرویس ها رو که زدید دانلود کنیم نمیتونم دانلود کنم

    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  91. سلام من چند هفته قبل تان هالمو بردم9ولی هنوز توی گوگل پلی تان8 مونده چکار باید بکنم مرسی
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  92. وقتی وارد کلش میشم مینویسه با ید آبدیت بشه میرم داخل بازار اما نسخه جدیدش داخلش نبود و وقتی هم میرم تو فروشگاه مینویسه دسترسی در کشور شما وجود نداره

    چکار کنم
    • پاسخ:

      در سایت گذاشتیم
  93. بعضی سوالات مربوط ب تغییرجیمیل وجواب های شماروخوندم!امامنطقی بنظرنمیومد!چون اگرکسی اکانتش روبفروشه پس براحتی بایدبتونه بایه جیمیل دیگه برش گردونه!!!!!
    • پاسخ:

      بله - همینطور هم هست - و توضیحات هم دادیم ( حالا اینجا نه ، قسمت های دیگه سایت )
      که :
      اگر کسی اکانت و یا بازی بخرد ، فروشنده اکانت علاوه بر اینکه می تواند وارد بازی فروخته شده بیاید و اذیت کند و بازی کند  ، می تواند با دادن اطلاعات بازی به سوپرسل و پشتیبان بازی ، مدعی هک شدن اکانتش شود و اکانت خودش را پس بگیرد و خوب به این عمل کلاهبرداری می گویند !
      تغییر جیمیل و تغییر پسورد اکانت و ایمیل به سوپرسل هم تاثیری نخواهد داشت .

      پس لطفا خواننده عزیز ، اکانت بازی نخرید و یا اگر می خرید از یک فرد کاملا مطمئن بخرید که بازی را از گوشی ش پاک کند.
  94. اقا خسته نباشین.من کلش رو با بلو استاک بازی میکنم.دوتا اکانت جدید باز کردم.بعد از اکانت اصلیم که خارج شدم دیگه نمیتونم برم توش.دوتا جدیدارو سریع میشهsign inکرد ولی اکانت اصلیم رو نه.از فیلتر شکنم استفاده کردم بازم نشد.حتی ده پونوزده دقیقه هم منتظر شدم بازم نیاورد.ممنون میشم کمکم کنین
    • پاسخ:

      مشکل ممکنه از سرویس دهنده اینترنتی تون هم باشه  بازی هم باید سیو باشه.
      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  95. سلام لطفا کمکم کنید اعصابم بهم ریخته من شب که خوابیدم کلشم به گوگل وصل میشد ولی امروز دیدم قرمز شده هرچی روش کیلید میکنم صفحه ای که باید کد comfirm رو بدی نمیاد چکار کنم
  96. سلام
    من کلش رو سیو کردم رو جیمیل قدیمم الان پسوردش یادم رفت پاکش کردم اما کلش رو همون سیو شده میزنمم تو سایت میگه همچین جیمیلی وجود ندارد چطور میشه رو یه جی میل ذیگه سیوش کنم خواهشا کمک کنیذ ضروریه
    • پاسخ:


      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
    • پاسخ:

      بایدتغییر جیمیل دهید و به سوپر سل پیام بدهید :

      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
  97. من هر سه نرم افزار گوگل رو اپ کردم،بازم کانکت و که میزنم پیام خوش آمد میده ولی متصل نمیشه، چکار کنم
    • پاسخ:

      احتمالا جیمیلی که بازی روی آن قبلا سینک بوده را تغییر دادید - باید همان جیمیل قبلی را بزنید و تغییر جیمیل دهید
  98. سلام من اکانت بازی کلشمو سیو کرده بودم وقتی بازیم پاک شد و دوباره بازیو ریختم اون دکمه ای ک روش نوشته sing up میزنم میره تو گوگل پلی اما نمی دونم باید چجوری اکانت قبلیمو برگردونم لطفاااا راهنمایی کنید ممنون
  99. من همه رو آپدیت کردم فیلتر شکن زدم هرکاری که میشد کردم جواب نداد که نداد اون دایره  هه میجرخه ولی نمیاره کمک کنید تو رو خدا
  100. غزاله رضایی

    سلام!
    من به طور کلی نمیتونم وارد بازی بشم!یعنی وقتی از اکانتم خاج شدم دیگه برام صفحه اکانت ها نمیاد!میپره از روی صفخه ورود وفقط شروع بازی جدیدو نشون میده!بلو استکس رو هم عوض کردم نشد!بازیو پاک هم کردم جواب نداد!ورژن های جدید رو برای گوگل پلی هم نصب کردم اونم جواب نداده!من چیکار کنم/؟
    • پاسخ:

      باید جیمیل هایتان را در گوشی تون سینک کنید و بزنید -
      این نسخه بلو استکس را نصب کنید در اینجا و کلش ورژن جدید را هم نصب کنید

      نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین

    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  101. سلام من با بلو استکس بازی میکنم اکانتم سیو نمیشه مینویسه در کشور شما قابل دسرسی نمیباشد
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  102. سلام چرا اکانتم وصل نمیشه هرچیجلو دستم اومده آپ کردم ولی نمیاد چرا اگه میشه بهم ایمیل بزنید amere79@gmail.com

    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید
  103. من جدیدا به هیچ وجح نمیتونم به گوگل پلی و گوگل پلاس کانکت بشم،با گوشی های دیگه کانتکت میشه ولی با گوشی خودم کانکت نمیشه.لطفا راه حل رو بکید.ممنون
    • پاسخ:

      گوگل پلی را از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  104. سلام،من همه ی نرم افزار هایی رو که بالا بود رو دارم و به آخرین ورژن ارتقا دادم ولی بازهم اکانتم سیو نمیشه،چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      باید جیمیل بازی که قبلا با آن بازی را سیو کرده بودید را بزنید - شما احتمالا جیمیل تون را تغییر دادید.
  105. سلام. من دوتا اکانت داشتم و یک جیمیل. هردو بازی  روی اون جیمل سیو بود یعنی یکطوری بود دوتا شون همزمان کانکت بودن . بعد یک مدت یکی از دوستام اکانت ضعیف رو خواست منم رمز و جیمیل  رو دادم بهش. بعد یکمدت که قوی شد گفت که اکانتمو هک کردن و میرن داخل بازیم.من از این قضیه مطمئنم که دروغ نمیگه چون هم کلنی بودیم و میدیدم حرکتای هکر رو و همه ی کارگراش  بیکار بودن از اون به بعد دیگه نتونست بره داخل بازی تا الان. الانم خودم لول 95 هستم و بازیم روی هوایه. نمیدونم چطوری انتقالش بدم روی گوشی دیگم و همیشه کانکت باشه لطفا کمکم کنید. 
    (باتشکر)
    • پاسخ:

      شما باید بازی تون را سریعتر روی یک جیمیل سیو کنید و دوستتون هم باید تغییر جیمیل بدهد که در هر دو حالت باید از طریق سوپرسل اقدام شود که مطابق آموزش زیر :
      + برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز در ورژن جدید !

      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      -

    • پاسخ:

      الهی شکر !
  106. سلام من بازی رو روی جیمیلم سیو کردم الانم لول  73 هستم ولی دیروز رفتم تویه اکانت دیگم بعد که میخواستم برم تو اکانت اصلیم دیگه نمیاد که CONFIRM روبزنم که برم تو اکانت اصلیم
    • پاسخ:

      یک 10 دقیقه ای توی بازی باشید تا بیاد - بعضی مواقع بخاطر شلوغی و یا سرویس دهنده اینترنتی این مشکلات بوجود میاد و اگر هم از یک ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید ، ایراد حل می شه بعضی مواقع و گوگل پلی گوشی را هم آپدیت کنید.
  107. سلام
    من بازیم به گوگل متصل میشه ولی هنوز علامتش قرمز مونده
    میخواستم ببینم آیا تو همین وضع میشه جم خریداری کرد
    • پاسخ:

      خیر
  108. سلام
    من هر جیمیلیمو کانکت میکنم حتی جیمیل جدیدساختم تو ی اکانت لول ۹۰ ام به لول ۱ متصل میشه و میگه آیا میخواهید به اکانت تاون هال ۱ برید
    هرکاری میکنم به لول۹۰ کانکت نمیشه لطفا راهنمایی کنید
  109. باسلام.من در بازی هایی مثل dominations اکانتم الان سینک میشه و پیام خوش امدید هم میاره.ولی در کلش نه پیام خوش امدید میاره و نه کانکت میشه.اگه میشه کمکم کنید ممنون.
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  110. سلام ببخشید گوشی من گلکسی s5 با اندروید 5 هست ولی گوگل پلی گیم رو وقتی باز میکنم یه صفحه سفید میاد و کلش هم سینک نمیشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/
  111. سلام من همه ی کار هایی رو که گفتید انجام دادم ولی هنوز دیسکانت چه کار کنم. بعد من میزنم چ جیمیلم رو انتخاب می کنم مینویسه خوش امدید ولی هنوز دیسکانکت کمکم کنید.
    • پاسخ:

      چه کارهایی کردید ؟
  112. سلام خسته نباشید. من بلواستکس رو نصب کردم ولی میخام حساب اضافه کنم رو گزینه موجود میزنم جیمیل و پسورد وارد میکنم باز برمیگرده صفحه اول یعنی اضافه کردن حساب همه برنامه ها رو به روز کردم ولی درست نمیشه برای امتحان اینکه بلواستکس مشکل داره یا نه حساب رو از رو گوشی حذف کردم روی گوشی هم همون حالت پیش میاد. اعصابم به کلی ریخته بهم ممنون میشم راهنماییم کنید.
  113. سلام ن گوگل پلی نصب نمیشه رو گوشیم ن گوگل پلاس وقتی ک میخاستم نصب کنم کلا میگه ک نصب انجام نشد گوشیمم مدلش vikaهستش لطفا راهنمایی کنین لولم هفتاد دو هستش میترسم پاک بشه
    • پاسخ:

      باید گوشی جدید بخرید !
  114. سلام من کلشم لول 100بود من مجبور شدم پاک کنم کلش رو و دوباره بریزم حالا میخوام اون اکانتم رو بیارم رو این گوشی هی روی دیس کانکت میزنم یه پیام میاد میگه میخوای با گوگل پلی استوری گیم وارد شوید ولی وقتی میرم داخلش میگه این برنامه در کشور شما باز نمیشه کمک کنید مرسی
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  115. سلام من کلش رو با بلواستکس بازی میکنم و مشکلی که دارم اینه بعد از چند سرچ بازی بسته میشه و دوباره لود میشه لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      بلواستکس را عوض کنید
  116. سلام . 
    بخشید مال من میزنم کانکت بعد اسمم و عکسم بالای صفحه میاد وخوشامد میگه ولی مپم نمیاد !
  117. با سلام من کلشمو می خوام سیو کنم ولی همیشه بعد کانکت شدن مینویسه ایا مایلید تاون هال شما لول سه شود در صورتی که تاون هال من لول7 هفته ومن کنسلش میکنم و همون دیس کانکت باقی میمونه برنامه هامم به روزه ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      روی این جیمیل بازی لول 3 سیو شده - و باید این بازی را روی یک جیمیل دیگه با دادن اطلاعاتش به سوپرسل روی یک جیمیل دیگه سیو کنید
  118. سلام
    من کلشمو تا لول 63 بردم و رو جیمیلم سیو بود همیشه خوش امد بهم میگفت دیروز گوشیرو تنظیمات کارخانه زدم و دوباره کلش و بقیه برنامه های گوگلو نصب کردم و به روز هم کردم 
    اول جیمیلمو ب
    رو گوشی نصب و بازش کردم بعد رفتم تو کلش و قسمت سینگ رو زدم و لود داد ولی کلش قبلیم بالا نیومد و همین بازی روش سیو شد با اینکه کلش قبلیم رو این جیمیل سیو بود و هر دفعه که میرفتم بازی پیغام خوش امد میومد 
    الان نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید 

    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید و به بازی کانکت شدید 10 دقیقه هم صبر کنید تا بازی شما را پیدا کند - زبان گوشی هم انگلیسی کنید


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  119. سلام من جیمیلی که بازی رو باش سیو کرده بودم حذف کردم اما یادمه.را ه دیگه ای هست؟؟
    • پاسخ:

      اگه یادتونه - جیمیل را دوباره بزنید و بازی را لود کنید - در غیر اینصورت باید تغییر جیمیل دهید.

      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      -
  120. سلام منیک اکانت جیمیل داشتم و روی اون کلشمو سیو کردم بعد خواستم با یه اکانت دیگه سیو کنم و اکانت
    قبلیمو حذف کردم و هر کاری میکنم درست سیو نمیشه و فقط پیام خوش امد میده گوگل پلی هم ابدیت کردم چی کار کنم.
    • پاسخ:

      نباید این کار را می کردید - چون هر بازی روی یک جیمیل سیو میشه - همون جیمیل قبلی را اگه دسترسی دارید بزنید و دوباره بازی درست میشه و اگه هم دسترسی ندارید به اون جیمیل با ید راه زیر را بروید :
      + برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز در ورژن جدید !
  121. سلام
    من بازیم ب جی میلم وصل نمیشه‌ . همه ی برنامه های گوگل رو‌هم‌ اپ کردم اما مشکل حل نشد
    لظفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      باید جیمیلی که بازی را با اون ساختید را بزنید و نه جیمیل دلخواه دیگری ! شما باید همه جیمیلاتون را امتحان کنید و ببینید بازی روی کدومشون ساختید و سیو کردید
  122. ببخشید ولی من میخوام جیمیلی رو که از اول رو بازی سیو کردم رو عوض کنم اخه میخوام بفروشم?
    • پاسخ:

      شما لینک دیوایس کنید پس - خریدار یک بازی جدید میسازه و روی یک جیمیل دلخواه خودش سیو می کند - بعد شما لینک دیوایس می کنید و بازی شما منتقل میشه به گوشی خریدار و بعد که بازی منتقل شد شما بازی را از روی گوشی تون پاک کنید.

       

    • پاسخ:

      موفق باشید
  123. من همون میثاقم اخه با فیلتر شکن هم نشد حالا چکار کنم?خواهش میکنم بگید چه کنم پیام خوش امد میگه ولی هنوز قرمزه.
    • پاسخ:

      باید جیمیل بازی را بزنید که باهاش ساختید - هر جیمیلی را نمی تونید بزنید.
  124. سلام من کلش رو روی بلو استکس بازی میکنم قبلا کلشم به گوگل پلی سرویس وصل بود ولی بعد چند وقت دیگه وصل نمیشد منم تمام نرم افزار ها رو پاک کردم و از نو همشو نصب کردم ولی حالا هر چی میخوام وصل بشم ارور((google play services, wiche some of your applications rely on, is not supported by your device. please contact the manufacturer for assistanc)را میده تو رو خدا کمکم کنید.
    • پاسخ:

      یک بلو استکس دیگه نصب کنید..

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  125. با سلام . اکانت من روی جیمیل خودم کانکته و هیچ مشکلی نداره ولی اخیرا میخوام اکانتمو بفروشم و میخوام جیمیلمو عوض کنم ولی پیام خوش امد میده اما هنوز قرمزه هیچ سوالی هم نمیپرسه چکار کنم?همه ی برنامه ها اپدیت هست. لطفا جواب را به ایمیل ارسال کنید ممنون میشم ببخشید 
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید
  126. سلام ترو خدا مشکل منو حل کنید کلش سیو نمیشه هرچی نرم افزار گوگل کار نمیکنه  
    • پاسخ:

      باید جیمیلی که بازی را با اون ساختید را بزنید در گوشی و همچنین گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  127. سلام ببخشید من قبلا به گوگل پلی وصل بودم اما جیمیلمو عوض کردم بازیم متصل نمیشه ولی پیام خوش امد میگه میشه بگید چجوری ایمیل جدید بدم 
    • پاسخ:

      باید همون جیمیل قبلی را که سیو بودید بدهید و اگه مشکلی ندارید بهتره عوض نکنید - برا عوض کردن باید به سوپرسل درخواست بدهید
      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جیمیل را تغییر می دهد
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      -
  128. سلام تو رو خدا مشکل رو حل کنید کلافه شدم . وقتی روی آیکان قرمز رنگ سینک میزنم پیام خوش آمد گویی هم میاد واسم ولی بعد یه پیغام میده که کلش لود بشه به تاون هال 3 !! چکنم
    • پاسخ:

      باید جیمیلی که اول بازی را با اون ساختید را بزنید . نه جیمیل دلخواه خودتون
  129. سلام من جیمیلم را در کلش حدود دوسال پیش ثبت کردم بعد از چند وقت اون را فراموش کردم بعد حالا که یه ایمیل جدید بهش دادم قبول نمی کند ولی پیام خوش امد کلش می اید لطفا راهنمایم کنید
    ترو خدا کمک
    • پاسخ:

      باید برای تغییر جیمیل فقط از طریق سوپرسل اقدام کنید و درخواست بدهید و یا همان جیمیل اول و قدیمی را که بازی می کردید را بزنید
  130. سلام من هرچی میخوام وصل بشم به اکانتم علامت خوش امدید رو بالا نمینویسه نمیدونم چکار کنم من دوتا اکانت دارم اون یکی مشکلی نداره لطفا سریع بگین چکار کنم لطفا زوووووود
    • پاسخ:

      با ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید و گوگل پلی را آپدیت کنید.
    • پاسخ:


      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جیمیل را تغییر می دهد
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      --
  131. من همه ی برنامه ها رو اپدیت کردم به فیلتر شکن هم وصل شدم ولی هنوز قرمزه.
    • پاسخ:

      باید جیمیلی که بازی را با اون ساختید در گوشی سینک کنید و نه هر جیمیل دلخواهی
  132. سلام من مشکل تو بالا اوردن اکانتم دارم سینگ که میکنم دایره یه دو سه ثانیه فقط میچرخه ولی لود نمیکنه مشکل کجاست تمام نرم افزارا هم اپدیت هستن از بلو استاکس هم استفاده میکنم
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید 
  133. سلام من همه برنامه هارو آبدیت کردم ولی هروقت میخوام سیو کنم از بازی یا میاد بیرون یا میزنه درحال اتصال و نمیاد

    • پاسخ:

      به ف ی ل ت ر ش ک ن متصل شوید
  134. باسلام 
    میخواستم بدونم با این ارور باید چکارکنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    http://s6.picofile.com/file/8190428950/Capture.PNG
    • پاسخ:

      اول ببینید گوشیتون گوگل پلی را ساپورت می کنه یا خیر و بعد آپدیتش کنید

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/
  135. با عرض سلام
    من بازیم روی جیمیل ثبت بود اما به اشتباه یک اکانت که تازه شروع کردم رو زدم و رفت رو جیمیل ثبت شد و از اون به بعد با هرگوشی دیگه ای که میرم اکانت اولیم رو نمیاره این جدیده رو میاره ترو خدا بهم کمک کنید چکار کنم رو هر جیمیل دیگه ای هم میزنم چراغش قرمزه لطفا راهنماییم کنید بتونم بازیم رو ثبت کنم
  136. سلام من گوشیمو فلش کردم کلش رو دوباره نصب کردم گوگل پلی رو به روزکردم ولی باز وقتی میخوام از طریق بازی به اکانتم وصل بشم ارور به روز رسانی گوگل پلی میده باید چیکار کنم تورخدا یکی راهنماییم کنه
    • پاسخ:

      http://www.farsroid.com/google-play-services
  137. سلام و عرض ادب.من  همه ی اپدیت هارو نصب کردم ولی تا میرم توی بازی میخوام سینک کنم میگه this app needs the lastes version of google play games app اخریشم دانلودکردم دیگه بیشترش نیست بازم همونه بازیم پاک کردم نصب کردم فرقی نکرد ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      آپدیت کنید

      http://www.farsroid.com/google-play-services/
  138. مبین رشیدی

    سلام من هم خودم بازی کلش اف کلنز رودارم گوشیم هم میترسم یه وقت خراب شه و بازی رو سیو کردم منظورم اینه که اگه گوشیم خراب شد و تعمیر نشدو مجبورشم دوباره یکی دیگه بخرم باید چیکار کنم بازی برگرده ممنون
  139. با عرض سلام من  از نرم افزارBlueStacks App Playe برای بازی کلش استفاده می کنم ام پس از ورود به بازی کلش نمی توانم جمیل خود را پبت کنم و فقط واردGoogle.Play می شود مشکل از کجاست
    • پاسخ:

      نسخه جدید بلواستکس را نصب کنید
  140. سلام خسته نباشی عاجزانه درخواست میکنم به سوال بنده پاسخ بدید
  141. سلام.وقتی میخوام گوگل پلی سرویسمو بروز کنم ،موقع نصب میگه نصب نشد،این نسخه قبلا با امصاهای مختلف موجود بوده،،چچکار ککنم.تورو خدا کمکم کنید،بد جور درمونده شدم..منتطرم.اینم شماره و ایمیلمه،،ی لطفی بکنین راهنماییم کنین.sajadblueman.sy@gmail.com...09373097991
    • پاسخ:

      از اینجا مطابق dpi گوشی تون دانلود کنید
      http://www.farsroid.com/google-play-services
  142. سلام من همه رو اپدیت کردم اماقرمز میمونه واز طریق گوگل که به بخش بازی های متصل میرم کلش وصله
    • پاسخ:

      باید جیمیلی را بزنید که بازی را با آن روز اول ساختید
  143. سلام واسه من قبلا وصل میشد .تمام برنامه های گفتین آپدیت کردم زبان گوشیمم انگلیسی هست از اکانت اولیه هم استفاده میکنم ولی باز متصل نشد چه کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید و بازی را هم نیم ساعتی به حال خود رها کنید ، فقط آف نشود و صبر کنید تا بازی شما را پیدا کند ، سرعت پایین و بد اینترنت هم می تونه تاثیر گذار باشه ...
  144. سلام من دیشب اکانت گوگلی که روش کلش سیو بود رو  پاک کردم و حواسم نبود گزینه حذف دیتا رو هم زدم حالا اکانت گوگل رو برگردوندم و وارد موبایلم کردم ولی اکانت بازیم باز نمیشه چیکار کنم
    • پاسخ:

      گوگل پلی و گوگل گیم و برنامه جیمیل را دوباره نصب کنید
      http://www.farsroid.com/google-play-services برنامه گوگل پلی - بقیه را هم با سرچ در این سایت پیداکنید


  145. سلام من یه مشکلی تو نصب گوگل پلی سرویس دارم  که وقتی اونو نصب می کنم ساورت نمیکنه و ارور میده (google play services, wiche some of your applications rely on, is not supported by your device. please contact the manufacturer for assistance.) که همه برنامه های گوگل پلی با ورزن های مختلف رو نصب کردم ولی باز همین ارور رو میده.تو رو خدا کمک کنید.مرسی از سایت خوبتون.
    • پاسخ:

      بعضی گوشی ها ساپورت نمی کنند - گوگل پلی را ( مثلا گوشی glx ) چاره ای ندارید باید یک گوشی بخرید که آن را ساپورت می کند !
  146. سلام خسته نباشید .من اتیکت نامبر رو   با جیمیل سند کردم  حالا چند درصد احتمال داره  اکانت سیو نشده منو بهم پس بدن با تشکر 
    • پاسخ:

      جواب ها را درست داده باشید 100 درصد !
  147. ببخشید من تمام برنامه هایی رو که گفتید اپدیت و نصب کردم و با فیلتر شکن هم وارد شدم ولی باز هم مشکلم حل نشد  هنوز قرمزه ااون کلمه چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      بازی باید روی همان اولین جیمیلی که قبلا بازی را روی آن ساختید save کنید و اگه بخواهید روی یک جیمیل جدید بسازید ، نمی شه .ممکنه جیمیل تون یکی دیگه باشه و اون اصلی نباشه ...
  148. من جیمیل اولیم رو که کلش رو روش سیو کردم پسوردش یادم رفته بخاطر همین دیسکانکت کردم این جیمیل رو پاک کردم یه جیمیل جدید ساختم حالا که میخوام سیو کنم عکس جیمیل رو میزنه بالای صفحه خوش امدید رو هم میزنه ولی سبز نمیشه زبان گوشیم رو هم انگلیسی کرئم
  149.   سلام       چجوری روی یه جیمیل جدید سیوش کنم خودش بعد از زدن روی کلمه دیسکانکت روی یه جیمیل که نمیدونم پیه سیو میکنه   ممنون میسه اگه جواب رو به من ایمیل کنید
  150. سلام خسته نباشید من گوگل پلی و جیمیل و گوگل پلاس رو اپدیت کردم و موقعی که میزنم سیو بشه عکس جیمیلم میاد و میزنه خوش امدید ولی ببازم سبز نمیشه و قرمز میمونه لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      با ف ی ل تر ش ک ن  امتحان کنید، ضمنا چند لحظه هم باید در بعضی مواقع تحمل کنید. ضمنا بازی روی همان جیمیل قدیمی که ساختید سیو میشه و روی ایمیل جدید دیگری سیو نمی شه
  151. سلام و عرض ادب خدمت شما،
    به منظور حمایت از سایت گلبرگ دانلود که تمام مطالب آن رایگان و با زحمت فراوان جمع آوری شده و به استفاده عموم و بویژه بیانی های عزیز قرار گرفته لطفا هر نوع مطلب در مورد نرم افزار و بازی موردنیازتون رو از سایت ما دانلود کنید تا امید بیشتری برای ادامه راه بین بهترین وبسایت های دانلود پارسی داشته باشیم.(اگر میتونید آدرس مارو لینک کنید در صفحه پیوندهای خودتون)
    یاحق

چندرسانه ای