آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

چگونه سربازان را بصورت ایده آل تولید کنیم ؟

آموزش های بازی

حتما شما در تولید سربازان خود در باراکس ها مشکل دارید وهنگام ساخت سرباز ها دائما Next را بین باراکس ها می زنید و اعصابتان خرد می شود و دوست دارید زودتر زمان عمل تولید سرباز تمام شود و حمله خود را انجام دهید و زمان بین باراکس ها تقسیم شود و بتوانید حداکثر زمان را استفاده کنید و همچنین دونیت کردن صحیح و سریع را هم در این بین انجام دهید ، در این پست ما چگونگی این روش ها را به شما آموزش می دهیم !

پس در ادامه مطلب با ما باشید :

چگونه سرباز های خود را به طور عالی به صف و تولید کنیم؟

شما دوست دارید هنگام تولید سربازها همیشه سریعترین زمان را داشته باشید و همانطور که می دانید هر سرباز مثلا آرچر ، بربر ، هاگ ریدر ، دراگون ، لاوا هوند و ... همگی دارای یک زمان خاص و معلوم برای ساختن هستند ، یکی زمان کمتر و یکی زمان بیشتر و ممکن است یک باراکس در این بین کارش زودتر تمام شود و یکی بیکار شود و این خوب نیست و زمان هدر می رود ، مخصوصا اگر شما از بوست نیز استفاده کرده باشید.

ساده ترین راه برای اینکار استفاده از برنامه هایی است که جهت این کار تولید و ساخته شده است ، من به شخصه این برنامه را می پسندم و از آن استفاده میکنم . ابزاری ساده که از طریق وب و بدون هیچگونه نصب برنامه ایی قابل دسترسی است و در صورت تغییرات در بازی کلش آف کلنز نیز این برنامه سریع آپدیت می شود.

برای دسترسی به این سایت (( Clashingtools )) کلیک کنید

همچنین برنامه مرتبط با iOS را هم می توانید از لینک زیر دانلود کنید:

Price: Free
ترتیب ساخت و سفارش منظم سربازان !
هنگامی که شما شروع به حمله می کنید ، یعنی شما اولین صف سربازان را اعزام می کنید ، صف تولید سربازان هم در حال پردازش باشد برای حمله بعدی ، یعنی باراکس ها  را هم در حال تولید قرار دهید تا هنگام بازگشت تعدادی از سربازان ساخته شده باشند.

چه چیز هایی دونیت کنیم ؟

در واقع هنگامی که با درخواست دونیتی مواجه می شویم و خوب این درخواست ها هم ، باعث بالا رفتن لول ما و همچنین گرفتن جم های این بخش می شود ، از طرفی زمان را هم نمی خواهیم از دست بدهیم و کلا باید زمانی که آنلاین هستیم در بازی از حداکثر ظرفیت های موجود در بازی استفاده کنیم

و اگر شما در کمپ خود بالون و لاوا هوند و مینیون و ... دارید و درخواست هایی که دارید ویزارد و آرچر است و بنابر این شما چیزی برای دادن به آنها ندارید و نباید صف تولید ایده آل خود را بشکنید و چیزی ندارید که به آنها بدهید و صف را تغییر بدهید و باعث از دست دادن زمان ایده آل شوید و کسی شما را مجبور به شکستن صف تولید نکرده است.

البته من همیشه در ترکیب ها و صف های خودم سه ویزارد و پنج کماندار را می گذارم تا به دوستان فعال خودم دونیت کنم و همواره نیز اگر دونیت نکنم در حملات خودم آنها را بکار خواهم برد.

http://clash-of-clans-game.blog.ir

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

  1. یه چیدمان خوب برای سربازهای دهکده دومم میخواستم هر وقت اتک میزنم میبازم
    • پاسخ:

      در سایت گذاشته شده است
    • پاسخ:

      خواهش میشه...

  2. س این نرم افزار چگونه کار میکند لطفا کاربا این نرم افزار راهم آموزش دهید ممنون
    • پاسخ:

      کاری نداره شما مشخصات باراکساتونو او بالاش می دهید اگه هم میخوایین بوست بشه دکمه بوست جلوش را می زنید و قسمت پایین هم سربازهایی که میخواهید تولید بشه را می زنید و تعدادش ، در جدول پایین هم بهترین زمان را برایتان محاسبه می کند که مثلا باراکس یک چه تولید کند دو چی و الی آخر
    • پاسخ:

      ردیف اول لول سربازخانه ها است اگر هم روی بوست اسن بوست جلویی را میزنیم
      رذیف دوم سربازان است که اولی زتبه شان است و دومی تعدادش  عدد دوم هم تعدادی که می خواهید
      در جدول Troop Distributionآخرش بهترین زمان ممکن را حساب می کند وبقیه اش هم همینطوره
    • پاسخ:

      در بازی مشخص شده است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای