آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

استراتژی حمله GoHogs

استراتژی ها

در این مطلب به مناسبت کم شدن هزینه ساخت و زمان هاگ ریدر یک استراتژی در این رابطه را یاد خواهیم داد ، توجه کنید که کم شدن هزینه ساخت و همچنین زمان ساخت هاگ ریدر موقتی است و دوباره تغییرات بعد از مدتی به حالت اولیه خود بر میگردد ، پس باید حتی المقدور استفاده کرد ...

این نوع استراتژی کمی پیچیده است و باید در استفاده از آن دقت لازم را به کار ببرید تا قادر باشید حریف را سه ستاره کنید. استراتژی مزبور بیشتر برای تاون هال هشت بکار می رود -  خلاصه حمله این است که با استفاده از بربرین کینگ و گولم را به سمت مرکز بیس حریف هدایت کرده و تجهیزات دفاعی دشمن را به این دو سرباز مشغول میکنیم ، سمت حمله بهتر است جایی باشد که حدس می زنید جاینت بمب ها در آن قسمت قرار دارند ، چرا که آنها کابوس هاگ ریدر ها هستند و ضربه های شدیدی به آن وارد می کنند که اگر شانس بیاوریم جاینت بمب ها توسط پیشمرگانمان گولم و بربرین کینگ منفجر شود.

برای مطالعه بیشتر استراتژی GoHogs به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

مزایای حمله GoHogs

*حمله ای فوق العاده قدرتمند.
*جاینت بمب ها زیاددر برابر استراتژی GoHogs موثر نیست .
*حمله سریع، لازم نیست که نگران زمان حمله بازی باشید.

معایب حمله GoHogs

*ورود به پایگاه حریف توسط گولم و بربرین کینگ برای نفوذ به مرکز کمی طول می کشد و نمی توان هدایتشان کرد تا جایی که اگر والبریکر هم بکار ببریم ممکنه آنها گرفتار یک دیوار شوند و مشغول خراب کردن دیوار شوند و به سختی مسیر را پیدا کنند.

*پیاده کردن هاگ ریدر ها سخت است و باید محل خوب برای آن پیدا کرد.

*این استراتژی بد کار می کند برای نقشه های حریفی که ساختمان های دفاعیش در مرکز باشد.

ترکیب استراتژی GoHogs

یک ترکیب خاص برای شما وجود ندارد. شما نیاز دارید اولا به لول بالای سربازانتان برای نتیجه بهتر و بعد از چندین حمله مختلف شما می توانید تعداد سربازانی را که می خواهید تعیین کنید و زیاد کار سختی نیست این مرحله ، کار سخت ما حمله موفق است !

تعداد نیرو هایی که اختیاری می توانید ببرید :

10 تا 30 عدد هاگ ریدر - 1 تا 3 عدد گولم - 1 تا 5 عدد جاینت - 4 تا 12 عدد ویزارد - 2 تا 8 عدد والبریکر - 6 تا 14 عدد بربر و آرچر .

طلسم خشم و طلسم شفا دهنده 2 تا 3 عدد .

نیرو های داخل کلن کسل : 5 عدد هاگ ریدر / 1 عدد پکا / 2 عدد ویچ / والبریکر و ...

تفکرات ما در مورد سربازان که چه کنند :

گولم و ویزارد تا چه اندازه می توانند با هم نفوذ کنند ؟

جاینت چگونه حمله کند ؟

والبریکرها در مورد سطح دیوارهای حریف چگونه عمل کند و سطح دیوارهای حریف چقدر است ؟

بربر ها و آرچرها هم برای مقابله با نیروهای داخل کلن کسل حریف بکار رود.

راهنمای کامل استراتژی حمله GoHogs

همانطور که گفتیم استراتژی مزبور بیشتر برای تاون هال 8 می باشد ، توصیه ما این است که حملات خود را روی پایگاه هایی کنید که تجهیزات دفاعی خیلی بالا نداشته باشند و یا در هسته مرکزی نقشه ، ساختمان های دفاعی متمرکز نباشد.

در زیر نقشه های خوب و مناسب حمله با این استراتژی را مشاهده می نمایید :

شروع حمله GoHogs :

در ابتدا سعی کنید که نیرو ها و تجهیزات دشمن را فریب دهید که چند راه کار برایتان پیشنهاد میکنم :

+ اگر شعاع حفاظتی کلن کسل حریف ، دهکده را پوشش نداده است 2 عدد جاینت برای بیرون کشیدن نیروهای کسل دشمن پیاده کنید تا بیرون بریزند.

+ اگر شعاع حفاظتی کلن کسل حریف داخل دیوار است و دهکده را پوشش داده است 1 یا 2 عدد هاگ ریدر نزدیک تجهیزات به کلن کسل حریف رها کنید تا نیروهای داخل کسل دشمن بیرون بریزند.

+ اگر کلن کسل حریف داخل دیوار باشد و ایردیفنسی هم آنرا پوشش نداده باشد ، شما می توانید از 2 تا 5 عدد بالون برای این کار استفاده کنید و نیروهای کسل حریف را بیرون بکشید.

پس از این کار ها ، کار بعدی نابودی آنها است . بهترین کار این است که نیروهای کسل دشمن را به سمتی بکشید که از آنجا حمله تان را شروع می کنید، گولم را پیاده کنید که آن به مثل یک تانکر عمل می کند و نیروهای کسل را هم مشغول می کند ومشغول شلیک به گولم می شوند حالا پشت نیروهای کسل حریف جادوگران را پیاده می کنیم که آنها مورد اصابت قرار نمی گیرند حالا بربر و آرچرها را پیاده می کنیم.

پس از این عمل با تمام سربازهای باقی مانده ویزارد را بصورت قیفی شکل پیاده می کنیم و اگر نیروها را نقطه ای پیاده کنیم خود سربازها این آرایش را به خود می گیرند - تجهیزات دفاعی حریف مشغول به تیراندازی به گولم ها می شوند و وقتی لایه دفاعی اول فروریخت نوبت بربرین کینگ است که وی را وارد کنیم تا به سمت مرکز برود و با پشتیبانی ویزارد ها ، توجه کنید که اگر بربرین کینگ را زودتر پیاده کنید ، نقشه را دور می زند و به سمت اطراف می رود و هدف ما حرکت وی به سمت مرکز است ، شما می توانید در این زمان هم از طلسم شفا دهنده نیز استفاده کنید تا نیروها جان تازه ای بگیرند ، مخصوصا گولم که احتیاج شدیدی به آن داریم.

در حالی که گولم و بربرین شاه زیر آتش هستند ، 1 یا 2 عدد جاینت ها را بیشترین آسیب را می رسانند رها می کنیم و این ها هم برای ما نقش سپر بلا را دارند ! ، 1 تا 4 تا هاگ ریدر در منطقه رها شده غول الزامی است چرا که غول ها زیر آتش هستند و جان هاگ ریدر های ما نیز در امان است .می توانیم این عمل را از چهار تا چهار تا از از هاگ ریدر و از یکطرف طرف اجرا میکنیم 2 غول و یا گولم و وقتی که آنها زیر آتش هستند ، 1 تا 4 عدد هاگ ریدر ، اینجوری اگر به جاینت بمبی هم برخورد کردند خسارت کمتری وارد می شود و هاگ ریدر های کمتری از ما خسارت و یا کشته می شوند.

طلسم شفا دهنده را هم فراموش نکنید و به جا و به موقع از آن استفاده کنید که الزامی است و نیروهای ناخوش را شفا می دهیم !

بومب !!! حریف سه ستاره شد ... این فیلم هم در رابطه با این استراتژِی GoHogs است

در این استراتژی می بینیم که هاگ ها در اول فرستاده شدند و سپس نیروهای پشتیبان بربرین کینگ و آرچرها و بربرها و ویزارد ها و نیروهای کلن کسل مان در پشت نیرو های هاگ - در واقع شما بسته به تهیه نیروها و نقشه حریف در وار می توانید بسنجید که چگونه حمله کنید و همانطور که گفتیم در این استراتژِی ، ترکیب خاصی وجود ندارد و بسته به حریف باید حمله تان را انجام بدهید.

دانلود فیلم

استفاده از این مطلب با ذکر منبع و لینک مطلب بلامانع است

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. تو این فیلم نفر هفتم وار اومده 12 رو زده!!!!!ما یه تاکتیک واسه سه ستاره کردن روبروییمون میخاییم.
    اما نحوه خالی کردن کلن حریف خیلی آموزنده و جالب بود برام.
    مرسی.
    • پاسخ:

      حریف روبریتون قوی باشه ، هیچ تاکتیکی نمیتونه سه ستارش کنه ، و این قانون بازی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای