آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سورپرایز جدید XMODGAMES نشان دادن تله ها و تسلای مخفی

اخبار و شایعات دانلود بازی

برنامه XMODGAMES ساعاتی پیش مود جدیدی برای بازی کلش آف کلنز ارائه کرد ! که در منوی برنامه XMOD گزینه ای اضافه شده است بنام Realtime Traps/Tesla که با ON کردن آن می توانید جای تله ها و تسلاهای مخفی را که تا به حال نشان داده نمی شد را مشاهده کنید !

لازم به ذکر است این مود روی آخرین ورژن بازی کلش آف کلنز یعنی نسخه 7.65.5 کار می کند ، پس اگر نسخه های اولیه را دارید برای استفاده از مود جدید ایکس مود باید بازی کلش آف کلنز را پاک کرده و نسخه جدید بازی را نصب کنید تا این گزینه کار کند.

همچنین سورپرایز دیگر این است که در حملات آزمایشی و تمرینی می توانید اسپل های مختلف هم به هر تعداد بسازید و با خود ببرید!

نکات مهم >

+ بعد از فعال کردن(ON) -  گزینه Realtime Traps/Tesla  لازم است که از بازی خارج شوید و دوباره به بازی وارد شوید و برای فعال یا غیر فعال کردن این گزینه باید از بازی خارج و دوباره وارد بازی شوید.

+ نمایش تله ها و تسلاهای مخفی فقط هنگام حمله واقعی نمایش داده می شود و در هنگام حمله های آزمایشی و تمرینی (Sandbox Attak) به حریف نمایش داده نمی شوند.

+ مود جدید ایکس مود روی آخرین ورژن بازی کلش آف کلنز کار می کند (7.65.5)

<<برای دانلود آخرین ورژن برنامه ایکس مود گیمز اینجا کلیک کنید>>

...برای دیدن راهنمای فارسی xmodgames اینجا کلیک کنید...

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۹)

  1. من xmodgamesLTIE را دانلود کردم و ر در کلش وارد میشم روی علامت ادمک میزنم فهرست برام میات و هرچه میخاهم ات ازمایشی بز نم نمی شه
    • پاسخ:

      اگر از بلواستکس استفاده می کنید ، روی اون کار نمی کنه و گوشی هم باید روت باشد ضمنا نسخه های جدید که آمده است را باید نصب کنید و امکانات آن پولی شده است و احتمالا به خاطر شکایت سوپرسل این برنامه دیگر آپدیت نشده است ! من هم به خاطر خطر استفاده از آن ، خبری از آن ندارم ! چون استفاده از این برنامه فعلا خطرناک است  و باعث بن شدن اکانت می شود ! حتی اگر روی گوشی هم باشد و استفاده نکنید ! توصیه ما این است که آنرا هر چه سریعتر ایکس مود را پاک کنید ×
  2. دادا الان گزینه RealTime Traps/Tesla حذف شده و تو مد جدید ایکس که روی ورژن اخر کلش نصب کردم نمیاره اگه علتشو میدونی لطف کن بگو
    • پاسخ:

      چون طراحان ایکس مود نتونستند این مشکل را تا الان حل کنند
  3. سلام xmod جدید اصلا منوی نشان دادن تله ها ور نمیاره این مشکل قابل حل هست یا خیر؟
  4. سلام ببخشید من نصب کردم ایکس مود رو همه گزینه ها کار میکنه فقط واس سرچ مپ مورد نظر هر کاری میکنم نمیشه ینی همون مپا رو میده و مقدار لوت تعیین شده نیس میشه توضیح بدین؟ مرسی
  5. سلام میگن برنامه i mod تونسته مشکل عدم نمایش تله ها رو حل کنه خبری از ایکس مود نیس عایا؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      الان مشکل حل شده و مود جدید را نصب کنید.
  6. سلام من ایکس مودو آپدیت کردم برای کلش ولی مثل قبل جای تله هاشو با تسلاهاشو نشون نمیده چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      خب این نقص همچنان پابرجاست و فعلا کاری نمیشه کرد
  7. سلام ..دمت گرم دیدم جواب دادی خیلی دارم میگردم بعد از آپدیت 94/12/16 یعنی دیروز کلا نابود شدم دیگه سرچ اتوماتیک ندارم داره کاپام فنا میشه نتونم سرچ بزنم.اگه نصب کردی بگو چه کار کنم دادا دمت گرم...تو ستینگش خوندم نوشته آخرین ورژن برنامه coc اصلا این برنامه چی هست چکار میکنه...اقا دمت گرم زودتر به فریادم برس 130 تا کاپ فنا شد یعنی بدبختی اونم تو تایتان...خیلی مخلصیم
    • پاسخ:

      آخرین نسخه ایکس مود در سایت هست و در قسمت اسلایدر بالای سایت میتونید ببینید ، منظور از coc  همون کلش اف کلنز است
  8. برای راهنمایی همه میگم برای استفاده از ایکس مود هنگام نصب برای اولین بار باید فیلتر شکن داشته باشی وگرنه نصب نمیشه
  9. سلام
    بازی با اپدیت جدید و به فنا رفتن لوت مزخرف شده بود .. شما هم قوز بالا قوز شدید در هر چه مزخرفتر شدن بازی با این تقلب های چندش اور
    خوب برادر کسی که به دنبال تقلب هست بره دنبال چوپانی غاز بچرونه .. دیگه چرا بیخود وقت خودشو به هدر میده..
    مثل این می مونه که کسی چیت و کد تقلب بازی دارک سولز را داشته باشه..دیگه بازی که بازی نیست یه مشت خزعبلات خواهد بود
    خوش باشید
    • پاسخ:

      اگه با ایکس مود کار کرده باشید این برنامه به هیچ وجه تقلب نمی باشد ، یک برنامه  کمکی می باشد ، در غیر اینصورت سوپرسل به شدت مقابله می کرد با اون ! و استفاده از اون هم چیزی از جذابیت این بازی مهیج و سرگرم کننده و عالیی کم نمی کند ، شما هم موفق باشید !
  10. سلام من یه مشکلی دارم من می خواهم برم رو مپ وار طرف اتک ازمایشی بدم مپ وار طرف نشون نمیده مپ فارم نشون میده شما میتونید راهنمایی کنید لطفا dota2@chmail.ir جواب بدید
    • پاسخ:

      هنگامی که وار شروع شد مپ وار را نشان می دهد در زمان آماده سازی قبل از وار نشان نمیدهد.
  11. سلام دادا من دان کردم اپدیتم کردم هم کلشو هم اینو گوشی رو روت کردم ریست کردم زبانمم انگلیسیه....برنامه هم اجرا میشع اون ادمک هم میاد تو کلش فقط کمرنگه و انگاری قایم شده هرچی روش میزنم نمیاد گوشیمم گلکسی گرند 2 است
    • پاسخ:

      قایم شدنش که طبیعیه و آیکونش همینطوریه ، برای اینکه مزاحمت در بازی ایجاد نکنه ... یک مطلب راجب به ایکس مود هست بنام آموزش کامل ایکس مود و اونو بخوانید و نظرات ش را هم بخوانید.
  12. با سلام خدمت دوستان و مدیر سایت 
    من چند تا مشکل دارم که امیدارم راهنمایی کنید من ایکس مود رو که نصب میکنم می نویسه تبلت روت نیس ولی با نرم افزار root chea..امتحان کردم تبلتم روت بود حالا من از جدیدترین نسخه مود کلش هم استفاده می کنم و گزینه لانچ رو هم میزنم وارد بازی میشه و آیکون آدم آهنی بر روی صفحه هستش و وقتی روی آیکون کلیک می کنم و گزینه x mod رو می زنم می نویسه ops...من که نمی دونم از کجا مشکل داره زبان تبلت رو هم انگلسی می کنم ایکس مود کلا هنگ میکنه 
    • پاسخ:

      باید انگلیسی بشه و با اندروید 5 هم مشکل دارد
  13. سلام،من بدون مشکل برنامه روی گوشی من کارکرد.تله ها رو نشون میده اما فعال نمیشن که مزیت خیلی خوبی هستش
  14. سلام داداش من ایکس مود رو گرفتم یا یک ماه پیش دو ماه پیش کار میکرد روی جدید ترین مودش گذاشتم یعنی 1.6.9 اصلا وارد بازی نمی شه ولی مود های قدیمیش گذاشتم وارد بازی شد ولی تا گزینه ای مود رو میزنم از بازی منو میاره بیرون سرور نمی ندازه ولی خودش میاد گوشیم Sony Xperia L هست روت هم هست خوشحال میشم اگه به سوال من پاسخ بدهید
    • پاسخ:

      روی همون مود های قدیمی بازی کنید - جدیدش ناسازگاره با گوشیتون.
  15. ممنون از پاسختون ولی این جواب سوال من نبود.سوال من اینه که در حملات واقعی وقتی گزینه نشون دادن تله هارو فعال میکنم بعضا تله ها از کار میوفته مثلا جاینت بمبها منفجر نمیشه.آیا این طبیعیه؟
    • پاسخ:

      طبیعی نیست - ممکنه باگ باشه - البته اگه قبلا بمب و تله ها منفجر نشده باشه
  16. سلام من اولین باره که از ایکس مود استفاده میکنم همین آخرین ورژنشو(2.0.2).داستانی که الان پیش اومده و من نگرانشم اینه که وقتی اون گزینه نشون دادن تله هارو فعال میکنم نه تنها تله هارو نشون میده بلکه کارم نمیکنن و غیر فعال میشن.آیا تو ورژنهای قبلی هم اینطوری بوده؟آیا ممکنه ای مساله داستاندار بشه و باعث بن شدن بشه؟پیشا پیش ممنون از پاسختون.
    • پاسخ:

      توی حملات واقعی نشان داده میشه - و مثل قبل توی حملات آزمایشی نشون داده نمی شه
  17. سلام.ببخشید تواین ایکس مود جدید چجور میشه که تان هال بیرون و میاره؟هرکارمیکنم نمیشه
  18. سلام
    الان ایکس مود کار میکنه اما فقط تسلا و پمب ها و فنر ها رو نشون نمیده مشکل از کجاست؟
    • پاسخ:

      هنگام حمله واقعی نمایش داده می شه و ایراد از خود ایکس موده که باید رفعش کنه ...
    • پاسخ:

      زیر همین مطلب هست دیگه !
  19. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    ببخشید شما در مورد ticket number clash چیزی میدونید؟
    من لولم 110 هست دیشب داشتم بازی میکردم یهو انداختم بیرون و الان این ارور رو میده
    you have been benned!
    your account has benen benned for 2days due to    ownership veirfiction.
    please contact us and mention this ticket number: #****....
    اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      بازی تون 2 روز بن میشه و باید ایمیل بزنید بهشون و اگه صاحب بازی هستید بگید من صاحب بازیم ! احتمالا یکی ادعای تصاحب بازی شما را دارد ! و اینجا  توضیح دادیم که تیکت نامبر چیست ... ضمنا شماره تیکت نامبرتون خیلی رند است و ممکنه شخصی دیگر قصد اذیت داشته باشد - مطمئن شوید که این ایمیل از طرف سوپر سل آمده باشد !
      آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !
  20. سلام ببخشید من همه اینکارا ک گفتین رو انجام دادم و اون گزینه ک گفتین روشن کردم ولی هیدن تسلا ها و تله ها رو نشون نمیده

    • پاسخ:

      وقتی یک حمله واقعی انجام می دهید ، هیدن ها نمایش داده می شوند و در حملات آزمایشی نشان داده نمی شوند !در بالا توضیح  هم دادیم که ..
  21. من هر کار میکنم وقتی او زربدر رو میزنم برام ارور میده اصلا هم همچین گزینه ای که تو آموزش گذاشتین برام نیومد.
    • پاسخ:

      گوشیتون باید روت باشد - زبان گوشی هم فارسی نباشد انگلیسی باشد - گوشی را هم ریستارت کنید - نسخه آخر کلش آف کلنز را نصب کنید - اگه درست نشد با گوشیتون سازگاری ندارد- راه حل های داده شده خوانندگان سایت را هم امتحان کنید.
  22. سلام.لطفا آموزش استفاده از همین نرم افزار رو در سایت بذارید من هر کار کردم نتونستم.ممنون.
  23. سلام : خسته نباشید
    در اتک آزمایشی جای تله ها و تسلاها مشخص نمیشه .
    اتک وار اگر گزینه تله و تسلا روشن باشه و برید توی وار ببینید که بخواهید نقشه بریزین جز اتک حساب میشه و مثه  ورژن های قبلی کلش نمیشه اومد بیرون و اتک حساب نشه .
    • پاسخ:

      بله ! گزینه روشن شدن و نمایش تسلا و تله فقط در حمله های واقعی نمایش داده میشه و در آزمایشی نمایش داده نمی شه - اینها نقطه ضعف ایکس موده و انشالله برطرف میشه ..
  24. سلام وبلاگ خوبی دارید ممنون و سپاسگذارم
    یه سوال فنی آیا با فعال کردت همین مورد در آپدیت جدید میتونه به بلاک شدن اکانت منجرب بشه یا نه ؟ یه وقت دیدی شناسایی کردن بلاک شدیم ؟ممنون میشم هر چه زود تر جواب بدهید با تشکر
    • پاسخ:

      والله تا به حال گزارشی از بن شدن در بازی توسط این برنامه داده نشده - به هرحال باید رعایت کرد
    • پاسخ:

      باید مود بازی کلش  را آپدیت کنید ! من که مشکلی ندیدم و در حملات واقعی جای تله و تسلا نمایش داده می شود !بازیتون باید 7.65.5 باشد فقط .
  25. دوست عزیز من همیشه از ایکس مود استفاده میکردم هر2تا
    اما با مود جدید اینجوره . مود قبلی ایکس مود کار میکنه
    • پاسخ:

      مود جدید که دیگه نصب نمیشه ... اگه هم نصب بشه می خواد آپدیت بشه و ایراد می گیره - بازی تونو آپدیت کنید به 7.65.5 ببینید مشکل حل میشه 
    • پاسخ:

      خیر . مطالبتون را بفرستید - بنام خودتان درج می شود
  26. سلام از وقتی مود جدید واسه هر2ایکس مود خارجی و چینی اومدش توی بازی کلش نمیره.حتما باید مود قبلی 2تا پایین تر باشه تا وارد بازی بشه.
    گاه اوقات هم ایکس مود مینویسه گوشی روت نمیباشد
    _گوشی یکی دوستام اینجور شده هوآوی
    • پاسخ:

      ایکس مود با گوشی ش سازگاری نداره 
  27. با سلام
    میشه درباره ی این کد هایی که پایین اسما تو پروفایل اومده یک توضیع بدی؟ خیلی ممنون میشم اخه نمیدونم قضیش چیه
    • پاسخ:

      این کد ها برای شناسایی شما توسط سوپرسل هست که برای هر کسی یک کد یا تگ مخصوص قرار داده - مثل شماره کارت ملی تون میمونه . ممکنه در آینده مثل تگ کلن شما بتوانید شخص مورد نظر را با استفاده از این کد جستجو و پیدا کنید - در حال حاضر فعلا سوپرسل از این کدها برای خودش استفاده می کند و کسی دیگری نمی تواند.
  28. با سلام,خواهان تبادل لینک با وبلاگ زیبای شما هستیم,لطفا مارو با عنوان "دانلود بهترین بازی ها و برنامه های آندروید" لینک کنید و اطلاع بدین تا لینکتون کنم,موفق باشید
    • پاسخ:

      مطالبتان را بنویسید و برایمان ارسال کنید - از قسمت تماس با ما می توانید مطالب را بفرستید و عکسهایتان را هم در 8pic.ir آپلود کنید و لینک عکس ها را برایمان بفرستید تا بنام خودتان در سایت درج شود/ با تشکر از همکاری شما
    • پاسخ:

      بله ...
    • پاسخ:

      نسخه جدید برنامه XMODGames منتشر شد

      مود جدید هم باید بعد از نصب برنامه از طریق خود برنامه آپدیت شود - نحوه نصب مود هم در مطلب بالا توضیح دادیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای