آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳

امکان تغییر نام دهکده در کلش آف کلنز

اخبار و شایعات

خبر فوری !

شرکت سوپر سل لحظاتی پیش اعلام کرد که در آپدیت جدید خود کاربران این فرصت را خواهند داشت تا نام دهکده خود را تغییر دهند !

برای آموزش تغییر نام دهکده در بازی << اینجا کلیک کنید >>

نقشه خوب برای تاون هال 8 برای کلن وار و ضد نیروی هوایی

نقشه های بازی

در این قسمت برایتان یکی از بهترین نقشه ها برای تاون هال هشت را آورده ایم چیدمان این نقشه ضد نیروی هوایی و مخصوصا اژدها ( دراگون ) می باشد . توجه کنید که این نقشه برای کلن وار می باشد و چیدمان آن برای حفظ منابع نمی باشد و فقط برای کمتر دادن ستاره می باشد.

برای دیدن این نقشه به ادامه مطلب توجه نمایید ...

۴

اطلاعیه شرکت سوپرسل برای دارندگان دستگاه های اپل

اخبار و شایعات

شرکت SUBERCELL طی اعلامیه ای اعلام کرد که در آپدیت بعدی دیوایس های اپلی IOS که ورژن آنها از ورژن 5.1.1 iOS پایین تر می باشد در آپدیت بعدی کلش اف کلنز توسط این شرکت ساپورت نمی شود و امکان بازی کردن بازی کلش آف کلنز را ندارند برای همین SUBERCELL از تمامی کاربران iOS که ورژن دستگاهشون اعم از آیفون و آیپد و … که ورژن سیستم عاملشون از 5.1.1 پایین تر است درخواست کرده است تا قبل از ارائه ورژن جدید کلش اف کلنز ورژن دستگاه خود را آپدیت کنند تا قادر به بازی کردن بازی کلش آف کلنز باشند.

برای دیدن متن اصلی این اطلاعیه و همچنین آموزش انجام این آپدیت بصورت فیلم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

بررسی قوانین لیگ های کلش آف کلنز

آموزش های بازی

در این مطلب می خواهیم از چگونگی لیگ های کلش آف کلنز را که برگزار می شود بررسی کنیم ، جزئیات لیگ ها اصولا شما با بازی در قسمت مولتی پلیر و بدست آوردن حداقل ۴۰۰ کاپ وارد لیگ می شوید  ورود به لیگ مستلزم بازی در مولتی پلیر هست و شما وقتی وارد لیگ شدید با گرفتن یک ستاره از حمله یا بیشتر به شما نسبت به لیگ جایزه ای میدهد در کلش آف کلنز جایزه از ۴۰۰ گلد  و ۴۰۰ اکسیر شروع میشود تا ۱۲۰,۰۰۰ گلد و ۱۲۰,۰۰۰  اکسیر به همراه ۸۰۰ دارک ...

برای اطلاعات بیشتر از لیگ ها در ادامه مطلب با ما باشید ...

۲

بدست آوردن اکسیر سیاه و طراحی نقشه دهکده برای محافظت آن

بدست آوردن اکسیرسیاه ، نکات و طراحی نقشه دهکده

درپست های قبل ما توضیحاتی برای حفظ منابع طلا و اکسیر دادیم که می توانید با جستجو در وبلاگ این پست ها را بیابید. اما در این پست می خواهیم در مورد یکی دیگر از منابع مهم و با ارزش در بازی صحبت کنیم که به آن دارک اکسیر یا به زبان خودمان اکسیر سیاه می گوییم ، صحبت خواهیم کرد .

وقتی شما تاون هال تان به 7 تبدیل شد می توانید به بربر شاه و یا اولین دارک باراک خود را بسازید و می توانید با مته اکسیر سیاه ( دارک اکسیر دریل ) به اکسیر سیاه دسترسی داشته باشید.

اما خیلی سریع می فهمید که این مته اکسیر سیاه به اندازه کافی تولید ندارد و تولید آن بسیار ناچیز است و همانند طلا و اکسیر تولید ندارد ! حتی اگر تاون هال را به 8 و 9 هم ارتقاء دهید احتیاجتان به این اکسیر سیاه بیشتر و بیشتر می شود . خوب پس احتیاج به اکسیر سیاه دارید و من در این پست به شما خواهم گفت که چگونه می توانید اکسیر سیاه بیشتری در حملات بدست بیاورید و چگونه از منابع اکسیر سیاهتان محافظت کنید تا برای  بدست آوردن بربرشاه اقدام نمایید .

در ادامه مطلب با بدست آوردن سریع اکسیر سیاه و محافظت از آن با ما باشید ...

۰

امکان جدید: جعبه جستجو برای وبلاگ

امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ها و سایت‌های متصل به سرویس بلاگ بیان فراهم شده است. به این ترتیب شما می‌توانید کادر جستجو را به وبلاگ یا وب‌سایت خود اضافه کنید.در قسمت سمت چپ و بالا می توانید هر سوال یا مطلبی را که به دنبالش می گردبد تایپ نموده و با زدن کلید Enter یا جستجو ، به راحتی به مطلب مورد علاقه خود دست پیدا نمایید.

عکس های طنز و جالب در رابطه با Clash Of Clans

متفرقه

در این قسمت برای شما یک سری عکس های طنز در رابطه با بازی کلش آف کلنز را گردآوری کرده ایم و امیدواریم که باعث لبخندی برای شما شود و در پست های بعدی نیز این کار را باز ادامه خواهیم داد و عکس های جالب تری برای شما قرار خواهیم داد .

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۳

سه نقشه دهکده تاپ 2014 کلش آف کلنز (مدل فارمینگ)

نقشه های بازی

حتما شما هم در جستجوهای مختلف نقشه های زیادی در مورد کلش آف کلنز که ادعای بهترین را دارند را یافت می کنید ، در این پست ما قصد داریم 3 نقشه فارمینگ 2014 که بهترین هستند را برای شما معرفی کنیم ، گرچه ممکن است با آپدیت های جدید این نقشه ها را می توان تغییر جزیی داد ، ولی به هر حال می توان با دیدن این نقشه ها دهکده خود را طراحی نمایید و بعنوان پایه و اساس دهکده از آن کسب تجربه نمایید

در ادامه مطلب به معرفی این نقشه ها خواهیم پرداخت :

نکات مهم در چیدن دیوار در کلش آف کلنز

دیوار Walls آموزش های بازی

در این آموزش سعی خواهیم کرد چینش دیوارها را جامع تر همراه با شکل ها ی خوب و مفهومی تر مورد بررسی قرار دهیم ، چرا که طراحی بیس و دهکده یکی از اصولی ترین کارهای دفاعی می باشد مخصوصا اگر دائما زیر حمله باشید و منابع پر داشته باشید ، راه فراری نیست و باید به این حملات عادت کنید و با تیز هوشی تا آنجا که می شود حمله ها را دفع کنید و منابع را از غارت بیشتر در امان دارید .البته اگر افرادی با لول های بالا به شما حمله کردند و 100 در 100 شدید هم نباید نگران باشید و این اصول بازی هست و باید به آن هم تن بدهید و با صبر و حوصله بازی را پیش ببرید ، هرگونه انتقام کورکورانه به ضرر خودتان تمام خواهد شد !

به هر حال در ادامه مطلب با ما باشید و نکاتی دیگر را نیز بیاموزید ...

۳

آموزش جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها هنگام حمله

آموزش های بازی



جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که برخلاف پیش بینی هایی که کردید و تصوراتی که در مورد حرکت نیروها و سیر تخریب ساختمان های حریف داشتید، ناگهان نیرو ها گرفتار تله می شوند و حمله بر اساس برنامه پیش نمیره. این موضوع مخصوصا وقتی آزار دهنده هست که نیروهایی مثل جاینت یا هوگ که بار اصلی شروع حمله را به دوش دارند، گرفتار شوند.
هر سرباز نقطه ضعف و قوت و ویژگی های مخصوص خودش را دارد که به همین دلیل تله های مختلف روی اونها تاثیر زیاد یا کم دارند و یا کاملا بی تاثیرند. بنابراین مطلب را خدمتتون تقدیم میکنیم و انواع مختلف نیروها رو بررسی می کنیم.

ادامه مطلب را مطالعه فرمایید ...

دانلود برنامه بلواستکس روت شده و آفلاین

آموزش ها دانلود بازی

BlueStacks – بلواستکس بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی برروی ویندوز است که با نصب آن برروی کامپیوتر شخصی خود می توانید سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و تمامی بازی ها و برنامه های اندرویدی را از طریق کامپیوتر اجرا کنید! شاید شما از کاربرانی باشید که مایلید برنامه ها و بازی هایی را که از سطح اینترنت دانلود می کنید را قبل از اینکه برروی موبایل خود نصب کنید ان را تست کرده و از بابت بدون مشکل بودن خیالتان راحت شود ما به شما نرم افزار عالی بلو استکس را پیشنهاد می دهیم و تصمیم گرفتیم نسخه ی کاملا آفلاین آن را خدمت شما معرفی نماییم!

شاید در سطح اینترنت نسخه های مختلفی از این نرم افزار را مشاهده کنید که نیاز به دانلود دارند و حتی اگر نیاز به دانلود نداشته باشند روت شده نیستند ؛ نسخه ای از نرم افزار BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی بدون نیاز به اینترنت است و بدون هیچ گونه دانلودی و کاملا آفلاین اجرا می شود و بهترین و کامل ترین نسخه ی موجود است.

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب توجه نمایید ...

۷

چگونه سربازان را بصورت ایده آل تولید کنیم ؟

آموزش های بازی

حتما شما در تولید سربازان خود در باراکس ها مشکل دارید وهنگام ساخت سرباز ها دائما Next را بین باراکس ها می زنید و اعصابتان خرد می شود و دوست دارید زودتر زمان عمل تولید سرباز تمام شود و حمله خود را انجام دهید و زمان بین باراکس ها تقسیم شود و بتوانید حداکثر زمان را استفاده کنید و همچنین دونیت کردن صحیح و سریع را هم در این بین انجام دهید ، در این پست ما چگونگی این روش ها را به شما آموزش می دهیم !

پس در ادامه مطلب با ما باشید :

آموزش ذخیره (Save) دهکده کلش اف کلنز در اپل و آندروید

آموزش های بازی

آموزش ذخیره (Save) دهکده کلش اف کلنز در اپل و آندروید

با توجه به سوالات فراوان مبنی بر چگونگی ذخیره ( Save ) بازی کلش آف کلنز ، در مطلب امروز دوباره نحوه چگونگی ذخیره این بازی را بر روی سیستم اپل و آندروید بصورت تصویری و ساده توضیح داده ایم ....

جهت آموزش به ادمه مطلب مراجعه نمایید

۴

رتبه 19 وبلاگ آموزش کلش آف کلنز بین 100 وبلاگ برتر شرکت بیان

متفرقه

فهرست ۱۰۰ وبلاگ برتر در سال ۱۳۹۳ منتشر شد. ملاک های زیر به ترتیب برای محاسبه خودکار امتیاز وبلاگ های برتر درنظر گرفته شده اند:

۱) بروز رسانی مستمر (سایت‌هایی که در ۶ ماهه دوم مطلب جدید نداشته‌اند، مستقل از معیارهای دیگر حذف شده‌اند)
۲) تعداد رای خوانندگان به مطالب (تعداد کل رأی‌ها و همچنین میانگین رأی هر مطلب)
۳) میزان مشارکت خوانندگان در ارسال نظر (تعداد کل نظرات و همینطور میانگین نظر هر مطلب)
۴) مشارکت نویسنده (یا نویسندگان) در رای دهی به مطالب سایر وبلاگ‌های بیان
۵) مشارکت نویسنده در ارسال نظر برای سایر وبلاگ ها (نظرهایی که عمومی و تأیید شده باشند)
۶) تعداد بازدید کنندگان (تعداد بازدید کل وبلاگ و همینطور میانگین بازدیدهای هر مطلب)

همچنین در فهرست وبلاگ های واجد شرایط، برای وبلاگ‌هایی که از تبلیغات آزاردهنده پاپ آپ استفاده کرده بودند امتیاز منفی در نظر گرفته شده بود.

در این بین وبلاگ ما : آموزش بازی کلش آف کلنز در بین صد وبلاگ شرکت بیان رتبه نوزدهم را بدست آورده است.

لینک خبر در وبلاگ رسمی شرکت بیان اینجا کلیک کنید. و برای دیدن لیست صد وبلاگ برتر (( اینجا )) کلیک کنید .

چندرسانه ای