آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

نحوه بدست آوردن حرفه ایی اکسیر سیاه

مخزن اکسیر سیاه Dark Elixir Storage طلسم رعد و برق Lightning Spell استراتژی ها

------------------------------------------------------------------------------

توجه مهم : این آموزش دیگر در ورژن جدید کلش آف کلنز کار نمی کند.

------------------------------------------------------------------------------

آیا تا به حال در مورد نحوه جمع آوری اکسیر سیاه بصورت حرفه ایی در کلش آف کلنز چیزی شنیده اید ؟ این یکی از محبوب ترین کارها در بازی کلش آف کلنز است  ، شما می توانید با طلسم رعد و برق آن را جمع آوری و ذخیره کنید که جزئیات و چگونگی این کار را که قبلا هم گفته بودیم و این بار دقیق تر به این موضوع می پردازیم ، پس در ادامه مطلب با ما باشید ....

۲

طلسم رعد و برق و چگونگی عملکرد آن

طلسم رعد و برق Lightning Spell

ما همیشه از طلسم رعد و برق استفاده می کنیم و با نحوه عملکرد آن آشنایی داریم ، این طلسم سهمی بزرگ را در بازی کلش آف کلنز دارد و از این طلسم برای نابود کردن نیروهای کلن کسل دشمن و یا ساختمان های دفاعی حریف به کار می رود.

با فهمیدن اینکه این طلسم چگونه کار می کند و رعد و برق های خود را چگونه پیاده می کند ، می توانید بهتر از آن استفاده کنید و بهره بهتری ببرید پس برای آشنایی و الگویی از چگونگی عملکرد آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۶

یک مصاحبه طنز با کارمند سوپرسل !

دانلود فیلم

در این ویدیو یک مصاحبه طنز با به اصطلاح کارمند شرکت سوپرسل شده است ، که توسط هموطنان زیر نویس فارسی شده است ! لازم به ذکر است این مصاحبه هیچ ربطی به بازی و کارمندان سوپرسل ندارد و فقط زیر نویس آن طوری نوشته شده است که به بازی کلش آف کلنز مربوط شده است ، جذابیت و حرکات مصاحبه شونده در نوع خود بی نظیر و خنده دار است و امیدوارم از دیدن آن لذت ببرید ! خنده

۶

سورپرایز جدید کلش آف کلنز ! ( پایان یافت ! )

اخبار و شایعات

در تاریخ اردیبهشت که مطلع شدید ، هزینه و زمان ساخت Hog Rider و Balloon نصف شد و یک سورپرایز از طرف کلش آف کلنز بود ، به پایان رسید و دوباره هزینه و زمان ساخت این دو سرباز به حالت اول خود برگشت .

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۷

در Clan War به چه نکاتی توجه کنیم ؟

استراتژی ها

امروز میخوایم بطور مختصر درباره کلن وار در بازی براتون توضیح بدیم ... کلن وار یکی از هیجان انگیز ترین قسمتهای بازی کلش آف کلنز است که دلهره و هیجان خاصی به بازی می بخشد و برای کسب پیروزی دو گروه تلاش و مبارزه می کنند ، شروع کلن وار به دست لیدر و کولیدر ها انجام می شود و اصطلاحا Start War را انجام می دهند و انتخاب بازیکنان بصورت گروه های :10 نفره - 15 نفره - 20 نفره - 25 نفره - 30 نفره - 35 نفره - 40 نفره - 45 نفره - 50 نفره امکان پذیر می باشد.

در ClanWar کلن ها به مقابله با هم میپردازند . زمانی که Clan War به جریان درمیاد، بازی به طور خودکار دو تا کلن که هم سطح هستند را انتخاب میکنه و برای مقابله در مقابل هم قرار میدهد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (God Of Gem 7.65)

کلش هک شده

در این قسمت نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم بنام God Of Gem که در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند .

جهت دانلود بازی God Of Gem  به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

حملات طوفانی دراگون !

اژدها Dragon استراتژی ها

میخواهیم در این پست شما رو با نحوه صحیح حمله با دراگون آشنا کنیم... البته میدانیم که شما خود در اتک های کلن وار از این روش به خوبی استفاده می کنید اما لازم دانستیم تا برای دوستانی که همچنان در این زمینه کم تجربه هستند این مطلب را تهیه نماییم...

اول اینکه تقریباً تمامی دوستان در این کلن تابحال تجربه حملات طوفانی با دراگون را داشته اند اما بارها مشاهده شده که همچنان برخی دوستان با دراگون و پخش شدنشان مشکل دارند... چرا؟

تا بحال چند بار شده که دراگون هایتان به سمت و سوی دیگری متفرق شدند و نتوانستند آنطور که انتظار دارید نتیجه بگیرند؟

ما میخواهیم در این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما دوستان قرار دهیم بطوری که با خواندن این مقاله شاید بسیاری از مشکلات شما رفع خواهند شد.

پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ..

سورپرایز جدید XMODGAMES نشان دادن تله ها و تسلای مخفی

اخبار و شایعات دانلود بازی

برنامه XMODGAMES ساعاتی پیش مود جدیدی برای بازی کلش آف کلنز ارائه کرد ! که در منوی برنامه XMOD گزینه ای اضافه شده است بنام Realtime Traps/Tesla که با ON کردن آن می توانید جای تله ها و تسلاهای مخفی را که تا به حال نشان داده نمی شد را مشاهده کنید !

لازم به ذکر است این مود روی آخرین ورژن بازی کلش آف کلنز یعنی نسخه 7.65.5 کار می کند ، پس اگر نسخه های اولیه را دارید برای استفاده از مود جدید ایکس مود باید بازی کلش آف کلنز را پاک کرده و نسخه جدید بازی را نصب کنید تا این گزینه کار کند.

همچنین سورپرایز دیگر این است که در حملات آزمایشی و تمرینی می توانید اسپل های مختلف هم به هر تعداد بسازید و با خود ببرید!

نکات مهم >

+ بعد از فعال کردن(ON) -  گزینه Realtime Traps/Tesla  لازم است که از بازی خارج شوید و دوباره به بازی وارد شوید و برای فعال یا غیر فعال کردن این گزینه باید از بازی خارج و دوباره وارد بازی شوید.

+ نمایش تله ها و تسلاهای مخفی فقط هنگام حمله واقعی نمایش داده می شود و در هنگام حمله های آزمایشی و تمرینی (Sandbox Attak) به حریف نمایش داده نمی شوند.

+ مود جدید ایکس مود روی آخرین ورژن بازی کلش آف کلنز کار می کند (7.65.5)

<<برای دانلود آخرین ورژن برنامه ایکس مود گیمز اینجا کلیک کنید>>

...برای دیدن راهنمای فارسی xmodgames اینجا کلیک کنید...

استراتژی تلمبه هوایی (Air Sweeper)

استراتژی ها تلمبه هوایی Air Sweeper

بعد از آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز ساختمان دفاعی جدیدی به بازی اضافه شد که همان " تلمبه هوایی " یا Air Sweeper بود ، ولی  آشنا نبودن با این ساختمان دفاعی ، بازیکنان نتوانسته اند از این گزینه به نحو احسن استفاده کنند ، ولی نگران نباشید - چرا که با خواندن این مطلب شما خواهید توانست با این ساختمان بیشتر و بیشتر آشنا شوید و از آن استفاده کنید .

پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۸

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (God's Warrior's)

کلش هک شده

God's Warrior's

در این قسمت نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم بنام God's Warrior's که در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند .

جهت دانلود بازی God's Warrior's  به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تشخیص پر بودن منابع دهکده حریف جهت یک حمله پر سود !

آموزش های بازی

هنگام حمله به دهکده ها و برای غارت پر سود همیشه ما عادت داریم که در قسمت سمت چپ و بالای صفحه مقدار طلا و اکسیر موجود در دهکده را نگاه می کنیم ( قسمت Available Loot ) و بعضی ها فکر می کنند که تمام این طلا و اکسیر بنفش و یا سیاه در منابع جا داده شده اند و به آن قسمت حمله می کنند و چون اکثرا ، این معادن (Storage) را در مرکز دهکده قرار می دهند برای غارت کمتر و در امان ماندن ، دور تا دور آن را هم با ساختمانهای دفاعی پوشش می دهند ! ولی دقت کنید که همه این لوت ها در معادن نیستند و می توانید خیلی راحت تر از آنچه که فکر می کنید ، حمله ای موفق و پر سود و با تلفات کمتر را داشته باشید !

پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

۲

استراتژی حمله GoHogs

استراتژی ها

در این مطلب به مناسبت کم شدن هزینه ساخت و زمان هاگ ریدر یک استراتژی در این رابطه را یاد خواهیم داد ، توجه کنید که کم شدن هزینه ساخت و همچنین زمان ساخت هاگ ریدر موقتی است و دوباره تغییرات بعد از مدتی به حالت اولیه خود بر میگردد ، پس باید حتی المقدور استفاده کرد ...

این نوع استراتژی کمی پیچیده است و باید در استفاده از آن دقت لازم را به کار ببرید تا قادر باشید حریف را سه ستاره کنید. استراتژی مزبور بیشتر برای تاون هال هشت بکار می رود -  خلاصه حمله این است که با استفاده از بربرین کینگ و گولم را به سمت مرکز بیس حریف هدایت کرده و تجهیزات دفاعی دشمن را به این دو سرباز مشغول میکنیم ، سمت حمله بهتر است جایی باشد که حدس می زنید جاینت بمب ها در آن قسمت قرار دارند ، چرا که آنها کابوس هاگ ریدر ها هستند و ضربه های شدیدی به آن وارد می کنند که اگر شانس بیاوریم جاینت بمب ها توسط پیشمرگانمان گولم و بربرین کینگ منفجر شود.

برای مطالعه بیشتر استراتژی GoHogs به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (Clash the Gems)

کلش هک شده

در این قسمت برای شما دوستان نسخه بی نهایت همه چیزه بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم بنام Clash The Gems v7.65 که در این نسخه بازی همه چیز فول است و می توانید سربازانی که همیشه آرزویش را داشته اید را داشته باشید با بی نهایت جم !!!

برای دانلود بازی و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

چندرسانه ای